Ένας νέος όρος ήρθε να προστεθεί στο social marketing και ένας νέος ρόλος στα κοινωνικά δίκτυα, αυτός του “de-influencer“. Ένας de-influencer, ουσιαστικά είναι “κόντρα ρόλος” στη σωρεία των influencer, αφού συμβουλεύει τους followers του τί να μην αγοράσουν.
Η “μόδα” ή η πρακτική αυτή, εάν προτιμάτε, ξεκίνησε στο TikTok, όπου το hashtag #deinfluencing έχει πάνω από 300 εκατομμύρια προβολές, ενώ εξαπλώνεται, φυσικά και στο Instagram. Η ιδέα είναι να αντιμετωπιστούν οι υπερβολικές προτάσεις προϊόντων και να ενθαρρύνεται μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις αγορές.
Η έκταση του de-influencing
Το de-influencing έχει ήδη λάβει μεγάλη έκταση στους κλάδους της μόδας και της ομορφιάς, ως απάντηση στις επιθετικές χορηγίες και στην εκτεταμένη επεξεργασία φωτογραφιών – που οδηγεί σε παραπλανητικά αποτελέσματα. Πλέον, εξαπλώνεται στα προϊόντα τεχνολογίας και το gaming. Στο πλαίσιο αυτό, έχει θορυβήσει κάποιες επιχειρήσεις που επενδύουν στο influencing marketing, αλλά η επίδραση δεν είναι τόσο δραματική.
Αυτή η τάση μπορεί να βοηθήσει τους influencers να ξαναχτίσουν την εμπιστοσύνη με το κοινό τους, ως αυθεντικοί και ανεξάρτητοι.
Το de-influencing δεν είναι το τέλος των influencers, αλλά περισσότερο ένα rebranding, ή ένα μοίρασμα ρόλων. Οι de-influencers εξακολουθούν να επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς και αρκετοί υποστηρίζουν ότι απλώς είναι το νέο influencing marketing και δεν θα αλλάξουν και πολλά στη βιομηχανία της διαφήμισης επιρροής.
Από την άλλη, όταν οι de-influencers συνιστούν να μην αγοράσετε ένα προϊόν, οι influencers συχνά προωθούν εναλλακτικές προτάσεις ως πιο αποτελεσματικές, ή καλύτερης αξίας, παίζοντας ένα άτυπο “πινγκ-πονγκ”.
Οι προσεγγίσεις του de-influencing
Αγοράστε λιγότερο: Το σχετικό περιεχόμενο επιδιώκει να μειωθεί η υπερβολική κατανάλωση. Οι μάρκες με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθησία και προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής, θα μπορούσαν να επωφεληθούν.
Αγοράστε καλύτερα: Ενθαρρύνει τους καταναλωτές να δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα και τις ηθικές επιλογές, οι οποίες συνήθως δεν εξαρτώνται από τις τιμές των προϊόντων. Προωθεί τις αγορές από μικρότερα, ανεξάρτητα brands και αυτά που έχουν υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα.
Αγοράστε φθηνότερα: Αποθαρρύνει τα ακριβά προϊόντα και προτείνει προσιτές εναλλακτικές λύσεις. Προϊόντα που ανταγωνίζονται αυτά μεγάλων brand θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτή την τακτική.
Απομυθοποιήστε: Το συγκεκριμένο περιεχόμενο αντιτίθεται σε ένα πολυδιαφημισμένο προϊόν. Οι εταιρείες που αποτελούν στόχο απομυθοποίησης των προϊόντων τους θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα σχόλια, αλλά να αποφύγουν να απαντήσουν δημόσια, εκτός εάν υπάρχει ένα σαφές όφελος, όπως η προσφορά εναλλακτικής λύσης.
Μην αγοράζετε: Ονοματίζονται τα προϊόντα που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και αιτιολογείται το γιατί. Οι influencers δε μιλούν συχνά εναντίον των προϊόντων, αφού είναι επιφυλακτικοί για να μη βλάψουν τη σχέση τους με τις εταιρείες. Ωστόσο, η αυθεντικότητα αυτής της προσέγγισης είναι ολοένα και πιο δημοφιλής.
Κάποτε το σπάνια χρησιμοποιούμενο κλειδί στη γραφομηχανή, το χαριτωμένο σύμβολο @ έχει γίνει το ίδιο το σύμβολο της σύγχρονης ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Ονομάζεται «σαλιγκάρι» από τους Ιταλούς και «ουρά μαϊμού» από τους Ολλανδούς, το @ είναι το sine qua non της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, χάρη στις διευθύνσεις e-mail και τα χειριστήρια Twitter. Το @ έχει μάλιστα ενταχθεί στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης, το οποίο ανέφερε τη σύγχρονη χρήση του ως παράδειγμα «κομψότητας, οικονομίας, πνευματικής διαφάνειας και αίσθησης των πιθανών μελλοντικών κατευθύνσεων που είναι ενσωματωμένες στις τέχνες της εποχής μας .»
Η προέλευση του συμβόλου @
Η προέλευση του ίδιου του συμβόλου, ενός από τους πιο χαριτωμένους χαρακτήρες στο πληκτρολόγιο, είναι κάτι σαν μυστήριο. Μια θεωρία είναι ότι οι μεσαιωνικοί μοναχοί, αναζητώντας συντομεύσεις κατά την αντιγραφή χειρογράφων, μετέτρεψαν τη λατινική λέξη για «προς» — ad — σε «α» με το πίσω μέρος του «d» ως ουρά. Ή προήλθε από τη γαλλική λέξη για το “at” – à – και οι γραφείς, προσπαθώντας για αποτελεσματικότητα, έσερναν τη μύτη του στυλό γύρω από την κορυφή και τα πλάγια. Ή το σύμβολο εξελίχθηκε από μια συντομογραφία του “κάθε στο” – το “a” περικλείεται από ένα “e”. Η πρώτη τεκμηριωμένη χρήση ήταν το 1536, σε μια επιστολή του Francesco Lapi, ενός φλωρεντίνου εμπόρου, ο οποίος χρησιμοποίησε το @ για να δηλώσει μονάδες κρασιού που ονομάζονταν αμφορείς, οι οποίες αποστέλλονταν σε μεγάλα πήλινα βάζα.
Το σύμβολο @ στο εμπόριο
Το σύμβολο αργότερα πήρε έναν ιστορικό ρόλο στο εμπόριο. Οι έμποροι το χρησιμοποιούσαν εδώ και πολύ καιρό για να υποδηλώσει “στην τιμή του”—όπως στο “12 widgets @ $1”. (Το ότι το σύνολο είναι $12, όχι $1, μιλάει για τη βασική σημασία του συμβόλου.) Ωστόσο, η εποχή του μηχανήματος δεν ήταν τόσο ευγενική στο @. Οι πρώτες γραφομηχανές, που κατασκευάστηκαν στα μέσα του 1800, δεν περιλάμβαναν @. Ομοίως, το @ δεν ήταν μεταξύ της συμβολικής συστοιχίας των πρώτων συστημάτων ταξινόμησης καρτών διάτρησης (που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στη συλλογή και επεξεργασία της απογραφής των ΗΠΑ του 1890), τα οποία ήταν πρόδρομοι του προγραμματισμού υπολογιστών.
Η σύνδεση των ανθρώπων με το σύμβολο @
Η σύγχρονη αφάνεια του συμβόλου έληξε το 1971, όταν ένας επιστήμονας υπολογιστών ονόματι Ρέι Τόμλινσον αντιμετώπιζε ένα ενοχλητικό πρόβλημα: πώς να συνδέει τους ανθρώπους που προγραμματίζουν υπολογιστές μεταξύ τους. Εκείνη την εποχή, κάθε προγραμματιστής ήταν τυπικά συνδεδεμένος με ένα συγκεκριμένο μηχάνημα mainframe μέσω μιας τηλεφωνικής σύνδεσης και μιας μηχανής τηλετύπου — βασικά ενός πληκτρολογίου με ενσωματωμένο εκτυπωτή.
Αλλά αυτοί οι υπολογιστές δεν ήταν συνδεδεμένοι μεταξύ τους, μια αδυναμία που η κυβέρνηση των ΗΠΑ προσπάθησε να ξεπεράσει όταν προσέλαβε την BBN Technologies, την εταιρεία στην οποία εργαζόταν ο Tomlinson στο Κέιμπριτζ της Μασαχουσέτης, για να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός δικτύου που ονομάζεται Arpanet, πρόδρομος του Διαδικτύου.
Η πρόκληση του Tomlinson ήταν πώς να απευθυνθεί σε ένα μήνυμα που δημιουργήθηκε από ένα άτομο και στάλθηκε μέσω του Arpanet σε κάποιον σε διαφορετικό υπολογιστή. Η διεύθυνση χρειαζόταν το όνομα ενός ατόμου, σκέφτηκε, καθώς και το όνομα του υπολογιστή, ο οποίος μπορεί να εξυπηρετεί πολλούς χρήστες. Και το σύμβολο που χωρίζει αυτά τα δύο στοιχεία διεύθυνσης δεν θα μπορούσε ήδη να χρησιμοποιηθεί ευρέως σε προγράμματα και λειτουργικά συστήματα, για να μην μπερδευτούν οι υπολογιστές.
Το βλέμμα του Tomlinson έπεσε στο @, τοποθετημένο πάνω από το “P” στον τηλετύπο του Model 33. «Έψαχνα κυρίως για ένα σύμβολο που δεν χρησιμοποιήθηκε πολύ», είπε στο Smithsonian. «Και δεν υπήρχαν πολλές επιλογές – ένα θαυμαστικό ή ένα κόμμα. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το σύμβολο της ισότητας, αλλά αυτό δεν θα είχε πολύ νόημα». Ο Tomlinson επέλεξε το @—«πιθανόν να το γλιτώσει από το να ακολουθήσει το σύμβολο «σεντ» στα πληκτρολόγια υπολογιστών», λέει. Χρησιμοποιώντας το σύστημα ονοματοδοσίας του, έστειλε στον εαυτό του ένα e-mail, το οποίο ταξίδευε από έναν τηλετύπο στο δωμάτιό του, μέσω του Arpanet, και πίσω σε έναν διαφορετικό τηλετύπο στο δωμάτιό του.
Ο Tomlinson, ο οποίος εξακολουθεί να εργάζεται στο BBN, λέει ότι δεν θυμάται τι έγραψε σε εκείνο το πρώτο e-mail. Αλλά αυτό ταιριάζει εάν, όπως υποστήριξε ο Marshall McLuhan, «Το μέσο είναι το μήνυμα».
Διότι με αυτό το μήνυμα, το αρχαίο @, κάποτε σχεδόν παρωχημένο, έγινε ο συμβολικός μοχλός μιας επανάστασης στον τρόπο σύνδεσης των ανθρώπων.
Μια νέα επέκταση Woocommerce ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί με σκοπό να επιτρέψει τη διαφήμιση εμπόρων στo ΤικΤοκ
SAN FRANCISCO , 25 Μαΐου 2022 /PRNewswire/
Η WooCommerce, η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, ανακοίνωσε σήμερα μια στρατηγική συνεργασία με την TikTok, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες περιεχομένου στον κόσμο με ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.
Το TikTok και το WooCommerce συνεργάζονται για να συνδέσουν τα 3,7 εκατομμύρια καταστήματα Woo-powered και την κοινότητα TikTok με μια νέα, επίσημη επέκταση TikTok για WooCommerce – διαθέσιμη τώρα στο WooCommerce Marketplace.
Η νέα επέκταση επιτρέπει στους εμπόρους να συγχρονίζουν τον κατάλογό τους με το TikTok και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στους ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.
Smart Video Generator
Οι έμποροι μπορούν πλέον να δημιουργούν εγγενείς διαφημίσεις TikTok “in-feed” με δυνατότητα κοινής χρήσης απευθείας από τον πίνακα ελέγχου WooCommerce. Συμπεριλαμβάνετε μι ενσωματωμέν Smart Video Generator που απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργώντας διαφημίσεις βίντεο χρησιμοποιώντας εικόνες υπαρχόντων προϊόντων.
Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης τη χρήση ενός προηγμένου εικονοστοιχείου TikTok στον ιστότοπο ενός εμπόρου για συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας.
Η ενοποίηση θα προσφέρει πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το TikTok τους επόμενους μήνες.
“Η κοινότητα του TikTok λατρεύει να ανακαλύπτει νέες επιχειρήσεις και προϊόντα και έχουμε δει αμέτρητους εμπόρους να αυξάνουν το κοινό τους αγκαλιάζοντας τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα της πλατφόρμας TikTok.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το WooCommerce για να βοηθήσουμε τους εμπόρους τους να δημιουργήσουν ουσιαστικές παρουσίες και να οδηγήσουν πωλήσεις στο TikTok.” Melissa Yan, Επικεφαλής του Ecosystem Partnerships, TikTok
“Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό κανάλι που μπορούν να επωφεληθούν από τους εμπόρους, ήταν η κορυφαία εφαρμογή από λήψεις παγκοσμίως το 1ο τρίμηνο του 2022”, δήλωσε η Aleksandra Bettin , Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο WooCommerce.
“Μέσω της συνεργασίας μας, παρέχουμε στους εμπόρους άμεση πρόσβαση στα διαφημιστικά εργαλεία TikTok, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης και της εκπαίδευσης για το ξεκίνημα.”
“Είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο που μας επιτρέπει να συνδεόμαστε με μια από τις πιο αφοσιωμένες βάσεις θαυμαστών μας.
Είναι εύκολο στη χρήση και απλό. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα επεκτείνουμε την εμβέλειά μας με το TikTok”, δήλωσε ο υπέυθυνος εμπορικού τμήματος του WooCommerce, Button Poetry.
Σχετικά με το WooCommerce
Το WooCommerce είναι η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, τροφοδοτώντας το 28% των κορυφαίων εκατομμυρίων διαδικτυακών καταστημάτων (BuiltWith).
Χτισμένο στο WordPress, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλήσει οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επεκτασιμότητα, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χτίζουν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.
Ξεκίνησε το 2011 και εξαγοράστηκε από την Automattic το 2015, η WooCommerce είναι μια πλήρως διανεμημένη εταιρεία με υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. www.woocommerce.com
Σχετικά με το TikTok
Το TikTok είναι ο κορυφαίος προορισμός για βίντεο σύντομης μορφής για κινητά. Η αποστολή μας είναι να εμπνέουμε τη δημιουργικότητα και να φέρνουμε χαρά.
Η TikTok έχει παγκόσμια γραφεία όπως το Λος Άντζελες , η Νέα Υόρκη , το Λονδίνο , το Παρίσι , το Βερολίνο , το Ντουμπάι , η Βομβάη , η Σιγκαπούρη , η Τζακάρτα , η Σεούλ και το Τόκιο .
Τι έρχεται στη νέα έκδοση WordPress 5.4 (Χαρακτηριστικά και Screenshots)
Η νέα έκδοση του WordPress 5.4 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 31 Μαρτίου 2020. Θα είναι η πρώτη μεγάλη κυκλοφορία του έτους και θα αποσταλεί με κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρακολουθούμε προσεκτικά την εξέλιξη και δοκιμάζουμε την πρώτη beta για να δοκιμάσουμε νέα χαρακτηριστικά που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Το WordPress 5.4 περιέχει πολλές νέες λειτουργίες που επικεντρώνονται κυρίως στις βελτιώσεις του επεξεργαστή Block. Υπάρχουν επίσης κάποιες σημαντικές αλλαγές για τους προγραμματιστές. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε τι νέο έρχεται στο WordPress 5.4 με χαρακτηριστικά και screenshots.
Σημείωση: Μπορείτε να δοκιμάσετε την έκδοση beta στον υπολογιστή σας ή σε ένα δοκιμαστικό περιβάλλον χρησιμοποιώντας το plugin WordPress Beta Tester.
Το WordPress 5.4 βρίσκεται σε στάδιο Freeze Stage χαρακτηριστικών της ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα προστεθούν νέες λειτουργίες, αλλά τα υπάρχοντα νέα χαρακτηριστικά θα αλλάξουν και ίσως να μην είναι η τελική έκδοση.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι έρχεται στο WordPress 5.4.
Video Tutorial
Εάν προτιμάτε τις γραπτές οδηγίες, απλώς διαβάστε παρακάτω.
Οι βελτιώσεις του επεξεργαστή Block
Το WordPress 5.4 επικεντρώνεται στη βελτίωση του επεξεργαστή μπλοκ, συμπεριλαμβάνοντας νέες δυνατότητες και επεκτείνοντας τα υπάρχοντα μπλοκ.
Αυτό είναι μεγάλη είδηση για τους δημιουργούς περιεχομένου καθώς θα μπορούν τώρα να κάνουν περισσότερα με μπλοκ μέσα στον επεξεργαστή περιεχομένου.
Ο νέος οδηγός καλωσορίσματος
Το WordPress 5.4 θα έρθει με ένα νέο αναδυόμενο οδηγό καλωσορίσματος για την εξοικείωση των νέων χρηστών με τον επεξεργαστή μπλοκ. Πρόκειται για μια απλή προβολή διαφανειών που εξηγεί την λειτουργία του μπλοκ, οδηγεί τους χρήστες στη βιβλιοθήκη μπλοκ και με έναν σύνδεσμο για tutorials.
Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε εκ νέου τον οδηγό κάνοντας κλικ στο μενού τριών σημείων στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης επεξεργασίας και στη συνέχεια επιλέγοντας τον οδηγό καλωσορίσματος.
Νέα Blocks στο WordPress 5.4
Το WordPress 5.4 φέρνει επίσης δύο νέα μπλοκ στη βιβλιοθήκη.
1. Social Icons Block
Το μπλοκ κοινωνικών εικονιδίων σάς επιτρέπει να προσθέτετε εύκολα συνδέσμους στα προφίλ των κοινωνικών μέσων μέσα στις δημοσιεύσεις και τις σελίδες σας στο WordPress.
Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε εικονίδια κοινωνικών μέσων κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθήκη και προσθέτοντας ένα εικονίδιο. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ σε ένα εικονίδιο για να δώσετε ένα σύνδεσμο στη σελίδα κοινωνικών μέσων σας.
Σημείωση: Αυτά τα εικονίδια κοινωνικών μέσων απλώς σας επιτρέπουν να προσθέσετε συνδέσμους στα προφίλ σας. Για κοινωνική κατανομή, θα χρειαστείτε ακόμα ένα WordPress social media plugin.
2. Block κουμπιά
Το κουμπί μπλόκ θα αντικατασταθεί από τα κουμπιά μπλοκ. Το νέο μπλοκ κουμπιών τώρα σας επιτρέπει να προσθέσετε περισσότερα από ένα κουμπιά δίπλα-δίπλα.
Μπορείτε να επιλέξετε από δύο διαφορετικά στυλ, να χρησιμοποιήσετε τα δικά σας χρώματα κειμένου και φόντου και να προσθέσετε και χρώματα φόντου κλίσης.
Βελτιώσεις των Blocks στο WordPress 5.4
Το WordPress 5.4 θα έρθει με πολλές βελτιώσεις στον επεξεργαστή μπλοκ WordPress καθώς και μεμονωμένα μπλοκ. Ακολουθούν μερικές από τις βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο beta.
Περισσότερες επιλογές χρωμάτων στα Blocks
Το WordPress 5.4 θα εισαγάγει περισσότερες επιλογές χρωμάτων για το μπλοκ καλύμματος, ομάδας και στήλης.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε χρώματα φόντου και κειμένου για όλα τα μπλοκ μέσα σε ένα μπλοκ ομάδας.
Παρομοίως, θα μπορείτε επίσης να επιλέξετε χρώματα φόντου και κειμένου για το μπλοκ στηλών.
Σύρετε και αφήστε να μεταφορτωθεί η Προτεινόμενη εικόνα
Προς το παρόν, δεν μπορείτε να μεταφέρετε και να εναποθέσετε μια εικόνα για να την ορίσετε ως μια χαρακτηριστική εικόνα. Το WordPress 5.4 θα επιτρέψει στους χρήστες να μεταφέρουν και να αποθέτουν μια εικόνα στην επιλεγμένη ενότητα εικόνας.
Αλλαγή χρώματος κειμένου εντός μπλοκ παραγράφων
Στην προηγούμενη έκδοση μπορούσατε να αλλάξετε μόνο το χρώμα κειμένου για ολόκληρο το μπλοκ παραγράφων. Στο WordPress 5.4 οι χρήστες θα μπορούν απλά να επιλέξουν οποιοδήποτε κείμενο μέσα σε μια παράγραφο και να αλλάξουν χρώμα.
Λεζάντα μέσα σε Πίνακα
Οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν μια λεζάντα μέσα σε ένα μπλοκ πίνακα.
Γραμμή εργαλείων σταθερού μπλοκ στο κινητό
Αυτήν τη στιγμή, αν έπρεπε να επεξεργαστείτε μια ανάρτηση ιστολογίου χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή, τότε θα παρατηρήσετε ότι η γραμμή εργαλείων μετακινείται γύρω από τα μπλοκ ενώ γράφετε.
Το WordPress 5.4 το επιδιορθώνει με μια κυμαινόμενη γραμμή εργαλείων στην κορυφή, η οποία αλλάζει ανάλογα με τον τύπο του μπλοκ που επεξεργάζεστε.
Επιλέξτε εύκολα Μέγεθος εικόνας γκαλερί
Το WordPress 5.4 σας επιτρέπει να επιλέξετε ένα μέγεθος για όλες τις εικόνες στη συλλογή.
Προσθήκη Blocks με τα τελευταία άρθρα
Το WordPress 5.4, οι χρήστες θα μπορούν να προβάλλουν τις εμφανιζόμενες εικόνες στις πιο πρόσφατες αναρτήσεις.
Επιλέξτε εύκολα μπλοκ
Το WordPress 5.4 θα περιλαμβάνει ένα εργαλείο επιλογής που θα επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν εύκολα ένα μπλοκ που θέλουν να αλλάξουν. Αυτό θα σας βοηθήσει όταν έχετε ενσωματωμένα μπλοκ όπως μια ομάδα ή στήλες.
Ενσωμάτωση στα μπλοκ το TikTok
Το WordPress 5.4 θα έρθει με ένα μπλοκ ενσωμάτωσης για να προσθέσετε εύκολα βίντεο TikTok στις αναρτήσεις και τις σελίδες σας στο WordPress.
Αλλαγές στον πυρήνα του WordPress 5.4
Η νέα έκδοση WordPress 5.4 θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις για τους προγραμματιστές. Τα παρακάτω είναι μερικές από τις αλλαγές σε επίπεδο πυρήνα.
Το WordPress 5.4 θα αλλάξει την έξοδο HTML για το γραφικό στοιχείο Ημερολογίου. Μετακινεί τους συνδέσμους πλοήγησης σε ένα στοιχείο <nav> HTML αμέσως μετά το στοιχείο <table> για να παράγει έγκυρο HTML. (# 39763)
Μια νέα εφαρμογή apply_shortcodes () θα εισαχθεί ως ψευδώνυμο στη συνάρτηση do_shortcode (). (# 37422)
Ορισμένες μη χρησιμοποιούμενες κλάσεις προσαρμογής θα είναι τυπικά απαξιωμένες στο WordPress 5.4. (# 42364)
Στο WordPress 5.4, το στοιχείο του κουμπιού για το σχεδιασμό της περιοχής διαχείρισης του WordPress έχει βελτιωθεί με αρκετές αλλαγές και προσθήκες. (Λεπτομέρειες)
Ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο σας βοήθησε να πάρετε μια καλή ιδέα για το τι έρχεται στην έκδοση WordPress 5.4. Ενημερώστε μας για τα χαρακτηριστικά που θεωρείτε ενδιαφέροντα και τι θα θέλατε να υπάρχει σε μια μελλοντική έκδοση του WordPress.
Για πληροφορίες ή επίλυση προβλημάτων επικοινωνήστε με την τεχνική μας υποστήριξη WordPress
Ο κορονοϊός ανάγκασε πολλούς από εμάς να εργαζόμαστε από το σπίτι. Τα σχολεία ετοιμάζονται να αρχίσουν μαθήματα μέσω τηλεδιάσκεψης. Ποιες είναι αυτές οι εφαρμογές τηλεδιάσκεψης που χρησιμοποιούνται, πως λειτουργούν, τι κοστίζουν.
Τηλεδιάσκεψη
Οι εφαρμογές τηλεδιάσκεψης παρέχουν τη δυνατότητα της σύγχρονης Real Time επικοινωνίας μεταξύ ατόμων που βρίσκονται σε δύο ή περισσότερους απομακρυσμένους μεταξύ τους χώρους.
Η επικοινωνία μεταξύ των συμμετεχόντων περιλαμβάνει την ανταλλαγή βίντεο, ήχου και δεδομένων, παρέχοντας τη δυνατότητα πλήρους αλληλεπίδρασης και προσομοιώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την επικοινωνία όπως αυτή γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο.
Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές δωρεάν εφαρμογές για διασκέψεις με βίντεο, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν για να συνδεθείτε. Πάμε να τις δούμε.
Αν έχετε ένα λογαριασμό Google τότε έχετε πρόσβαση στο Google Hangouts. Για τους δωρεάν πελάτες Gmail και G Suite Basic, το Google Hangouts επιτρέπει τη συνομιλία έως και 10 ατόμων σε μια κλήση βίντεο. Η υπηρεσία υποστηρίζει επίσης ταυτόχρονη φωνητική συνομιλία και επιτρέπει στους χρήστες να συμμετάσχουν σε ένα συνέδριο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ενός κοινόχρηστου συνδέσμου.
Σε απόκριση της κρίσης που δημιούργησε ο κορονοϊός , η Google έχει χαλαρώσει κάποιους περιορισμούς για όλους τους πελάτες της G Suite και της G Suite for Education, ανεξάρτητα από το επίπεδο. Οι πελάτες μπορούν τώρα να πραγματοποιήσουν τηλεδιασκέψεις με έως 250 συμμετέχοντες μέχρι την 1η Ιουλίου 2020.
Άλλες λειτουργίες, σε επίπεδο Επιχειρήσεων, που είναι διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες της G Suite περιλαμβάνουν τη δυνατότητα ροής βίντεο έως και 100.000 θεατών σε έναν τομέα και με την δυνατότητα εγγραφής και αποθήκευσης συναντήσεων απευθείας στο Google Drive.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Hangouts στα περισσότερα προγράμματα περιήγησης ιστού ή μέσω των εφαρμογών Google Hangouts για iPhone και Android .
Υποστηρίζει: Μέχρι 100 συμμετέχοντες για 40 λεπτά.
Το Zoom είναι μια πλήρης σουίτα από τις εφαρμογές τηλεδιάσκεψης που απευθύνεται σε χρήστες σε επίπεδο επιχειρήσεων. Οι χρήστες με δωρεάν λογαριασμό μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια βίντεο για έως και 100 συμμετέχοντες, αλλά οι διασκέψεις 3 ή περισσότερων μελών περιορίζονται σε 40 λεπτά.
Μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση μπαίνοντας σε ένα πρόγραμμα πληρωμής, για να καταργήσετε αυτούς τους περιορισμούς ή απλά να κρατήσετε τα συνέδριά σας στα 40 λεπτά. Δεν υπάρχουν όρια στον αριθμό των συναντήσεων που μπορείτε να φιλοξενήσετε, και έτσι μόλις λήξουν τα 40 λεπτά μπορείτε να φιλοξενήσετε μια νέα κλήση με τα ίδια πρόσωπα.
Το zoom επιτρέπει στους συμμετέχοντες να συμμετέχουν μέσω του ιστού, των αποκλειστικών εφαρμογών, των επεκτάσεων του προγράμματος περιήγησης και των κινητών συσκευών, χρησιμοποιώντας εφαρμογές iPhone και Android . Οι δωρεάν χρήστες μπορούν επίσης να εγγράψουν βίντεο ή ήχο, τοπικά στην συσκευή τους και να μοιράζονται οθόνες με άλλους συμμετέχοντες στο συνέδριο.
Υποστηρίζει: Μέχρι 100 συμμετέχοντες για απεριόριστη διάρκεια.
Το CISCO είναι ένα όνομα που συνηθίζεται να σχετίζεται με ακριβά hardware διαδικτυακά προϊόντα. Το Webex είναι η δωρεάν λύση για μία εταιρική διαδικτυακή διάσκεψη.
Διοργανώστε έως και 100 συμμετέχοντες σε μία μόνο κλήση, για όσο διάστημα θέλετε. Δεν υπάρχουν όρια στον αριθμό των κλήσεων που μπορείτε να συνδέσετε και επιπλέον έχετε 1 GB αποθηκευτικού χώρου στο cloud με τον δωρεάν λογαριασμό σας. Τα συνέδρια περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως κοινή χρήση οθόνης, εγγραφή βίντεο και κοινή χρήση αρχείων.
Το Webex επιτρέπει στους χρήστες σε μέχρι 52 χώρες, να χρησιμοποιούν ένα απλό τηλέφωνο για να συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε διάσκεψη. Οι συμμετέχοντες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις κάμερές τους, έχουν την επιλογή της ιστοσελίδας, των ειδικών εφαρμογών για επιτραπέζιους υπολογιστές ή των κινητών εφαρμογών για το iPhone και το Android (με τις δικές τους δυνατότητες κοινής χρήσης οθόνης).
Υποστηρίζει: Μέχρι 50 συμμετέχοντες για απεριόριστη διάρκεια.
Skype είναι η δημοφιλέστερη ίσως εφαρμογή VoIP που γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος. Κατάλληλο για τηλεδιάσκεψη μικρών ομάδων έως 50 ατόμων μαζί με τον διαχειριστή της τηλεδιάσκεψης, χωρίς χρέωση. Το Skype παρέχει εκτεταμένη δυνατότητα κλήσεων βίντεο από τον Απρίλιο του 2019, βελτιώνοντας το προηγούμενο όριο των 25.
Το μειονέκτημα του Skype, είναι όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να εγγραφούν και να κάνουν λήψη της εφαρμογής Skype αναλόγως της συσκευής στην οποία θέλουν να το εγκαταστήσουν, είτε για desktop είτε για κινητό.
Αν θέλετε να εγκαταστήσουμε για εσάς εφαρμογή τηλεδιάσκεψης ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας
Ο κορωναϊός ή COVID-19 είναι εδώ δημιουργώντας μια πρωτοφανή παγκόσμια κρίση. Τα μέτρα προστασίας επιτάσσουν την καραντίνα στο σπίτι και τον περιορισμό των μετακινήσεων για σχεδόν αόριστο χρονικό διάστημα. Είναι το ελάχιστο δυνατό για να μην καταρρεύσει το σύστημα υγείας.
Οι οικονομικές επιπτώσεις του Κορωναϊού
Ο Κορωναϊός είναι η μία κρίση, παράλληλα βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας πολύ ποιο σκληρής οικονομικής κρίσης, με κλειστά καταστήματα, χώρους εστίασης, ελεύθερους επαγγελματίες, τουρισμό, ακτοπλοΐα, αερομεταφορές και πολλούς άλλους τομείς.
Αν σκεφτούμε έξυπνα και με βάση το συμφέρον μας, ίσως αυτή η «επόμενη μεγάλη κρίση» αποδειχτεί το εισιτήριο για την επιστροφή στην κανονικότητα.
Ο Φράνκλιν Ρούσβελτ, παραλαμβάνοντας την Αμερικανική οικονομία στα όρια της εξαφάνισης το 1933 είπε: Δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, εκτός από τον ίδιο το φόβο. Ανώνυμος, παράλογος και αναιτιολόγητος φόβος που παραλύει τις προσπάθειες να μετατρέψει κανείς την υποχώρηση σε προέλαση.
Μένουμε Σπίτι
Τηρώντας λοιπόν την οδηγία “Μένουμε Σπίτι” η επόμενη σκέψη είναι η εργασία και ο φόβος μείωσης του εισοδήματος μας. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια ευκαιρία να συνεχίσουμε την δουλειά μας, την επαφή με τους πελάτες μας, την προώθηση των εμπορευμάτων μας δουλεύοντας από το σπίτι.
Απόδειξη ότι ήδη δημοσιογράφοι εργάζονται από το σπίτι, διάφορα καταστήματα μας ενημερώνουν ότι θα συνεχίσουν τις πωλήσεις τους από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, διάφοροι επαγγελματίες κλείνουν τα γραφεία τους και μας προτείνουν επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας τους, σχολεία μελετούν την περίπτωση μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας αυτή καλείται να διεκπεραιώνεται σχεδόν εξολοκλήρου μέσω της τεχνολογίας και των δικτύων
Δεν είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί από κοντά την μεγάλη κίνηση στα δίκτυα τηλεπικοινωνιών από την τάση για εργασία από το σπίτι.
Για το ζήτημα αυτό πραγματοποιήθηκε βιντεοδιάσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου με τους διευθύνοντες συμβούλους του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και αιχμή τις πιθανές ενέργειες που μπορεί να αναλάβουν οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας λόγω των ειδικών αναγκών που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.
Η ευκαιρία στην κρίση
Πολλοί από εσάς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό, έχετε σκεφθεί στο παρελθόν ότι πρέπει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop αλλά πάντα το αναλάβατε. Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία να επενδύσετε στη διαδικτυακή σας παρουσία, η οποία θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε την παρούσα κρίση βάζοντας ισχυρά θεμέλια για το μέλλον.
Μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα Eshop θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε το πελατολόγιο σας, ή τις πωλήσεις σας με κόστος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με το κόστος δημιουργίας φυσικού καταστήματος.
Στην Websitepro έχουμε δημιουργήσει ειδικές υποδομές τεχνικής υποστήριξης, για να έχουν οι πελάτες μας άμεση βοήθεια πάντα, στον χειρισμό και την συντήρηση της ιστοσελίδας τους. Ένας τεχνικός βρίσκεται πάντα στο πλάι σας έτοιμος να σας συμβουλεύσει ή να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε.
Ξεκινήστε την δημιουργία της δικής σας ιστοσελίδας
Η πρότασή μας είναι λοιπόν να ξεκινήσετε τώρα την δημιουργία της διαδικτυακής σας επιχείρησης, και να αρχίσετε να εργάζεστε από το σπίτι, διατηρώντας το πελατολόγιο και το εισόδημα σας. Τα βήματα είναι απλά:
Κατοχυρώνουμε το όνομα σας (myshop.gr).
Ξεκινάμε την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας (Hosting) σε εξειδικευμένους Servers.
Καταγράφουμε τις ανάγκες σας και μελετάμε την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας.
Δημιουργούμε το εικαστικό που σας εκφράζει.
Βελτιστοποιούμε την ιστοσελίδα σας για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.
Σας εκπαιδεύουμε για την διαχείριση της ιστοσελίδας.
Είστε έτοιμοι να διαχειρίζεστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Στην πορεία θα είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας συμβουλέψουμε και να συντηρούμε την ιστοσελίδα σας.
Ο κορονοϊός δεν πρέπει να μας αφήσει μόνο φόβο, ίσως δημιουργήσουμε και μια ασπίδα επαγγελματικής προστασίας για το απώτερο μέλλον.