Τον Ιούλιο, διεξήγαμε τη δεύτερη ετήσια Έρευνα Τάσεων  της Black Friday, για να κατανοήσουμε ποιες στρατηγικές και τακτικές δίνουν προτεραιότητα στις επιχειρήσεις ενόψει της φετινής περιόδου αιχμής. 

Μπορείτε να δείτε μια πλήρη επισκόπηση των αποτελεσμάτων εδώ , αλλά σε αυτήν την ανάρτηση, θα εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες των στρατηγικών, των εργαλείων και των βέλτιστων πρακτικών που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να φτάσει στην κορυφή αυτές τις γιορτές.

Τα οφέλη της προετοιμασίας για το BFCM και τις διακοπές

Η εορταστική περίοδος αντιπροσωπεύει μια σημαντική αύξηση στα έσοδα πολλών εμπόρων, με το 73% των εμπόρων να αναφέρουν ότι αυτή η περίοδος αντιπροσωπεύει πάνω από το 20% των ετήσιων εσόδων τους. 

Το 2024, μόνο η Black Friday απέφερε έσοδα 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων , από 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Η Cyber Monday σημείωσε παρόμοια αύξηση, καθώς οι καταναλωτές δαπάνησαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 — από 12,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Συνολικά, η εορταστική περίοδος (από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου) απέφερε 241,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σχεδόν 20 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από ό,τι το 2023.

Και παρά την οικονομική αβεβαιότητα που προκαλείται από τις αλλαγές στους δασμούς των ΗΠΑ, η Salsify διαπίστωσε ότι το 53% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξοδέψει το ίδιο ποσό με πέρυσι και το 22% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα.

Το TLDR; Μην διστάσετε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αιχμής των αγορών. Η εορταστική πίτα συνεχίζει να μεγαλώνει και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε να πάρετε ένα μεγαλύτερο μερίδιο από αυτήν.

Το TLDR: Οι πελάτες ψωνίζουν νωρίτερα και τα καταστήματα πρέπει να είναι έτοιμα

Σημαντικές πληροφορίες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών από το 2024

Για να θέσετε το σκηνικό, ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία που πρέπει να έχετε κατά νου καθώς προετοιμάζετε το κατάστημά σας:

  1. Το 44% των καταναλωτών θα ξεκινήσουν τις αγορές τους για τις γιορτές πριν από τον Νοέμβριο του 2025.
  2. Το 61% των καταναλωτών προτιμά να αγοράζει από μάρκες που ευθυγραμμίζονται με τις προσωπικές τους αξίες.
  3. Οι δαπάνες για κινητές συσκευές αντιπροσώπευαν το 54,5% των εσόδων από τις γιορτές, αλλά τα ποσοστά μετατροπών σε υπολογιστές ήταν υψηλότερα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
  4. Οι δαπάνες της κατηγορίας «Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» (BNPL) αυξήθηκαν από 16,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, και το 79% των αγορών BNPL του περασμένου έτους πραγματοποιήθηκαν σε κινητές συσκευές. 

Τα ψώνια για τις γιορτές έχουν ήδη ξεκινήσει

Όπως είπαμε πέρυσι, η ώρα είναι τώρα — ειδικά επειδή οι καταναλωτές θέλουν να κατανείμουν τις δαπάνες τους για τις γιορτές το 2025. Η έκθεση αγορών καταναλωτών του BazaarVoice διαπίστωσε ότι περισσότεροι αγοραστές θα ξεκινήσουν την αναζήτηση δώρων τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, εξισορροπώντας τη διαφορά μεταξύ των αγοραστών που αγοράζουν νωρίς και εκείνων που ξεκινούν τα ψώνια τους τον Νοέμβριο. 

Το εξατομικευμένο μάρκετινγκ σας βοηθά να ξεχωρίσετε από το πλήθος

Ωστόσο, ακόμη και αν οι εορταστικές σας προσφορές δεν ξεκινήσουν σύντομα, θα πρέπει να προετοιμαστείτε με ανάλυση δεδομένων και τμηματοποίηση πελατών: το 57% των αγοραστών θα έβρισκαν τις ειδοποιήσεις σχετικά με προσφορές σε προϊόντα για τα οποία έχουν δείξει ενδιαφέρον «εξαιρετικά χρήσιμες». 

Οι εξατομικευμένες προσφορές και οι προτάσεις προϊόντων μπορούν να κάνουν την επωνυμία σας να ξεχωρίζει — αλλά μόνο εάν διαθέτετε τα συστήματα για την αυτοματοποίηση και την εκτέλεση αυτών των τακτικών.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για την καλύτερη δυνατή εμπειρία

Οι κινητές συσκευές αντιπροσώπευαν το 54,5% των δαπανών για τις γιορτές , αλλά οι αγορές μέσω υπολογιστή παρουσίασαν υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Αυτό σημαίνει ότι και οι δύο εκδόσεις του ιστότοπού σας πρέπει να είναι γρήγορες, κομψές και εύχρηστες: μην δίνετε στους καταναλωτές έναν λόγο να φύγουν πριν καν δουν τα προϊόντα σας.

Αυτό ισχύει και για τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς: βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμες διάφορες επιλογές πληρωμής — συμπεριλαμβανομένης της BNPL — και βεβαιωθείτε ότι όλες είναι εύκολες για τους πελάτες να τις ολοκληρώσουν σε κινητές συσκευές.

Συμβουλές από τα εξειδικευμένα πρακτορεία ηλεκτρονικού εμπορίου μας

Εκτός από την έκθεση τάσεων, πραγματοποιήσαμε επίσης έρευνα σε 12 πιστοποιημένα πρακτορεία WooCommerce, ρωτώντας για τα χρονοδιαγράμματα προετοιμασίας και τις βέλτιστες πρακτικές για την εορταστική περίοδο αγορών.

Συνιστούν να ξεκινήσετε, αν δεν το έχετε κάνει ήδη: το 41,7% ξεκινά την προετοιμασία των καταστημάτων των πελατών τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες (και οι έμποροι) σχεδιάζουν ακόμη πιο νωρίς. 

Δέκα από τους δώδεκα οργανισμούς συμφώνησαν ότι οι τρεις κορυφαίες προτεραιότητες για την προετοιμασία των διακοπών είναι: 

  1. Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών, 
  2. Ρύθμιση μάρκετινγκ και προώθησης, 
  3. και την ταχύτητα και την απόδοση του ιστότοπου.

Αυτές οι απαντήσεις ήταν σύμφωνες με τα ευρήματα της έκθεσής μας για τις τάσεις των εμπόρων. Μάθετε πώς προετοιμάζονται οι συνάδελφοί σας — όλες οι λεπτομέρειες βρίσκονται στις παρακάτω ενότητες.

Πώς να προετοιμαστείτε για το BFCM και την εορταστική περίοδο αγορών: Κορυφαίες τάσεις για το 2025

Βελτιστοποίηση απόδοσης ιστότοπου (και αναβάθμιση φιλοξενίας)

Στην επισκόπηση των αποτελεσμάτων, σημειώσαμε ότι η απόδοση και η φιλοξενία του ιστότοπου ήταν οι κορυφαίες αναβαθμίσεις που είχαν προγραμματιστεί για το 2025. Ωστόσο, δεν πρόκειται μόνο για την ταχύτητα του ιστότοπου. Η ευκολία πλοήγησης και η ανταπόκριση σε κινητές συσκευές θα διαδραματίσουν επίσης σημαντικό ρόλο στην επιτυχία σας κατά την εορταστική περίοδο. 

Όπως αναφέραμε παραπάνω, η Adobe διαπίστωσε ότι οι δαπάνες για κινητές συσκευές το 2024 ήταν υψηλότερες, αλλά οι επιτραπέζιοι υπολογιστές παρουσίασαν περισσότερες μετατροπές. Και οι δύο συσκευές είναι σημαντικές και θα πρέπει να τύχουν κάποιας προσοχής καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος.

Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας

  1. Δοκιμή: Δοκιμή ταχύτητας ιστότοπου, βασικών στοιχείων web vitals, ροών ολοκλήρωσης αγοράς, email συναλλαγών και οποιασδήποτε άλλης κρίσιμης λειτουργικότητας. Εκτέλεση αλλαγών σε έναν ιστότοπο σταδιακής λειτουργίας πριν από τη δημοσίευσή τους. Όλα θα πρέπει να είναι γρήγορα, απλά και εύκολα στην πλοήγηση.
  2. Σχεδιασμός αναβάθμισης και μετεγκατάστασης: Εάν σκέφτεστε να μετεγκαταστήσετε κεντρικούς υπολογιστές ή να αναβαθμίσετε το πρόγραμμα φιλοξενίας σας πριν από την εορταστική περίοδο, ξεκινήστε το. Χρησιμοποιήστε τις αιχμές επισκεψιμότητας από προηγούμενα έτη (ή ανατρέξτε σε δεδομένα αναφοράς για την εξειδίκευσή σας) για να προβλέψετε τη χρήση πόρων για το 2025.
  3. Μέτρηση και βελτιστοποίηση: Ή, η εορταστική περίοδος μπορεί να είναι μια καλή στιγμή για τη συλλογή δεδομένων και την επαναξιολόγηση. Μήπως η αύξηση της επισκεψιμότητας προκάλεσε αύξηση όλων των μηνιαίων χρεώσεων ή η πληρωμή γίνεται με βάση τη χρήση;
  4. Πολιτικές και πληροφορίες: Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες πολιτικής σας (όπως οι σελίδες αποστολής και επιστροφών) είναι ενημερωμένες, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η ζήτηση που ενδέχεται να δημιουργήσουν οι ερωτήσεις των πελατών στην ομάδα υποστήριξής σας. Οι σελίδες προϊόντων θα πρέπει να φορτώνουν γρήγορα και να παρέχουν απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών σας.

Προσλάβετε βοήθεια για τα δύσκολα: Εάν δεν έχετε εσωτερική ομάδα μηχανικών (ή εάν έχετε και θα μπορούσαν να χρειαστούν επιπλέον εύρος ζώνης), προσλάβετε έναν πιστοποιημένο συνεργάτη Woo Agency για σημαντικές αλλαγές.

Από τους ειδικούς: Εστίαση στην ασφάλεια

Ενώ η ασφάλεια θα πρέπει πάντα να αποτελεί προτεραιότητα, ισχύει ιδιαίτερα κατά τις περιόδους αιχμής των πωλήσεων: το 75% των ερωτηθέντων εταιρειών ανέφεραν αυξημένες απειλές για την ασφάλεια κατά τις περιόδους αιχμής, με την εμφάνιση εξελιγμένων μοτίβων επιθέσεων.

«Το οργανωμένο έγκλημα αυξάνεται κατά τις περιόδους αιχμής, επομένως όλες οι μάρκες υψηλού προφίλ διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο δόλιας δραστηριότητας ή έναρξης νέας δραστηριότητας».

— Kanuka Digital

Προετοιμάστε τον ιστότοπό σας για αυτές τις συνηθισμένες κυβερνοαπειλές:
  • Έλεγχος πιστωτικών καρτών και απόπειρες απάτης
  • Κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS) 
  • Επιθέσεις κοινωνικής μηχανικής
  • Επισκεψιμότητα από bot και παραγγελίες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας

Αύξηση αποθέματος

Το 2025, το 32,6% των εμπόρων σχεδιάζουν να αυξήσουν το απόθεμά τους. Με την αύξηση των επισκεπτών (και των πωλήσεων), δεν θέλετε να κρατάτε τους ανθρώπους σε αναμονή για προϊόντα που έχουν εκκρεμείς παραγγελίες — ή να αποτρέψετε εντελώς μια αγορά. 

Σχεδιάστε το απόθεμά σας τώρα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε όλα τα αποθέματα, τα είδη αποστολής και τον χώρο αποθήκης (και το προσωπικό) που θα χρειαστείτε πριν από την περίοδο αιχμής. 

Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας

  1. Βασιστείτε σε ό,τι ήδη λειτουργεί: Εξετάστε δεδομένα από τους τελευταίους 12 μήνες για να προσδιορίσετε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας. Και μην κοιτάτε μόνο τα δεδομένα πωλήσεων — τα δεδομένα μάρκετινγκ σας μπορούν επίσης να αποτελέσουν έναν εξαιρετικό πληροφοριοδότη. Αναζητήστε κορυφαία email και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αξιολογήστε ποια προϊόντα είναι στην κορυφή της προτίμησης του πιο αφοσιωμένου κοινού σας. 
  2. Μείνετε ενημερωμένοι: Στο WooCommerce, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις χαμηλού αποθέματος στις ρυθμίσεις των προϊόντων σας.
  3. Κατανείμετε τις αγορές σας: Κατανείμετε την οικονομική σας δέσμευση παραγγέλνοντας μικρότερες παρτίδες αποθέματος τους επόμενους δύο μήνες. 

Κορυφαία εργαλεία για τη διαχείριση αποθεμάτων

  • Ειδοποιήσεις Επιστροφής σε Απόθεμα : Ενημερώστε τους πελάτες όταν τα προϊόντα σας ανανεώνονται, ειδικά αν δεν μπόρεσαν να αγοράσουν στο πλαίσιο των προσφορών BFCM.
  • Προηγμένες ειδοποιήσεις : Ρυθμίστε εύκολα ειδοποιήσεις μέσω email για νέες παραγγελίες και αποθέματα για πολλούς παραλήπτες της επιλογής σας.
  • Προσαρμοσμένη Κατάσταση Αποθέματος : Εμφανίστε προσαρμοσμένες καταστάσεις αποθέματος για να κοινοποιήσετε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων σας και να ενημερώνετε τους πελάτες της Black Friday για το πότε τα προϊόντα πρόκειται να εξαντληθούν.

Προσθήκη επιλογών αποστολής

Η απόδοση του ιστότοπου και η αύξηση του αποθέματος ήταν με διαφορά οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι προετοιμασίας, αλλά η τρίτη θέση κατέλαβε τις πρόσθετες επιλογές αποστολής. Ενώ μόνο το 8,3% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα σκοπεύουν να κάνουν αλλαγές εδώ, μπορεί να είναι κάτι πολύτιμο που πρέπει να λάβετε υπόψη και για την επιχείρησή σας.

Τα οφέλη της αποστολής, όπως η γρήγορη ή η δωρεάν αποστολή, μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά κίνητρα για μετατροπή. Από την άλλη πλευρά, οι ακριβές επιλογές αποστολής συχνά οδηγούν σε εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. 

Το BazaarVoice διαπίστωσε ότι η δωρεάν αποστολή αποτελεί τη μεγαλύτερη προτεραιότητα σε όλες τις ηλικίες αγοραστών, με τους μισούς αγοραστές ηλικίας 18 έως 54 ετών να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να βελτιώσουν την ποιότητα για το προνόμιο. 

Άλλοι αναφέρουν ακόμη υψηλότερα νούμερα: Το DigitalCommerce 360 διαπίστωσε ότι πάνω από το 81% των καταναλωτών θεωρούν τη δωρεάν αποστολή ως την κορυφαία προτεραιότητά τους όσον αφορά την παράδοση παραγγελιών.

Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας

  1. Επιλέξτε μια στρατηγική δωρεάν αποστολής: Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσφέρετε δωρεάν αποστολή που δεν καλύπτουν απλώς το κόστος. Αυτή η ανάρτηση ιστολογίου αναλύει λεπτομερώς πώς να την αξιοποιήσετε στην επιχείρησή σας.
  2. Γνωρίστε το κοινό σας: Ελέγξτε τα δεδομένα από τη λίστα email σας, τους ακολούθους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τις συνδρομές σας. Είστε σε θέση να εξυπηρετήσετε όλα τα άτομα (και τις γεωγραφικές περιοχές) που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς;
  3. Εξετάστε πολλαπλές μεθόδους: Εάν οι πελάτες δεν φτάσουν το όριο δωρεάν αποστολής που έχετε ορίσει, είναι σημαντικό να τους παρέχετε επιλογές για ταχύτερη αποστολή ή για χαμηλότερο κόστος αλλά πιο αργή αποστολή. 
  4. Δώστε στους πελάτες τις πληροφορίες που θέλουν: Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες γνωρίζουν και έχουν πρόσβαση στις καταστάσεις των παραγγελιών τους — τόσο για να μειώσετε τη ζήτηση στην ομάδα υποστήριξής σας όσο και για να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια. Τα email συναλλαγών θα πρέπει να περιλαμβάνουν ειδοποιήσεις εκπλήρωσης και αποστολής, εκτός από τους αριθμούς παρακολούθησης.

Κορυφαία εργαλεία για αποστολές και logistics

  • Εκτύπωση Τιμολογίων και Λιστών Συσκευασίας WooCommerce : Δημιουργήστε τιμολόγια, δελτία συσκευασίας και λίστες παραλαβής για τις παραγγελίες σας στο WooCommerce για να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία εκπλήρωσης μετά την έντονη δραστηριότητα της Black Friday και της εβδομάδας του κυβερνοχώρου.
  • Διαχειριστής Κατάστασης Παραγγελιών WooCommerce : Δημιουργήστε, επεξεργαστείτε και διαγράψτε πλήρως προσαρμοσμένες καταστάσεις παραγγελιών και ενσωματώστε τες απρόσκοπτα στη ροή διαχείρισης παραγγελιών σας, για να κάνετε την εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών των πελατών σας την καλύτερη δυνατή.
  • Τιμολόγηση Αποστολής ανα Τοποθεσία: Προηγμένη, ευέλικτη αποστολή με δυνατότητα ορισμού πολλαπλών τιμών αποστολής με βάση την τοποθεσία, την τιμή, το βάρος, την κατηγορία αποστολής ή τον αριθμό των ειδών.

Προσθήκη μεθόδων πληρωμής

Πίσω από τις επιλογές αποστολής ήταν οι μέθοδοι πληρωμής: το 5,4% θα προσθέσει περισσότερους τρόπους πληρωμής το 2025. Ας ελπίσουμε ότι αυτό σημαίνει ότι περισσότερο από το 90% των εμπόρων μας έχουν βρει έναν συνδυασμό πληρωμών που τους ταιριάζει, αλλά αν εξακολουθείτε να διστάζετε, λάβετε υπόψη τα εξής.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η χρήση του BNPL αυξάνεται και αναμένεται απρόσκοπτη ολοκλήρωση αγοράς. Το 2024, δαπανήθηκαν 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια χρησιμοποιώντας τις μεθόδους «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» — και το εντυπωσιακό 79% αυτού του ποσού αφορούσε κινητές συσκευές. 

Και δεν είναι μόνο οι αριθμοί χρήσης που πρέπει να προσέξετε: μια έρευνα του 2024 από την Affirm διαπίστωσε ότι η BNPL αυξάνει τη μέση αξία παραγγελίας κατά 60%.

Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας

  1. Κάντε την ολοκλήρωση της αγοράς πανεύκολη: Διατηρήστε τους χρήστες σας στη σελίδα και ελαχιστοποιήστε τον αριθμό των βημάτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της αγοράς. Ενεργοποιήστε επιλογές πορτοφολιού για κινητά, όπως το Apple Pay ή το Google Pay (και τα δύο διαθέσιμα στο WooPayments ) για εύκολες αγορές σε κινητές συσκευές. 
  2. Προσθήκη BNPL: Προσθέστε τουλάχιστον μία επιλογή BNPL για πελάτες στις γεωγραφικές περιοχές-στόχους σας. Αυτό παρέχει μεγαλύτερη οικονομική προσβασιμότητα κατά τη διάρκεια των εορτών και δεν προσθέτει κίνδυνο για την επιχείρησή σας. 
  3. Δοκιμή, δοκιμή, δοκιμή: Πριν από την ανάπτυξη νέων επιλογών πληρωμής, δοκιμάστε τις σε έναν ιστότοπο σταδιακής εφαρμογής για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χαθούν έσοδα κατά την κυκλοφορία τους. Στη συνέχεια, ξεκινήστε τις πολύ πριν από την περίοδο αιχμής, ώστε να εντοπιστούν και να επιλυθούν τυχόν προβλήματα ή δυσλειτουργίες.

Πώς να επιλέξετε τις νέες σας μεθόδους πληρωμής

Πριν προσθέσετε νέες μεθόδους πληρωμής στο κατάστημά σας, ελέγξτε ποιες επιλογές χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας και ποιες μεθόδους δεν προσφέρετε αυτήν τη στιγμή. Όταν κάνετε την επιλογή σας, λάβετε υπόψη τις τοποθεσίες των πελατών, τις χρεώσεις επεξεργασίας πλατφόρμας, καθώς και τις κριτικές και την αξιοπιστία της πλατφόρμας. 

Νέες στρατηγικές για την περίοδο αιχμής πωλήσεων του 2025

Εκτός από τις παραπάνω τάσεις προετοιμασίας, ρωτήσαμε επίσης τους εμπόρους αν σχεδίαζαν να προσεγγίσουν διαφορετικά την εορταστική περίοδο φέτος και το 42% των εποχιακών εμπόρων επιβεβαίωσε μερικές διασκεδαστικές αλλαγές:

  1. Συνδρομές: Μερικοί έμποροι σημείωσαν νέα προγράμματα συνδρομής, νέες συνδρομές και ενημερωμένες επιλογές για τους υπάρχοντες συνδρομητές τους. 
  2. Υποδομή: Άλλοι σημείωσαν την κυκλοφορία ενός ενημερωμένου ιστότοπου πριν από την περίοδο αιχμής — ένα μεγάλο έργο, αλλά πιθανότατα ένα που θα αποδώσει καρπούς. Οι αναβαθμίσεις φιλοξενίας ήταν μια άλλη δημοφιλής επιλογή. 

Χρειάζεστε αναβάθμιση απόδοσης;

Η Websitepro προσφέρει δωρεάν μετεγκατάσταση στην επεκτάσιμη υποδομή της που προσφέρει 100% χρόνο λειτουργίας — η καλύτερη δυνατή επιλογή για αλλαγή φιλοξενίας πριν από την κορύφωση.
Από τώρα έως τις 31 Οκτωβρίου 2025: Κερδίστε έκπτωση έως και 10%  κατά τη μετεγκατάσταση του υπάρχοντος καταστήματός σας WooCommerce.

  1. Προωθητικές στρατηγικές: Πολλές νέες στρατηγικές προώθησης βρίσκονται στον ορίζοντα για τους εμπόρους μας φέτος, όπως νέα πακέτα προϊόντων ειδικά για εκπτώσεις, νωρίτερες πωλήσεις, στρατηγική δημιουργία λιστών email, μεγαλύτερη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνεργασίες με επωνυμίες.

 Περισσότερες πληροφορίες για την προετοιμασία της στρατηγικής σας για το BFCM

Με τις παραπάνω τακτικές, θα είστε σε καλή θέση για να έχετε μια ισχυρή απόδοση κατά την εορταστική περίοδο. Αλλά γιατί να μην την αναβαθμίσετε;

Ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία για την περαιτέρω ενημέρωση της στρατηγικής πωλήσεων BFCM σας:

  • Το email αξιολογήθηκε ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ από το 23% των εμπόρων, με τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κατατάσσονται δεύτερα με 21,1%.
  • Οι πιο δημοφιλείς στρατηγικές προώθησης ήταν:
    1. Πακέτα προϊόντων (27,4%)
    2. Κλιμακωτές εκπτώσεις (18,2%)
    3. Δυναμικές εκπτώσεις (16,1%)
    4. Δωρεάν δώρα ή πρόσθετα (14,7%)

Από τους ειδικούς: Οι κορυφαίες νέες τεχνολογίες εμπορίου

Οι εξειδικευμένες εταιρείες μας τόνισαν με έμφαση ότι οι έμποροι θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις ακόλουθες τεχνολογίες στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την εορταστική περίοδο:

  1. Επιχειρησιακή Τεχνητή Νοημοσύνη και αυτοματοποίηση ροής εργασίας για αποτελεσματικότητα.
  2. Περιστροφική πύλη Cloudflare για την πρόληψη απάτης με πιστωτικές κάρτες.
  3. Αίθουσες αναμονής Cloudflare για τη διαχείριση της κυκλοφορίας.
  4. Επαγγελματική φιλοξενία σε επίπεδο VPS με προληπτική παρακολούθηση ιστότοπου.
  5. Αυτοματοποιημένες ροές εργασίας δοκιμών και σταδιοποίησης.
  6. Klaviyo για προηγμένο αυτοματισμό μάρκετινγκ μέσω email.
  7. FunnelKit για βελτιστοποίηση μετατροπών WooCommerce.
  8. Προηγμένη ενσωμάτωση αναλυτικών στοιχείων για λήψη αποφάσεων με βάση δεδομένα.

Τελικά, ο προγραμματισμός είναι αυτό που μετράει

Είτε προετοιμάζεστε για τις γιορτές είτε για μια άλλη περίοδο αιχμής, ο μεγαλύτερος παράγοντας επιτυχίας σας θα είναι το σχέδιο που θα θέσετε σε εφαρμογή. Αν δεν έχετε ξεκινήσει τον προγραμματισμό, ήρθε η ώρα. 

Γνωρίζουμε ότι είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει να διαχειριστείτε. Για να ξεκινήσετε, λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές από τους συνεργαζόμενους οργανισμούς μας:

  • Εύρεση τάσεων: Διασταυρώστε τις προηγούμενες περιόδους αιχμής των πωλήσεών σας με τις τάσεις αναζήτησης για να εντοπίσετε τα προϊόντα και τα θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
  • Επίλυση των δικών σας προβληματικών σημείων: Ρωτήστε τον εαυτό σας και την ομάδα σας τι ήταν πιο επώδυνο κατά την τελευταία περίοδο αιχμής. Αναλύστε το γιατί και στη συνέχεια βρείτε πώς να βελτιωθείτε. Οι προηγούμενες προκλήσεις ή αδυναμίες μπορούν μερικές φορές να οδηγήσουν στα μεγαλύτερα οφέλη. 
  • Ενθαρρύνετε το κοινό σας: Δημιουργήστε ενθουσιασμό για τις προωθητικές ενέργειες και την επωνυμία σας με καμπάνιες έγκαιρης πρόσβασης που προστατεύονται με κωδικό πρόσβασης και ενθαρρύνουν την κοινοποίηση μέσω ιών. Αυτό απαιτεί χρόνο, οπότε ξεκινήστε νωρίς.
  • Διατηρήστε την ομάδα σας συγχρονισμένη: Πραγματοποιείτε εβδομαδιαίες συναντήσεις της ομάδας για να εξετάζετε τα πρότυπα και τις προτεραιότητες στην αρχή κάθε εβδομάδας. Το WPBarista κάνει το ίδιο: «Αυτές οι συναντήσεις γίνονται πιο σημαντικές όσο πιο πολυάσχολοι γινόμαστε».
  • Το να είσαι νωρίς είναι το καλύτερο: Ολοκληρώστε τον προγραμματισμό των διακοπών σας όσο το δυνατόν νωρίτερα — προωθητικές ενέργειες, στρατηγικές μάρκετινγκ και το περιεχόμενο που θα υλοποιήσετε.
  • Μην αφήνετε την προετοιμασία για τις γιορτές: Η CoSpark συνιστά να μετατρέψετε την προετοιμασία σε βασική αρχή του λειτουργικού σας μοντέλου: «Η προετοιμασία δεν είναι εποχιακή εργασία για εμάς, είναι ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε όλο το χρόνο. Διατηρούμε τους ιστότοπους εύχρηστους, ενημερωμένους και με καλή απόδοση όλη την ώρα, επομένως οι αιχμές της επισκεψιμότητας δεν είναι δύσκολο να συμβούν».

Πέρυσι, εξετάσαμε επίσης τα δεδομένα της Woo Marketplace από την περίοδο προετοιμασίας του BFCM. Αυτές είναι οι κατηγορίες επεκτάσεων που είδαν τις περισσότερες εγκαταστάσεις καθώς τα καταστήματα προετοιμάζονταν για τις μεγάλες εκπτώσεις και την εορταστική περίοδο:

  • Τιμολόγηση και εκπτώσεις
  • Κοινωνικά μέσα
  • Κριτικές προϊόντων
  • Πύλες πληρωμής
  • Κατάσταση παραγγελίας και παρακολούθηση

Περισσότεροι πόροι που θα σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε

Για πολλούς εμπόρους, οι γιορτές είναι η περίοδος αιχμής και μπορεί να είναι δύσκολο να παραμείνουν οργανωμένοι εν μέσω του χάους. Ο αριθμός των τρόπων με τους οποίους θα μπορούσατε να προετοιμαστείτε για μια περίοδο αιχμής πωλήσεων είναι σχεδόν απεριόριστος. Τελικά, όλος αυτός ο προγραμματισμός πρέπει να μετατραπεί σε πράξη.

Vanessa Petersen