Αλγόριθμος Google Coati – Η Μυστική Ενημέρωση Google που κανείς δεν έχει ακούσει ποτέ

Αλγόριθμος Google Coati – Η Μυστική Ενημέρωση Google που κανείς δεν έχει ακούσει ποτέ

Ο Hyung-Jin Kim, ο Αντιπρόεδρος της Αναζήτησης Google, ο οποίος είναι αφοσιωμένος στη βελτίωση της ποιότητας αναζήτησης στο Google για περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, αποκάλυψε έναν αλγόριθμο για τον οποίο κανείς δεν είχε ακούσει ποτέ μέχρι την περασμένη εβδομάδα. 

SERountable

Ο Hyung-Jin Kim ανέφερε τον αλγόριθμο Google Coati σε συνομιλία με τον Barry Swartz του SERountable στο SMX Next 2022 στις 15 Νοεμβρίου. Μπορεί να περιγραφεί ως Panda 2.0 ή εξέλιξη ή διάδοχος του Panda. 

Coati Optimization Algorithm

Το Panda εξελίχθηκε και ενημερώθηκε και ήταν εσωτερικά γνωστό ως Coati ή Coati Optimization Algorithm (COA), είπε ο Kim, που υποτίθεται ότι πήρε το όνομά του από το ομώνυμο ζώο λόγω του γεγονότος ότι ο αλγόριθμος μιμούνταν τη συμπεριφορά του. 

Panda Update

Το Panda σχεδιάστηκε αρχικά για να μειώσει τον αριθμό των ιστότοπων χαμηλής ποιότητας και επηρέασε το 11,8 τοις εκατό των ερωτημάτων αναζήτησης της Google στις ΗΠΑ μετά την κυκλοφορία του το 2016. 

Η ιδέα ήταν να επιβραβευθούν ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας που πρόσφεραν σε βάθος και πρωτότυπο περιεχόμενο προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες που ανταποκρίνονταν στην πρόθεση αναζήτησης.

Αν και αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο όσον αφορά τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), είναι σίγουρα ενδιαφέρον να έχουμε ανακαλύψει έναν αλγόριθμο που φαινόταν να έχει περάσει μέσα στη νύχτα χωρίς να εντοπιστεί.

Λειτουργία έκδοσης νέων προϊόντων Google στην καρτέλα Αγορών Αναζήτηση Google:

Οι ιστότοποι του εμπορίου μπορούν πλέον να ανυπομονούν να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους πιο εύκολα χρησιμοποιώντας τη νέα καρτέλα αγορών στα αποτελέσματα αναζήτησης Google! 

Η Αναζήτηση Google

Η Αναζήτηση Google έχει ενημερωθεί για να επιτρέπει την προσθήκη λίστας προϊόντων που χρησιμοποιούν την Κονσόλα αναζήτησης Google και δεδομένα δομής προϊόντων. 

Merchant Center

Θα βρείτε αυτήν τη νέα δυνατότητα στη γραμμή πλοήγησης, με την κατάλληλη ετικέτα με τις καταχωρίσεις της καρτέλας Αγορές – εάν δεν έχετε ήδη, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό στο Merchant Center για να συνεχίσετε. 

Αυτή η διαδικασία θα απλοποιήσει τη διαδικασία εγγραφής παρακάμπτοντας τα τακτικά βήματα, όπως η υποβολή μιας ροής προϊόντος ή η επαλήθευση της ιδιοκτησίας του ιστότοπου. 

Εάν ο ιστότοπός σας προσφέρει διαφορετικούς τύπους συγκεκριμένου προϊόντος, ο καθένας με τη δική του ιστοσελίδα, συνιστάται κάθε στοιχείο να χρησιμοποιεί μοναδικά δομημένα δεδομένα. 

Αναφορές σφαλμάτων Google Business Profiles με αποτέλεσμα να λείπουν κριτικές:  

Μια αυτόματη ενημέρωση καταχωρίσεων του Εταιρικού Προφίλ Google (GBP), που αναφέρθηκε πρόσφατα, αφαίρεσε όλες τις κριτικές. Ανέφεραν διάφοροι εκπρόσωποι έχοντας χάσει όλες τις κριτικές τους καθώς και κάποιοι δήλωσαν ότι το GBP τους είχε αλλάξει. 

Αυτό αποδόθηκε σε ένα νέο φίλτρο κριτικής που εφαρμόστηκε με την πιο πρόσφατη ενημέρωση Προτεινόμενων Επεξεργασιών, με αποτέλεσμα να γίνουν αλλαγές στο αναγνωριστικό πελάτη (CID), δήλωσε ο Mike Blumenthal, συγγραφέας στο Near Media.

Συνιστάται να αποθηκεύσετε το Google CID σας καθώς και το όνομα χρήστη και τις κριτικές κάθε καταχώρισης και να αποθηκεύσετε το περιεχόμενο αλλού για να αποφύγετε την οριστική απώλεια, καθώς η Google δεν μπορεί πάντα να επαναφέρει τις χαμένες κριτικές, δήλωσε ο Blumenthal. Συνιστάται επίσης να παρακολουθείτε προσεκτικά αυτές τις Προτεινόμενες τροποποιήσεις και να απορρίπτετε εκείνες που δεν ισχύουν για το GBP σας.

Ενημέρωση δομημένων δεδομένων αποσπάσματος κριτικής Google:

Η  Google ενημέρωσε το έγγραφο βοήθειας δομημένων δεδομένων κριτικής, προτείνοντας τη χρήση κουκκίδων αντί για κόμματα κατά την ένδειξη δεκαδικών ψηφίων. Αυτό γίνεται για την τυποποίηση των αριθμών γραφής καθώς διαφέρουν από χώρα σε χώρα. 

Αυτή η ενημέρωση πιθανότατα θα επηρεάσει ιστότοπους που προσφέρουν βιβλία, μαθήματα, οδηγούς χρήσης ή περιεχόμενο για ταινίες, συνταγές και προϊόντα, μεταξύ άλλων. Αυτό, ωστόσο, δεν θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι δεκαδικοί αριθμοί στην ιστοσελίδα. 

Παρόλο που τα δομημένα δεδομένα θα εξακολουθούν να λειτουργούν εάν έχετε χρησιμοποιήσει ή προτιμάτε να χρησιμοποιείτε κόμματα, η Google συμβουλεύει τώρα να μην το κάνετε για πιο ακριβή ερμηνεία. 

Προς το παρόν δεν είναι κρίσιμο να ενημερώσετε κόμματα σε τελείες στη σήμανση αποσπάσματος κριτικής. Είναι σίγουρα μια καλή ιδέα να διαθέσετε χρόνο για να το κάνετε για τα πλούσια αποσπάσματα και τον ιστότοπό σας. 

Η ευρετηρίαση της Αναζήτησης Google δεν μπορεί να είναι εγγυημένη:

Ο John Mueller, Υπεύθυνος της Αναζήτησης Google, απάντησε σε ένα ερώτημα σχετικά με περιεχόμενο που δεν έχει ευρετηριαστεί στο Google. 

«Η αναζήτηση δεν είναι ποτέ εγγυημένη», είπε ο Mueller, απαντώντας σε ένα ερώτημα στο φόρουμ r/TechSEO στο Reddit από έναν ιδιοκτήτη ιστότοπου, ο οποίος ρωτούσε γιατί το περιεχόμενο στον ιστότοπό του δεν είχε ευρετηριαστεί. 

Ο Mueller εξήγησε γιατί και πώς η Google δίνει προτεραιότητα στην ευρετηρίαση κάποιου περιεχομένου έναντι άλλων. 

Προτείνει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο για τους χρήστες, εστιάζοντας στην παροχή μοναδικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας που δεν έχει δημοσιευτεί σε πολλούς ιστότοπους. 

Αν και ομολογουμένως είναι δύσκολο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο μπορεί να βρεθεί εύκολα και είναι σημαντικό για τον χρήστη, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει αποκλεισμό περιεχομένου που δεν προσθέτει αξία. 

API Indexing 

Η χρήση του API Indexing της Google δεν είναι μια γρήγορη λύση, είπε ο Mueller, καθώς συνήθως προορίζεται για εξειδικευμένο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις θέσεων εργασίας και ζωντανές ροές. 

Ωστόσο, μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν τεράστια διαφορά όταν πρόκειται για τη δημιουργία ευρετηρίου. 

Για παράδειγμα, η σύνδεση με νέες ιστοσελίδες από την αρχική σας σελίδα μπορεί να σηματοδοτήσει στην Google ότι το περιεχόμενο αξίζει να ευρετηριαστεί. 

Το Yelp δημιουργεί νέο χαρακτηριστικό βετεράνων, επιχειρηματικό κεφάλαιο και κέντρο πόρων: 

Η έρευνα δείχνει ότι οι αναζητήσεις για επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους στο Yelp έχουν αυξηθεί κατά 101 τοις εκατό σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου το 2021.

Η Ημέρα των Βετεράνων γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 11 Νοεμβρίου.

Για να προσθέσει στους εορτασμούς και την εκτίμηση των βετεράνων των ΗΠΑ, η Yelp έχει παρουσίασε τρία προϊόντα στην εφαρμογή iOS και Android. 

Αυτά βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν και να υποστηρίζουν επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους. Το πρώτο είναι ένα χαρακτηριστικό με δυνατότητα αναζήτησης που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν ότι ανήκουν σε βετεράνους στη σελίδα τους στο Yelp. 

Επιπλέον, το Veteran Business Fund θα απονείμει 10.000 $ σε 10 επιλέξιμες επιχειρήσεις που ανήκουν σε βετεράνους. 

Ταυτόχρονα, το Veteran Business Resources Hub παρείχε σε βετεράνους επιχειρηματίες χρήσιμες πληροφορίες, εργαλεία και ιστορίες από την κοινότητα για να κάνουν τις επιχειρήσεις τους πιο ορατές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Υπηρεσίες S.E.O.

Ζητήστε νε ελέγξουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας υποβάλουμε τις αλλαγές που θα αλλάξουν την θέση σας στην κατάταξη αποτελεσμάτων της Google

Η Google κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο του 2022 Ενημέρωση «Χρήσιμου περιεχομένου»

Η Google κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο του 2022 Ενημέρωση «Χρήσιμου περιεχομένου»

Η Google βρίσκεται στη διαδικασία κυκλοφορίας της ενημέρωσης συστήματος «χρήσιμου περιεχομένου» του Δεκεμβρίου 2022 , η οποία ξεκίνησε στις 5 και γίνεται πιο ορατή στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα χρειαστούν περίπου δύο εβδομάδες για να κυκλοφορήσει πλήρως.

Google Σύστημα Χρήσιμου Περιεχομένου

Το σύστημα χρήσιμου περιεχομένου δημιουργεί ένα σήμα που χρησιμοποιείται από τα αυτοματοποιημένα συστήματα κατάταξης της Google για να παρέχει στους χρήστες αυτό που θεωρεί πιο πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο «γραμμένο από άτομα, για άτομα» στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η συγκεκριμένη ενημέρωση βελτιώνει τον ταξινομητή του συστήματος και λειτουργεί σε περιεχόμενο σε όλες τις γλώσσες.

Το σύστημα σχεδιάστηκε για να επιβραβεύει περιεχόμενο όπου η Google καθορίζει ότι οι επισκέπτες είχαν μια ικανοποιητική εμπειρία και, αντίθετα, όταν οι επισκέπτες δεν βρίσκουν αυτό που αναζητούν, το περιεχόμενο δεν θα έχει εξίσου καλή απόδοση. Αυτό αποστάζεται σε ένα σήμα σε ολόκληρο τον ιστότοπο όπου τα συστήματα της Google προσδιορίζουν αυτόματα “περιεχόμενο που φαίνεται να έχει μικρή αξία, χαμηλή προστιθέμενη αξία ή με άλλον τρόπο δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους κάνουν αναζητήσεις”.

Εάν η Google βρει σχετικά υψηλές ποσότητες μη χρήσιμου περιεχομένου σε έναν ιστότοπο, το υπόλοιπο περιεχόμενο του ιστότοπου δεν είναι τόσο πιθανό να έχει καλή απόδοση στην Αναζήτηση. Με αυτήν την εφαρμογή του συστήματος, το μη χρήσιμο περιεχόμενο είναι σαν δηλητήριο για τον υπόλοιπο ιστότοπο. Η Google είπε ότι η κατάργησή του θα μπορούσε να ενισχύσει την κατάταξη για το υπόλοιπο περιεχόμενο του ιστότοπου. Μπορεί να χρειαστούν μήνες για να επαναταξινομήσει η Google το περιεχόμενο ενός ιστότοπου ως χρήσιμο μετά την κατάργηση μη χρήσιμου περιεχομένου.

Η Google δημοσίευσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς λειτουργεί ο ταξινομητής και τι σημαίνει για την κατάταξη:

Αυτή η διαδικασία ταξινομητή είναι πλήρως αυτοματοποιημένη, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης. Λειτουργεί παγκοσμίως σε όλες τις γλώσσες. Δεν είναι μια  μη αυτόματη ενέργεια  ούτε ενέργεια ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αντίθετα, είναι μόνο ένα από  τα πολλά σημάδια που αξιολογεί η Google  για την κατάταξη του περιεχομένου.

Αυτό σημαίνει ότι κάποιο περιεχόμενο πρώτου χρήστη σε ιστότοπους που έχουν ταξινομηθεί ως μη χρήσιμο περιεχόμενο θα μπορούσε να εξακολουθήσει να έχει καλή κατάταξη, εάν υπάρχουν άλλα σημάδια που προσδιορίζουν αυτό το περιεχόμενο πρώτου χρήστη ως χρήσιμο και σχετικό με ένα ερώτημα. Το σήμα είναι επίσης σταθμισμένο. ιστότοποι με πολύ μη χρήσιμο περιεχόμενο ενδέχεται να παρατηρήσουν ισχυρότερο αποτέλεσμα.

Αυτή είναι η πρώτη σημαντική ενημέρωση σε χρήσιμο περιεχόμενο από τον Αύγουστο του 2022. Εκείνη την εποχή, η Google ενθάρρυνε τους ιδιοκτήτες ιστότοπων να επικεντρωθούν στη δημιουργία “περιεχομένου πρώτα από τους ανθρώπους”, σε αντίθεση με το περιεχόμενο που προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης. Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων ενθαρρύνονται να ανατρέξουν στον οδηγό της Google για τη « Δημιουργία χρήσιμου, αξιόπιστου περιεχομένου με προτεραιότητα τους ανθρώπους », ο οποίος περιλαμβάνει δεκάδες ερωτήσεις για την αξιολόγηση του εάν το περιεχόμενο θα κριθεί χρήσιμο ή όχι.

Google SpamBrain: Σύστημα πρόληψης ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Google SpamBrain: Σύστημα πρόληψης ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Google SpamBrain: Σύστημα πρόληψης ανεπιθύμητων μηνυμάτων βασισμένο σε AI που κυκλοφόρησε το 2018

Η Google είπε ότι εντόπισε περίπου έξι φορές περισσότερα ανεπιθύμητα μηνύματα το 2021 από ό,τι το 2020.

Γνωρίστε το SpamBrainΑυτό είναι το όνομα του συστήματος πρόληψης ανεπιθύμητων μηνυμάτων της Google που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη και το οποίο ξεκίνησε η εταιρεία αναζήτησης το 2018 , ναι πριν από μερικά χρόνια.

Το SpamBrain πιστώνεται από την Google για την σύλληψη περίπου έξι φορές περισσότερων ιστότοπων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας το 2021 από ό,τι το 2020, μειώνοντας τα ανεπιθύμητα μηνύματα που είχαν παραβιαστεί κατά 70% και μείωσαν τα ανεπιθύμητα ανεπιθύμητα μηνύματα σε φιλοξενούμενες πλατφόρμες κατά 75%.

SpamBrain. Είναι η πρώτη φορά που ακούμε το όνομα SpamBrain. Η Google το ανέφερε στην αναφορά ανεπιθύμητης αλληλογραφίας του 2018 της Google , συγκεκριμένα στην ενότητα τάσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, όπου η Google μιλά για τα “μηχανικά συστήματα εκμάθησης” της για τη βελτίωση της ανίχνευσης ανεπιθύμητων μηνυμάτων αναζήτησης.

Η Google επιβεβαίωσε ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που μιλούν για αυτό το όνομα, SpamBrain, δημόσια. «Από τότε που ξεκινήσαμε να το χρησιμοποιούμε, ενημερώνουμε συνεχώς το SpamBrain και έχει γίνει πολύ πιο αποτελεσματικό στον εντοπισμό και την ακύρωση τόσο των υπαρχόντων όσο και των νέων τύπων ανεπιθύμητων μηνυμάτων», μας είπε η Google.

Η Google είπε επίσης ότι το SpamBrain «κατασκευάστηκε για να είναι μια ισχυρή και εξελισσόμενη πλατφόρμα για την αντιμετώπιση όλων των τύπων κατάχρησης».

 

Google SpamBrain: Σύστημα πρόληψης ανεπιθύμητων μηνυμάτων

Βελτιώσεις ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Η Google είπε ότι το 2021 έκανε πρόσθετα βήματα στον εντοπισμό και την αποτροπή απόπειρες ανεπιθύμητης αναζήτησης. Αυτά τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν:

  • ~6 φορές υψηλότερη αναγνώριση ιστότοπων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
  • Μείωση 70% στους χακαρισμένους ανεπιθύμητους ιστότοπους
  • Μείωση 75% στα ανεπιθύμητα ανεπιθύμητα μηνύματα σε φιλοξενούμενες πλατφόρμες
  • 99% αναζητήσεις “χωρίς spam”.

Περισσότερα για το spam. Η Google μίλησε λίγο για τις προσπάθειές της για την καταπολέμηση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων, λέγοντας ότι οι σύνδεσμοι εξακολουθούν να είναι σημαντικοί για την κατάταξη και ότι ο αλγόριθμος ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συνδέσμων το 2021 βοήθησε «να εντοπίσει σε γενικές γραμμές αφύσικούς συνδέσμους και να τους αποτρέψει από το να επηρεάσουν την ποιότητα αναζήτησης». Η Google κυκλοφόρησε επίσης μια ενημέρωση ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σε δύο μέρη, πρώτο  και  δεύτερο μέρος  τον Ιούνιο του 2021 και στη συνέχεια μια ενημέρωση ανεπιθύμητης αλληλογραφίας τον Νοέμβριο του 2021 .

Η Google θα συνεχίσει να καταπολεμά τα ανεπιθύμητα μηνύματα προκειμένου να προσπαθήσει να διατηρήσει τα αποτελέσματα αναζήτησής της χρήσιμα και υψηλότερης ποιότητας. Ενώ ορισμένοι ιστότοποι μπορεί να εξακολουθούν να ξεφεύγουν από ορισμένες τακτικές ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, η Google λανσάρει συνεχώς νέες μεθόδους για τον εντοπισμό και τον αποκλεισμό αυτών των ιστότοπων από την υψηλή κατάταξη στην αναζήτηση Google.

Η μακροπρόθεσμη επιτυχία στην αναζήτηση Google θα πρέπει να αφορά τη δημιουργία ενός ιστότοπου χωρίς ανεπιθύμητα μηνύματα που θα κατατάσσεται στη δοκιμασία του χρόνου. Κατασκευάστε ποιότητα και κατασκευάστε κάτι για το οποίο είστε περήφανοι. Ας ελπίσουμε ότι ο ιστότοπός σας θα κατατάσσεται σε όλες τις μελλοντικές ενημερώσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και ποιότητας.

Αν θέλετε να ελέγξουμε τον ιστότοπο σας και να εφαρμόσουμε τις κατάλληλες βελτιώσεις, ελάτε σε επαφή μαζί μας

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Google Page Speed δεν μετράει πραγματικά την ταχύτητα

Το Google Page Speed δεν μετράει πραγματικά την ταχύτητα

Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας WordPress

Αυτό το υπέροχο θέμα της ταχύτητας φόρτωσης μιας ιστοσελίδας WordPress. Αυτό είναι ένα από τα πιο συζητημένα και θέματα προς ερεύνηση στην κοινότητα του WordPress.

Οι επισκέπτες του ιστότοπου θέλουν ταχύτητα και δυνατότητα περιήγησης σε σελίδες ενός ιστότοπου όσο το δυνατόν γρηγορότερα. 

Αυτό που παρατηρήσαμε με την πάροδο των ετών είναι ότι οι πελάτες μας κολλάνε στις βαθμολογίες που δέχεται ο ιστότοπός τους με το εργαλείο Google PageSpeed ​​Insights . Αυτό το εργαλείο δεν είναι αποτελεσματικό για τον έλεγχο ταχύτητας και θέλουμε να εξηγήσουμε γιατί το λέμε αυτό.

Διαβάστε παρακάτω πώς εξηγείται αυτό το εργαλείο από την Google και παρατηρήστε την επισημασμένη πρόταση:

Το PageSpeed ​​Insights μετρά την απόδοση μιας σελίδας για κινητές και επιτραπέζιες συσκευές. Παίρνει τη διεύθυνση URL δύο φορές, μία φορά με έναν χρήστη κινητής συσκευής και μία φορά με έναν χρήστη επιτραπέζιου υπολογιστή. Το PageSpeed ​​Insights ελέγχει αν μια σελίδα έχει εφαρμόσει κοινές βέλτιστες πρακτικές απόδοσης και παρέχει βαθμολογία, η οποία κυμαίνεται από 0 έως 100 πόντους και εμπίπτει σε μία από τις ακόλουθες τρεις κατηγορίες:

  • Καλό : Η σελίδα εφαρμόζει τις περισσότερες βέλτιστες πρακτικές απόδοσης και πρέπει να προσφέρει μια καλή εμπειρία χρήστη.
  • Απαιτείται εργασία : Από τη σελίδα λείπουν ορισμένες κοινές βελτιστοποιήσεις απόδοσης που μπορεί να οδηγήσουν σε αργή εμπειρία χρήστη. Εξετάστε τις παρακάτω προτάσεις.
  • Κακή : Η σελίδα δεν έχει βελτιστοποιηθεί και είναι πιθανό να προσφέρει μια αργή εμπειρία χρήστη. Δώστε προτεραιότητα και εφαρμόστε τις παρακάτω προτάσεις.

Λάβετε υπόψη ότι το PageSpeed ​​Insights βελτιώνεται συνεχώς, προκειμένου να ληφθούν υπόψη νέες βέλτιστες πρακτικές απόδοσης και η παρεχόμενη βαθμολογία θα αλλάζει με την πάροδο του χρόνου. Η υψηλή βαθμολογία συσχετίζεται με μια γρήγορη εμπειρία χρήστη αλλά δεν την εγγυάται.

Η Google έχει δηλώσει την ταχύτητα του ιστότοπου (και ως αποτέλεσμα, η ταχύτητα της σελίδας) είναι ένα από τα σήματα που χρησιμοποιεί ο αλγόριθμος για την κατάταξη των σελίδων. 

Η έρευνα έδειξε ότι η Google μετρά συγκεκριμένα το χρόνο έως το πρώτο byte, και έτσι λαμβάνει την ταχύτητα της σελίδας. Επιπλέον, μια αργή ταχύτητα σελίδας σημαίνει ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν λιγότερες σελίδες χρησιμοποιώντας τον προϋπολογισμό ανίχνευσης που έχουν εκχωρηθεί και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την ευρετηρίασή σας. 

Έτσι, το επάνω και το κάτω μέρος αυτού σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτωσης είναι κρίσιμος για την καλύτερη εμπειρία χρήστη καθώς και για την καλύτερη κατάταξη.

Στοιχεία για το εργαλείο Google PageSpeed ​​Insights

  1. Ελέγχει αν μια σελίδα έχει εφαρμόσει κοινές βέλτιστες πρακτικές απόδοσης. Πολλοί από τους κανόνες που χρησιμοποίησε το PageSpeed ​​Insights προήλθαν από συστάσεις για αναρτήσεις ιστολογίου και άρθρα που δημοσιεύθηκαν από προγραμματιστές στην κοινότητα ιστού. Άλλοι κανόνες προστέθηκαν από προγραμματιστές στο Google με βάση την έρευνα και την εσωτερική χρήση από εφαρμογές Google.
  2. Δίνει προτάσεις απόδοσης σε τομείς που χρειάζονται βελτίωση. Το PageSpeed ​​είναι ένα εργαλείο βελτιστοποίησης απόδοσης, οι συστάσεις του είναι μεροληπτικές υπέρ της ταχύτητας. Πρέπει να λάβετε υπόψη τις αντισταθμίσεις για τη δική σας εφαρμογή: ορισμένες από τις συστάσεις του PageSpeed ​​απαιτούν σημαντική προσπάθεια για την εφαρμογή τους, οπότε πρέπει να αξιολογήσετε το κόστος πραγματοποίησης αλλαγών έναντι του οφέλους που θα είχε ο κανόνας στη σελίδα σας.
  3. Η ανάλυση του PageSpeed ​​Insights δεν χρησιμοποιεί πραγματικές συσκευές. Το PageSpeed ​​Insights ανακτά έναν ιστότοπο με ένα πρόγραμμα απόδοσης Blink που μιμείται τόσο την κινητή όσο και την επιτραπέζια συσκευή.

Μύθοι στο εργαλείο Google PageSpeed ​​Insights

  1. Αυτό το εργαλείο μετρά την πραγματική ταχύτητα. ΔΕΝ – Δεν υπάρχει τίποτα στην αναφορά που να δηλώνει πόσο χρόνο χρειάστηκε η φόρτωση της σελίδας. Όπως αναφέραμε παραπάνω, ο χρόνος φόρτωσης είναι αυτό που η Google θα εξετάσει ως μέρος του παράγοντα κατάταξης.
  2. Η τέλεια βαθμολογία θα κάνει τον ιστότοπό σας πιο γρήγορο. ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ – Ενώ το PageSpeed ​​Insights ελέγχει τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την ταχύτητα, εάν επιτύχετε μια καλή βαθμολογία σε όλες αυτές, δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας θα είναι ταχύτερος από ό, τι εάν έχετε κακή βαθμολογία.
  3. Η υψηλότερη βαθμολογία θα σας κάνει να κατατάξετε υψηλότερα. ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ – Στις περισσότερες περιπτώσεις βλέπουμε -όσο επαναλαμβανόμενο ακούγεται σε αυτό το άρθρο- η φόρτωση σελίδας είναι το πράγμα που η Google θα εξετάσει για τους παράγοντες κατάταξης. Τώρα η αντιμετώπιση ορισμένων από τα ζητήματα στο PageSpeed ​​Insights μπορεί ίσως να σας εξοικονομίσει κάποια ταχύτητα και να αυξήσει την κατάταξή σας.

Και τώρα τι κάνω; 

Λοιπόν, σκεφτήκαμε να σας δώσουμε κάποιες εναλλακτικές λύσεις για τη μέτρηση της ταχύτητας του ιστότοπού σας και άλλων εργαλείων που θα σας προσφέρουν τον πραγματικό χρόνο φόρτωσης της σελίδας.

Ο συγκεκριμένος είναι πιο σημαντικός όχι μόνο για την Google και τον τρόπο κατάταξης του ιστότοπού σας, αλλά και για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

ΕΠΙΛΟΓΗ # 1 – GT METRIX

Το Google Page Speed δεν μετράει πραγματικά την ταχύτητα

Η σελίδα αναφοράς του GTmetrix συνοψίζει τακτικά την απόδοση της σελίδας σας με βάση τους βασικούς δείκτες ταχύτητας φόρτωσης σελίδας.

  • Αναλύστε τη σελίδα σας με το Google PageSpeed και τους κανόνες συνόλου του Yahoo! YSlow 
  • Λάβετε τον χρόνο φόρτωσης σελίδας της σελίδας σας, το συνολικό μέγεθος της σελίδας και το συνολικό αριθμό αιτημάτων
  • Δείτε την απόδοση της σελίδας σας σε σχέση με το μέσο όρο όλων των ιστότοπων που αναλύθηκαν στο GTmetrix

Παρακολουθήστε την απόδοση της σελίδας με προγραμματισμένη παρακολούθηση και οπτικοποιήστε την με διαδραστικά γραφήματα. Ρυθμίστε ειδοποιήσεις για να σας ειδοποιούν όταν η σελίδα σας δεν έχει καλή απόδοση.

  • Παρακολουθήστε σελίδες και εκτελέστε μια δοκιμή καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία για να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη απόδοση
  • Οπτικοποιήστε την απόδοση με 3 διαθέσιμα γραφήματα : Χρόνος φόρτωσης σελίδας, Μέγεθος σελίδας και μετρήσεις αιτήματος και βαθμολογίες PageSpeed ​​και YSlow
  • Μεγεθύνετε, μετακινήστε και ορίστε ένα εύρος ημερομηνιών για να βρείτε συγκεκριμένο ιστορικό απόδοσης
  • Σχολιάστε περιοχές ενδιαφέροντος στο γράφημα και δώστε το πλαίσιο δεδομένων σας
  • Ορίστε ειδοποιήσεις με πολλές συνθήκες βάσει των αποτελεσμάτων PageSpeed ​​/ YSlow, Χρόνος φόρτωσης σελίδας, Συνολικό μέγεθος σελίδας κ.λπ.

Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ

Μπορείτε να καταγράψετε τις φορτώσεις της σελίδας σας και να εντοπίσετε ακριβώς πού υπάρχουν σημεία συμφόρησης ή διακοπές!

  • Επιβραδύνετε την αναπαραγωγή σας έως και 4 φορές την αρχική ταχύτητα για να προσδιορίσετε τα προβλήματα φόρτωσης
  • Μετάβαση στα κύρια ορόσημα φόρτωσης σελίδας , όπως το DNS επιλύθηκε, το πρώτο byte και το DOM φορτώθηκαν
  • Συνδυάστε με Ειδοποιήσεις παρακολούθησης και αποθηκεύστε ένα βίντεο από τη φόρτωση της σελίδας που ενεργοποίησε την ειδοποίηση (διατίθεται μόνο σε χρήστες GTmetrix PRO )
  • Προβάλετε τη φόρτωση της σελίδας σας σε προβολή ταινίας και λάβετε μια προβολή καρέ προς καρέ στη φόρτωση της σελίδας σας σε πραγματικό χρόνο

ΕΠΙΛΟΓΗ # 2 – PINGDOM

Το Google Page Speed δεν μετράει πραγματικά την ταχύτητα

Σε κανέναν δεν αρέσει ένας αργός ιστότοπος 

Δημιουργήθηκε αυτό το περιβάλλον τεστ ταχύτητας ιστοτόπου, για να σας βοηθήσει να αναλύσετε την ταχύτητα φόρτωσης των ιστότοπών σας και να μάθετε πώς να τους κάνετε πιο γρήγορους. Σας επιτρέπει να προσδιορίσετε τι κάνει μια ιστοσελίδα να είναι γρήγορη, αργή, πολύ μεγάλη, ποιες βέλτιστες πρακτικές δεν ακολουθείσατε και ούτω καθεξής. Έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι χρήσιμο τόσο για ειδικούς όσο και για αρχάριους.

Εν ολίγοις, είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο για να βοηθήσει τους webmaster και τους προγραμματιστές ιστού να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των ιστότοπών τους παντού.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

  • Εξετάστε όλα τα μέρη μιας ιστοσελίδας – Δείτε τα μεγέθη αρχείων, τους χρόνους φόρτωσης και άλλες λεπτομέρειες σχετικά με κάθε στοιχείο μιας ιστοσελίδας (αρχεία HTML, JavaScript και CSS, εικόνες κ.λπ.). Μπορείτε να ταξινομήσετε και να φιλτράρετε αυτήν τη λίστα με διαφορετικούς τρόπους για να εντοπίσετε σημεία συμφόρησης απόδοσης.
  • Επισκόπηση απόδοσης – Συγκεντρώνουμε αυτόματα πολλά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με την απόδοση για εσάς βάσει του αποτελέσματος της δοκιμής
  • Βαθμός απόδοσης και συμβουλές – Δείτε πώς ο ιστότοπός σας συμμορφώνεται με τις βέλτιστες πρακτικές απόδοσης από το Google Page Speed ​​(παρόμοιο με το Yahoo’s Yslow). Μπορείτε να λάβετε μερικές εξαιρετικές συμβουλές για το πώς να επιταχύνετε τον ιστότοπό σας με αυτόν τον τρόπο.
  • Εντοπίστε το ιστορικό απόδοσής σας – Αποθηκεύουμε κάθε δοκιμή για εσάς, ώστε να μπορείτε να το ελέγξετε αργότερα και επίσης να δείτε πώς τα πράγματα αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου (με όμορφα γραφήματα!).
  • Δοκιμή από πολλές τοποθεσίες – Δείτε πόσο γρήγορα φορτώνεται ένας ιστότοπος στην Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες κ.λπ.
  • Μοιραστείτε τα αποτελέσματά σας – Σας κάναμε εύκολο να πραγματοποιήσετε μια δοκιμή και να το μοιραστείτε με τους φίλους σας, τους συναδέλφους σας ή τον οικοδεσπότη Ιστού

ΕΠΙΛΟΓΗ # 3 – ΔΟΚΙΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Το Google Page Speed δεν μετράει πραγματικά την ταχύτητα

Εκτελέστε μια δωρεάν δοκιμή ταχύτητας ιστότοπου από πολλές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας πραγματικά προγράμματα περιήγησης (IE και Chrome) και σε πραγματικές ταχύτητες σύνδεσης καταναλωτή. Μπορείτε να εκτελέσετε απλές δοκιμές ή να εκτελέσετε προηγμένες δοκιμές, συμπεριλαμβανομένων συναλλαγών πολλαπλών βημάτων, καταγραφής βίντεο, αποκλεισμού περιεχομένου και πολλά άλλα. 

Τα αποτελέσματά σας θα παρέχουν πλούσιες διαγνωστικές πληροφορίες, όπως γραφήματα καταρράκτη φόρτωσης πόρων, ελέγχους βελτιστοποίησης ταχύτητας σελίδας και προτάσεις για βελτιώσεις.

Το άρθρο δημιουργήθηκε με προσωπικές έρευνες και πληροφορίες από το Blog του JARRETT GUCCI ιδιοκτήτη του Νο1 WP Support Site wpfixit.com

Αν θέλετε να αναλάβουμε την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας επικοινωνήστε μαζί μας

Φόρμα Επικοινωνίας

12 + 14 =

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

Πριν από μερικές εβδομάδες, η Google ανακοίνωσε το Web Vital – ένα νέο σύνολο μετρήσεων για τη μέτρηση της ταχύτητας και της εμπειρίας των ιστότοπων. Την περασμένη εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε ότι αυτές οι μετρήσεις θα περάσουν σε μια βασική ενημέρωση αλγορίθμου ως νέους τρόπους αξιολόγησης και κατάταξης ιστότοπων, με βάση την εμπειρία σελίδας που προσφέρουν. Αυτή η ενημέρωση πρόκειται να φτάσει κάποια στιγμή το 2021.

Το UX έχει σημασία τώρα

Το 2010, η Google ανακοίνωσε ότι θα λάβει υπόψη την ταχύτητα του ιστότοπου κατά τον καθορισμό της κατάταξης. Το 2018, η Google παρακολούθησε τον παράγοντα κατάταξης της ταχύτητας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά.

Τώρα, η Google ανακοινώνει μια νέα ενημέρωση που εξετάζει μια ποικιλία νέων ή ενημερωμένων μετρήσεων – σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες εμπειρίας χρήστη, για τη διαμόρφωση της ενημέρωσης της εμπειρίας σελίδας .

Η τελειότερη εμπειρία χρήστη σε μια σελίδα. Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο στα αποτελέσματα αναζήτησης και η αντίστοιχη σελίδα θα εμφανιστεί αμέσως. Αλλά όλοι ξέρουμε ότι αυτό είναι ένα όνειρο.

Με την πάροδο των ετών, οι σελίδες έχουν αυξηθεί μόνο στο μέγεθος, επίσης η δημοτικότητα του JavaScript τις έκανε πιο περίπλοκες και πιο δύσκολο να φορτωθούν. Ακόμη και με αστραπιαίες συνδέσεις στο Διαδίκτυο και ισχυρές συσκευές, η φόρτωση μιας ιστοσελίδας μπορεί να είναι ένα πρόβλημα.

Για τους χρήστες, η αναμονή για φόρτωση σελίδων μπορεί επίσης να είναι αγχωτική . Για να μην αναφέρουμε την ενοχλητική επιτόπια απόδοση που προσφέρουν ορισμένοι ιστότοποι που οδηγούν σε λάθος κλικ.

Για χρόνια, η βελτιστοποίηση της απόδοσης των ιστότοπων, σήμαινε κυρίως βελτιστοποίηση της ταχύτητας. Όμως οι χρόνοι φόρτωσης είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Ένα  άλλο μέρος πιο δύσκολο είναι να προσδιοριστεί και να μετρηθεί.

Μιλάμε για το πώς ένας χρήστης βιώνει όλες αυτές τις βελτιστοποιήσεις. Ο ιστότοπος μπορεί να είναι γρήγορος σύμφωνα με τις μετρήσεις, αλλά είναι πραγματικά γρήγορος για τους επισκέπτες; Έτσι, είναι καιρός να ρίξετε μια δραστική ματιά στην εμπειρία της σελίδας.

Σύμφωνα με την Google, «Οι υπέροχες εμπειρίες σελίδων επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν περισσότερα και να αλληλεπιδράσουν πιο βαθιά. Αντίθετα, μια κακή εμπειρία σελίδας θα μπορούσε να εμποδίσει ένα άτομο να μπορεί να βρει πολύτιμες πληροφορίες σε μια σελίδα. “

 

Εισαγωγή στο Web Vital

 

Στις αρχές Μαΐου 2020, η Google ανακοίνωσε το Web Vital – ένα σύνολο μετρήσεων που έχουν διερευνηθεί διεξοδικά, για να βοηθήσει όλους τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να βελτιώσουν την εμπειρία των ιστότοπών τους. Μέσα σε αυτές τις νέες μετρήσεις, υπάρχει ένα υποσύνολο μετρήσεων που πρέπει να επικεντρωθεί κάθε κάτοχος ιστότοπου, τα λεγόμενα Core Web Vital.

Σύμφωνα με την Google, «Το Core Web Vital είναι ένα σύνολο μετρήσεων με επίκεντρο τον πραγματικό κόσμο, οι οποίες μετατρέπουν σε ποσοστό τις βασικές πτυχές της εμπειρίας του χρήστη».

Κάθε Core Web Vital εξετάζει ένα συγκεκριμένο κομμάτι του παζλ της εμπειρίας σελίδας και μαζί βοηθούν τόσο την Google όσο και τον ετους κατόχους να κατανοήσουν την πραγματικά αντιληπτή εμπειρία ενός ιστότοπου.

Το Core Web Vital είναι διαθέσιμο σε όλα τα εργαλεία της Google που μετρούν την εμπειρία της σελίδας.

Τα Core Web Vital θα εξελιχθούν με την πάροδο του χρόνου και ενδέχεται να προστεθούν νέα εν εύθετο χρόνο. Για το 2020, η Google εντόπισε τρία συγκεκριμένα σημεία εστίασης:

  • Φόρτωση,
  • Διαδραστικότητα,
  • Οπτική σταθερότητα.

Αυτά τα σημεία εστίασης αντιστοιχούν σε τρεις νέες μετρήσεις:

  • LCP ή μεγαλύτερο χρώμα περιεχομένου: Αυτή η μέτρηση υποδεικνύει πόσο χρόνο χρειάζεται για τη φόρτωση του μεγαλύτερου στοιχείου περιεχομένου που βλέπετε στη θύρα προβολής.
  • FID ή First Input Delay : Το FID εξετάζει πόσο καιρό χρειάζεται για να ανταποκριθεί ένα πρόγραμμα περιήγησης σε μια αλληλεπίδραση που ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον χρήστη (για παράδειγμα, κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί)
  • CLS, ή αθροιστική αλλαγή διάταξης : Αυτή η νέα μέτρηση μετρά το ποσοστό της οθόνης που επηρεάζεται από την κίνηση – δηλ. Τα πράγματα μετακινούνται στην οθόνη;

 

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

 

Τα νέα Core Web Vital έχουν ως στόχο να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εμπειρία σελίδας του ιστότοπού σας (εικόνα Google)

Όπως βλέπετε, αυτές οι βασικές μετρήσεις δεν εξετάζουν απλώς πόσο γρήγορα φορτώνεται κάτι. Εξετάζουν επίσης πόσο καιρό χρειάζονται τα στοιχεία για να είναι έτοιμα προς χρήση. Η Αθροιστική Διάταξη είναι η πιο προνοητική σκέψη.

Αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ταχύτητα, αλλά με την αποτροπή μιας κακής εμπειρίας χρήστη – όπως το πάτημα ενός λανθασμένου κουμπιού, επειδή μια διαφήμιση φορτώθηκε την τελευταία στιγμή. Σκεφτείτε πώς αισθάνεστε όταν συμβαίνει αυτό; Πολύ εξοργιστικό, σωστά;

Συνδυασμός νέων μετρήσεων με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης

Η κυκλοφορία του Web Vital ήταν αξιοσημείωτη από μόνη της, αλλά η Google ανέλαβε δράση αυτή την εβδομάδα. Η Google θα χρησιμοποιήσει αυτές τις νέες μετρήσεις – σε συνδυασμό με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης εμπειρίας-  για να βοηθήσει στην κατάταξη σελίδων.

Λάβετε υπόψη ότι η Google χρησιμοποιεί έναν άγνωστο αριθμό παραγόντων για την αξιολόγηση των ιστότοπων και την κατάταξή τους. Ορισμένοι παράγοντες έχουν μεγάλη βαρύτητα, αλλά οι περισσότεροι έχουν μικρότερο αντίκτυπο. Σε συνδυασμό, ωστόσο, αφηγούνται την ιστορία μιας ιστοσελίδας.

Τα νέα Web Vital συνδυάζουν διάφορους υπάρχοντες παράγοντες για να συνθέσουν τους παράγοντες κατάταξης της εμπειρίας της σελίδας:

  • Φιλικότητα για κινητά : ο ιστότοπός σας έχει βελτιστοποιηθεί για κινητά ;
  • HTTPS : χρησιμοποιεί ο ιστότοπός σας μια ασφαλή σύνδεση;
  • Παρενθετική χρήση: παραμένει ο ιστότοπός σας μακριά από δυσάρεστα αναδυόμενα παράθυρα;
  • Ασφαλής περιήγηση: είναι ο ιστότοπός σας ακίνδυνος για τους επισκέπτες;

Τώρα συνδέονται με πραγματικές κεντρικές μετρήσεις, όπως οι LCP, FID και CLS που αναφέρθηκαν προηγουμένως. Σε συνδυασμό, αυτοί οι παράγοντες λαμβάνουν υπόψη όλα όσα βιώνει ένας χρήστης σε έναν ιστότοπο, για να προσπαθήσει να παρουσιάσει μια ολιστική εικόνα της απόδοσης του ιστότοπού σας, όπως την αντιλαμβάνεται η Google.

 

Web Vital. Ένας νέος παράγοντας κατάταξης της Google

 

Τα Core Web Vital συνδυάζονται με υπάρχοντες παράγοντες κατάταξης για να σχηματίσουν τους παράγοντες εμπειρίας σελίδας (εικόνα Google)

Φυσικά, αυτός είναι ένας άλλος τρόπος για να κατανοήσει η Google πόσο καλή είναι η τοποθεσία σας και ίσως να είναι εύκολο να υπερεκτιμήσετε τη σημασία αυτής της συγκεκριμένης ενημέρωσης. Εξακολουθεί να είναι αδύνατο να ταξινομηθεί ένας ιστότοπος με εξαιρετική εμπειρία χρήστη, αλλά με άθλιο περιεχόμενο.

Ενώ η ποιότητα του περιεχομένου σας εξακολουθεί να κυριαρχεί στην απόκτηση καλής κατάταξης, η απόδοση και η αντιληπτή εμπειρία που έχουν πλέον οι χρήστες έχουν επίσης παίξει ρόλο. Με αυτές τις μετρήσεις, η Google έχει βρει έναν τρόπο να συγκεντρώσει πολλές πληροφορίες που φωτογραφίζει τον ιστότοπό σας από όλες τις απόψεις.

 

Ενημέρωση εμπειρίας σελίδας Google το 2021

Η Google έχει συχνά κατηγορηθεί ότι δεν επικοινωνεί με το SEO και τους κατόχους ιστότοπων. Στο παρελθόν, έχουμε δει πολλές βασικές ενημερώσεις αλγορίθμων να εφαρμόζονται χωρίς μια λέξη από ένα Googler.

Σήμερα, ωστόσο, το Google εμφανίζεται πιο μπροστά από ποτέ. Σε περίπτωση ενημέρωσης της εμπειρίας σελίδας, η Google μας προειδοποιεί δύο φορές: μία με την ανακοίνωση των παραγόντων κατάταξης της εμπειρίας σελίδας και μία φορά έξι μήνες πριν από την έναρξη της ενημέρωσης το 2021.

Ανακοινώνοντας αυτόν τον τρόπο εκ των προτέρων, η Google δίνει στους κατόχους ιστότοπων, SEO experts και προγραμματιστές αρκετό χρόνο, για να προετοιμαστούν για αυτήν την ενημέρωση.

Υπάρχουν πολλά νέα εργαλεία για να αντιμετωπίσετε το πώς λειτουργούν αυτές οι μετρήσεις και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες.

Υπάρχει πολλά σημεία ως νέα τεκμηρίωση που πρέπει να εξεταστεί. Και μπορείτε να ξεκινήσετε τώρα. Κάποια στιγμή το επόμενο έτος, η Google θα σας ειδοποιήσει ότι η ενημέρωση θα κυκλοφορήσει σε έξι μήνες.

 

Δεν υπάρχουν πλέον απαιτήσεις AMP για τις κορυφαίες ειδήσεις

Μπορείτε να βρείτε ένα άλλο ενδιαφέρον tidbit σχετικά με την ενημέρωση της εμπειρίας σελίδας. Η Google δεν θα απαιτεί πλέον AMP για τη λήψη των σελίδων ειδήσεών σας στην ενότητα Δημοφιλέστερες ιστορίες.

Τώρα, οποιοσδήποτε καλοσχεδιασμένος ιστότοπος επικυρωμένος από τις Ειδήσεις Google, μπορεί να στοχεύει στην κορυφαία θέση. Η εμπειρία της σελίδας θα γίνει παράγοντας κατάταξης για τις κορυφαίες ειδήσεις, οπότε ο ιστότοπός σας θα είναι καλύτερος.

Νέα εργαλεία εμπειρίας σελίδας; Το έχεις!

Η Google έκανε τα πάντα για να κάνει κάθε κάτοχο ιστότοπου να προσαρμοστεί στις αλλαγές της εμπειρίας σελίδας. Νέα ή ενημερωμένα εργαλεία σάς βοηθούν να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Σας βοηθούν επίσης να κατανοήσετε τι σημαίνει αυτό.

Ξεκινήστε τις δοκιμές, ξεκινήστε τη βελτίωση!

Στο παρελθόν, η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για την εμπειρία και την ταχύτητα των χρηστών, έμοιαζε λίγο με την τυφλή πτήση. Δεν είχατε ποτέ πραγματικά καλές γνώσεις για το τι κάνει έναν ιστότοπο γρήγορο και τι κάνει κάποιον να αισθάνεται γρήγορα.

Με τα χρόνια, η Google είδε την ανάγκη για καλές μετρήσεις και άκουσε τις κραυγές των χρηστών που χρειάζονται εύχρηστους, ασφαλείς και γρήγορους ιστότοπους.

Ανακοινώνοντας αυτές τις μετρήσεις – και χαρακτηρίζοντας τις ως παράγοντες κατάταξης -, η Google καθιστά την εμπειρία της σελίδας μετρήσιμη και θεωρεί ότι είναι αρκετά χρήσιμη για να κρίνει τους ιστότοπους.

Θυμηθείτε, η ενημέρωση δεν θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από το 2021, αλλά τα εργαλεία είναι εκεί, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε τη δοκιμή και τη βελτίωση. Καλή τύχη!

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Γράφει τα παρακάτω ο

Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.

Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.

Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;

Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.

Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;

Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.

Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.

Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.

Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση

Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.

Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.

Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.

Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.

Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;

Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.

Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.

Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;

Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.

Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:

Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.

Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.

Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις

Καλέστε στο 6980 330 581