Ο Hyung-Jin Kim, ο Αντιπρόεδρος της Αναζήτησης Google, ο οποίος είναι αφοσιωμένος στη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης στο Google για περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, αποκάλυψε έναν αλγόριθμο για τον οποίο κανείς δεν είχε ακούσει ποτέ μέχρι την περασμένη εβδομάδα. 

SERountable

Ο Hyung-Jin Kim ανέφερε τον αλγόριθμο Google Coati σε συνομιλία με τον Barry Swartz του SERountable στο SMX Next 2022 στις 15 Νοεμβρίου. Μπορεί να περιγραφεί ως Panda 2.0 ή εξέλιξη ή διάδοχος του Panda. 

Coati Optimization Algorithm

Το Panda εξελίχθηκε και ενημερώθηκε και ήταν εσωτερικά γνωστό ως Coati ή Coati Optimization Algorithm (COA), είπε ο Kim, που υποτίθεται ότι πήρε το όνομά του από το ομώνυμο ζώο λόγω του γεγονότος ότι ο αλγόριθμος μιμούνταν τη συμπεριφορά του. 

Panda Update

Το Panda σχεδιάστηκε αρχικά για να μειώσει τον αριθμό των ιστότοπων χαμηλής ποιότητας και επηρέασε το 11,8 τοις εκατό των ερωτημάτων αναζήτησης της Google στις ΗΠΑ μετά την κυκλοφορία του το 2016. 

Η ιδέα ήταν να επιβραβευθούν ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας που πρόσφεραν σε βάθος και πρωτότυπο περιεχόμενο προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες που ανταποκρίνονταν στην πρόθεση αναζήτησης.

Αν και αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο όσον αφορά τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), είναι σίγουρα ενδιαφέρον να έχουμε ανακαλύψει έναν αλγόριθμο που φαινόταν να έχει περάσει μέσα στη νύχτα χωρίς να εντοπιστεί.

Λειτουργία έκδοσης νέων προϊόντων Google στην καρτέλα Αγορών Αναζήτηση Google:

Οι ιστότοποι του εμπορίου μπορούν πλέον να ανυπομονούν να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους πιο εύκολα χρησιμοποιώντας τη νέα καρτέλα αγορών στα αποτελέσματα αναζήτησης Google! 

Η Αναζήτηση Google

Η Αναζήτηση Google έχει ενημερωθεί για να επιτρέπει την προσθήκη λίστας προϊόντων που χρησιμοποιούν την Κονσόλα αναζήτησης Google και δεδομένα δομής προϊόντων. 

Merchant Center

Θα βρείτε αυτήν τη νέα δυνατότητα στη γραμμή πλοήγησης, με την κατάλληλη ετικέτα με τις καταχωρίσεις της καρτέλας Αγορές – εάν δεν έχετε ήδη, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό στο Merchant Center για να συνεχίσετε. 

Αυτή η διαδικασία θα απλοποιήσει τη διαδικασία εγγραφής παρακάμπτοντας τα τακτικά βήματα, όπως η υποβολή μιας ροής προϊόντος ή η επαλήθευση της ιδιοκτησίας του ιστότοπου. 

Εάν ο ιστότοπός σας προσφέρει διαφορετικούς τύπους συγκεκριμένου προϊόντος, ο καθένας με τη δική του ιστοσελίδα, συνιστάται κάθε στοιχείο να χρησιμοποιεί μοναδικά δομημένα δεδομένα. 

Αναφορές σφαλμάτων Google Business Profiles με αποτέλεσμα να λείπουν κριτικές:  

Μια αυτόματη ενημέρωση καταχωρίσεων του Εταιρικού Προφίλ Google (GBP), που αναφέρθηκε πρόσφατα, αφαίρεσε όλες τις κριτικές. Ανέφεραν διάφοροι εκπρόσωποι έχοντας χάσει όλες τις κριτικές τους καθώς και κάποιοι δήλωσαν ότι το GBP τους είχε αλλάξει. 

Αυτό αποδόθηκε σε ένα νέο φίλτρο κριτικής που εφαρμόστηκε με την πιο πρόσφατη ενημέρωση Προτεινόμενων Επεξεργασιών, με αποτέλεσμα να γίνουν αλλαγές στο αναγνωριστικό πελάτη (CID), δήλωσε ο Mike Blumenthal, συγγραφέας στο Near Media.

Συνιστάται να αποθηκεύσετε το Google CID σας καθώς και το όνομα χρήστη και τις κριτικές κάθε καταχώρισης και να αποθηκεύσετε το περιεχόμενο αλλού για να αποφύγετε την οριστική απώλεια, καθώς η Google δεν μπορεί πάντα να επαναφέρει τις χαμένες κριτικές, δήλωσε ο Blumenthal. Συνιστάται επίσης να παρακολουθείτε προσεκτικά αυτές τις Προτεινόμενες τροποποιήσεις και να απορρίπτετε εκείνες που δεν ισχύουν για το GBP σας.

Ενημέρωση δομημένων δεδομένων αποσπάσματος κριτικής Google:

Η  Google ενημέρωσε το έγγραφο βοήθειας δομημένων δεδομένων κριτικής, προτείνοντας τη χρήση κουκκίδων αντί για κόμματα κατά την ένδειξη δεκαδικών ψηφίων. Αυτό γίνεται για την τυποποίηση των αριθμών γραφής καθώς διαφέρουν από χώρα σε χώρα. 

Αυτή η ενημέρωση πιθανότατα θα επηρεάσει ιστότοπους που προσφέρουν βιβλία, μαθήματα, οδηγούς χρήσης ή περιεχόμενο για ταινίες, συνταγές και προϊόντα, μεταξύ άλλων. Αυτό, ωστόσο, δεν θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι δεκαδικοί αριθμοί στην ιστοσελίδα. 

Παρόλο που τα δομημένα δεδομένα θα εξακολουθούν να λειτουργούν εάν έχετε χρησιμοποιήσει ή προτιμάτε να χρησιμοποιείτε κόμματα, η Google συμβουλεύει τώρα να μην το κάνετε για πιο ακριβή ερμηνεία. 

Προς το παρόν δεν είναι κρίσιμο να ενημερώσετε κόμματα σε τελείες στη σήμανση αποσπάσματος κριτικής. Είναι σίγουρα μια καλή ιδέα να διαθέσετε χρόνο για να το κάνετε για τα πλούσια αποσπάσματα και τον ιστότοπό σας. 

Η ευρετηρίαση της Αναζήτησης Google δεν μπορεί να είναι εγγυημένη:

Ο John Mueller, Υπεύθυνος της Αναζήτησης Google, απάντησε σε ένα ερώτημα σχετικά με περιεχόμενο που δεν έχει ευρετηριαστεί στο Google. 

«Η αναζήτηση δεν είναι ποτέ εγγυημένη», είπε ο Mueller, απαντώντας σε ένα ερώτημα στο φόρουμ r/TechSEO στο Reddit από έναν ιδιοκτήτη ιστότοπου, ο οποίος ρωτούσε γιατί το περιεχόμενο στον ιστότοπό του δεν είχε ευρετηριαστεί. 

Ο Mueller εξήγησε γιατί και πώς η Google δίνει προτεραιότητα στην ευρετηρίαση κάποιου περιεχομένου έναντι άλλων. 

Προτείνει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο για τους χρήστες, εστιάζοντας στην παροχή μοναδικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας που δεν έχει δημοσιευτεί σε πολλούς ιστότοπους. 

Αν και ομολογουμένως είναι δύσκολο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο μπορεί να βρεθεί εύκολα και είναι σημαντικό για τον χρήστη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει αποκλεισμό περιεχομένου που δεν προσθέτει αξία. 

API Indexing 

Η χρήση του API Indexing της Google δεν είναι μια γρήγορη λύση, είπε ο Mueller, καθώς συνήθως προορίζεται για εξειδικευμένο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις θέσεων εργασίας και ζωντανές ροές. 

Ωστόσο, μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά όταν πρόκειται για τη δημιουργία ευρετηρίου. 

Για παράδειγμα, η σύνδεση με νέες ιστοσελίδες από την αρχική σας σελίδα μπορεί να σηματοδοτήσει στην Google ότι το περιεχόμενο αξίζει να ευρετηριαστεί. 

Το Yelp δημιουργεί νέο χαρακτηριστικό βετεράνων, επιχειρηματικό κεφάλαιο και κέντρο πόρων: 

Η έρευνα δείχνει ότι οι αναζητήσεις για επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους στο Yelp έχουν αυξηθεί κατά 101 τοις εκατό σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου το 2021.

Η Ημέρα των Βετεράνων γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου.

Για να προσθέσει στους εορτασμούς και την εκτίμηση των βετεράνων των ΗΠΑ, η Yelp έχει παρουσίασε τρία προϊόντα στην εφαρμογή iOS και Android. 

Αυτά βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν και να υποστηρίζουν επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους. Το πρώτο είναι ένα χαρακτηριστικό με δυνατότητα αναζήτησης που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν ότι ανήκουν σε βετεράνους στη σελίδα τους στο Yelp. 

Επιπλέον, το Veteran Business Fund θα απονείμει 10.000 $ σε 10 επιλέξιμες επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους. 

Ταυτόχρονα, το Veteran Business Resources Hub παρείχε σε βετεράνους επιχειρηματίες χρήσιμες πληροφορίες, εργαλεία και ιστορίες από την κοινότητα για να κάνουν τις επιχειρήσεις τους πιο ορατές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Υπηρεσίες S.E.O.

Ζητήστε νε ελέγξουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας υποβάλουμε τις αλλαγές που θα αλλάξουν την θέση σας στην κατάταξη αποτελεσμάτων της Google