SEO

S.E.O Υπηρεσίες

Η κατασκευή της ιστοσελίδας είναι η αρχή της παρουσίασης σας στο διαδίκτυο. Το μεγαλύτερο βήμα είναι η προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης και η προσέλκυση μεγάλου όγκου επισκέψεων.

Search Engine Optimization

SEO

Ο όρος S.E.O αρχικά των λέξεων Search Engine Optimization στα Ελληνικά θα μπορούσε να μεταφραστεί ως Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης μια δέσμη ενεργειών που περιλαμβάνει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας για να κάνει τις μηχανές αναζήτησης να την λατρέψουν.

Ο στόχος αυτών των ενεργειών είναι να επιτευχθούν, υψηλή κατάταξη και αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα, δηλαδή κατάταξη αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης για λέξεις-κλειδιά (keywords) που πληκτρολογούν οι χρήστες και αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ιστοσελίδα για καλύτερη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης είναι η συνάφεια (relevancy-συνάφεια -σχετικότητα) μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του κειμένου της κάθε σελίδας.SEO

Οι μηχανές αναζήτησης και εδώ θαμιλήσουμε για το Google γιατί θεωρώ ότι την χρησιμοποιεί το 90% των χρηστών ανά τον κόσμο, θέτουν μυστικούς αλγόριθμους με τους οποίους επιβραβεύετε μια ιστοσελίδα και έρχεται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.

Όπως είπα παραπάνω οι αλγόριθμοι είναι μυστικοί. Αυτό που μας λέει η Google είναι τι πρέπει να κάνουμε και τι δεν πρέπει να κάνουμε. Οι μηχανές αναζήτησης spiders ελέγχουν την σελίδα μας σαρώνοντας από το πάνω μέρος Header έως το τέλος της Ιστοσελίδας Footer. Με αυτή την σειρά θα αναλύσουμε τις βασικές αρχές του S.E.O.

Πολύ βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας ο οποίος βρίσκεται στις πρώτες μετά ετικέτες στην αρχή της σελίδας. Πρόκειται για το κείμενο το οποίο εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πρέπει να συνδυάζει κάποιους κανόνες τους οποίους γνωρίζουμε μέχρι τώρα ότι οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν «σωστούς».

Πρέπει να μην ξεπερνούν τους 70 χαρακτήρες συμπεριλαμβανομένων και των κενών διαστημάτων. Επί σεις πρέπει να περιέχουν τις βασικές λέξεις κλειδιά. Βασική αρχή είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχουν διπλότυπες ετικέτες σε άλλες υποσελίδες του ισοτόπου.

Η περιγραφή description της σελίδας πρέπει να περιγράφει σωστά την κατηγορία της ιστοσελίδας χωρίς να φαντάζει σαν ένα κείμενο spam περιέχοντας σε «φυσικές δόσεις» τις λέξεις κλειδιά. Το μέγεθος καλό είναι να μην υπερβαίνει τους 150 χαρακτήρες μαζί με κενά.

keywords
Η χρήση των λέξεων-κλειδιών έχει τεράστια σημασία για την επισήμανση μιας ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης. Αν στην ιστοσελίδα περιλαμβάνονται περισσότερες από μια σελίδες, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται σε όλες.

Ένας άλλος παράγοντας, είναι οι λέξεις-κλειδιά να συμπεριλαμβάνονται όσο το δυνατό περισσότερες φορές στο κύριο κείμενο της σελίδας (body text).

Και αυτό γιατί οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης τις «ψάχνουν» και στο κυρίως κείμενο. Αν δε συναντήσουν μια λέξη-κλειδί στο κυρίως κείμενο, απλά θα την αγνοήσουν.

Απαιτείτε όπως τόνισα παραπάνω ιδιαίτερη προσοχή να μην γίνεται «υπερβολική επανάληψη» (flood) των λέξεων-κλειδιών, γιατί οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να τη θεωρήσουν ανεπιθύμητη («keyword spam«).

Μόλις δημιουργήσετε το κείμενο σας, είναι απαραίτητο να δείτε πόσες λέξεις κλειδιά έχετε τοποθετήσει στο άρθρο σας.

Το Google αποδέχεται τη συχνότητα των ίδιων λέξεων περίπου στο 7%.

Οι κατασκευαστές ιστοσελίδων πιστεύουν ότι η σελίδα γίνεται ελκυστική με τις εικόνες. Αυτό ισχύει για τους επισκέπτες τις σελίδας, όχι όμως και για τις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες δεν είναι ικανές να εντοπίσουν εικόνες. Κι όμως, υπάρχουν μηχανές αναζήτησης εικόνων στο Διαδίκτυο. Πώς εντοπίζουν τις εικόνες;

Η απάντηση είναι και πάλι λέξεις-κλειδιά για καθεμία από τις εικόνες που τοποθετούνται στο Alt της φωτογραφίας. Είναι τα σύμβολα «κράτησης θέσεις» μια λειτουργία για να εμφανίζετε κείμενο στην φωτογραφία που για κάποιο λόγο δεν μπορεί να προβληθεί.

Ένα καλό ξεκίνημα για να μην ανακαλύψουμε ξανά τον τροχό είναι ο έλεγχος των κύριων ανταγωνιστών μας και μια έρευνα πάνω στα keywords με ειδικά εργαλεία που κατέχουν οι S.E.O Experts.

Όταν δεν γίνει μια σοβαρή δουλειά πάνω στο θέμα αυτό, συχνά το SEO αποτυγχάνει και επίσης καταλήγουμε να βρισκόμαστε συνεχώς σε ένα φαύλο κύκλο στον οποίο «δοκιμάζουμε keywords – δεν βλέπουμε αποτέλεσμα».

Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες που ενδέχεται να συμβάλλουν αρνητικά ή θετικά στη προσπάθειας μας. Από τους σημαντικότερους είναι η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. αν μια σελίδα χρειάζεται περισσότερο από 8 δευτερόλεπτα για να φορτώσει (υπό κανονικές συνθήκες πάντα) τότε υπάρχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να δυσαρεστηθεί ο επισκέπτης και να την κλείσει.

Φυσικά υπάρχουν εξίσου μεγάλες πιθανότητες αυτή η δυσαρέσκεια να οδηγήσει σε υποβιβασμό της σελίδας και να μην την ξανά επισκεφθεί. Οι μηχανές αναζήτησης δεν εκτιμούν καθόλου τις «αργές σελίδες».

 

SEO

On Page S.E.O

Ενέργειες βελτιστοποίησης στον κώδικα της ιστοσελίδας.

SEO

Off Page S.E.O

Προσθήκες εκτός σελίδας σε μηχανές αναζήτησης, blog’s, forum’s

SEO

Social Media Marketing

Προώθηση ιστοσελίδας στα ποιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα

FAQ Συνήθεις Ερωτήσεις για το S.E.O

Γιατί χρειάζομαι S.E.O

Περισσότεροι επισκέπτες σε μια επαγγελματική ιστοσελίδα η ηλεκτρονικό κατάστημα, σημαίνουν περισσότερες πιθανές πωλήσεις – έσοδα. Το S.E.O θα εμφανίσει την ιστοσελίδα σου σε περισσότερους επισκέπτες και ειδικότερα σε αυτούς που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.

Πως μπορώ να ελέγξω το S.E.O της δικής μου ιστοσελίδας

Μπορείτε να συμπληρώσετε την Φόρμα Δωρεάν Αξιολόγησης S.E.O  για ελέγξουμε την ιστοσελίδα σας και να σας προτείνουμε τρόπους βελτιστοποίησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Τί είναι το On Page S.E.O

Είναι το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται στον κώδικα της ιστοσελίδας, για να καταστήσουν την ιστοσελίδα φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και να βελτιστοποιήσουν την θέση της στην κατάταξη αναζητήσεων.

Τί είναι το Off Page S.E.O

Είναι το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται εκτός κώδικα ιστοσελίδας π.χ. δημιουργία ισχυρών Back Links από ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψημότητα προς την ιστοσελίδα μας, δημοσίευση άρθρων με σχετικό περιεχόμενο σε blogs. forums, Social Networks, επαγγελματικούς οδηγούς  και γενικότερα ενέργειες που κάνουν γνωστή την ιστοσελίδα σας μέσα από άλλα μέσα.

Τι σημαίνει θα έρθω πρώτος;

Η θέση κατάταξης στις αναζητήσεις της Google  είναι εξαρτώμενη από την λέξη κλειδί Keyword που πληκτρολογεί αυτός που κάνει αναζήτηση. Θα πρέπει λοιπόν να γίνει μια πάρα πολύ προσεκτική έρευνα σε Keywords (λέξεις κλειδιά) που χρησιμοποιούν οι χρήστες. Για μία λέξη ή φράση που υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός για την πρώτη θέση, υπάρχουν αντίστοιχες λέξεις ή φράσεις οι οποίες θα φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς να υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Αυτό είναι η δουλειά ενός S.E.O Expert να βρεί για εσάς τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και να σας φέρει στην καλύτερη δυνατή θέση.

Έχει το S.E.O χρονική διάρκεια;

Οι ενέργειες S.E.O θα μπορούσαν να δοθούν ως ένα απλό παράδειγμα αυτό του αυτοκινήτου σας. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο μετά την αγορά του, χρειάζεται μια συντήρηση για να αποδίδει πάντα τα μέγιστα, ενδεχομένως και κάποιες βελτιστοποιήσεις, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Οι επιδιορθώσεις ή βελτιώσεις που κάνει ένας μηχανικός, δεν τις κάνει μια φορά και τελειώνει, αλλά τις επαναλαμβάνει για όσο χρειάζεται το αυτοκίνητο, ώστε να αποδίδει το ίδιο πάντα. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το S.E.O. Η εφαρμογή του συνεχίζεται και στην πορεία της ιστοσελίδας. Πάντα κάποιος άλλος θα προσπαθεί να έρθει και αυτός σε καλή θέση, εφαρμμόζοντας και αυτός S.E.O. Επί σεις οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες, μεταβάλλονται σε βάθος χρόνου άρα πρέπει και εμείς να ακολουθούμε τις εξελίξεις.