Βρείτε το διαδικτυακό σας μίγμα μάρκετινγκ: Εργαλεία που χρειάζεστε για να πετύχετε

Βρείτε το διαδικτυακό σας μίγμα μάρκετινγκ: Εργαλεία που χρειάζεστε για να πετύχετε

Η ανάθεση όλου του μάρκετινγκ για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε ένα μόνο κανάλι πολυμέσων είναι παράλογη, ανεξάρτητα από το πόσο καλά λειτουργεί τώρα. Οι πλατφόρμες και τα συμφέροντα των καταναλωτών αλλάζουν πάντα και αν αυτό το κανάλι σταματήσει να λειτουργεί, θα μπορούσε να σας αφήσει σε δύσκολη θέση.

Η καλύτερη προσέγγιση είναι να αναπτύξετε μια στρατηγική μάρκετινγκ που να ενσωματώνει τα μηνύματα, την προσέγγιση και την παρακολούθηση των πελατών σας σε πολλές πλατφόρμες πολυμέσων . Ενώ υπάρχουν πολλά αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης που πρέπει επίσης να ακολουθήσετε, αυτό το άρθρο θα επικεντρωθεί στα διαδικτυακά.

Ακολουθούν τα τρία βασικά βήματα για αποτελεσματικό διαδικτυακό μάρκετινγκ, με μερικές θεμελιώδεις ιδέες για να ξεκινήσετε με το καθένα.

 

1. Προσέξτε

Η παρακολούθηση στο διαδίκτυο μπορεί να είναι μια πρόκληση. Θα χρειαστεί να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό, να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε διαφορετικές πλατφόρμες και να αποδεικνύετε την αξία των προϊόντων σας στους πελάτες.   

Τα καλά νέα είναι ότι η χρήση πολλαπλών καναλιών αυξάνει τις ευκαιρίες σας για αλληλεπίδραση με πελάτες και προοπτικές. 

Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να επισημάνετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο:

Διαφημίσεις μηχανών αναζήτησης – επί πληρωμή και δωρεάν

Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Google, το Bing ή το Yahoo, μπορείτε να πληρώσετε για διαφημίσεις που θα εμφανίζονται με βάση τους όρους που αναζητούν. Αυτές οι διαφημίσεις είναι συνήθως πληρωμή ανά κλικ (ΔΕΗ) , δηλαδή πληρώνετε μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Μπορείτε επίσης να ορίσετε προϋπολογισμούς για να μην κάνετε υπερβολικές δαπάνες. 

Βρείτε το διαδικτυακό σας μίγμα μάρκετινγκ: Εργαλεία που χρειάζεστε για να πετύχετε

Μπορείτε επίσης να καταχωρίσετε τα προϊόντα σας χωρίς χρέωση στις Αγορές Google με μια δωρεάν επέκταση WooCommerce που ονομάζεται Λίστες και διαφημίσεις Google . Αυτή η επέκταση σάς επιτρέπει να συνδέσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με το Google Merchant Center και το Google Ads, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες από τον πίνακα ελέγχου του WooCommerce. 

Διαφημίσεις προβολής και βίντεο

Οι διαφημίσεις σε κανάλια ροής βίντεο όπως το YouTube και το Twitch μπορούν να σας βοηθήσουν να προσέξετε την επωνυμία σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Google Ads και άλλα δίκτυα για να δημιουργήσετε διαφημίσεις προβολής σε διάφορους ιστότοπους και πλατφόρμες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 

Αυτοί οι τύποι διαφημίσεων τείνουν να έχουν χαμηλότερη απόδοση λόγω της σχετικά απρόσωπης φύσης τους, αλλά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναγνωριστεί η επωνυμία σας και να προβληθούν από άτομα που δεν έχουν ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας.

Διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν ένα σύστημα διαφήμισης επί πληρωμή. Το καθένα έχει τις προκλήσεις και τα οφέλη του. Ορισμένα είναι ευκολότερα στη χρήση για να προσεγγίσουν οργανικά τους πελάτες, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν τόσο χρόνο και χρήμα, ενώ άλλοι το κάνουν πιο δύσκολο. 

Το καλύτερο χαρακτηριστικό του καθενός είναι ότι μπορείτε να στοχεύσετε και να στοχεύσετε ξανά τους πιο πιθανούς πελάτες και προοπτικές σας . Επικεντρωθείτε στο να αξιοποιήσετε στο έπακρο μερικές πλατφόρμες πριν προσπαθήσετε να αντιμετωπίσετε πάρα πολλές. 

Ένας από τους καλύτερους τρόπους στόχευσης ατόμων είναι η χρήση παρόμοιου κοινού . Αυτά τα είδη κοινού χρησιμοποιούν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την τρέχουσα βάση πελατών, τη λίστα email ή την επισκεψιμότητα ιστότοπου. Δεδομένου ότι αυτά τα άτομα έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για το προϊόν σας, οι διαφημιστικές καμπάνιες που χρησιμοποιούν παρόμοιο κοινό είναι πιθανό να έχουν υψηλότερο ποσοστό μετατροπών από άλλους τύπους διαφημίσεων.

SEO

Εάν δεν θέλετε να πληρώνετε για διαφημίσεις, μπορείτε επίσης να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), ώστε ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται στα δωρεάν αποτελέσματα αναζήτησης. Χρησιμοποιώντας έξυπνα επιλεγμένες λέξεις -κλειδιά και ποιοτικό περιεχόμενο που στοχεύει στις ανάγκες, τις ερωτήσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας, έχετε την ευκαιρία να εμφανιστείτε όταν οι άνθρωποι σας αναζητούν!

Το SEO απαιτεί χρόνο, οπότε μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα. Είναι όμως ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος δημιουργίας επισκεψιμότητας χωρίς μεγάλο διαφημιστικό προϋπολογισμό. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να ξεκινήσετε με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης . 

2. Μετατρέψτε την κίνηση σε πελάτες

Δεν έχει σημασία πόσες επισκέψεις θα έχετε αν δεν μπορείτε να τις μετατρέψετε σε κάτι πολύτιμο για την επιχείρησή σας. Τελικά, όλα τα κανάλια μάρκετινγκ θα πρέπει να κατευθύνονται σε ένα κεντρικό σημείο: τον ιστότοπό σας. Από εκεί και πέρα, όλα έχουν να κάνουν με τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας για τη μετατροπή των περιστασιακών επισκεπτών σε πελάτες που πληρώνουν. Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που το κάνει να συμβεί. Αυτό σημαίνει:

  1. Καλές φωτογραφίες προϊόντων
  2. Υπέροχο αντίγραφο πωλήσεων
  3. Μια σαφής παρουσίαση
  4. Μια φιλική προς το χρήστη διαδικασία
  5. Δελεαστικές παροτρύνσεις για δράση

Ο ιστότοπός σας πρέπει να εκπληρώνει αυτό που υπόσχεται ανεξαρτήτως του ποιο κανάλι μέσων έφερε το άτομο εκεί. 

3. Παρακολούθηση

Όπως λέει και η γνωστή παροιμία, «Η περιουσία βρίσκεται στη συνέχεια». Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας, η παρακολούθηση δυνητικών πελατών και πελατών είναι το κλειδί για την επίτευξη της μεγάλης ανάπτυξης που αναζητάτε.

Για επιχειρήσεις που βασίζονται σε άμεση ικανοποίηση και άμεσες ανάγκες, η παρακολούθηση σάς επιτρέπει να πουλάτε στους πελάτες ξανά και ξανά – όχι μόνο μία φορά. Για επιχειρήσεις με μεγαλύτερο κύκλο πωλήσεων, ακολουθείται ο τρόπος με τον οποίο θα τις μετατρέψετε από επισκέπτες που ήραν στην ιστοσελίδα από περιέργεια, σε ενθουσιώδεις αγοραστές.

Ορισμένα κανάλια πολυμέσων περιλαμβάνουν μεθόδους παρακολούθησης, αλλά πολλά όχι. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει τρόπος παρακολούθησης σε μια διαφήμιση προβολής ή μια διαφήμιση βίντεο. Τελικά, πρέπει να κατευθύνετε τους ανθρώπους σε πλατφόρμες όπου μπορείτε να έχετε πιο εξατομικευμένες συνομιλίες και να δημιουργήσετε μια συνεχή σχέση μάρκετινγκ. 

Άμεσο μήνυμα

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για πιο εξατομικευμένη επικοινωνία με τις προοπτικές σας, ειδικά μέσω άμεσων μηνυμάτων. Μπορεί να εξανθρωπίσει τις εταιρείες και να δημιουργήσει μια συναισθηματική σύνδεση μεταξύ δυνητικών πελατών και της επιχείρησής σας – και συμμετέχοντας σε αυτό, το άτομο συναινεί να επικοινωνήσει μαζί σας. 

Email Marketing

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ίσως το καλύτερο φόρουμ για συνεχή παρακολούθηση μάρκετινγκ . Μπορείτε να στείλετε ειδικά και κουπόνια σε ολόκληρη τη λίστα σας και στοχευμένα μηνύματα σε συγκεκριμένα τμήματα ή άτομα. 

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για να αντιμετωπίσετε κρίσιμες ανάγκες όπως εγκαταλελειμμένα καροτσάκια, ακυρωμένες παραγγελίες, ερωτήσεις που υποβάλλονται μέσω των διαδικτυακών σας φορμών και άλλα θέματα εξυπηρέτησης πελατών. Ο καλύτερος τρόπος για να διαχειριστείτε αυτές τις απαντήσεις είναι να τις αυτοματοποιήσετε ώστε να λειτουργούν μόνοι τους.

Βρείτε το διαδικτυακό σας μίγμα μάρκετινγκ: Εργαλεία που χρειάζεστε για να πετύχετε

Το MailPoet ενσωματώνεται απρόσκοπτα στο WooCommerce, επιτρέποντάς σας να εκτελείτε τέτοιου είδους εργασίες. Μπορείτε να επιτρέψετε στους αγοραστές να επιλέξουν τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς – η καλύτερη στιγμή για να το ζητήσετε, επειδή οι πελάτες δεσμεύονται ήδη για μια αγορά και είναι πιθανό να θέλουν να ακούσουν περισσότερα από την εταιρεία σας.

Μόλις επιλέξουν, μπορείτε να συνεχίσετε να στέλνετε προσφορές, προσφορές και πολύτιμο περιεχόμενο.

Παρακολούθηση και επανακαθορισμός στόχων

Η παρακολούθηση σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε πιο αποτελεσματικά τους μελλοντικούς πελάτες καθώς και τους υπάρχοντες. Χρησιμοποιήστε τα διαθέσιμα εργαλεία σε οποιοδήποτε κανάλι πολυμέσων χρησιμοποιείτε για να στοχεύσετε ξανά διαφημίσεις σε συγκεκριμένο κοινό, να πουλήσετε ξανά σε προηγούμενους αγοραστές και να κατανοήσετε καλύτερα τους πελάτες σας.

Ενώ όλες οι πλατφόρμες διαφήμισης χρησιμοποιούν κάποια μορφή ετικέτας παρακολούθησης, έχουν διαφορετικά ονόματα. Στο Google Analytics και το Google Ads, αναφέρονται ως ετικέτες παρακολούθησης . Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το TikTok τα ονομάζουν pixel . Οι υπηρεσίες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μερικές φορές τις αποκαλούν web beacons και τις χρησιμοποιούν για να παρακολουθούν τα δεδομένα μετατροπής και κλικ.

Σημείωση : Από τον Σεπτέμβριο του 2021, η ενημέρωση iOS15 της Apple θα φορτώσει εκ των προτέρων αυτούς τους φάρους ιστού ή τα εικονοστοιχεία στα εισερχόμενα email, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις μετρήσεις.

Η χρήση της παρακολούθησης για να στοχεύσετε ξανά τους πελάτες σας θα σας βοηθήσει να παραδώσετε πιο σχετικά μηνύματα μάρκετινγκ, να τους υπενθυμίσετε τα προϊόντα σας και να βελτιώσετε τις μετατροπές σας. 

Εξυπηρέτηση πελατών

Τέλος, το πιο προσωπικό από όλο το μάρκετινγκ συμβαίνει όταν επικοινωνείτε απευθείας με τους πελάτες σας μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας. 

Άμεση επικοινωνία η μεγάλη αυτή στιγμή:

  • Προσφέρετε μια άψογη εξυπηρέτηση. 
  • Να είστε φιλικοί. 
  • Να είστε χρήσιμοι. 
  • Λύστε προβλήματα. 
  • Απαντήστε σε ερωτήσεις. 
  • Να είστε προληπτικοί. 
  • Βρείτε χρόνο. 
  • Δώστε προτεραιότητα στον πελάτη. 

Η κορυφαία υπηρεσία θα βελτιώσει σημαντικά όλες τις άλλες προσπάθειές σας για παρακολούθηση. 

Συνέχισε να πειραματίζεσαι 

Το επιτυχημένο μάρκετινγκ αφορά μόνο τον πειραματισμό , τη μέτρηση και τη βελτίωση . Θυμηθείτε, δεν αφορά μόνο την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας. Πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες των προϊόντων σας για μετατροπές και να εφαρμόσετε εργαλεία που μπορούν να ακολουθήσουν τους επισκέπτες για να τους μετατρέψουν σε πελάτες. 

Τα περισσότερα καταστήματα πρέπει να χρησιμοποιούν μια ποικιλία πλατφορμών για να καλύψουν τις ανάγκες από την πρώτη εντύπωση σε έναν δυνητικό πελάτη έως τη συνέχεια μετά από μια ολοκληρωμένη πώληση. Μην βασίζεστε πολύ σε καμία πηγή και είστε ανοιχτοί στο να δοκιμάσετε νέα πράγματα!

Ζητήστε περισσότερες συμβουλές

 

WRITTEN BY DAN MAGILL

 

Social Media for eCommerce: Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες

Social Media for eCommerce: Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες

Είναι προσοδοφόρο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα να δώσουν προτεραιότητα στο μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων. Υπάρχουν δεκάδες πλατφόρμες και η κάθε μία απευθύνεται σε ένα μοναδικό κοινό με διαφορετικά ενδιαφέροντα, χαρακτηριστικά και τοποθεσίες.

Το να διαφημίζεις την επιχείρηση σου μόνο σε ένα πολύ μικρό μέσο, σε εμποδίζει να είσαι επιτυχημένος. Σε ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων πρέπει λοιπόν να εστιάσετε και πώς συνδυάζετε τις προσπάθειές σας για επιτυχία;

Σύγκριση δημοφιλών πλατφορμών Social Media

Facebook

Ποιοι χρησιμοποιούν το Facebook;

Δεδομένου ότι το Facebook είναι η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με:

 

Τι μπορείς να κάνεις στο Facebook;

Μια ισχυρή πλατφόρμα διαφήμισης σάς επιτρέπει να προσεγγίζετε προηγούμενους επισκέπτες του ιστότοπου, να στοχεύετε διαφημίσεις βάσει ενδιαφερόντων και σχέσεων, να συλλέγετε δυνητικούς πελάτες, να προωθείτε περιεχόμενο όπως βίντεο, εικόνες ή μαρτυρίες, να στέλνετε άμεσα μηνύματα και άλλα. Τα καταστήματα μπορούν να δημιουργήσουν μια ειδική επαγγελματική σελίδα για να μοιράζονται πληροφορίες, να συλλέγουν κριτικές, να κερδίζουν οπαδούς και να αλληλεπιδρούν με τους θαυμαστές.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα κατάστημα στο Facebook όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν τα προϊόντα στην πλατφόρμα και να τα αγοράζουν στη συνέχεια στον ιστότοπό σας WooCommerce. Αυτή η επέκταση συγχρονίζει όλα τα δεδομένα του καταστήματός σας, ώστε να μην χρειάζεται να προσθέσετε με μη αυτόματο τρόπο κάθε προϊόν.

Ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει; 

Σχεδόν κάθε Brand μπορεί να βρει έναν τρόπο να αξιοποιήσει το διαφορετικό κοινό και τα εργαλεία του Facebook. Εάν μπορείτε να εστιάσετε μόνο σε μία πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, αυτό είναι συνήθως η καλύτερη επιλογή σας.

Instagram

Ποιοι χρησιμοποιούν το Instagram;

Με το Instagram, μπορείτε να προσεγγίσετε:

  • 37% των Αμερικανών και ακόμη και 75% των ηλικιών 18-24 ετών .
  • Περισσότερες γυναίκες παρά άντρες.
  • Οπαδοί σχεδόν όλων: μόδα, αυτοκίνητα, φαγητό, φύση, σπορ, ταξίδια, ευεξία και πολλά άλλα.

Τι μπορείτε να κάνετε;

Το Instagram επικεντρώνεται στις εικόνες. Ενώ μπορείτε να προσθέσετε κείμενο και να αλληλεπιδράσετε με οπαδούς, καθώς οι περισσότεροι χρήστες μετακινούνται γρήγορα στη ροή τους και σταματούν για να θαυμάσουν τις φωτογραφίες που τους αρέσουν.

Είναι ιδιοκτησία του Facebook, έτσι μπορείτε να επαναφέρετε τη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook για να προσεγγίσετε τους χρήστες του Instagram ακόμη και αν δεν έχετε προφίλ για το κατάστημά σας. Μπορείτε επίσης να διαφημιστείτε απευθείας στην πλατφόρμα του Instagram , αν και η στόχευση είναι πιο περιορισμένη από ότι με το Facebook.

Οι επιρροές του Instagram έχουν γίνει απίστευτα σημαντικές για τις επιχειρήσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, υπάρχουν διασημότητες εκτός κοινωνικών μέσων, αλλά πολλοί από αυτούς είναι διάσημοι μόνο για τη δουλειά που έχουν κάνει στο Instagram. Δημιουργώντας μοναδικό, σχετικό περιεχόμενο, έχουν συγκεντρώσει αξιοπιστία και προσοχή από μια ομάδα ατόμων που ενδιαφέρονται για ένα συγκεκριμένο θέμα.

Η συνεργασία με τον κατάλληλο παράγοντα επιρροής για την προώθηση των προϊόντων σας παρέχει άμεση αναγνώριση για την επωνυμία σας και σας βοηθά να προσεγγίσετε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό με το οποίο μια διαφημιστική πλατφόρμα συχνά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί.

Social Media for eCommerce: Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες
Φωτογραφία © https://www.stroopwafels.com/

Ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει;

Για εξαιρετικά αναγνωρίσιμες μάρκες όπως καλλιτέχνες, σχεδιαστές, μπουτίκ ρούχων και καταστήματα κοσμημάτων, το Instagram είναι ο τέλειος τρόπος για να βρείτε περισσότερα άτομα που θαυμάζουν την αισθητική σας. Αλλά οι εταιρείες σχεδόν σε κάθε κλάδο μπορούν να βρουν έναν τρόπο να εκφράσουν οπτικά το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα τους.

Twitter

Ποιοι χρησιμοποιούν το Twitter;

Με το Twitter, μπορείτε να προσεγγίσετε:

  • Ένα κοινό περίπου 145 εκατομμυρίων χρηστών , με διαφημίσεις επί πληρωμή.
  • Περίπου 50 εκατομμύρια άνθρωποι από την Αμερική, 36,77 εκατομμύρια από την Ιαπωνία και 14,1 εκατομμύρια από το Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Σε γενικές γραμμές, οι άνθρωποι που είναι νεότεροι, υψηλού μορφωτικού επιπέδου, που δραστηριοποιούνται στην πολιτική και την κοινότητα και κερδίζουν εισοδήματα υψηλότερα από το μέσο όρο.

Τι μπορείτε να κάνετε;

Μπορείτε να στείλετε μηνύματα βασισμένα σε κείμενο με όριο 280 χαρακτήρες. Τα hashtag (ένα σύστημα για την οργάνωση τύπων περιεχομένου) είναι πολύ σημαντικά στο Twitter, καθώς πολλοί άνθρωποι τα αναζητούν για να βρουν σχετικά tweets. 

Τα τελευταία χρόνια, οι εικόνες και τα βίντεο έχουν γίνει πιο κοινά. Τα tweets με πολυμέσα και αυτά με hashtag έχουν σταθερά καλύτερη αφοσίωση .

Σε αντίθεση με το Facebook, όπου μπορεί να θέλετε να περιορίσετε τη συχνότητα των αναρτήσεών σας, το Twitter προσφέρεται για πολλές ενημερώσεις κάθε μέρα – ακόμη και κάθε ώρα, αρκεί αυτό που λέτε να προσθέτει αξία στην κοινότητα.

Ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει; 

Αν ελπίζετε να προσεγγίσετε καλά μορφωμένους νέους που είναι πρόθυμοι να μάθουν και να αναλάβουν έναν προληπτικό ρόλο στην κοινωνία, το Twitter μπορεί να είναι η σωστή επιλογή. Είναι επίσης χρήσιμο για γρήγορες απαντήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.

YouTube

Ποιος το χρησιμοποιεί;

Το YouTube έχει σχεδόν δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και μπορείτε να προσεγγίσετε:

  • Το 73% των ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες-είναι η πιο χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για ενήλικες στη χώρα.
  • 81% των παιδιών 15-25 ετών στις ΗΠΑ
  • Ένα παγκόσμιο κοινό – μόνο το ένα τρίτο των βίντεο είναι στα αγγλικά και μόνο το 15% της πλατφόρμας αποτελείται από μέλη των ΗΠΑ.

Τι μπορείς να κάνεις? 

Μπορείτε να δημιουργήσετε και να δημοσιεύσετε το δικό σας περιεχόμενο βίντεο, να χορηγείτε βίντεο δημοφιλών δημιουργών και να διαφημίζεστε με διαφημίσεις banner ή βίντεο.

Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε διαφημίσεις προς άτομα με βάση ενδιαφέροντα, δημογραφικά στοιχεία ή προθέσεις αγοράς.

Οι διαφημίσεις YouTube χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα με το Google Adwords , τις διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ και τις Αγορές Google .

Η στόχευση είναι λιγότερο ακριβής από ό, τι με το AdWords – ενώ μπορείτε να προβλέψετε τα ενδιαφέροντα των χρηστών και τις προθέσεις αγορών, δεν είναι το ίδιο με το να εμφανίζεστε όταν κάποιος αναζητά “κολάρα σχεδιαστών ψύλλων για σκύλους”.

Η αναζήτηση είναι ζωτικής σημασίας στο YouTube, κάτι που λειτουργεί προς όφελός σας. Κάποιος που είναι ένας ιδανικός αγοραστής για τον εξοπλισμό τοιχοποιίας που πουλάτε μπορεί να αναζητήσει «πώς να φτιάξετε έναν πυροσβεστήρα».

Δημιουργώντας ένα βίντεο σχετικά με αυτό το θέμα με τα εργαλεία σας, μπορείτε να κερδίσετε πελάτες και να τους βοηθήσετε να πετύχουν τους στόχους τους.

Ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει;

Όπως το Facebook, σχεδόν κάθε επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από το YouTube. Αλλά αυτό ισχύει ιδιαίτερα για εκείνους των οποίων τα προϊόντα πρέπει να επιδειχθούν ή μπορούν να παρουσιαστούν “DIY στυλ”.

Τα βίντεο μπορούν να λειτουργήσουν για διάφορες εταιρείες. Μπορεί να μην πιστεύετε ότι τα καλλυντικά απαιτούν πολλές εξηγήσεις, αλλά τα μαθήματα μακιγιάζ είναι πολύ δημοφιλή .

Εάν πουλάτε διαδικτυακά μαθήματα, η δημιουργία προεπισκοπήσεων με κομμάτια περιεχομένου υψηλής αξίας μπορεί να πείσει τους παρατηρητές να αγοράσουν το πλήρες μάθημα.

Pinterest

Ποιος είναι στο Pinterest;

Με το Pinterest, μπορείτε να φτάσετε:

Γιατί είναι τόσο μεγάλη υπόθεση; Είναι αυτό το ίδιο δημογραφικό στοιχείο που λαμβάνει την πλειοψηφία των αποφάσεων αγοράς σε νοικοκυριά των ΗΠΑ.

Με άλλα λόγια, αν και το μέγεθος του κοινού δεν πρέπει να αγνοηθεί, η αγοραστική δύναμη το καθιστά μια μεγάλη ευκαιρία.

Τι μπορείς να κάνεις? 

Όπως το Instagram, η κύρια εστίαση του Pinterest είναι η εικόνα, αλλά διαθέτει επίσης μια ισχυρή λειτουργία αναζήτησης, καθιστώντας την εξαιρετική πηγή για άτομα που σχεδιάζουν οτιδήποτε από το μενού δείπνου αυτής της εβδομάδας έως τις αναβαθμίσεις στο σπίτι, τους γάμους ή τις διακοπές.

Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι θεωρούν το Pinterest περισσότερο μια μηχανή αναζήτησης παρά μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Εάν κάποιος ψάξει, “υγιεινές συνταγές για δείπνο ιταλικού κοτόπουλου”, θα εμφανιστούν δεκάδες εικόνες.

Οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύσουν γρήγορα αυτό που τους αρέσει στους “πίνακες” και να επιστρέψουν αργότερα για να φτιάξουν το μενού τους.

Εάν η επιχείρησή σας πωλεί συστατικά, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια υπέροχη καρφίτσα για μια συνταγή που χρησιμοποιεί αυτό που πουλάτε. Κάποιος μπορεί να επιλέξει αυτή τη συνταγή, να δει το προϊόν σας και να το συμπεριλάβει στη λίστα με τα παντοπωλεία του.

Social Media for eCommerce: Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες
Φωτογραφία © https://bambooclothing.co.uk/

Ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει; 

Με τις περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, οι άνθρωποι ενδιαφέρονται να διασκεδάσουν, να αποκτήσουν πληροφορίες και να αλληλεπιδράσουν με τους φίλους τους.

Για τους εμπόρους, πρέπει να διακόψετε αυτήν την εμπειρία με το μήνυμά σας και να ελπίζετε ότι οι χρήστες θα αντιδράσουν θετικά.

Αλλά το Pinterest μπορεί να είναι εξαιρετικά προσοδοφόρο για τις επιχειρήσεις επειδή οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν ενεργά για τον προγραμματισμό αγορών :

  • Το 85% των γυναικών σχεδιάζει στιγμές ζωής στο Pinterest.
  • Το 58% των ανθρώπων λέει ότι βοηθά στις αποφάσεις αγορών.
  • Το 70% το χρησιμοποιεί για να βρει ρολόγια και αξεσουάρ.
  • Το 50% το χρησιμοποιεί για να βρει ιδέες για φαγητό και ποτό.

Εάν τα προϊόντα σας είναι πολύ οπτικά ή σχετίζονται με γεγονότα ζωής που απαιτούν προγραμματισμό – διακοπές, ανακαινίσεις σπιτιών, γάμους, ρούχα – μπορείτε να ευδοκιμήσετε στο Pinterest.

Pro συμβουλή: Οι πίνακες ομάδας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μεγιστοποιήσετε το χρόνο σας στο Pinterest. Ένας ομαδικός πίνακας βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα – ιδέες για στολές, υγιεινές συνταγές, εκπαιδευτικούς πόρους – και όλα τα μέλη συνεισφέρουν καρφίτσες.

Επειδή το περιεχόμενο που δημοσιεύετε σε έναν πίνακα ομάδας φτάνει στους οπαδούς σας ΚΑΙ στους οπαδούς των άλλων μελών, αποκτά πολύ μεγαλύτερη οργανική προσέγγιση.

Μπορείτε να συμμετάσχετε σε πίνακες απευθείας στο Pinterest ή να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως οι Tailwind Tribes για να βρείτε επιχειρήσεις που σκέφτονται.

LinkedIn

Το LinkedIn έχει σχεδόν 700 εκατομμύρια χρήστες και μπορείτε να προσεγγίσετε:

Το LinkedIn είναι σίγουρα μια πλατφόρμα για όσους θέλουν να ξεκινήσουν ή να προχωρήσουν την καριέρα τους και εταιρείες που αναζητούν ταλέντα.

Τι μπορείς να κάνεις? 

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια εταιρική σελίδα για να δημοσιεύσετε ενημερώσεις, εικόνες και άλλο περιεχόμενο. Τα μέλη της ομάδας σας μπορούν επίσης να αποδώσουν την απασχόλησή τους στη σελίδα σας.

Οι διαφημιστικές δυνατότητες του LinkedIn είναι τέλειες για την πρόσληψη νέου προσωπικού ή τη δημιουργία επιχειρηματικών σχέσεων και, όπως πολλές άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, μπορείτε να στοχεύσετε προηγούμενους επισκέπτες του ιστότοπου ή να ανεβάσετε λίστες πελατών.

Το καλύτερο μέρος είναι η ικανότητά σας να στοχεύετε άτομα με απασχόληση σε συγκεκριμένους κλάδους, με ορισμένους τίτλους εργασίας ή που ανήκουν σε συγκεκριμένες εταιρείες.

Έτσι, εάν θέλετε να προσεγγίσετε όλους τους αντιπροσώπους πωλήσεων που λειτουργούν σε επιχειρήσεις του κλάδου σας, μπορείτε να το κάνετε αρκετά αποτελεσματικά.

Ποιος πρέπει να το χρησιμοποιήσει;

Αν ψάχνετε για νέα μέλη της ομάδας, πουλήστε σε άλλες επιχειρήσεις ή προσφέρετε προϊόντα που οι επαγγελματίες μπορεί να θεωρήσουν χρήσιμα-ρούχα, gadget, γεύματα που εξοικονομούν χρόνο, έπιπλα γραφείου κ.λπ. το LinkedIn είναι το κατάλληλο μέρος για εσάς.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε δράση

Για να σας δώσουμε κάποια έμπνευση για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καλύτερα τα κοινωνικά μέσα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, δημιουργήσαμε δύο φανταστικές εταιρείες και σκιαγραφήσαμε πώς μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορες πλατφόρμες.

Συνδυασμός υπηρεσιών και λιανικής: WooGroom

Σας παρουσιάζουμε το WooGroom! Η φανταστική εταιρεία περιποίησης σκύλων μας έχει μια φυσική τοποθεσία όπου παρέχουν υπηρεσίες και πωλούν προϊόντα στο κατάστημα. Έχουν επίσης ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πωλεί εργαλεία περιποίησης.

Social Media for eCommerce: Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες

Facebook: 

Το Facebook είναι η βάση του WooGroom για όλα τα κοινωνικά πράγματα. Εκεί, δημοσιεύουν κριτικές, εμφανίζουν τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας τους και μοιράζονται ακαταμάχητες φωτογραφίες σκύλων και χρήσιμες αναρτήσεις ιστολογίου.

Έχουν επίσης συνδέσει το κατάστημα WooCommerce για να πουλήσουν πιο εύκολα στο Facebook και το Instagram.

Το WooGroom γνωρίζει ότι το περιεχόμενο είναι βασικό, κάτι που αποτελεί μεγάλο μέρος του γιατί χρησιμοποιούν WordPress και WooCommerce μαζί.

Κάθε εβδομάδα, δημοσιεύουν μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με την περιποίηση σκύλων και χρησιμοποιούν το pixel επαναληπτικού μάρκετινγκ του Facebook για να μοιραστούν αυτές τις αναρτήσεις – μαζί με νέες προσφορές – με άτομα που επισκέφτηκαν τον ιστότοπό τους στο παρελθόν.

Δείχνοντας τακτικά αξιοπρεπώς περιποιημένα σκυλιά μαζί με υπέροχες κριτικές, θα αποδείξουν την αξία τους σε πιθανούς αγοραστές. Δεν διαφημίζουν συνεχώς ειδικές προσφορές, αλλά όταν το κάνουν, πολλοί από τους followers τους γίνονται νέοι, ευχαριστημένοι πελάτες!

Pinterest: 

Το WooGroom δημιουργεί νέες καρφίτσες κάθε μέρα, προβάλλοντας φωτογραφίες πριν και μετά, νέα προϊόντα και συμβουλές για την περιποίηση στο σπίτι.

Δημοσιεύουν εικόνες με διαφορετικά είδη σκύλων, χρωμάτων και στυλ για να συνδεθούν με όλους στο κοινό τους.

Και δεδομένου ότι γνωρίζουν πόσο ισχυρή είναι η μηχανή αναζήτησης του Pinterest, προσθέτουν σχετικά hashtags ώστε να εμφανίζονται σε πιθανούς πελάτες.

Συμμετέχουν επίσης σε μια ομάδα του Pinterest για τη φροντίδα των κατοικίδιων ζώων και φτάνουν σε μια εντελώς νέα ομάδα ιδιοκτητών σκύλων.

Το WooGroom κερδίζει οπαδούς που εκτιμούν να βλέπουν χαριτωμένα ζώα στη ροή τους. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι ιδιοκτήτες σκύλων και πολλοί αγοράζουν σαμπουάν και άλλα είδη από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Ινσταγκραμ: 

Οι άνθρωποι λατρεύουν να ακολουθούν ζώα στο Instagram – ο Jiffpom έχει σχεδόν 11 εκατομμύρια θαυμαστές. Ο κομμωτής μας δημοσιεύει φωτογραφίες από όμορφα σκυλιά και, με λίγη διαφήμιση και προσπάθεια, συνδέεται με τους ντόπιους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων που θέλουν το σκύλο τους να φαίνεται εξίσου χαριτωμένο.

Η WooGroom συνεργάζεται επίσης με μια επιρροή που μοιράζεται φωτογραφίες των σκύλων της μετά την περιποίηση και δημοσιεύει βίντεο χρησιμοποιώντας τα προϊόντα τους.

YouTube: 

Το WooGroom δημιουργεί βίντεο με οδηγίες που παρέχουν αξία στους χρήστες που θέλουν να περιποιηθούν οι ίδιοι τα σκυλιά τους, αλλά αυτό οδηγεί επίσης σε νέες επιχειρήσεις, αφού οι θεατές εντυπωσιάζονται με τη δουλειά του WooGroom.

Αυτός είναι ο κατάλληλος τρόπος για «επίδειξη» και συχνά λαμβάνεται πολύ καλύτερα από μια διαλυτική διαφήμιση.

Κατά τη διάρκεια αυτών των βίντεο, το WooGroom βρίσκει έναν τρόπο να παρουσιάσει φυσικά ορισμένα από τα προϊόντα λιανικής πώλησης και να συμπεριλάβει συνδέσμους για αγορά.

Δεν χρειάζεται να κάνουν μεγάλες πωλήσεις, αλλά αναφέρουν πιο χρήσιμο περιεχόμενο στον ιστότοπό τους. Αφού οι θεατές του YouTube διαβάσουν αυτό το περιεχόμενο, το WooGroom μπορεί να τους προσεγγίσει ξανά με διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ και να μετατρέψει πολλά από αυτά σε πελάτες.

Επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες: WooFirm

Όταν σκέφτεστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νομικοί, λογιστές και οικονομικοί σύμβουλοι μπορεί να μην σας έρχονται αμέσως στο μυαλό. Αλλά αν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να προσφέρουν αξία στο ιδανικό κοινό τους, μπορούν επίσης να πετύχουν.

Δείτε πώς θα χρησιμοποιούσε το φανταστικό λογιστικό γραφείο μας, το WooFirm, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Social Media for eCommerce: Επιλέγοντας τις σωστές πλατφόρμες

Κελάδημα:

Δεδομένου ότι οι άνθρωποι στο Twitter συχνά ασχολούνται με τρέχοντα ζητήματα, το WooFirm συμμετέχει στη συζήτηση σχετικά με πρόσφατα οικονομικά γεγονότα με χρήσιμες συμβουλές και γνώσεις.

Τα hashtag είναι πιθανότατα πιο σημαντικά στο Twitter από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα, οπότε το WooFirm τα χρησιμοποιεί για να βρει συνομιλίες σχετικά με σχετικά θέματα.

Κάποιος μπορεί να κάνει tweet: «Κολλήσαμε σε αυτό το ζήτημα QuickBooks. Γιατί οι φόροι επί των πωλήσεών μου δεν υπολογίζονται σωστά ;! Υπάρχουν #λογαριασμοί εδώ; #βοήθεια.”

Απαντώντας γρήγορα, το WooFirm αποκτά έναν νέο ακόλουθο και έναν μελλοντικό πελάτη.

LinkedIn :

Το WooFirm δημιουργεί αναρτήσεις ιστολογίου υψηλής ποιότητας με γνώμονα την ηγεσία στον ιστότοπό τους στο WordPress και τις διανέμει στο LinkedIn για να αποκτήσει αξιοπιστία με πιθανούς πελάτες.

Χρησιμοποιούν τη διαφημιστική πλατφόρμα του LinkedIn για να προσεγγίσουν συγκεκριμένους τύπους επιχειρήσεων και άτομα με σχετικούς τίτλους εργασίας.

Όταν η WooFirm ανοίγει θέσεις εργασίας, τις δημοσιεύει στο LinkedIn και διαφημίζει σε όλους με λογιστική εκπαίδευση στην περιοχή τους.

Η ομάδα πωλήσεων της WooFirm χρησιμοποιεί το LinkedIn για να συνδεθεί με παλιούς συναδέλφους και να δημιουργήσει σχέσεις που μετατρέπονται σε νέα επιχείρηση.

Facebook:

Οι πελάτες της WooFirm βρίσκονται στο Facebook, επομένως είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να φιλοξενήσετε γενικές επιχειρηματικές πληροφορίες και να μοιραστείτε ενημερώσεις, αναρτήσεις ιστολογίου και προσφορές.

Χρησιμοποιούν επίσης το Facebook για επαναληπτικό μάρκετ σε υποψήφιους πελάτες με μη παρεμβατικό, πολύτιμο περιεχόμενο και συμβουλές.

YouTube: 

Το WooFirm γνωρίζει ότι οι θεατές του YouTube συχνά αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που μπορούν να λύσουν.

Απαντώντας σε συνηθισμένες λογιστικές ερωτήσεις, επιδεικνύοντας ένα κόλπο στο Excel ή παρουσιάζοντας έναν γρηγορότερο τρόπο ολοκλήρωσης μιας εργασίας στο QuickBooks, προσεγγίζουν τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με μη παρεμβατικό τρόπο και μετατρέπουν πολλά από αυτά σε πελάτες.

Πολλές κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο δημιούργησαν ειδικά χρηματοδοτικά προγράμματα για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

Γνωρίζοντας αυτό, το WooFirm γυρίζει ένα βίντεο σχετικά με τον τρόπο υποβολής αίτησης για βοήθεια στην τοπική του περιοχή και το δημοσιεύει στο YouTube. Προσθέτει αξία στην κοινότητα, είναι πολύ σχετική και εμπνέει ορισμένους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να απευθυνθούν στο WooFirm για επαγγελματική βοήθεια.

Παίρνουν επίσης συνέντευξη από έναν πελάτη μία φορά το μήνα και το μετατρέπουν σε βίντεο τριών λεπτών που αφηγείται μια γρήγορη ιστορία και επαινεί τις υπηρεσίες τους.

Εκτός από το YouTube, η WooFirm δημοσιεύει αυτό το βίντεο στο Facebook, το LinkedIn και τον δικό τους ιστότοπο χρησιμοποιώντας τη φιλοξενία βίντεο του Jetpack για το WordPress .

Απλά ξεκινήστε

Σχεδόν κάθε επιχείρηση μπορεί να είναι επιτυχής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. το κόλπο είναι να επιλέξετε τις σωστές πλατφόρμες και να εστιάσετε την προσπάθειά σας.

Χρησιμοποιήστε το καθένα για τις μεγαλύτερες δυνάμεις του αντί να δημοσιεύετε το ίδιο περιεχόμενο παντού.

Συνδυάζοντας μια σειρά από σημεία επαφής, μπορείτε να επεκτείνετε το κοινό σας, να επιδείξετε τεχνογνωσία, να δημιουργήσετε ενθουσιασμό, να συλλάβετε νέους αγοραστές και να αναπτύξετε την αφοσίωση των πελατών.

WRITTEN BY LUKE MARR

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

Μια προσφορά είναι ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που πρέπει να μετατρέψει τους επισκέπτες σας σε πελάτες. Εάν έχετε μια πρόταση με χαμηλή αξία ή ακόμη αν δεν έχετε καμία πρόταση αξίας, αυτό θα σήμαινε ότι θα χάνατε μια εν δύναμή πώληση.

Αναγνωρίζοντας τι είναι αυτό που κάνει το εμπορικό σήμα ή το έργο σας εξαιρετικά ξεχωριστό, οι πελάτες θα δουν ότι θα πρέπει να εμπιστευτούν εσάς αντί για κάποιον άλλο.

Τι είναι η πρόταση αξίας;

Η πρόταση αξίας είναι ένα κομμάτι περιεχομένου μικρής μορφής που επικοινωνεί με τη μεγαλύτερη αξία που προσφέρει το εμπορικό σήμα ή το έργο σας, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό (χωρίς να μιλάμε πραγματικά για τον ανταγωνισμό).

Πρέπει να διευκρινίζει γιατί ένας πελάτης πρέπει προτιμήσει να αγοράσει από εσάς αντί από έναν ανταγωνιστή. Θα τοποθετηθεί σε μια εξέχουσα θέση στην αρχική σελίδα σας και θα χρησιμοποιηθεί επίσης σε όλες τις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων και τα υλικά μάρκετινγκ.

Εδώ είναι το πιο σημαντικό μέρος: Αντί να επισημάνετε τι πουλάτε, επισημάνετε γιατί το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να λύσει το πρόβλημα του πελάτη σας. Και βεβαιωθείτε ότι διαφοροποιείτε τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων από τον ανταγωνισμό.

Ορισμένες εταιρείες δημιουργούν μια πρόταση αξίας για κάθε προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρουν ή για διαφορετικά τμήματα του κοινού τους. Το PayPal έχει μια χρονικά ευαίσθητη πρόταση αξίας για μια φορολογική περίοδο:

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

Τι δεν υπάρχει σε μια πρόταση αξίας

Μια πρόταση αξίας δεν είναι μια πλήρης πρόταση. Είναι μέρος της πρότασης. Δεν είναι επίσης Mission statment, positioning statement, slogan ή tagline. Δεδομένου ότι είναι εύκολο να δημιουργηθεί σύγχυση, εδώ είναι μια σύντομη επισκόπηση:

  • Mission Statement: Επικοινωνεί το τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία και βρίσκετε συνήθως στη σελίδα “Σχετικά με εμάς” μιας ιστοσελίδας αντί της αρχικής σελίδας.
  • Positioning Statement: Περιγράφει το προϊόν ή την υπηρεσία και την αγορά. Μερικές φορές, πώς κατατάσσεται η εταιρεία στην αγορά.
  • Tagline: Σύντομη, πιασάρικη αξιοσημείωτη δήλωση.
  • Slogan: Παρόμοια με μια ετικέτα, αλλά για μια συγκεκριμένη καμπάνια προϊόντων, υπηρεσιών ή μάρκετινγκ (μερικές φορές χρησιμοποιείται εναλλακτικά με την “ετικέτα”)

Βασικά, μια πρόταση αξίας διαφέρει από όλους αυτούς τους άλλους τύπους επειδή το μήκος τους είναι κάπου στη μέση (δεν είναι υπερβολικά σύντομο και όχι μακρύ).

Αντιμετωπίζει τον πελάτη και καθιστά την αξία σας ξεκάθαρη, ακόμη και αν δεν είναι τόσο δημιουργική ή είναι ακατάστατη ως ετικέτα ή σύνθημα.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το τι να μην κάνετε. Αυτή η εταιρεία επικεντρώθηκε στα χαρακτηριστικά αντί για τα οφέλη και την αξία. Αυτό θα ήταν καλύτερο στο πλαίσιο της Mission Statement ή ως μέρος της πρότασης αξίας.

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε τη διάκριση μεταξύ ενός πελάτη και μιας πρότασης αξίας εργαζομένων.  Μια πρόταση αξίας εργαζομένων αντί να προσελκύει πελάτες, προσελκύει το είδος των εργαζομένων που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε τους πελάτες-στόχους σας.

Για χάρη αυτού του άρθρου, δεν χρειάζεται να κατανοείτε τα πλεονεκτήματα των προτάσεων αξίας των εργαζομένων, αλλά ουσιαστικά ανακοινώνουν τις αξίες της μάρκας και το πώς ωφελούν τους υπαλλήλους.

Πώς να διαμορφώσετε την αξία του σήματος σας

Ποια είναι τα πιο διακριτά και μοναδικά χαρακτηριστικά της μάρκας ή του έργου σας; Και ποια από αυτά τα χαρακτηριστικά βελτιώνουν  την θέση σας από το τι κάνει ο ανταγωνισμός σας, ή συμπληρώνει τα κενά που λείπουν από τους ανταγωνιστές σας;

Ακολουθούν τρία βήματα για τον προσδιορισμό της αξίας σας:

  • Αναφέρετε όλα τα οφέλη που προσφέρει το εμπορικό σήμα ή το έργο σας στους πελάτες. Αν έχετε αρκετό χρόνο, ξεκινήστε με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας και αναρωτηθείτε πώς αυτά τα χαρακτηριστικά ωφελούν τον πελάτη.
  • Πηγαίνετε ένα βήμα παραπέρα για να καθορίσετε πώς αυτά τα οφέλη προσφέρουν πραγματική αξία στη ζωή του πελάτη σας. Για να σας δώσω ένα απίστευτα βασικό παράδειγμα, ας πούμε ότι πουλάτε λουλούδια. Το όφελος είναι ότι μπορείτε να έχετε ένα πανέμορφο βάζο με λουλούδια στο τραπέζι σας. Η αξία είναι ότι κάθε φορά που μπαίνεις στο δωμάτιο, θα αισθάνεσαι πιο ευτυχισμένος κοιτάζοντας τα λουλούδια ή θα σκεφτείς το πρόσωπο που σου τα έδωσε.
  • Προσδιορίστε με ποιο τρόπο η αξία που προσφέρετε είναι διαφορετική από την αξία που προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας. Μπορεί να γνωρίζετε ήδη την απάντηση σε αυτό, αλλά αν δεν το κάνετε, θα χρειαστεί κάποια ανάλυση ανταγωνιστών για να το καταλάβετε.

Πώς να δημιουργήσετε μια πρόταση αξίας

Η σύνταξη μιας πρότασης αξίας, δεν χρειάζεται να διαρκεί πολύ και η ίδια η πρόταση δεν χρειάζεται να είναι μεγάλη. Μπορεί ακόμη να είναι τόσο μικρή όσο μία ή δύο προτάσεις, ή μπορείτε να την επεκτείνετε λίγο με κάποια επιπλέον μορφοποίηση, όπως έναν τίτλο και κουκκίδες.

Υπενθυμίζουμε ότι η πρόταση αξίας σας πρέπει να καλύπτει δύο βασικές βάσεις:

  1. Ποιο είναι το πρόβλημα που επιλύετε για τον πελάτη;
  2. Γιατί είστε καλύτερος από τον ανταγωνισμό στην επίλυση αυτού του προβλήματος;

Παράδειγμα η αξία της Patreon και συνδυάζει έναν πιασάρικο τίτλο, με μια εξήγηση σχετικά με το ότι οι δημιουργοί βγαίνουν από την υπηρεσία:

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

Ακόμα και μια σύντομη πρόταση αξίας δεν είναι ένα βέβαιο ότι θα πετύχει όμως. Εάν έχετε κάνει πολλά brainstorming ή έχετε πολλά που θέλετε να περάσετε, μπορεί να είναι δύσκολο να μπουν όλα αυτά σε μία σαφή, ευανάγνωστη φράση.

Θα πρέπει βάλετε τον εαυτό σας στην θέση του κοινού, για το πώς θα διαβάσουν οι άλλοι την πρόταση αξίας, και τότε θα αρχίστε να την γράφετε. Ας δούμε πως θα γίνει.

 

Επιλέξτε την διάταξη της πρότασης αξίας

Δεν χρειάζεται να διαθέτετε καθένα από τα παρακάτω συστατικά. Μπορείτε να αναμίξετε και να τα συνδυάσετε για να βρείτε τον συνδυασμό που λειτουργεί καλύτερα, ή να κρατήσετε μια απλή διάταξη για τώρα και να την επεκτείνετε αργότερα.

  • Επικεφαλίδα: Περιγράψτε το τελικό, μεγαλύτερο όφελος που θα αποκτήσει ο πελάτης.
  • Υπότιτλος / προτάσεις: Εξηγήστε τι προσφέρετε, ποιος είναι το Target Group (κοινό-στόχος) σας και γιατί πωλείτε αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία.
  • Bullet Points: Καταγράψτε τα οφέλη για τον πελάτη. μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε τις λειτουργίες.
  • Οπτικό στοιχείο: Προσθέστε μια εικόνα ή βίντεο για να παραπέμψει στην κεντρική σελίδα.

Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια μινιμαλιστική διαδρομή, απλά βεβαιωθείτε ότι έχετε τα παρακάτω στοιχεία στην πρόταση αξίας σας:

  • Τι προσφέρεις
  • Στοχευμένο κοινό
  • Top 3 οφέλη για τον πελάτη

Ένα Headspace κάνει λίγο από τα δύο. Στην κορυφή της ιστοσελίδας είναι η εξής:

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

 

Θα μπορούσατε να ισχυρισθείτε ότι αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα tagline, ή από μια πρόταση αξίας, αλλά είναι μια εξαιρετική τακτική για να περιορίσουν τρία από τα πιο πολύτιμα αποτελέσματα: “Λιγότερο Στρες. Περισσότερη μετακίνηση. Καλύτερος ύπνος. ”. Καθώς κάνετε κύλιση προς τα κάτω, η πρόταση για την αξία τους εμφανίζεται περισσότερο σε μορφή τμημάτων:

 

Πώς να γράψετε μια τέλεια πρόταση αξίας για την επιχείρηση σας

Γράψτε την πρόταση αξίας

Συγκεντρώστε τον κατάλογο προβληματισμών σας και τη διάταξη που αποφασίσατε να ακολουθήσετε. Συνδέστε ιδέες που νομίζετε ότι θα ταιριάζουν καλύτερα.

Για παράδειγμα, τι θα λειτουργήσει καλά για τον τίτλο, τι πρέπει να πάει στα σημεία των κουκίδων; Είναι εντάξει αν το πρώτο σας σχέδιο είναι μακρύ και πρόχειρο, θα το περιορίσετε και θα το επεξεργαστείτε.

Στη συνέχεια, κόψτε ότι είναι περιττό. Αυτό το μέρος είναι πιο εύκολο να το κάνετε αν έχετε γράψει τα πάντα. Εναλλακτικά, δημιουργήστε ένα Έγγραφο Google στο Google Drive. Μπορείτε να δείτε όλες τις αλλαγές που κάνετε, μεταβαίνοντας στο ιστορικό εκδόσεων.

Εάν ανησυχείτε ότι δεν είστε δημιουργικός ή ισχυρός συγγραφέας, κρατήστε το απλό. Μια πρόταση αξίας δεν χρειάζεται να είναι έξυπνη. Ή, ακόμη και αν πρόκειται να αλλάξει πολύ μέχρι να τελειώσει, κρατήστε το βασικό στην αρχή.

Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τι θέλετε να πείτε πριν ασχοληθείτε με το πώς ακριβώς θα το πείτε.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να απαλλαγείτε από ξένες λέξεις και για να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα, χρησιμοποιήστε την εφαρμογή Hemingway . Είναι δωρεάν και λειτουργεί σωστά στο πρόγραμμα περιήγησης.

Για να ελέγξετε ξανά ότι δεν υπάρχουν σοβαρά λάθη γραμματικής, εκτελέστε τον έλεγχο ορθογραφίας . Μην δέχεστε κάθε πρόταση ορθογραφικής διόρθωσης, όμως, γιατί ακόμα και το Grammarly το κάνει λάθος πολλές φορές.

Χρησιμοποιήστε το ως ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια για τυπογραφικά λάθη που μπορεί να έχετε χάσει ή κανόνες στίξης που πάντα ξεχνάτε.

Λίστα ελέγχου για την οριστικοποίηση της πρότασης αξίας

Προτού ολοκληρωθεί η πρόταση αξίας σας, θα πρέπει να ελέγξετε ξανά ότι πληρεί τα παρακάτω κριτήρια:

  • Είναι σαφές και εύκολο για το απλό κοινό ώστε να το καταλάβει;
  • Αναφέρει συγκεκριμένα αποτελέσματα που ο πελάτης μπορεί να περιμένει;
  • Έχετε εξηγήσει πώς είστε διαφορετικοί και καλύτεροι από τους ανταγωνιστές σας;
  • Μπορεί να διαβάσει και να καταλάβει μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα; (Μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερο εάν έχετε μια πρόταση μεγάλης αξίας.)

 

Συνοψίζοντας

Η πρόταση αξίας σας αποτελεί σημαντικό μέρος της διοχέτευσης μάρκετινγκ και είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που οι δυνητικοί πελάτες θα δουν όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Δεν είναι παντοτινό, όμως.

Μπορείτε να το βελτιστοποιήσετε ή να το αλλάξετε εντελώς στο μέλλον, δεν πρέπει να σας περιορίζει τόσο ώστε να προτιμήσετε να μην το γράψετε καθόλου.

Καθώς μαθαίνετε περισσότερα για τους πελάτες σας και τις ανάγκες τους και όπως αυτές εξελίσσονται, ενημερώστε την πρόταση αξίας σας για να αντικατοπτρίσετε αυτές τις αλλαγές.

Αν δυσκολεύεστε να δημιουργήσετε μια και μόνο πρόταση αξίας για το εμπορικό σήμα σας, σκεφτείτε μικρότερες. Γράψτε ένα μία για κάθε προϊόν ή για κάθε τμήμα του κοινού σας.

Όταν δημιουργήσετε μικρά κομμάτια προτάσεων, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα που να καλύπτει ολόκληρη την εταιρεία σας.

Είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσετε μια πρόταση αξίας εάν γνωρίζετε ακριβώς ποιοι είναι οι πελάτες σας.