4, Απρ 2023 | Internet Marketing, Διάφορα, Προώθηση ιστοσελίδας
Ένας νέος όρος ήρθε να προστεθεί στο social marketing και ένας νέος ρόλος στα κοινωνικά δίκτυα, αυτός του “de-influencer“. Ένας de-influencer, ουσιαστικά είναι “κόντρα ρόλος” στη σωρεία των influencer, αφού συμβουλεύει τους followers του τί να μην αγοράσουν.
Η “μόδα” ή η πρακτική αυτή, εάν προτιμάτε, ξεκίνησε στο TikTok, όπου το hashtag #deinfluencing έχει πάνω από 300 εκατομμύρια προβολές, ενώ εξαπλώνεται, φυσικά και στο Instagram. Η ιδέα είναι να αντιμετωπιστούν οι υπερβολικές προτάσεις προϊόντων και να ενθαρρύνεται μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις αγορές.
Η έκταση του de-influencing
Το de-influencing έχει ήδη λάβει μεγάλη έκταση στους κλάδους της μόδας και της ομορφιάς, ως απάντηση στις επιθετικές χορηγίες και στην εκτεταμένη επεξεργασία φωτογραφιών – που οδηγεί σε παραπλανητικά αποτελέσματα. Πλέον, εξαπλώνεται στα προϊόντα τεχνολογίας και το gaming. Στο πλαίσιο αυτό, έχει θορυβήσει κάποιες επιχειρήσεις που επενδύουν στο influencing marketing, αλλά η επίδραση δεν είναι τόσο δραματική.
Αυτή η τάση μπορεί να βοηθήσει τους influencers να ξαναχτίσουν την εμπιστοσύνη με το κοινό τους, ως αυθεντικοί και ανεξάρτητοι.
Το de-influencing δεν είναι το τέλος των influencers, αλλά περισσότερο ένα rebranding, ή ένα μοίρασμα ρόλων. Οι de-influencers εξακολουθούν να επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς και αρκετοί υποστηρίζουν ότι απλώς είναι το νέο influencing marketing και δεν θα αλλάξουν και πολλά στη βιομηχανία της διαφήμισης επιρροής.
Από την άλλη, όταν οι de-influencers συνιστούν να μην αγοράσετε ένα προϊόν, οι influencers συχνά προωθούν εναλλακτικές προτάσεις ως πιο αποτελεσματικές, ή καλύτερης αξίας, παίζοντας ένα άτυπο “πινγκ-πονγκ”.
Οι προσεγγίσεις του de-influencing
Αγοράστε λιγότερο: Το σχετικό περιεχόμενο επιδιώκει να μειωθεί η υπερβολική κατανάλωση. Οι μάρκες με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθησία και προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής, θα μπορούσαν να επωφεληθούν.
Αγοράστε καλύτερα: Ενθαρρύνει τους καταναλωτές να δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα και τις ηθικές επιλογές, οι οποίες συνήθως δεν εξαρτώνται από τις τιμές των προϊόντων. Προωθεί τις αγορές από μικρότερα, ανεξάρτητα brands και αυτά που έχουν υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα.
Αγοράστε φθηνότερα: Αποθαρρύνει τα ακριβά προϊόντα και προτείνει προσιτές εναλλακτικές λύσεις. Προϊόντα που ανταγωνίζονται αυτά μεγάλων brand θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτή την τακτική.
Απομυθοποιήστε: Το συγκεκριμένο περιεχόμενο αντιτίθεται σε ένα πολυδιαφημισμένο προϊόν. Οι εταιρείες που αποτελούν στόχο απομυθοποίησης των προϊόντων τους θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα σχόλια, αλλά να αποφύγουν να απαντήσουν δημόσια, εκτός εάν υπάρχει ένα σαφές όφελος, όπως η προσφορά εναλλακτικής λύσης.
Μην αγοράζετε: Ονοματίζονται τα προϊόντα που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και αιτιολογείται το γιατί. Οι influencers δε μιλούν συχνά εναντίον των προϊόντων, αφού είναι επιφυλακτικοί για να μη βλάψουν τη σχέση τους με τις εταιρείες. Ωστόσο, η αυθεντικότητα αυτής της προσέγγισης είναι ολοένα και πιο δημοφιλής.
Πηγή: pexels
26, Δεκ 2022 | Internet Marketing, Διάφορα, Ηλεκτρονικό Κατάστημα, Κατασκευή ιστοσελίδας, Προώθηση ιστοσελίδας
Μια νέα επέκταση Woocommerce ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί με σκοπό να επιτρέψει τη διαφήμιση εμπόρων στo ΤικΤοκ
SAN FRANCISCO , 25 Μαΐου 2022 /PRNewswire/
Η WooCommerce, η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, ανακοίνωσε σήμερα μια στρατηγική συνεργασία με την TikTok, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες περιεχομένου στον κόσμο με ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.
Το TikTok και το WooCommerce συνεργάζονται για να συνδέσουν τα 3,7 εκατομμύρια καταστήματα Woo-powered και την κοινότητα TikTok με μια νέα, επίσημη επέκταση TikTok για WooCommerce – διαθέσιμη τώρα στο WooCommerce Marketplace.
Η νέα επέκταση επιτρέπει στους εμπόρους να συγχρονίζουν τον κατάλογό τους με το TikTok και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στους ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.
Smart Video Generator
Οι έμποροι μπορούν πλέον να δημιουργούν εγγενείς διαφημίσεις TikTok “in-feed” με δυνατότητα κοινής χρήσης απευθείας από τον πίνακα ελέγχου WooCommerce. Συμπεριλαμβάνετε μι ενσωματωμέν Smart Video Generator που απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργώντας διαφημίσεις βίντεο χρησιμοποιώντας εικόνες υπαρχόντων προϊόντων.
Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης τη χρήση ενός προηγμένου εικονοστοιχείου TikTok στον ιστότοπο ενός εμπόρου για συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας.
Η ενοποίηση θα προσφέρει πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το TikTok τους επόμενους μήνες.
“Η κοινότητα του TikTok λατρεύει να ανακαλύπτει νέες επιχειρήσεις και προϊόντα και έχουμε δει αμέτρητους εμπόρους να αυξάνουν το κοινό τους αγκαλιάζοντας τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα της πλατφόρμας TikTok.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το WooCommerce για να βοηθήσουμε τους εμπόρους τους να δημιουργήσουν ουσιαστικές παρουσίες και να οδηγήσουν πωλήσεις στο TikTok.” Melissa Yan, Επικεφαλής του Ecosystem Partnerships, TikTok
“Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό κανάλι που μπορούν να επωφεληθούν από τους εμπόρους, ήταν η κορυφαία εφαρμογή από λήψεις παγκοσμίως το 1ο τρίμηνο του 2022”, δήλωσε η Aleksandra Bettin , Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο WooCommerce.
“Μέσω της συνεργασίας μας, παρέχουμε στους εμπόρους άμεση πρόσβαση στα διαφημιστικά εργαλεία TikTok, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης και της εκπαίδευσης για το ξεκίνημα.”
“Είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο που μας επιτρέπει να συνδεόμαστε με μια από τις πιο αφοσιωμένες βάσεις θαυμαστών μας.
Είναι εύκολο στη χρήση και απλό. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα επεκτείνουμε την εμβέλειά μας με το TikTok”, δήλωσε ο υπέυθυνος εμπορικού τμήματος του WooCommerce, Button Poetry.
Σχετικά με το WooCommerce
Το WooCommerce είναι η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, τροφοδοτώντας το 28% των κορυφαίων εκατομμυρίων διαδικτυακών καταστημάτων (BuiltWith).
Χτισμένο στο WordPress, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλήσει οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επεκτασιμότητα, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χτίζουν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.
Ξεκίνησε το 2011 και εξαγοράστηκε από την Automattic το 2015, η WooCommerce είναι μια πλήρως διανεμημένη εταιρεία με υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. www.woocommerce.com
Σχετικά με το TikTok
Το TikTok είναι ο κορυφαίος προορισμός για βίντεο σύντομης μορφής για κινητά. Η αποστολή μας είναι να εμπνέουμε τη δημιουργικότητα και να φέρνουμε χαρά.
Η TikTok έχει παγκόσμια γραφεία όπως το Λος Άντζελες , η Νέα Υόρκη , το Λονδίνο , το Παρίσι , το Βερολίνο , το Ντουμπάι , η Βομβάη , η Σιγκαπούρη , η Τζακάρτα , η Σεούλ και το Τόκιο .
Ζητήστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για το δικό σας Eshop
8, Απρ 2019 | Google, Κατασκευή ιστοσελίδας, Προώθηση ιστοσελίδας
Γράφει τα παρακάτω ο Roger Montti
Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.
Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.
Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;
Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.
Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.
Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.
Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;
Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.
Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.
Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.
Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.
Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση
Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.
Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.
Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.
Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;
Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.
Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.
Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.
Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.
Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;
Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.
Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.
Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.
Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;
Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.
Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:
Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.
Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.
Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.
Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις
Καλέστε στο 6980 330 581
8, Μάι 2018 | Support Wordpress, Wordpress, Wordpress Tutorials, Προώθηση ιστοσελίδας
Η φιλικότητα προς τις κινητές συσκευές ήταν ένας σημαντικός παράγοντας στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Τώρα, η Google κυκλοφορεί μια ενημερωμένη έκδοση στον αλγόριθμο της, που θα κάνει ακόμη πιο σημαντικούς τους ιστότοπους για κινητά.
Είναι μια σημαντική αλλαγή και θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο SEO σας εάν δεν είστε σωστά προετοιμασμένοι.
Η νέα ενημέρωση της Google ονομάζεται “Mobile-First Index” και εννοεί ότι ακριβώς λέει το όνομα του. Με αυτήν την αλλαγή, ο γίγαντας αναζήτησης θα δώσει προτεραιότητα στην έκδοση για κινητά του ιστότοπού σας στις σελίδες αποτελεσμάτων του.
Σε αυτό το άρθρο, πρόκειται να αναλύσουμε βαθύτερα τι είναι το Mobile-First Index της Google και τι σημαίνει για εσάς. Στη συνέχεια θα μιλήσουμε για το πώς να προετοιμάσετε τον ιστότοπό σας WordPress για αυτήν την γενναία αλλαγή.
Mobile-First Index της Google και τι σημαίνει για εσάς.
Κάντε έλεγχο ζωντανά εδώ για να δείτε αν η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς κινητές συσκευές
Το mobile-first index της Google θα επιβραβεύει τις Responsive ιστοσελίδες.
Όταν χρησιμοποιείτε την Google για να αναζητήσετε κάτι, θα δείτε πάντα τα ίδια αποτελέσματα, είτε χρησιμοποιείτε μια κινητή συσκευή είτε έναν επιτραπέζιο υπολογιστή.
Στο παρελθόν, η Google χρησιμοποιούσε μόνο εκδόσεις σταθερών υπολογιστών για κάθε ιστότοπο, ώστε να καθορίσει τα αποτελέσματά της, γεγονός που την οδήγησε σε ορισμένα ζητήματα.
Για παράδειγμα, αυτό σήμαινε ότι για τους χρήστες που αναζητούσαν από κινητές συσκευές, παρέχονταν ιστότοποι που δεν ήταν φιλικοί προς κινητά ή είχαν λιγότερο περιεχόμενο από τους αντίστοιχους συνεργάτες τους.
Λόγω του αυξανόμενου αριθμού αναζητήσεων που πραγματοποιούνται από κινητές συσκευές, η Google ξεκινά τώρα μια ενημερωμένη έκδοση που ονομάζεται mobile-first index.
Η κύρια αλλαγή είναι ότι η Google θα ταξινομήσει και θα εμφανίσει τις ιστοσελίδες, δίνοντας προτεραιότητα στις εκδόσεις τους για κινητά.
Με άλλα λόγια, εάν ο ιστότοπός σας στο WordPress παρέχει μια κακή εμπειρία για κινητές συσκευές, οι προσπάθειές σας στο SEO θα δεχθούν ένα πλήγμα τόσο στους επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και στα κινητά.
Έχοντας αυτό υπόψη, ας κάνουμε μια υπόθεση πώς θα σας επηρεάσει αυτή η ενημέρωση ανάλογα με το είδος του ιστότοπου που έχετε:
Web site μόνο για σταθερούς υπολογιστές: Η Google θα εξακολουθήσει να ταξινομεί και να ευρετηριάζει τον ιστότοπό σας, αλλά θα πρέπει να αναμένετε μια πτώση στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP).
Εκδόσεις τόσο για κινητά όσο και για υπολογιστές: Ο ιστότοπός σας για κινητά θα έχει προτεραιότητα τώρα, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να εργαστείτε για το SEO.
Ιστοσελίδα προσαρμοσμένη: Είστε ασφαλείς αφού ο ιστότοπός σας έχει ήδη βελτιστοποιηθεί ώστε να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία πλοήγησης για κινητές συσκευές.
AMP και μη AMP σελίδες: Εάν είναι ενεργοποιημένη αυτή η λειτουργία, η Google θα δώσει προτεραιότητα στην έκδοση για κινητές συσκευές.
Εάν είστε χρήστης του WordPress και χρησιμοποιείτε ένα σύγχρονο θέμα, πιθανότατα δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.
Θα τονίσω ότι τώρα πια, πολλά δημοφιλή θέματα WordPress αποκρίνονται από μόνα τους σε αυτές τις απαιτήσεις, οπότε ο ιστότοπός σας παρέχει ήδη μια ισότιμη εμπειρία κινητού και επιφάνειας εργασίας.
Εάν χρησιμοποιείτε ένα ξεπερασμένο θέμα ή ένα που δεν ανταποκρίνεται, τότε είναι πλέον καιρός να εξετάσετε έναν πλήρη επανασχεδιασμό.
Το πραγματικά μεγάλο πρόβλημα είναι εάν εκτελείτε δύο (ή περισσότερες) εκδόσεις της ιστοσελίδας σας, ανάλογα με τον τύπο συσκευής που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες σας.
Σε αυτή την περίπτωση, το mobile-first index της Google θα έχει σίγουρα αντίκτυπο στον ιστότοπό σας, εκτός και αν προετοιμαστείτε για αυτό.
Σε επόμενα άρθρα θα δείξω τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε ώστε να προσαρμοστείτε πλήρως στον νέο αλγόριθμο της Google, μέχρι τότε μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες εδώ: Επικοινωνία.
Συμπέρασμα
Η κίνηση από κινητές συσκευές, έχει αυξηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και αυτή η τάση δεν αναμένεται να αντιστραφεί σύντομα.
Το mobile-first index της Google είναι άλλη μια επιβεβαίωση ότι τα κινητά είναι ο βασιλιάς, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσαρμοσμένος στο νέο πρότυπο.
Σε αυτό το άρθρο συζητήσαμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διασφαλίσετε ότι αυτή η ενημερωμένη έκδοση δεν επηρεάζει αρνητικά το SEO του ιστότοπού σας.
28, Δεκ 2014 | Προώθηση ιστοσελίδας
Google Caffeine Update
Caffeine Update Google είναι η τελευταία ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε στη μηχανή αναζήτησης της Google. Σε αντίθεση με άλλες ενημερώσεις, Google το caffeine update είναι μια επανεκκίνηση της μηχανής αναζήτησης.
Αντί απλά να εισαγάγει νέες αλλαγές στο πλαίσιο του σημερινού συστήματος, η Google επέλεξε να ανανεώσει εντελώς τη μηχανή αναζήτησης με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης ταχύτητας, καλύτερο σύστημα ευρετηρίασης και πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Το Caffeine Update δεν είναι απλά μια ενημέρωση
Γιατί η Google δεν έκανε μια απλή ενημέρωση αλλά άλλαξε τελείως τον αλγόριθμο; Σκεφθείτε ένα αυτοκίνητο που συμπληρώνουμε συχνά ένα λίτρο λάδι, μέχρι που έρχεται η στιγμή να αλλάξουμε όλο το λάδι για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά.
Αυτή είναι η σκέψη της Google για την τελευταία τροποποίηση στον αλγόριθμο κατάταξης αποτελεσμάτων. Μένει να δούμε με διάφορα πειράματα το κατά πόσο το έχει πετύχει, ή αν θέλετε το κατά πόσο λέει την αλήθεια.
Στόχοι του Caffeine Update
Ταχύτητα – Speed. Αυτός είναι ο κύριος στόχος της και οι δοκιμές στο sandbox δείχνουν ότι το έχει πετύχει. Η ταχύτητα φόρτωσης αποτελεσμάτων αναζήτησης, είναι ως και δύο φορές ποιο γρήγορη. Και δεν σταματάει εκεί. Η Google έθεσε στόχο για το caffeine updateνα βελτιστοποιήσει την ταχύτητα φόρτωσης αποτελεσμάτων και την ταχύτητα καταχώρησης ενός URL στους καταλόγους της.
Μέγεθος – Size. Το Google caffeine update αυξάνει το μέγεθος των αποτελεσμάτων στο διπλάσιο, 50% περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν και το Bing διατηρεί τα πρωτεία στο μέγεθος των αποτελεσμάτων.
Σχετικότητα – Relevance. Ενώ η ταχύτητα και το μέγεθος είναι το πιο εύκολο να ελεγχθεί, η συνάφεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης στο caffeine update θα μπορούσαν να κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά. Η Google εργάζεται για να δημιουργήσει ένα έξυπνο αλγόριθμο που μπορεί να τραβήξει τα καταλληλότερα αποτελέσματα για τα ερωτήματα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι προσπαθεί να ερμηνεύσει αυτό ο πραγματικά ψάχνει ένας άνθρωπος κάνει την αναζήτηση και να φέρει πίσω τις σχετικές σελίδες. Σημαίνει επίσης μεγαλύτερη έμφαση στις φράσεις-κλειδιά.
Για να συνοψίσουμε αυτό που πραγματικά η Google ζητά από εμάς με το caffeine update, είναι σελίδες με πολύ χρήσιμο περιεχόμενο και φράσεις κλειδιά που σηματοδοτούν την σχετικότητα με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας που δηλώνουμε στην Google.
Η σημαντικότερη αλλαγή κατά την γνώμη μου είναι ο συνεχής εμπλουτισμός της ιστοσελίδας με χρήσιμο περιεχόμενο και σε κάθε προσθήκη περιεχομένου, υποβολή ξανά στον κατάλογο της Google. Το περιεχόμενο είναι και πάλι ο βασιλιάς αλλά η διαφορά είναι η σχετικότητα.
Αυτό που μένει είναι η Google να κάνει αυτό που υπόσχεται και τότε θα δούμε την ιστοσελίδα μας να σκαρφαλώνει στις πρώτες θέσεις.
Εμπιστευθείτε την προώθηση της ιστοσελίδας σας σε έναν SEO Expert, ενημερωμένο στις αναβαθμίσεις της Google και φέρτε την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις
17, Μάι 2014 | Προώθηση ιστοσελίδας
Το να αποκτήσετε ένα καλό backlink profile που οδηγεί σε υψηλές βαθμολογίες είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Αυτό το άρθρο σας δείχνει βήμα-βήμα πώς θα οικοδομήσουμε ένα backlink profile που θα φέρει ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων για τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά σας.
Βήμα 1: Βρείτε τις πιο σημαντικές ιστοσελίδες.
Βρείτε τις πιο σημαντικές ιστοσελίδες είναι εύκολο. Φτιάξτε μια λίστα με τις 10 πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να σας βρίσκουν. Μην χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να πάρετε σήμερα τους περισσότερους επισκέπτες, αλλά λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στο μέλλον.
Βήμα 2: Πάρτε Backlinks από σελίδες που συνδέονται με κορυφαία sites.
Αντί να πάρετε backlinks από κορυφαία sites, προσπαθήστε να πάρετε backlinks από ιστοσελίδες που συνδέονται με τα κορυφαία sites. Αυτή είναι συχνά πολύ ευκολότερη τακτική. Οι περιοχές που έχουν backlinksμε κορυφαία sites έχουν δείξει ότι είναι πρόθυμες να ανταλλάξουν backlinks με άλλους δικτυακούς τόπους.
Αν η δική σας ιστοσελίδα είναι παρόμοια με τα κορυφαία sites, ή αν είναι άμεσος ανταγωνιστής, είναι πιθανό ότι το backlink θα συνδέσει επίσης και το site σας:
- Εισάγετε τον τομέα από τις κορυφαίες σε κατάταξη σελίδες στο OpenLinkProfiler.
- Προσθέστε τα backlinks στο διαχειριστή σύνδεσης.
- Επικοινωνήστε με τις ιστοσελίδες και ζητήστε τους να συνδεθούν με το δικό σας site.
- Τις περισσότερες φορές δεν θα το κάνουν. Μπορείτε όμως να πάρετε πολύ καλά αποτελέσματα, αν αυτές δεχθούν.
Βήμα 3: Φτιάξτε Backlinks από σελίδες που συνδέονται με κορυφαία sites.
Εάν πραγματοποιήσετε Backlinks από sites που συνδέονται με άλλα κορυφαία σε κατάταξη sites, θα επωφεληθείτε άμεσα από τη σύνδεση στις σελίδες που έχουν σήμερα κορυφαίες ταξινομήσεις για τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σας.
Backlinks από αυτά τα sites δείχνουν στις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα σας είναι σχετική με το θέμα. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα ή ιστοσελίδα σας να περιληφθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης για αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Επισκεφθείτε τα κορυφαία κατάταξη sites και να ελέγξτε τις ιστοσελίδες στις οποίες συνδέονται.
Προσθέστε αυτές τις σελίδες στο διαχειριστή σύνδεσης.
Επικοινωνήστε με τις ιστοσελίδες και να τους ζητήσει να συνδεθούν με το δικό σας site.
Φυσικά, αυτά τα δεύτερης κατηγορίας backlinks δεν είναι τόσο πολύτιμα όσο τα backlinks από τις κορυφαίες σελίδες. Ωστόσο, εξακολουθούν να είναι πιο πολύτιμες από πολλές άλλα backlinks που μπορείτε να φτιάξετε.
Αν ακολουθήσετε αυτά τα τρία βήματα, οι αλλαγές είναι ότι οι ιστοσελίδες σας θα πρέπει να κατατάσσονται για πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά σας σύντομα.
Μην ξεχνάτε ότι συνδέονται με τις ιστοσελίδες σας θα πρέπει επίσης να περιέχει αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Αν και καλό backlinks είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στον αλγόριθμο κατάταξης, είναι επίσης σημαντικό ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι σχετικές με στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σας.