9, Νοέ 2025 | Internet Marketing, Διάφορα, Ηλεκτρονικό Κατάστημα
Τον Ιούλιο, διεξήγαμε τη δεύτερη ετήσια Έρευνα Τάσεων της Black Friday, για να κατανοήσουμε ποιες στρατηγικές και τακτικές δίνουν προτεραιότητα στις επιχειρήσεις ενόψει της φετινής περιόδου αιχμής.
Μπορείτε να δείτε μια πλήρη επισκόπηση των αποτελεσμάτων εδώ , αλλά σε αυτήν την ανάρτηση, θα εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες των στρατηγικών, των εργαλείων και των βέλτιστων πρακτικών που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να φτάσει στην κορυφή αυτές τις γιορτές.
Η εορταστική περίοδος αντιπροσωπεύει μια σημαντική αύξηση στα έσοδα πολλών εμπόρων, με το 73% των εμπόρων να αναφέρουν ότι αυτή η περίοδος αντιπροσωπεύει πάνω από το 20% των ετήσιων εσόδων τους.
Το 2024, μόνο η Black Friday απέφερε έσοδα 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων , από 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Η Cyber Monday σημείωσε παρόμοια αύξηση, καθώς οι καταναλωτές δαπάνησαν 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 — από 12,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Συνολικά, η εορταστική περίοδος (από την 1η Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου) απέφερε 241,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σχεδόν 20 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από ό,τι το 2023.
Και παρά την οικονομική αβεβαιότητα που προκαλείται από τις αλλαγές στους δασμούς των ΗΠΑ, η Salsify διαπίστωσε ότι το 53% των καταναλωτών σχεδιάζει να ξοδέψει το ίδιο ποσό με πέρυσι και το 22% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα.
Το TLDR; Μην διστάσετε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αιχμής των αγορών. Η εορταστική πίτα συνεχίζει να μεγαλώνει και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε να πάρετε ένα μεγαλύτερο μερίδιο από αυτήν.
Σημαντικές πληροφορίες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών από το 2024
Για να θέσετε το σκηνικό, ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία που πρέπει να έχετε κατά νου καθώς προετοιμάζετε το κατάστημά σας:
- Το 44% των καταναλωτών θα ξεκινήσουν τις αγορές τους για τις γιορτές πριν από τον Νοέμβριο του 2025.
- Το 61% των καταναλωτών προτιμά να αγοράζει από μάρκες που ευθυγραμμίζονται με τις προσωπικές τους αξίες.
- Οι δαπάνες για κινητές συσκευές αντιπροσώπευαν το 54,5% των εσόδων από τις γιορτές, αλλά τα ποσοστά μετατροπών σε υπολογιστές ήταν υψηλότερα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
- Οι δαπάνες της κατηγορίας «Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» (BNPL) αυξήθηκαν από 16,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, και το 79% των αγορών BNPL του περασμένου έτους πραγματοποιήθηκαν σε κινητές συσκευές.
Όπως είπαμε πέρυσι, η ώρα είναι τώρα — ειδικά επειδή οι καταναλωτές θέλουν να κατανείμουν τις δαπάνες τους για τις γιορτές το 2025. Η έκθεση αγορών καταναλωτών του BazaarVoice διαπίστωσε ότι περισσότεροι αγοραστές θα ξεκινήσουν την αναζήτηση δώρων τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, εξισορροπώντας τη διαφορά μεταξύ των αγοραστών που αγοράζουν νωρίς και εκείνων που ξεκινούν τα ψώνια τους τον Νοέμβριο.
Το εξατομικευμένο μάρκετινγκ σας βοηθά να ξεχωρίσετε από το πλήθος
Ωστόσο, ακόμη και αν οι εορταστικές σας προσφορές δεν ξεκινήσουν σύντομα, θα πρέπει να προετοιμαστείτε με ανάλυση δεδομένων και τμηματοποίηση πελατών: το 57% των αγοραστών θα έβρισκαν τις ειδοποιήσεις σχετικά με προσφορές σε προϊόντα για τα οποία έχουν δείξει ενδιαφέρον «εξαιρετικά χρήσιμες».
Οι εξατομικευμένες προσφορές και οι προτάσεις προϊόντων μπορούν να κάνουν την επωνυμία σας να ξεχωρίζει — αλλά μόνο εάν διαθέτετε τα συστήματα για την αυτοματοποίηση και την εκτέλεση αυτών των τακτικών.
Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για την καλύτερη δυνατή εμπειρία
Οι κινητές συσκευές αντιπροσώπευαν το 54,5% των δαπανών για τις γιορτές , αλλά οι αγορές μέσω υπολογιστή παρουσίασαν υψηλότερα ποσοστά μετατροπών. Αυτό σημαίνει ότι και οι δύο εκδόσεις του ιστότοπού σας πρέπει να είναι γρήγορες, κομψές και εύχρηστες: μην δίνετε στους καταναλωτές έναν λόγο να φύγουν πριν καν δουν τα προϊόντα σας.
Αυτό ισχύει και για τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς: βεβαιωθείτε ότι έχετε διαθέσιμες διάφορες επιλογές πληρωμής — συμπεριλαμβανομένης της BNPL — και βεβαιωθείτε ότι όλες είναι εύκολες για τους πελάτες να τις ολοκληρώσουν σε κινητές συσκευές.
Συμβουλές από τα εξειδικευμένα πρακτορεία ηλεκτρονικού εμπορίου μας
Εκτός από την έκθεση τάσεων, πραγματοποιήσαμε επίσης έρευνα σε 12 πιστοποιημένα πρακτορεία WooCommerce, ρωτώντας για τα χρονοδιαγράμματα προετοιμασίας και τις βέλτιστες πρακτικές για την εορταστική περίοδο αγορών.
Συνιστούν να ξεκινήσετε, αν δεν το έχετε κάνει ήδη: το 41,7% ξεκινά την προετοιμασία των καταστημάτων των πελατών τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα, ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες (και οι έμποροι) σχεδιάζουν ακόμη πιο νωρίς.
Δέκα από τους δώδεκα οργανισμούς συμφώνησαν ότι οι τρεις κορυφαίες προτεραιότητες για την προετοιμασία των διακοπών είναι:
- Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών,
- Ρύθμιση μάρκετινγκ και προώθησης,
- και την ταχύτητα και την απόδοση του ιστότοπου.
Αυτές οι απαντήσεις ήταν σύμφωνες με τα ευρήματα της έκθεσής μας για τις τάσεις των εμπόρων. Μάθετε πώς προετοιμάζονται οι συνάδελφοί σας — όλες οι λεπτομέρειες βρίσκονται στις παρακάτω ενότητες.
Βελτιστοποίηση απόδοσης ιστότοπου (και αναβάθμιση φιλοξενίας)
Στην επισκόπηση των αποτελεσμάτων, σημειώσαμε ότι η απόδοση και η φιλοξενία του ιστότοπου ήταν οι κορυφαίες αναβαθμίσεις που είχαν προγραμματιστεί για το 2025. Ωστόσο, δεν πρόκειται μόνο για την ταχύτητα του ιστότοπου. Η ευκολία πλοήγησης και η ανταπόκριση σε κινητές συσκευές θα διαδραματίσουν επίσης σημαντικό ρόλο στην επιτυχία σας κατά την εορταστική περίοδο.
Όπως αναφέραμε παραπάνω, η Adobe διαπίστωσε ότι οι δαπάνες για κινητές συσκευές το 2024 ήταν υψηλότερες, αλλά οι επιτραπέζιοι υπολογιστές παρουσίασαν περισσότερες μετατροπές. Και οι δύο συσκευές είναι σημαντικές και θα πρέπει να τύχουν κάποιας προσοχής καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος.
Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας
- Δοκιμή: Δοκιμή ταχύτητας ιστότοπου, βασικών στοιχείων web vitals, ροών ολοκλήρωσης αγοράς, email συναλλαγών και οποιασδήποτε άλλης κρίσιμης λειτουργικότητας. Εκτέλεση αλλαγών σε έναν ιστότοπο σταδιακής λειτουργίας πριν από τη δημοσίευσή τους. Όλα θα πρέπει να είναι γρήγορα, απλά και εύκολα στην πλοήγηση.
- Σχεδιασμός αναβάθμισης και μετεγκατάστασης: Εάν σκέφτεστε να μετεγκαταστήσετε κεντρικούς υπολογιστές ή να αναβαθμίσετε το πρόγραμμα φιλοξενίας σας πριν από την εορταστική περίοδο, ξεκινήστε το. Χρησιμοποιήστε τις αιχμές επισκεψιμότητας από προηγούμενα έτη (ή ανατρέξτε σε δεδομένα αναφοράς για την εξειδίκευσή σας) για να προβλέψετε τη χρήση πόρων για το 2025.
- Μέτρηση και βελτιστοποίηση: Ή, η εορταστική περίοδος μπορεί να είναι μια καλή στιγμή για τη συλλογή δεδομένων και την επαναξιολόγηση. Μήπως η αύξηση της επισκεψιμότητας προκάλεσε αύξηση όλων των μηνιαίων χρεώσεων ή η πληρωμή γίνεται με βάση τη χρήση;
- Πολιτικές και πληροφορίες: Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες πολιτικής σας (όπως οι σελίδες αποστολής και επιστροφών) είναι ενημερωμένες, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η ζήτηση που ενδέχεται να δημιουργήσουν οι ερωτήσεις των πελατών στην ομάδα υποστήριξής σας. Οι σελίδες προϊόντων θα πρέπει να φορτώνουν γρήγορα και να παρέχουν απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών σας.
Προσλάβετε βοήθεια για τα δύσκολα: Εάν δεν έχετε εσωτερική ομάδα μηχανικών (ή εάν έχετε και θα μπορούσαν να χρειαστούν επιπλέον εύρος ζώνης), προσλάβετε έναν πιστοποιημένο συνεργάτη Woo Agency για σημαντικές αλλαγές.
Από τους ειδικούς: Εστίαση στην ασφάλεια
Ενώ η ασφάλεια θα πρέπει πάντα να αποτελεί προτεραιότητα, ισχύει ιδιαίτερα κατά τις περιόδους αιχμής των πωλήσεων: το 75% των ερωτηθέντων εταιρειών ανέφεραν αυξημένες απειλές για την ασφάλεια κατά τις περιόδους αιχμής, με την εμφάνιση εξελιγμένων μοτίβων επιθέσεων.
«Το οργανωμένο έγκλημα αυξάνεται κατά τις περιόδους αιχμής, επομένως όλες οι μάρκες υψηλού προφίλ διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο δόλιας δραστηριότητας ή έναρξης νέας δραστηριότητας».
— Kanuka Digital
Προετοιμάστε τον ιστότοπό σας για αυτές τις συνηθισμένες κυβερνοαπειλές:
- Έλεγχος πιστωτικών καρτών και απόπειρες απάτης
- Κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS)
- Επιθέσεις κοινωνικής μηχανικής
- Επισκεψιμότητα από bot και παραγγελίες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
Αύξηση αποθέματος
Το 2025, το 32,6% των εμπόρων σχεδιάζουν να αυξήσουν το απόθεμά τους. Με την αύξηση των επισκεπτών (και των πωλήσεων), δεν θέλετε να κρατάτε τους ανθρώπους σε αναμονή για προϊόντα που έχουν εκκρεμείς παραγγελίες — ή να αποτρέψετε εντελώς μια αγορά.
Σχεδιάστε το απόθεμά σας τώρα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε όλα τα αποθέματα, τα είδη αποστολής και τον χώρο αποθήκης (και το προσωπικό) που θα χρειαστείτε πριν από την περίοδο αιχμής.
Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας
- Βασιστείτε σε ό,τι ήδη λειτουργεί: Εξετάστε δεδομένα από τους τελευταίους 12 μήνες για να προσδιορίσετε τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας. Και μην κοιτάτε μόνο τα δεδομένα πωλήσεων — τα δεδομένα μάρκετινγκ σας μπορούν επίσης να αποτελέσουν έναν εξαιρετικό πληροφοριοδότη. Αναζητήστε κορυφαία email και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αξιολογήστε ποια προϊόντα είναι στην κορυφή της προτίμησης του πιο αφοσιωμένου κοινού σας.
- Μείνετε ενημερωμένοι: Στο WooCommerce, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις χαμηλού αποθέματος στις ρυθμίσεις των προϊόντων σας.
- Κατανείμετε τις αγορές σας: Κατανείμετε την οικονομική σας δέσμευση παραγγέλνοντας μικρότερες παρτίδες αποθέματος τους επόμενους δύο μήνες.
Κορυφαία εργαλεία για τη διαχείριση αποθεμάτων
- Ειδοποιήσεις Επιστροφής σε Απόθεμα : Ενημερώστε τους πελάτες όταν τα προϊόντα σας ανανεώνονται, ειδικά αν δεν μπόρεσαν να αγοράσουν στο πλαίσιο των προσφορών BFCM.
- Προηγμένες ειδοποιήσεις : Ρυθμίστε εύκολα ειδοποιήσεις μέσω email για νέες παραγγελίες και αποθέματα για πολλούς παραλήπτες της επιλογής σας.
- Προσαρμοσμένη Κατάσταση Αποθέματος : Εμφανίστε προσαρμοσμένες καταστάσεις αποθέματος για να κοινοποιήσετε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων σας και να ενημερώνετε τους πελάτες της Black Friday για το πότε τα προϊόντα πρόκειται να εξαντληθούν.
Προσθήκη επιλογών αποστολής
Η απόδοση του ιστότοπου και η αύξηση του αποθέματος ήταν με διαφορά οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι προετοιμασίας, αλλά η τρίτη θέση κατέλαβε τις πρόσθετες επιλογές αποστολής. Ενώ μόνο το 8,3% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα σκοπεύουν να κάνουν αλλαγές εδώ, μπορεί να είναι κάτι πολύτιμο που πρέπει να λάβετε υπόψη και για την επιχείρησή σας.
Τα οφέλη της αποστολής, όπως η γρήγορη ή η δωρεάν αποστολή, μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά κίνητρα για μετατροπή. Από την άλλη πλευρά, οι ακριβές επιλογές αποστολής συχνά οδηγούν σε εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών.
Το BazaarVoice διαπίστωσε ότι η δωρεάν αποστολή αποτελεί τη μεγαλύτερη προτεραιότητα σε όλες τις ηλικίες αγοραστών, με τους μισούς αγοραστές ηλικίας 18 έως 54 ετών να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για να βελτιώσουν την ποιότητα για το προνόμιο.
Άλλοι αναφέρουν ακόμη υψηλότερα νούμερα: Το DigitalCommerce 360 διαπίστωσε ότι πάνω από το 81% των καταναλωτών θεωρούν τη δωρεάν αποστολή ως την κορυφαία προτεραιότητά τους όσον αφορά την παράδοση παραγγελιών.
Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας
- Επιλέξτε μια στρατηγική δωρεάν αποστολής: Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσφέρετε δωρεάν αποστολή που δεν καλύπτουν απλώς το κόστος. Αυτή η ανάρτηση ιστολογίου αναλύει λεπτομερώς πώς να την αξιοποιήσετε στην επιχείρησή σας.
- Γνωρίστε το κοινό σας: Ελέγξτε τα δεδομένα από τη λίστα email σας, τους ακολούθους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τις συνδρομές σας. Είστε σε θέση να εξυπηρετήσετε όλα τα άτομα (και τις γεωγραφικές περιοχές) που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς;
- Εξετάστε πολλαπλές μεθόδους: Εάν οι πελάτες δεν φτάσουν το όριο δωρεάν αποστολής που έχετε ορίσει, είναι σημαντικό να τους παρέχετε επιλογές για ταχύτερη αποστολή ή για χαμηλότερο κόστος αλλά πιο αργή αποστολή.
- Δώστε στους πελάτες τις πληροφορίες που θέλουν: Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες γνωρίζουν και έχουν πρόσβαση στις καταστάσεις των παραγγελιών τους — τόσο για να μειώσετε τη ζήτηση στην ομάδα υποστήριξής σας όσο και για να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια. Τα email συναλλαγών θα πρέπει να περιλαμβάνουν ειδοποιήσεις εκπλήρωσης και αποστολής, εκτός από τους αριθμούς παρακολούθησης.
Κορυφαία εργαλεία για αποστολές και logistics
- Εκτύπωση Τιμολογίων και Λιστών Συσκευασίας WooCommerce : Δημιουργήστε τιμολόγια, δελτία συσκευασίας και λίστες παραλαβής για τις παραγγελίες σας στο WooCommerce για να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία εκπλήρωσης μετά την έντονη δραστηριότητα της Black Friday και της εβδομάδας του κυβερνοχώρου.
- Διαχειριστής Κατάστασης Παραγγελιών WooCommerce : Δημιουργήστε, επεξεργαστείτε και διαγράψτε πλήρως προσαρμοσμένες καταστάσεις παραγγελιών και ενσωματώστε τες απρόσκοπτα στη ροή διαχείρισης παραγγελιών σας, για να κάνετε την εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών των πελατών σας την καλύτερη δυνατή.
- Τιμολόγηση Αποστολής ανα Τοποθεσία: Προηγμένη, ευέλικτη αποστολή με δυνατότητα ορισμού πολλαπλών τιμών αποστολής με βάση την τοποθεσία, την τιμή, το βάρος, την κατηγορία αποστολής ή τον αριθμό των ειδών.
Προσθήκη μεθόδων πληρωμής
Πίσω από τις επιλογές αποστολής ήταν οι μέθοδοι πληρωμής: το 5,4% θα προσθέσει περισσότερους τρόπους πληρωμής το 2025. Ας ελπίσουμε ότι αυτό σημαίνει ότι περισσότερο από το 90% των εμπόρων μας έχουν βρει έναν συνδυασμό πληρωμών που τους ταιριάζει, αλλά αν εξακολουθείτε να διστάζετε, λάβετε υπόψη τα εξής.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η χρήση του BNPL αυξάνεται και αναμένεται απρόσκοπτη ολοκλήρωση αγοράς. Το 2024, δαπανήθηκαν 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια χρησιμοποιώντας τις μεθόδους «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» — και το εντυπωσιακό 79% αυτού του ποσού αφορούσε κινητές συσκευές.
Και δεν είναι μόνο οι αριθμοί χρήσης που πρέπει να προσέξετε: μια έρευνα του 2024 από την Affirm διαπίστωσε ότι η BNPL αυξάνει τη μέση αξία παραγγελίας κατά 60%.
Η λίστα εργασιών προετοιμασίας σας
- Κάντε την ολοκλήρωση της αγοράς πανεύκολη: Διατηρήστε τους χρήστες σας στη σελίδα και ελαχιστοποιήστε τον αριθμό των βημάτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της αγοράς. Ενεργοποιήστε επιλογές πορτοφολιού για κινητά, όπως το Apple Pay ή το Google Pay (και τα δύο διαθέσιμα στο WooPayments ) για εύκολες αγορές σε κινητές συσκευές.
- Προσθήκη BNPL: Προσθέστε τουλάχιστον μία επιλογή BNPL για πελάτες στις γεωγραφικές περιοχές-στόχους σας. Αυτό παρέχει μεγαλύτερη οικονομική προσβασιμότητα κατά τη διάρκεια των εορτών και δεν προσθέτει κίνδυνο για την επιχείρησή σας.
- Δοκιμή, δοκιμή, δοκιμή: Πριν από την ανάπτυξη νέων επιλογών πληρωμής, δοκιμάστε τις σε έναν ιστότοπο σταδιακής εφαρμογής για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χαθούν έσοδα κατά την κυκλοφορία τους. Στη συνέχεια, ξεκινήστε τις πολύ πριν από την περίοδο αιχμής, ώστε να εντοπιστούν και να επιλυθούν τυχόν προβλήματα ή δυσλειτουργίες.
Πώς να επιλέξετε τις νέες σας μεθόδους πληρωμής
Πριν προσθέσετε νέες μεθόδους πληρωμής στο κατάστημά σας, ελέγξτε ποιες επιλογές χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας και ποιες μεθόδους δεν προσφέρετε αυτήν τη στιγμή. Όταν κάνετε την επιλογή σας, λάβετε υπόψη τις τοποθεσίες των πελατών, τις χρεώσεις επεξεργασίας πλατφόρμας, καθώς και τις κριτικές και την αξιοπιστία της πλατφόρμας.
Εκτός από τις παραπάνω τάσεις προετοιμασίας, ρωτήσαμε επίσης τους εμπόρους αν σχεδίαζαν να προσεγγίσουν διαφορετικά την εορταστική περίοδο φέτος και το 42% των εποχιακών εμπόρων επιβεβαίωσε μερικές διασκεδαστικές αλλαγές:
- Συνδρομές: Μερικοί έμποροι σημείωσαν νέα προγράμματα συνδρομής, νέες συνδρομές και ενημερωμένες επιλογές για τους υπάρχοντες συνδρομητές τους.
- Υποδομή: Άλλοι σημείωσαν την κυκλοφορία ενός ενημερωμένου ιστότοπου πριν από την περίοδο αιχμής — ένα μεγάλο έργο, αλλά πιθανότατα ένα που θα αποδώσει καρπούς. Οι αναβαθμίσεις φιλοξενίας ήταν μια άλλη δημοφιλής επιλογή.
Χρειάζεστε αναβάθμιση απόδοσης;
Η Websitepro προσφέρει δωρεάν μετεγκατάσταση στην επεκτάσιμη υποδομή της που προσφέρει 100% χρόνο λειτουργίας — η καλύτερη δυνατή επιλογή για αλλαγή φιλοξενίας πριν από την κορύφωση.
Από τώρα έως τις 31 Οκτωβρίου 2025: Κερδίστε έκπτωση έως και 10% κατά τη μετεγκατάσταση του υπάρχοντος καταστήματός σας WooCommerce.
- Προωθητικές στρατηγικές: Πολλές νέες στρατηγικές προώθησης βρίσκονται στον ορίζοντα για τους εμπόρους μας φέτος, όπως νέα πακέτα προϊόντων ειδικά για εκπτώσεις, νωρίτερες πωλήσεις, στρατηγική δημιουργία λιστών email, μεγαλύτερη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνεργασίες με επωνυμίες.
Με τις παραπάνω τακτικές, θα είστε σε καλή θέση για να έχετε μια ισχυρή απόδοση κατά την εορταστική περίοδο. Αλλά γιατί να μην την αναβαθμίσετε;
Ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία για την περαιτέρω ενημέρωση της στρατηγικής πωλήσεων BFCM σας:
- Το email αξιολογήθηκε ως το πιο αποτελεσματικό κανάλι μάρκετινγκ από το 23% των εμπόρων, με τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης να κατατάσσονται δεύτερα με 21,1%.
- Οι πιο δημοφιλείς στρατηγικές προώθησης ήταν:
- Πακέτα προϊόντων (27,4%)
- Κλιμακωτές εκπτώσεις (18,2%)
- Δυναμικές εκπτώσεις (16,1%)
- Δωρεάν δώρα ή πρόσθετα (14,7%)
Από τους ειδικούς: Οι κορυφαίες νέες τεχνολογίες εμπορίου
Οι εξειδικευμένες εταιρείες μας τόνισαν με έμφαση ότι οι έμποροι θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις ακόλουθες τεχνολογίες στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την εορταστική περίοδο:
- Επιχειρησιακή Τεχνητή Νοημοσύνη και αυτοματοποίηση ροής εργασίας για αποτελεσματικότητα.
- Περιστροφική πύλη Cloudflare για την πρόληψη απάτης με πιστωτικές κάρτες.
- Αίθουσες αναμονής Cloudflare για τη διαχείριση της κυκλοφορίας.
- Επαγγελματική φιλοξενία σε επίπεδο VPS με προληπτική παρακολούθηση ιστότοπου.
- Αυτοματοποιημένες ροές εργασίας δοκιμών και σταδιοποίησης.
- Klaviyo για προηγμένο αυτοματισμό μάρκετινγκ μέσω email.
- FunnelKit για βελτιστοποίηση μετατροπών WooCommerce.
- Προηγμένη ενσωμάτωση αναλυτικών στοιχείων για λήψη αποφάσεων με βάση δεδομένα.
Είτε προετοιμάζεστε για τις γιορτές είτε για μια άλλη περίοδο αιχμής, ο μεγαλύτερος παράγοντας επιτυχίας σας θα είναι το σχέδιο που θα θέσετε σε εφαρμογή. Αν δεν έχετε ξεκινήσει τον προγραμματισμό, ήρθε η ώρα.
Γνωρίζουμε ότι είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει να διαχειριστείτε. Για να ξεκινήσετε, λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές από τους συνεργαζόμενους οργανισμούς μας:
- Εύρεση τάσεων: Διασταυρώστε τις προηγούμενες περιόδους αιχμής των πωλήσεών σας με τις τάσεις αναζήτησης για να εντοπίσετε τα προϊόντα και τα θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
- Επίλυση των δικών σας προβληματικών σημείων: Ρωτήστε τον εαυτό σας και την ομάδα σας τι ήταν πιο επώδυνο κατά την τελευταία περίοδο αιχμής. Αναλύστε το γιατί και στη συνέχεια βρείτε πώς να βελτιωθείτε. Οι προηγούμενες προκλήσεις ή αδυναμίες μπορούν μερικές φορές να οδηγήσουν στα μεγαλύτερα οφέλη.
- Ενθαρρύνετε το κοινό σας: Δημιουργήστε ενθουσιασμό για τις προωθητικές ενέργειες και την επωνυμία σας με καμπάνιες έγκαιρης πρόσβασης που προστατεύονται με κωδικό πρόσβασης και ενθαρρύνουν την κοινοποίηση μέσω ιών. Αυτό απαιτεί χρόνο, οπότε ξεκινήστε νωρίς.
- Διατηρήστε την ομάδα σας συγχρονισμένη: Πραγματοποιείτε εβδομαδιαίες συναντήσεις της ομάδας για να εξετάζετε τα πρότυπα και τις προτεραιότητες στην αρχή κάθε εβδομάδας. Το WPBarista κάνει το ίδιο: «Αυτές οι συναντήσεις γίνονται πιο σημαντικές όσο πιο πολυάσχολοι γινόμαστε».
- Το να είσαι νωρίς είναι το καλύτερο: Ολοκληρώστε τον προγραμματισμό των διακοπών σας όσο το δυνατόν νωρίτερα — προωθητικές ενέργειες, στρατηγικές μάρκετινγκ και το περιεχόμενο που θα υλοποιήσετε.
- Μην αφήνετε την προετοιμασία για τις γιορτές: Η CoSpark συνιστά να μετατρέψετε την προετοιμασία σε βασική αρχή του λειτουργικού σας μοντέλου: «Η προετοιμασία δεν είναι εποχιακή εργασία για εμάς, είναι ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε όλο το χρόνο. Διατηρούμε τους ιστότοπους εύχρηστους, ενημερωμένους και με καλή απόδοση όλη την ώρα, επομένως οι αιχμές της επισκεψιμότητας δεν είναι δύσκολο να συμβούν».
Πέρυσι, εξετάσαμε επίσης τα δεδομένα της Woo Marketplace από την περίοδο προετοιμασίας του BFCM. Αυτές είναι οι κατηγορίες επεκτάσεων που είδαν τις περισσότερες εγκαταστάσεις καθώς τα καταστήματα προετοιμάζονταν για τις μεγάλες εκπτώσεις και την εορταστική περίοδο:
- Τιμολόγηση και εκπτώσεις
- Κοινωνικά μέσα
- Κριτικές προϊόντων
- Πύλες πληρωμής
- Κατάσταση παραγγελίας και παρακολούθηση
Για πολλούς εμπόρους, οι γιορτές είναι η περίοδος αιχμής και μπορεί να είναι δύσκολο να παραμείνουν οργανωμένοι εν μέσω του χάους. Ο αριθμός των τρόπων με τους οποίους θα μπορούσατε να προετοιμαστείτε για μια περίοδο αιχμής πωλήσεων είναι σχεδόν απεριόριστος. Τελικά, όλος αυτός ο προγραμματισμός πρέπει να μετατραπεί σε πράξη.
Vanessa Petersen
4, Απρ 2023 | Internet Marketing, Διάφορα, Προώθηση ιστοσελίδας
Ένας νέος όρος ήρθε να προστεθεί στο social marketing και ένας νέος ρόλος στα κοινωνικά δίκτυα, αυτός του “de-influencer“. Ένας de-influencer, ουσιαστικά είναι “κόντρα ρόλος” στη σωρεία των influencer, αφού συμβουλεύει τους followers του τί να μην αγοράσουν.
Η “μόδα” ή η πρακτική αυτή, εάν προτιμάτε, ξεκίνησε στο TikTok, όπου το hashtag #deinfluencing έχει πάνω από 300 εκατομμύρια προβολές, ενώ εξαπλώνεται, φυσικά και στο Instagram. Η ιδέα είναι να αντιμετωπιστούν οι υπερβολικές προτάσεις προϊόντων και να ενθαρρύνεται μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις αγορές.

Η έκταση του de-influencing
Το de-influencing έχει ήδη λάβει μεγάλη έκταση στους κλάδους της μόδας και της ομορφιάς, ως απάντηση στις επιθετικές χορηγίες και στην εκτεταμένη επεξεργασία φωτογραφιών – που οδηγεί σε παραπλανητικά αποτελέσματα. Πλέον, εξαπλώνεται στα προϊόντα τεχνολογίας και το gaming. Στο πλαίσιο αυτό, έχει θορυβήσει κάποιες επιχειρήσεις που επενδύουν στο influencing marketing, αλλά η επίδραση δεν είναι τόσο δραματική.
Αυτή η τάση μπορεί να βοηθήσει τους influencers να ξαναχτίσουν την εμπιστοσύνη με το κοινό τους, ως αυθεντικοί και ανεξάρτητοι.
Το de-influencing δεν είναι το τέλος των influencers, αλλά περισσότερο ένα rebranding, ή ένα μοίρασμα ρόλων. Οι de-influencers εξακολουθούν να επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς και αρκετοί υποστηρίζουν ότι απλώς είναι το νέο influencing marketing και δεν θα αλλάξουν και πολλά στη βιομηχανία της διαφήμισης επιρροής.
Από την άλλη, όταν οι de-influencers συνιστούν να μην αγοράσετε ένα προϊόν, οι influencers συχνά προωθούν εναλλακτικές προτάσεις ως πιο αποτελεσματικές, ή καλύτερης αξίας, παίζοντας ένα άτυπο “πινγκ-πονγκ”.
Οι προσεγγίσεις του de-influencing
Αγοράστε λιγότερο: Το σχετικό περιεχόμενο επιδιώκει να μειωθεί η υπερβολική κατανάλωση. Οι μάρκες με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθησία και προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής, θα μπορούσαν να επωφεληθούν.
Αγοράστε καλύτερα: Ενθαρρύνει τους καταναλωτές να δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα και τις ηθικές επιλογές, οι οποίες συνήθως δεν εξαρτώνται από τις τιμές των προϊόντων. Προωθεί τις αγορές από μικρότερα, ανεξάρτητα brands και αυτά που έχουν υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα.
Αγοράστε φθηνότερα: Αποθαρρύνει τα ακριβά προϊόντα και προτείνει προσιτές εναλλακτικές λύσεις. Προϊόντα που ανταγωνίζονται αυτά μεγάλων brand θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτή την τακτική.
Απομυθοποιήστε: Το συγκεκριμένο περιεχόμενο αντιτίθεται σε ένα πολυδιαφημισμένο προϊόν. Οι εταιρείες που αποτελούν στόχο απομυθοποίησης των προϊόντων τους θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα σχόλια, αλλά να αποφύγουν να απαντήσουν δημόσια, εκτός εάν υπάρχει ένα σαφές όφελος, όπως η προσφορά εναλλακτικής λύσης.
Μην αγοράζετε: Ονοματίζονται τα προϊόντα που δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και αιτιολογείται το γιατί. Οι influencers δε μιλούν συχνά εναντίον των προϊόντων, αφού είναι επιφυλακτικοί για να μη βλάψουν τη σχέση τους με τις εταιρείες. Ωστόσο, η αυθεντικότητα αυτής της προσέγγισης είναι ολοένα και πιο δημοφιλής.
Πηγή: pexels
10, Μαρ 2023 | Διάφορα
Κάποτε το σπάνια χρησιμοποιούμενο κλειδί στη γραφομηχανή, το χαριτωμένο σύμβολο @ έχει γίνει το ίδιο το σύμβολο της σύγχρονης ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Ονομάζεται «σαλιγκάρι» από τους Ιταλούς και «ουρά μαϊμού» από τους Ολλανδούς, το @ είναι το sine qua non της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, χάρη στις διευθύνσεις e-mail και τα χειριστήρια Twitter. Το @ έχει μάλιστα ενταχθεί στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης, το οποίο ανέφερε τη σύγχρονη χρήση του ως παράδειγμα «κομψότητας, οικονομίας, πνευματικής διαφάνειας και αίσθησης των πιθανών μελλοντικών κατευθύνσεων που είναι ενσωματωμένες στις τέχνες της εποχής μας .»
Η προέλευση του συμβόλου @
Η προέλευση του ίδιου του συμβόλου, ενός από τους πιο χαριτωμένους χαρακτήρες στο πληκτρολόγιο, είναι κάτι σαν μυστήριο. Μια θεωρία είναι ότι οι μεσαιωνικοί μοναχοί, αναζητώντας συντομεύσεις κατά την αντιγραφή χειρογράφων, μετέτρεψαν τη λατινική λέξη για «προς» — ad — σε «α» με το πίσω μέρος του «d» ως ουρά. Ή προήλθε από τη γαλλική λέξη για το “at” – à – και οι γραφείς, προσπαθώντας για αποτελεσματικότητα, έσερναν τη μύτη του στυλό γύρω από την κορυφή και τα πλάγια. Ή το σύμβολο εξελίχθηκε από μια συντομογραφία του “κάθε στο” – το “a” περικλείεται από ένα “e”. Η πρώτη τεκμηριωμένη χρήση ήταν το 1536, σε μια επιστολή του Francesco Lapi, ενός φλωρεντίνου εμπόρου, ο οποίος χρησιμοποίησε το @ για να δηλώσει μονάδες κρασιού που ονομάζονταν αμφορείς, οι οποίες αποστέλλονταν σε μεγάλα πήλινα βάζα.

Το σύμβολο @ στο εμπόριο
Το σύμβολο αργότερα πήρε έναν ιστορικό ρόλο στο εμπόριο. Οι έμποροι το χρησιμοποιούσαν εδώ και πολύ καιρό για να υποδηλώσει “στην τιμή του”—όπως στο “12 widgets @ $1”. (Το ότι το σύνολο είναι $12, όχι $1, μιλάει για τη βασική σημασία του συμβόλου.) Ωστόσο, η εποχή του μηχανήματος δεν ήταν τόσο ευγενική στο @. Οι πρώτες γραφομηχανές, που κατασκευάστηκαν στα μέσα του 1800, δεν περιλάμβαναν @. Ομοίως, το @ δεν ήταν μεταξύ της συμβολικής συστοιχίας των πρώτων συστημάτων ταξινόμησης καρτών διάτρησης (που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στη συλλογή και επεξεργασία της απογραφής των ΗΠΑ του 1890), τα οποία ήταν πρόδρομοι του προγραμματισμού υπολογιστών.
Η σύνδεση των ανθρώπων με το σύμβολο @
Η σύγχρονη αφάνεια του συμβόλου έληξε το 1971, όταν ένας επιστήμονας υπολογιστών ονόματι Ρέι Τόμλινσον αντιμετώπιζε ένα ενοχλητικό πρόβλημα: πώς να συνδέει τους ανθρώπους που προγραμματίζουν υπολογιστές μεταξύ τους. Εκείνη την εποχή, κάθε προγραμματιστής ήταν τυπικά συνδεδεμένος με ένα συγκεκριμένο μηχάνημα mainframe μέσω μιας τηλεφωνικής σύνδεσης και μιας μηχανής τηλετύπου — βασικά ενός πληκτρολογίου με ενσωματωμένο εκτυπωτή.
Αλλά αυτοί οι υπολογιστές δεν ήταν συνδεδεμένοι μεταξύ τους, μια αδυναμία που η κυβέρνηση των ΗΠΑ προσπάθησε να ξεπεράσει όταν προσέλαβε την BBN Technologies, την εταιρεία στην οποία εργαζόταν ο Tomlinson στο Κέιμπριτζ της Μασαχουσέτης, για να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός δικτύου που ονομάζεται Arpanet, πρόδρομος του Διαδικτύου.
Η πρόκληση του Tomlinson ήταν πώς να απευθυνθεί σε ένα μήνυμα που δημιουργήθηκε από ένα άτομο και στάλθηκε μέσω του Arpanet σε κάποιον σε διαφορετικό υπολογιστή. Η διεύθυνση χρειαζόταν το όνομα ενός ατόμου, σκέφτηκε, καθώς και το όνομα του υπολογιστή, ο οποίος μπορεί να εξυπηρετεί πολλούς χρήστες. Και το σύμβολο που χωρίζει αυτά τα δύο στοιχεία διεύθυνσης δεν θα μπορούσε ήδη να χρησιμοποιηθεί ευρέως σε προγράμματα και λειτουργικά συστήματα, για να μην μπερδευτούν οι υπολογιστές.
Το βλέμμα του Tomlinson έπεσε στο @, τοποθετημένο πάνω από το “P” στον τηλετύπο του Model 33. «Έψαχνα κυρίως για ένα σύμβολο που δεν χρησιμοποιήθηκε πολύ», είπε στο Smithsonian. «Και δεν υπήρχαν πολλές επιλογές – ένα θαυμαστικό ή ένα κόμμα. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το σύμβολο της ισότητας, αλλά αυτό δεν θα είχε πολύ νόημα». Ο Tomlinson επέλεξε το @—«πιθανόν να το γλιτώσει από το να ακολουθήσει το σύμβολο «σεντ» στα πληκτρολόγια υπολογιστών», λέει. Χρησιμοποιώντας το σύστημα ονοματοδοσίας του, έστειλε στον εαυτό του ένα e-mail, το οποίο ταξίδευε από έναν τηλετύπο στο δωμάτιό του, μέσω του Arpanet, και πίσω σε έναν διαφορετικό τηλετύπο στο δωμάτιό του.
Ο Tomlinson, ο οποίος εξακολουθεί να εργάζεται στο BBN, λέει ότι δεν θυμάται τι έγραψε σε εκείνο το πρώτο e-mail. Αλλά αυτό ταιριάζει εάν, όπως υποστήριξε ο Marshall McLuhan, «Το μέσο είναι το μήνυμα».
Διότι με αυτό το μήνυμα, το αρχαίο @, κάποτε σχεδόν παρωχημένο, έγινε ο συμβολικός μοχλός μιας επανάστασης στον τρόπο σύνδεσης των ανθρώπων.
26, Δεκ 2022 | Internet Marketing, Διάφορα, Ηλεκτρονικό Κατάστημα, Κατασκευή ιστοσελίδας, Προώθηση ιστοσελίδας
Μια νέα επέκταση Woocommerce ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί με σκοπό να επιτρέψει τη διαφήμιση εμπόρων στo ΤικΤοκ
SAN FRANCISCO , 25 Μαΐου 2022 /PRNewswire/
Η WooCommerce, η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, ανακοίνωσε σήμερα μια στρατηγική συνεργασία με την TikTok, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες περιεχομένου στον κόσμο με ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.
Το TikTok και το WooCommerce συνεργάζονται για να συνδέσουν τα 3,7 εκατομμύρια καταστήματα Woo-powered και την κοινότητα TikTok με μια νέα, επίσημη επέκταση TikTok για WooCommerce – διαθέσιμη τώρα στο WooCommerce Marketplace.
Η νέα επέκταση επιτρέπει στους εμπόρους να συγχρονίζουν τον κατάλογό τους με το TikTok και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στους ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.
Smart Video Generator
Οι έμποροι μπορούν πλέον να δημιουργούν εγγενείς διαφημίσεις TikTok “in-feed” με δυνατότητα κοινής χρήσης απευθείας από τον πίνακα ελέγχου WooCommerce. Συμπεριλαμβάνετε μι ενσωματωμέν Smart Video Generator που απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργώντας διαφημίσεις βίντεο χρησιμοποιώντας εικόνες υπαρχόντων προϊόντων.
Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης τη χρήση ενός προηγμένου εικονοστοιχείου TikTok στον ιστότοπο ενός εμπόρου για συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας.
Η ενοποίηση θα προσφέρει πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το TikTok τους επόμενους μήνες.
“Η κοινότητα του TikTok λατρεύει να ανακαλύπτει νέες επιχειρήσεις και προϊόντα και έχουμε δει αμέτρητους εμπόρους να αυξάνουν το κοινό τους αγκαλιάζοντας τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα της πλατφόρμας TikTok.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το WooCommerce για να βοηθήσουμε τους εμπόρους τους να δημιουργήσουν ουσιαστικές παρουσίες και να οδηγήσουν πωλήσεις στο TikTok.” Melissa Yan, Επικεφαλής του Ecosystem Partnerships, TikTok
“Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό κανάλι που μπορούν να επωφεληθούν από τους εμπόρους, ήταν η κορυφαία εφαρμογή από λήψεις παγκοσμίως το 1ο τρίμηνο του 2022”, δήλωσε η Aleksandra Bettin , Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο WooCommerce.
“Μέσω της συνεργασίας μας, παρέχουμε στους εμπόρους άμεση πρόσβαση στα διαφημιστικά εργαλεία TikTok, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης και της εκπαίδευσης για το ξεκίνημα.”
“Είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο που μας επιτρέπει να συνδεόμαστε με μια από τις πιο αφοσιωμένες βάσεις θαυμαστών μας.
Είναι εύκολο στη χρήση και απλό. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα επεκτείνουμε την εμβέλειά μας με το TikTok”, δήλωσε ο υπέυθυνος εμπορικού τμήματος του WooCommerce, Button Poetry.
Σχετικά με το WooCommerce
Το WooCommerce είναι η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, τροφοδοτώντας το 28% των κορυφαίων εκατομμυρίων διαδικτυακών καταστημάτων (BuiltWith).
Χτισμένο στο WordPress, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλήσει οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επεκτασιμότητα, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χτίζουν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.
Ξεκίνησε το 2011 και εξαγοράστηκε από την Automattic το 2015, η WooCommerce είναι μια πλήρως διανεμημένη εταιρεία με υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. www.woocommerce.com
Σχετικά με το TikTok
Το TikTok είναι ο κορυφαίος προορισμός για βίντεο σύντομης μορφής για κινητά. Η αποστολή μας είναι να εμπνέουμε τη δημιουργικότητα και να φέρνουμε χαρά.
Η TikTok έχει παγκόσμια γραφεία όπως το Λος Άντζελες , η Νέα Υόρκη , το Λονδίνο , το Παρίσι , το Βερολίνο , το Ντουμπάι , η Βομβάη , η Σιγκαπούρη , η Τζακάρτα , η Σεούλ και το Τόκιο .
Ζητήστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για το δικό σας Eshop
26, Μαρ 2020 | Support Wordpress, Wordpress, Διάφορα
Τι έρχεται στη νέα έκδοση WordPress 5.4 (Χαρακτηριστικά και Screenshots)
Η νέα έκδοση του WordPress 5.4 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 31 Μαρτίου 2020. Θα είναι η πρώτη μεγάλη κυκλοφορία του έτους και θα αποσταλεί με κάποιες σημαντικές βελτιώσεις. Παρακολουθούμε προσεκτικά την εξέλιξη και δοκιμάζουμε την πρώτη beta για να δοκιμάσουμε νέα χαρακτηριστικά που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Το WordPress 5.4 περιέχει πολλές νέες λειτουργίες που επικεντρώνονται κυρίως στις βελτιώσεις του επεξεργαστή Block. Υπάρχουν επίσης κάποιες σημαντικές αλλαγές για τους προγραμματιστές. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δείξουμε τι νέο έρχεται στο WordPress 5.4 με χαρακτηριστικά και screenshots.

Σημείωση: Μπορείτε να δοκιμάσετε την έκδοση beta στον υπολογιστή σας ή σε ένα δοκιμαστικό περιβάλλον χρησιμοποιώντας το plugin WordPress Beta Tester.
Το WordPress 5.4 βρίσκεται σε στάδιο Freeze Stage χαρακτηριστικών της ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα προστεθούν νέες λειτουργίες, αλλά τα υπάρχοντα νέα χαρακτηριστικά θα αλλάξουν και ίσως να μην είναι η τελική έκδοση.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι έρχεται στο WordPress 5.4.
Video Tutorial
Εάν προτιμάτε τις γραπτές οδηγίες, απλώς διαβάστε παρακάτω.
Οι βελτιώσεις του επεξεργαστή Block
Το WordPress 5.4 επικεντρώνεται στη βελτίωση του επεξεργαστή μπλοκ, συμπεριλαμβάνοντας νέες δυνατότητες και επεκτείνοντας τα υπάρχοντα μπλοκ.
Αυτό είναι μεγάλη είδηση για τους δημιουργούς περιεχομένου καθώς θα μπορούν τώρα να κάνουν περισσότερα με μπλοκ μέσα στον επεξεργαστή περιεχομένου.
Ο νέος οδηγός καλωσορίσματος
Το WordPress 5.4 θα έρθει με ένα νέο αναδυόμενο οδηγό καλωσορίσματος για την εξοικείωση των νέων χρηστών με τον επεξεργαστή μπλοκ. Πρόκειται για μια απλή προβολή διαφανειών που εξηγεί την λειτουργία του μπλοκ, οδηγεί τους χρήστες στη βιβλιοθήκη μπλοκ και με έναν σύνδεσμο για tutorials.

Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε εκ νέου τον οδηγό κάνοντας κλικ στο μενού τριών σημείων στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης επεξεργασίας και στη συνέχεια επιλέγοντας τον οδηγό καλωσορίσματος.

Νέα Blocks στο WordPress 5.4
Το WordPress 5.4 φέρνει επίσης δύο νέα μπλοκ στη βιβλιοθήκη.
1. Social Icons Block
Το μπλοκ κοινωνικών εικονιδίων σάς επιτρέπει να προσθέτετε εύκολα συνδέσμους στα προφίλ των κοινωνικών μέσων μέσα στις δημοσιεύσεις και τις σελίδες σας στο WordPress.

Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε εικονίδια κοινωνικών μέσων κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθήκη και προσθέτοντας ένα εικονίδιο. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ σε ένα εικονίδιο για να δώσετε ένα σύνδεσμο στη σελίδα κοινωνικών μέσων σας.

Σημείωση: Αυτά τα εικονίδια κοινωνικών μέσων απλώς σας επιτρέπουν να προσθέσετε συνδέσμους στα προφίλ σας. Για κοινωνική κατανομή, θα χρειαστείτε ακόμα ένα WordPress social media plugin.
2. Block κουμπιά
Το κουμπί μπλόκ θα αντικατασταθεί από τα κουμπιά μπλοκ. Το νέο μπλοκ κουμπιών τώρα σας επιτρέπει να προσθέσετε περισσότερα από ένα κουμπιά δίπλα-δίπλα.

Μπορείτε να επιλέξετε από δύο διαφορετικά στυλ, να χρησιμοποιήσετε τα δικά σας χρώματα κειμένου και φόντου και να προσθέσετε και χρώματα φόντου κλίσης.
Βελτιώσεις των Blocks στο WordPress 5.4
Το WordPress 5.4 θα έρθει με πολλές βελτιώσεις στον επεξεργαστή μπλοκ WordPress καθώς και μεμονωμένα μπλοκ. Ακολουθούν μερικές από τις βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο beta.
Περισσότερες επιλογές χρωμάτων στα Blocks
Το WordPress 5.4 θα εισαγάγει περισσότερες επιλογές χρωμάτων για το μπλοκ καλύμματος, ομάδας και στήλης.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε χρώματα φόντου και κειμένου για όλα τα μπλοκ μέσα σε ένα μπλοκ ομάδας.

Παρομοίως, θα μπορείτε επίσης να επιλέξετε χρώματα φόντου και κειμένου για το μπλοκ στηλών.

Σύρετε και αφήστε να μεταφορτωθεί η Προτεινόμενη εικόνα
Προς το παρόν, δεν μπορείτε να μεταφέρετε και να εναποθέσετε μια εικόνα για να την ορίσετε ως μια χαρακτηριστική εικόνα. Το WordPress 5.4 θα επιτρέψει στους χρήστες να μεταφέρουν και να αποθέτουν μια εικόνα στην επιλεγμένη ενότητα εικόνας.

Αλλαγή χρώματος κειμένου εντός μπλοκ παραγράφων
Στην προηγούμενη έκδοση μπορούσατε να αλλάξετε μόνο το χρώμα κειμένου για ολόκληρο το μπλοκ παραγράφων. Στο WordPress 5.4 οι χρήστες θα μπορούν απλά να επιλέξουν οποιοδήποτε κείμενο μέσα σε μια παράγραφο και να αλλάξουν χρώμα.

Λεζάντα μέσα σε Πίνακα
Οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν μια λεζάντα μέσα σε ένα μπλοκ πίνακα.

Γραμμή εργαλείων σταθερού μπλοκ στο κινητό
Αυτήν τη στιγμή, αν έπρεπε να επεξεργαστείτε μια ανάρτηση ιστολογίου χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή, τότε θα παρατηρήσετε ότι η γραμμή εργαλείων μετακινείται γύρω από τα μπλοκ ενώ γράφετε.
Το WordPress 5.4 το επιδιορθώνει με μια κυμαινόμενη γραμμή εργαλείων στην κορυφή, η οποία αλλάζει ανάλογα με τον τύπο του μπλοκ που επεξεργάζεστε.

Επιλέξτε εύκολα Μέγεθος εικόνας γκαλερί
Το WordPress 5.4 σας επιτρέπει να επιλέξετε ένα μέγεθος για όλες τις εικόνες στη συλλογή.

Προσθήκη Blocks με τα τελευταία άρθρα
Το WordPress 5.4, οι χρήστες θα μπορούν να προβάλλουν τις εμφανιζόμενες εικόνες στις πιο πρόσφατες αναρτήσεις.

Επιλέξτε εύκολα μπλοκ
Το WordPress 5.4 θα περιλαμβάνει ένα εργαλείο επιλογής που θα επιτρέπει στους χρήστες να επιλέγουν εύκολα ένα μπλοκ που θέλουν να αλλάξουν. Αυτό θα σας βοηθήσει όταν έχετε ενσωματωμένα μπλοκ όπως μια ομάδα ή στήλες.

Ενσωμάτωση στα μπλοκ το TikTok
Το WordPress 5.4 θα έρθει με ένα μπλοκ ενσωμάτωσης για να προσθέσετε εύκολα βίντεο TikTok στις αναρτήσεις και τις σελίδες σας στο WordPress.

Αλλαγές στον πυρήνα του WordPress 5.4
Η νέα έκδοση WordPress 5.4 θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις για τους προγραμματιστές. Τα παρακάτω είναι μερικές από τις αλλαγές σε επίπεδο πυρήνα.
Το WordPress 5.4 θα αλλάξει την έξοδο HTML για το γραφικό στοιχείο Ημερολογίου. Μετακινεί τους συνδέσμους πλοήγησης σε ένα στοιχείο <nav> HTML αμέσως μετά το στοιχείο <table> για να παράγει έγκυρο HTML. (# 39763)
Μια νέα εφαρμογή apply_shortcodes () θα εισαχθεί ως ψευδώνυμο στη συνάρτηση do_shortcode (). (# 37422)
Ορισμένες μη χρησιμοποιούμενες κλάσεις προσαρμογής θα είναι τυπικά απαξιωμένες στο WordPress 5.4. (# 42364)
Στο WordPress 5.4, το στοιχείο του κουμπιού για το σχεδιασμό της περιοχής διαχείρισης του WordPress έχει βελτιωθεί με αρκετές αλλαγές και προσθήκες. (Λεπτομέρειες)
Ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο σας βοήθησε να πάρετε μια καλή ιδέα για το τι έρχεται στην έκδοση WordPress 5.4. Ενημερώστε μας για τα χαρακτηριστικά που θεωρείτε ενδιαφέροντα και τι θα θέλατε να υπάρχει σε μια μελλοντική έκδοση του WordPress.
Για πληροφορίες ή επίλυση προβλημάτων επικοινωνήστε με την τεχνική μας υποστήριξη WordPress
Τεχνική Υποστήριξη WordPress
24, Μαρ 2020 | Διάφορα
Ο κορονοϊός ανάγκασε πολλούς από εμάς να εργαζόμαστε από το σπίτι. Τα σχολεία ετοιμάζονται να αρχίσουν μαθήματα μέσω τηλεδιάσκεψης. Ποιες είναι αυτές οι εφαρμογές τηλεδιάσκεψης που χρησιμοποιούνται, πως λειτουργούν, τι κοστίζουν.

Τηλεδιάσκεψη
Οι εφαρμογές τηλεδιάσκεψης παρέχουν τη δυνατότητα της σύγχρονης Real Time επικοινωνίας μεταξύ ατόμων που βρίσκονται σε δύο ή περισσότερους απομακρυσμένους μεταξύ τους χώρους.
Η επικοινωνία μεταξύ των συμμετεχόντων περιλαμβάνει την ανταλλαγή βίντεο, ήχου και δεδομένων, παρέχοντας τη δυνατότητα πλήρους αλληλεπίδρασης και προσομοιώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την επικοινωνία όπως αυτή γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο.
Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές δωρεάν εφαρμογές για διασκέψεις με βίντεο, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν για να συνδεθείτε. Πάμε να τις δούμε.

Αν έχετε ένα λογαριασμό Google τότε έχετε πρόσβαση στο Google Hangouts. Για τους δωρεάν πελάτες Gmail και G Suite Basic, το Google Hangouts επιτρέπει τη συνομιλία έως και 10 ατόμων σε μια κλήση βίντεο. Η υπηρεσία υποστηρίζει επίσης ταυτόχρονη φωνητική συνομιλία και επιτρέπει στους χρήστες να συμμετάσχουν σε ένα συνέδριο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ενός κοινόχρηστου συνδέσμου.
Σε απόκριση της κρίσης που δημιούργησε ο κορονοϊός , η Google έχει χαλαρώσει κάποιους περιορισμούς για όλους τους πελάτες της G Suite και της G Suite for Education, ανεξάρτητα από το επίπεδο. Οι πελάτες μπορούν τώρα να πραγματοποιήσουν τηλεδιασκέψεις με έως 250 συμμετέχοντες μέχρι την 1η Ιουλίου 2020.
Άλλες λειτουργίες, σε επίπεδο Επιχειρήσεων, που είναι διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες της G Suite περιλαμβάνουν τη δυνατότητα ροής βίντεο έως και 100.000 θεατών σε έναν τομέα και με την δυνατότητα εγγραφής και αποθήκευσης συναντήσεων απευθείας στο Google Drive.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Hangouts στα περισσότερα προγράμματα περιήγησης ιστού ή μέσω των εφαρμογών Google Hangouts για iPhone και Android .
Υποστηρίζει: Μέχρι 100 συμμετέχοντες για 40 λεπτά.

Το Zoom είναι μια πλήρης σουίτα από τις εφαρμογές τηλεδιάσκεψης που απευθύνεται σε χρήστες σε επίπεδο επιχειρήσεων. Οι χρήστες με δωρεάν λογαριασμό μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια βίντεο για έως και 100 συμμετέχοντες, αλλά οι διασκέψεις 3 ή περισσότερων μελών περιορίζονται σε 40 λεπτά.
Μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση μπαίνοντας σε ένα πρόγραμμα πληρωμής, για να καταργήσετε αυτούς τους περιορισμούς ή απλά να κρατήσετε τα συνέδριά σας στα 40 λεπτά. Δεν υπάρχουν όρια στον αριθμό των συναντήσεων που μπορείτε να φιλοξενήσετε, και έτσι μόλις λήξουν τα 40 λεπτά μπορείτε να φιλοξενήσετε μια νέα κλήση με τα ίδια πρόσωπα.
Το zoom επιτρέπει στους συμμετέχοντες να συμμετέχουν μέσω του ιστού, των αποκλειστικών εφαρμογών, των επεκτάσεων του προγράμματος περιήγησης και των κινητών συσκευών, χρησιμοποιώντας εφαρμογές iPhone και Android . Οι δωρεάν χρήστες μπορούν επίσης να εγγράψουν βίντεο ή ήχο, τοπικά στην συσκευή τους και να μοιράζονται οθόνες με άλλους συμμετέχοντες στο συνέδριο.
Υποστηρίζει: Μέχρι 100 συμμετέχοντες για απεριόριστη διάρκεια.

Το CISCO είναι ένα όνομα που συνηθίζεται να σχετίζεται με ακριβά hardware διαδικτυακά προϊόντα. Το Webex είναι η δωρεάν λύση για μία εταιρική διαδικτυακή διάσκεψη.
Διοργανώστε έως και 100 συμμετέχοντες σε μία μόνο κλήση, για όσο διάστημα θέλετε. Δεν υπάρχουν όρια στον αριθμό των κλήσεων που μπορείτε να συνδέσετε και επιπλέον έχετε 1 GB αποθηκευτικού χώρου στο cloud με τον δωρεάν λογαριασμό σας. Τα συνέδρια περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως κοινή χρήση οθόνης, εγγραφή βίντεο και κοινή χρήση αρχείων.
Το Webex επιτρέπει στους χρήστες σε μέχρι 52 χώρες, να χρησιμοποιούν ένα απλό τηλέφωνο για να συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε διάσκεψη. Οι συμμετέχοντες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις κάμερές τους, έχουν την επιλογή της ιστοσελίδας, των ειδικών εφαρμογών για επιτραπέζιους υπολογιστές ή των κινητών εφαρμογών για το iPhone και το Android (με τις δικές τους δυνατότητες κοινής χρήσης οθόνης).
Υποστηρίζει: Μέχρι 50 συμμετέχοντες για απεριόριστη διάρκεια.

Skype είναι η δημοφιλέστερη ίσως εφαρμογή VoIP που γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος. Κατάλληλο για τηλεδιάσκεψη μικρών ομάδων έως 50 ατόμων μαζί με τον διαχειριστή της τηλεδιάσκεψης, χωρίς χρέωση. Το Skype παρέχει εκτεταμένη δυνατότητα κλήσεων βίντεο από τον Απρίλιο του 2019, βελτιώνοντας το προηγούμενο όριο των 25.
Το μειονέκτημα του Skype, είναι όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να εγγραφούν και να κάνουν λήψη της εφαρμογής Skype αναλόγως της συσκευής στην οποία θέλουν να το εγκαταστήσουν, είτε για desktop είτε για κινητό.
Αν θέλετε να εγκαταστήσουμε για εσάς εφαρμογή τηλεδιάσκεψης ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας
Επικοινωνία