Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

PAUL MAIORANA:

Όλα ξεκίνησαν με μια γραμμή κώδικα:

add_action('wp', 'woocommerce_init', 0);

Σήμερα, Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, σηματοδοτεί μια πολύ ξεχωριστή ημέρα για  WooCommerce, καθώς γιορτάζουμε τα 10α γενέθλιά μας! 

Πολλά έχουν συμβεί τα τελευταία 10 χρόνια και έχουμε διανύσει πολύ δρόμο από την ταπεινή αρχή μας. Ελάτε μαζί μας σε ένα ταξίδι στη λωρίδα μνήμης καθώς αναπολούμε και εξερευνούμε το συναρπαστικό ταξίδι του WooCommerce.

Hλεκτρονικό εμπόριο για WooThemes

Το 2010, το WooThemes άρχισε να εξετάζει την ιδέα της εισαγωγής της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συλλογή δημοφιλών θεμάτων τους.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Αφού διερευνήσαμε διάφορους τρόπους για να το κάνουμε αυτό (συμπεριλαμβανομένης μιας ιδέας που θα συνεπαγόταν τη διάθεση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέρος κάθε θέματος ), ανακοινώθηκε ότι το WooThemes θα προσλάβει δύο από τους προγραμματιστές πίσω από το Jigoshop για να δημιουργήσει ένα ειδικό plugin ηλεκτρονικού εμπορίου που ονομάζεται WooCommerce.

Πείτε ένα γεια στο WooCommerce

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2011, μια εσωτερική ομάδα μόλις τεσσάρων προγραμματιστών ξεκίνησε την πρώτη έκδοση του πρόσθετου WooCommerce. Η ενθουσιώδης αναμενόμενη κυκλοφορία έτυχε καλής υποδοχής στην κοινότητα του WordPress και πέρα ​​από αυτήν, με τις ειδήσεις να συλλέγονται από μεγάλες εκδόσεις όπως το TechCrunch .

Το WooCommerce 1.0 κυκλοφόρησε με εννέα επεκτάσεις και έξι θέματα διαθέσιμα για χρήση, συμπεριλαμβανομένου του «Wootique» – μια δωρεάν προσφορά που είχε αναπτυχθεί ειδικά για την κυκλοφορία του WooCommerce.

Δείτε πώς ήταν ο πρώτος πίνακας ελέγχου προϊόντων WooCommerce:

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Πηγή εικόνας: TechCrunch

Και κάπως έτσι φαίνονταν οι αναφορές πωλήσεων:

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Πηγή εικόνας: TechCrunch

Τα πράγματα εξελίχθηκαν γρήγορα και, το 2012, βάζουμε τα πρώτα μας χρήματα χρησιμοποιώντας το WooCommerce για να τροφοδοτήσουμε το WooThemes.com, αποδεικνύοντας πόσο επεκτάσιμο είχε γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

“Δέκα χρόνια! Διασκεδάσαμε! Είναι εξωπραγματικό να βλέπουμε το προϊόν μας να αλλάζει κυριολεκτικά τον τρόπο ζωής.

Το περιβάλλον γύρω από το WooCommerce επέτρεψε την έναρξη και την ανάπτυξη εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων με εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες.

Η ανάπτυξη της ομάδας μας ήταν επίσης εκπληκτική. Ήταν προνόμιο να βλέπω άτομα να μεγαλώνουν όχι μόνο την καριέρα τους αλλά και τις οικογένειές τους ».

– Warren Holmes, COO

Η πορεία προς τα πέντε εκατομμύρια

Μόλις 16 μήνες μετά την κυκλοφορία, η ομάδα γιόρτασε τα 500.000 λήψεις . Και μόλις 137 ημέρες μετά από αυτό, η επιτυχία ήρθε ξανά καθώς φτάσαμε στο ορόσημο των 1 εκατομμυρίων λήψεων – αποδεικνύοντας την τεράστια ζήτηση για ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο του WordPress και μια απόδειξη για την ποιότητα του πρόσθετου.

Το 2014, ξεκινήσαμε την πρώτη μας εκδήλωση WooCommerce – WooConf . Πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο, περισσότερα από 300 άτομα παρακολούθησαν το διήμερο συνέδριο το οποίο γιόρτασε και εκπαιδεύτηκε σε όλα τα πράγματα WooCommerce και eCommerce.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Η ομάδα WooCommerce στο WooConf, 2014

Και αν και ήταν η πρώτη μας συνδιάσκεψη δεν ήταν αρκετά συναρπαστική, το βράδυ πριν από τη μεγάλη μέρα το WooCommerce ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια λήψεις.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Εν αγνοία της ομάδας εκείνη τη στιγμή, ήταν στο WooConf 2014 που οι συνιδρυτές του WooThemes ξεκίνησαν συζητήσεις με τον Matt Mullenweg σχετικά με μια πιθανή εξαγορά από την Automattic, αλλά θα πούμε περισσότερα για αυτό λίγο αργότερα!

Αργότερα τον ίδιο μήνα, το Storefront-το πρώτο επίσημο θέμα που επικεντρώθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο WooCommerce- κυκλοφόρησε στον κατάλογο θεμάτων του WordPress .

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Μια νέα εποχή στην Automattic

Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του WooCommerce, το 2015 η WooThemes εξαγοράστηκε από την Automattic . Σε ένα βίντεο που ανακοίνωσε την εξαγορά, ο Matt Mullenweg έδωσε μια εικόνα για αυτήν την απόφαση:

«Σε ένα WordCamp πριν από μερικά χρόνια, κάποιος σηκώθηκε και με ρώτησε πότε θα διευκολύνουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και έτσι δημιουργήσαμε ένα Blog. Όλοιενθουσιάστηκαν. Υπήρχε από καιρό ζήτηση για καλύτερη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά ήταν εκτός του πεδίου αυτού που θα μπορούσε να κάνει καλά η Automattic. ”

Επιπλέον, η ομάδα του WooThemes μοιράστηκε μια σειρά από ομοιότητες με αυτήν της Automattic. Ήταν πλήρως διανεμημένη, έχοντας πάθος για τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα και έναν ισχυρό σύνδεσμο με την υπάρχουσα κοινότητα WordPress, ήταν ένα τέλειο ταίριασμα.

Εκείνη την εποχή, η ομάδα των 55 ήταν η μεγαλύτερη εξαγορά που είχε κάνει ποτέ η Automattic και σήμανε ότι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και του WordPress θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Η ομάδα στο πρώτο Automattic Grand Meetup

Ένα χρόνο μετά την ένταξή του στην Automattic, η μάρκα WooThemes αποσύρθηκε υπέρ ενός που εστιάζει αποκλειστικά στο WooCommerce. Το WooThemes.com θα ανακατευθυνόταν τώρα στο WooCommerce.com και η ανάπτυξη θεμάτων θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της επιχείρησης, αλλά υπό την επωνυμία WooCommerce.

Την ίδια χρονιά, η δεύτερη εκδήλωση WooConf πραγματοποιήθηκε στο Austin του Τέξας και προσέλκυσε παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Η ομάδα συνέχισε να μεγαλώνει και μπορέσαμε να ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τη δική μας σειρά προϊόντων για να υποστηρίξουμε περαιτέρω τους πελάτες μας. Μερικά αξιοσημείωτα γεγονότα είναι WooCommerce Συνδρομές , WooCommerce shipping , και πιο πρόσφατα, WooCommerce πληρωμές .

Επιπλέον, στις αρχές του 2019, ξεκινήσαμε την εφαρμογή μας για κινητά για iOS και Android – δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες μας να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους εν κινήσει.

Με μια πορεία συνεχώς προς τα εμπρός, χάρη στη δέσμευση της ταλαντούχας ομάδας μας, των βασικών συνεργατών και της κοινότητας των συντελεστών, το WooCommerce έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ορόσημο 150 εκατομμυρίων+ λήψεων .

Το Marketplace μας διαθέτει τώρα περισσότερες από 730 επίσημες επεκτάσεις και θέματα, η ομάδα έχει πάνω από 300 άτομα και το WooCommerce έχει επίσης μεταφραστεί για 66 διαφορετικές τοπικές γλώσσες. Ένα στα τέσσερα καταστήματα τροφοδοτείται από το WooCommerce , συμπεριλαμβανομένων των Chaka Khan , AeroPress και του New Zealand All Blacks Official Store .

10 χρόνια WooCommerce

Δεν θα τα καταφέραμε χωρίς εσάς . Σε αυτήν την ξεχωριστή ημέρα, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το ταξίδι – τους εμπόρους μας, τους προγραμματιστές, τους ειδικούς οργανισμούς, τους συνεργάτες και την κοινότητά μας.

Εδώ για τα επόμενα 10 χρόνια και μετά – υπάρχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά μας.

Έχουμε φιλόδοξα σχέδια και βλέπουμε αυτά τα πρώτα απίστευτα δέκα χρόνια μόνο την αρχή ενός μακρού και επιτυχημένου μέλλοντος. Δεσμευόμαστε να εξουσιοδοτούμε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλά οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επέκταση, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο δημιουργούν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.

Τα επόμενα 10 χρόνια αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερα και ψάχνουμε φιλόδοξα άτομα να έρθουν μαζί μας σε όλη την επιχείρηση . Τώρα είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική περίοδος για να εργαστείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η βιομηχανία γνωρίζει αστρονομική ανάπτυξη και εξελίσσεται κάθε μέρα.

Ζητήστε να κατασκευάσουμε για εσάς ένα Eshop με Woocommerce

Δημιουργία ESHOP με επιδότηση ΕΣΠΑ 5.000€

Δημιουργία ESHOP με επιδότηση ΕΣΠΑ 5.000€

Επιδότηση ΕΣΠΑ κάλυψης 100% έως του ποσού των 5.000 Ευρώ για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου

Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και θα αφορά αποκλειστικά τα καταστήματα λιανικής πώλησης με μέγιστο ποσό επιδότησης για κάθε επιχείρηση που θα ανέρχεται στα 5.000 ευρώ.

Ποιες επιχειρήσεις θα ενταχθούν στο πρόγραμμα;

Όλες οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις λιανικής που πλήττονται λόγω της πανδημίας και επιθυμούν να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα ενισχύοντας το πελατολόγιο τους. Η επιδότηση θα ανέλθει στο 100% της κατασκευής e-shop, με ανώτατο ποσό τα 5.000 ευρώ. Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληρούν οι επιχειρήσεις θα γίνουν γνωστά με τη δημοσίευση του προγράμματος, τον Ιανουάριο του 2021 και θα αφορούν επιχειρήσεις λιανικής, έστω κι αν έχουν και την παραγωγή ή χονδρική πώληση ως ΚΑΔ δραστηριότητας, με προϋπόθεση να πραγματοποιούν πωλήσεις λιανικής και φυσικά τους διαθέτουν τους αντίστοιχους ΚΑΔ λιανικής πώλησης.

Τι περιλαμβάνει η επιδότηση 5.000 ευρώ για κατασκευή eshop;

Οι δαπάνες που μπορούν να ενταχθούν στην επιδότηση 5.000 ευρώ για κατασκευή eshop θα γίνουν γνωστές με τη δημοσίευση του προγράμματος, που αναμένεται στις προσεχείς μέρες. Με βάση τις προκαταρτικές προδιαγραφές που έχουν δοθεί, η επιδότηση των 5000 ευρώ, θα αφορά όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την ανάπτυξη και την υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου eshop.

Πότε πρέπει να ξεκινήσω την αίτηση για επιδότηση eshop;

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών προτάσεων ανακοινώθηκε ότι θα είναι η 31 Ιανουαρίου 2021. Μέχρι τότε θα πρέπει να έχετε καταθέσει τον επενδυτικό σας φάκελο όσον αφορά την κατασκευή e-shop. Για το λόγο αυτό σας προτείνουμε να μην το αφήσετε την τελευταία στιγμή και να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για το νέο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ τηλεφωνικά στο 6980 330 581 ή στείλτε μας mail στο info@websitepro.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας.

9 + 4 =

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Το πώς να ξεκινήσω ένα Eshop είναι ένα ερώτημα που βασανίζει πολλούς αυτήν την εποχή. Έχει δημιουργηθεί η ανάγκη κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά υπάρχει μια γενική ασάφεια σχετικά με τις επιλογές που πρέπει να γίνουν όπως και με τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν.

Ελπίζω μέσα από αυτό το άρθρο να σας βοηθήσω να βάλετε τα πράγματα σε μια σειρά και να γίνουν όλα ποιο ξεκάθαρα.

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φυσικού & ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ακριβώς όπως και ένα φυσικό κατάστημα. Η μόνη διαφορά ευτυχώς είναι, ότι κοστίζει πολύ φθηνότερα. Από άποψη χρόνου εργασίας, παρακολούθησης, προβολής, φορολογίας, συντήρησης δεν διαφέρει καθόλου.

Ένα φυσικό κατάστημα απευθύνεται στην περιοχή γύρω από αυτό. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει Πανελλαδική ή Παγκόσμια απήχηση.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Τι χρειάζεται ένα Eshop

  • Φορολογική υπόσταση – Λογιστή. Αν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει μια επιχείρηση δηλωμένη στην εφορία, θα πρέπει να κάνετε έναρξη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να σας καθοδηγήσει ένας λογιστής.
  • Νομικός σύμβουλος. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει διάφορους όρους οι οποίοι χρήζουν νομικών συμβουλών για την συγγραφή τους. Δεν σημαίνει ότι θα έχετε μόνιμα έναν νομικό δίπλα σας. Αλλά για την δημιουργία αυτών των όρων καλό είναι να τον συμβουλευτείτε.
  • Domain Name. Είναι το όνομα πάνω στο οποίο θα βασιστεί η ιστοσελίδα σας. Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο στις αναζητήσεις της Google. Αν είναι διαθέσιμο ένα όνομα που είναι και λέξη κλειδί ταυτόχρονα είναι προτιμότερο. Δηλαδή αν το αντικείμενο είναι βραδινό φόρεμα και το όνομα της επιχείρησης Παπαδόπουλος, θα είναι προτιμότερο να κατοχυρώσω ένα όνομα π.χ vradino-forema.gr από το papadopoulos.gr. Έχω γράψει ένα σχετικό άρθρο εδώ: Domain Name
  • Hosting. Πρόκειται για την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας. H ιστοσελίδα-ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα σύνολο αρχείων, βάσης δεδομένων, που φιλοξενούνται σε ένα διακομιστή – υπολογιστή. Αυτός βρίσκετε σε ένα Data Center ειδικά διαμορφωμένο, με αδιάλειπτη παροχή ενέργειας και ένα σύνολο από κανόνες ασφάλειας. Όταν κάποιος πληκτρολογεί το domain σας στην ουσία κατευθύνετε στο Hosting και προβάλει τα αρχεία σας.
  • Κατασκευή Eshop. Ένας web Developer Free Lancer ή μια Εταιρεία θα αναλάβει την δημιουργία του eshop σας, την προβολή, την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης καθώς και την συντήρηση.
  • Τρόποι Πληρωμής. Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει κάποιους στάνταρ τρόπους πληρωμής όπως (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τράπεζα, Paypal). Αν θέλετε να δέχεστε πληρωμή με κάρτες θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με μια τράπεζα η οποία θα σας διαθέσει ένα ηλεκτρικό
  • Τρόποι Αποστολής. Θα χρειαστείτε μια καλή συμφωνία με κάποια από τις εταιρείες Courier, ώστε να εξασφαλίσετε τις καλύτερες δυνατές τιμές για μεταφορικά. Είναι πολύ σημαντικό στην λειτουργία ενός Eshop και θα δείτε σε πολλά καταστήματα δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό παραγγελίας και άνω.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Λάθη και παγίδες στην κατασκευή Eshop

Υπάρχουν λάθη και παγίδες που σας περιμένουν στην κατασκευή του Eshop.

Λάθη

  • Αν νομίζετε ότι ένα eshop το κατασκευάζεις και στην συνέχεια δουλεύει μόνο του, έχετε διαπράξει το πρώτο σημαντικό λάθος. Όπως είπαμε στην αρχή του άρθρου είναι ίδιο με το φυσικό κατάστημα. Το καθαρίζεις, το συντηρείς, ανανεώνεις την βιτρίνα και τα προϊόντα, δημιουργείς ανέσεις προς τους πελάτες και είναι πάντα λειτουργικό. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και με το Eshop.
  • Αν δεν τα καταφέρνετε με την διαχείριση ή δεν προλαβαίνετε, μην αναθέσετε ποτέ σε ένα φίλο, έναν υπάλληλο που ξέρει το “Facebook”. Προσλάβετε κάποιον ειδικά για αυτήν την δουλειά, ή ζητήστε από μια εταιρεία να αναλάβει την διαχείριση. Είναι πολύ σοβαρή η διαχείριση και η επαφή με τους πελάτες.
  • Ένα Eshop που μόλις δημιουργήθηκε δεν έχει έσοδα απευθείας. Χρειάζεται χρόνο, δουλειά, διαφήμιση. Εκεί έξω υπάρχουν χιλιάδες eshop που έχουν δημιουργηθεί πριν από το δικό σας. Αν περιμένετε να ξεκινήσει ένα eshop και να έχει κέρδη από την πρώτη εβδομάδα θα απογοητευτείτε.
  • Κάντε έρευνα. Πολλά eshop ξεκίνησαν χωρίς να έχουν κάνει έρευνα αγοράς για το προϊόν που πουλάνε. Το αποτέλεσμα είναι στην πορεία να ανακαλύψουν ότι υπάρχει ανταγωνισμός με πολύ καλύτερες τιμές ή με καλύτερες παροχές.

Παγίδες στην κατασκευή Eshop

  • Κόστος κατασκευής Eshop. Θα παρατηρήσετε ότι στην αγορά κατασκευής Eshop υπάρχει μεγάλη διακύμανση τιμών. Θα ακούσετε τιμές 300€ – 3.000€. Η παγίδα είναι στα ψιλά γράμματα. Αυτός που πουλάει ένα eshop με 300€ στην ουσία βάση ωρών εργασίας και μόνο, το κάνει δώρο. Αυτός που πουλάει ένα Eshop 3.000€ προφανώς συμπεριλαμβάνει στην τιμή τα κόστη του (Διαφήμιση, πολυτελείς εγκαταστάσεις, μεγάλο αριθμό υπαλλήλων). Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Εμείς στην Websitepro λέμε ότι ένα eshop “ξεκινά” από 700 ευρώ και αυτό γιατί δεν είναι όλα τα eshop ίδια. Κάποιο έχει περισσότερα προϊόντα, τρόπους πληρωμής, διαφορετικές ιδιότητες, modules, και Custom επεμβάσεις. Άρα λοιπόν υπάρχει ένα κόστος βασικής εγκατάστασης, περιγράφοντας με ακρίβεια τι περιλαμβάνει (Hosting, Domain, Κατασκευή) και ότι προστίθεται χρεώνετε επιπλέον.
  • Τεχνική Υποστήριξη. Η τεχνική υποστήριξη σε ένα eshop θεωρείται απαραίτητη και συγκεκριμένη. Θα πρέπει να προκαθορίσετε το κόστος και να σιγουρευτείτε ότι η τεχνική υποστήριξη είναι σε θέση να σας καλύψει. Το ότι δημιούργησε κάποιος για εσάς ένα eshop μην θεωρείτε σίγουρο ότι θα μπορεί και σας υποστηρίξει.  Έχω συναντήσει πολλές φορές την περίπτωση (το έφτιαξε ο γραφίστας μου με έναν εξωτερικό συνεργάτη προγραμματιστή). Όταν θα έχετε πρόβλημα θα παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο.

 

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Διαφήμιση –  SEO προώθηση για Eshop

Η κατασκευή είναι το πρώτο βήμα σε όλη την διάρκεια λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, η προώθηση είναι το κυριότερο μέλημα σας. Μια διαδικτυακή επιχείρηση νεοσύστατη έχει την ανάγκη της διαφήμισης. Τα καταστήματα Zara, Coca Cola, Audi μπορεί να μην την χρειάζονται γιατί έχουν ήδη ένα καθιερωμένο Brand Name. Εσείς όμως θα την χρειαστείτε απαραίτητα.

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι μια υπηρεσία που κοστίζει περισσότερο από την κατασκευή του Eshop, καθώς έχει μακροχρόνια διάρκεια υλοποίησης. Αυτό που θα προσφέρει είναι η βέλτιστη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Όταν λέμε κατάταξη εννοούμε την θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Eshop που βγαίνουν πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι κερδοφόρα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Συνοψίζοντας

Ένα eshop μπορεί να αποβεί μια κερδοφόρα επιχείρηση εφόσον της δοθούν όλα εκείνα τα προαπαιτούμενα που θα είχε και ένα φυσικό κατάστημα. Σχεδιάστε σωστά την υλοποίησή του και δώστε του τον χρόνο και την προσοχή που χρειάζεται.

Όπως πολλές επιχειρήσεις φυσικά καταστήματα έχουν αποτύχει, αυτό μπορεί να συμβεί και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όλες οι επιχειρήσεις “επιχειρούν” δηλαδή ρισκάρουν. Εσείς φροντίστε να πάρετε το μικρότερο ρίσκο. Αυτό θα γίνει με προσεκτικά βήματα υλοποίησης και πολλή δουλειά.

 

Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το δικό σας Eshop και επιθυμείτε να το σχεδιάσουμε μαζί, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.

 

 

Ζητήστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας

11 + 9 =

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Ο κορωναϊός ή COVID-19 είναι εδώ δημιουργώντας μια πρωτοφανή παγκόσμια κρίση.  Τα μέτρα προστασίας επιτάσσουν την καραντίνα στο σπίτι και τον περιορισμό των μετακινήσεων για σχεδόν αόριστο χρονικό διάστημα. Είναι το ελάχιστο δυνατό για να μην καταρρεύσει το σύστημα υγείας.

 

Οι οικονομικές επιπτώσεις του Κορωναϊού

 

Ο Κορωναϊός είναι η μία κρίση, παράλληλα βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας πολύ ποιο σκληρής οικονομικής κρίσης, με κλειστά καταστήματα, χώρους εστίασης, ελεύθερους επαγγελματίες, τουρισμό, ακτοπλοΐα, αερομεταφορές και πολλούς άλλους τομείς.

Αν σκεφτούμε έξυπνα και με βάση το συμφέρον μας, ίσως αυτή η «επόμενη μεγάλη κρίση» αποδειχτεί το εισιτήριο για την επιστροφή στην κανονικότητα.

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Ο Φράνκλιν Ρούσβελτ, παραλαμβάνοντας την Αμερικανική οικονομία στα όρια της εξαφάνισης το 1933 είπε: Δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, εκτός από τον ίδιο το φόβο. Ανώνυμοςπαράλογος και αναιτιολόγητος φόβος που παραλύει τις προσπάθειες να μετατρέψει κανείς την υποχώρηση σε προέλαση.

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Μένουμε Σπίτι

 

Τηρώντας λοιπόν την οδηγία “Μένουμε Σπίτι” η επόμενη σκέψη είναι η εργασία και ο φόβος μείωσης του εισοδήματος μας. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια ευκαιρία να συνεχίσουμε την δουλειά μας, την επαφή με τους πελάτες μας, την προώθηση των εμπορευμάτων μας δουλεύοντας από το σπίτι.

Απόδειξη ότι ήδη δημοσιογράφοι εργάζονται από το σπίτι, διάφορα καταστήματα μας ενημερώνουν ότι θα συνεχίσουν τις πωλήσεις τους από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, διάφοροι επαγγελματίες κλείνουν τα γραφεία τους και μας προτείνουν επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας τους, σχολεία μελετούν την περίπτωση μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

 

 

Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

 

Το άρθρο του Έθνους με τίτλο: Ατομική ευθύνη και στο Ίντερνετ: Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας αυτή καλείται να διεκπεραιώνεται σχεδόν εξολοκλήρου μέσω της τεχνολογίας και των δικτύων

Δεν είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί από κοντά την μεγάλη κίνηση στα δίκτυα τηλεπικοινωνιών από την τάση για εργασία από το σπίτι.

Για το ζήτημα αυτό πραγματοποιήθηκε βιντεοδιάσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου με τους διευθύνοντες συμβούλους του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και αιχμή τις πιθανές ενέργειες που μπορεί να αναλάβουν οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας λόγω των ειδικών αναγκών που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

 

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

 

Η ευκαιρία στην κρίση

 

Πολλοί από εσάς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό, έχετε σκεφθεί στο παρελθόν ότι πρέπει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop αλλά πάντα το αναλάβατε. Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία να επενδύσετε στη διαδικτυακή σας παρουσία, η οποία θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε την παρούσα κρίση βάζοντας ισχυρά θεμέλια για το μέλλον.

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα Eshop θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε το πελατολόγιο σας, ή τις πωλήσεις σας με κόστος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με το κόστος δημιουργίας φυσικού καταστήματος.

Στην Websitepro έχουμε δημιουργήσει ειδικές υποδομές τεχνικής υποστήριξης, για να έχουν οι πελάτες μας άμεση βοήθεια πάντα, στον χειρισμό και την συντήρηση της ιστοσελίδας τους. Ένας τεχνικός βρίσκεται πάντα στο πλάι σας έτοιμος να σας συμβουλεύσει ή να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε.

 

 

Ξεκινήστε την δημιουργία της δικής σας ιστοσελίδας

 

Η πρότασή μας είναι λοιπόν να ξεκινήσετε τώρα την δημιουργία της διαδικτυακής σας επιχείρησης, και να αρχίσετε να εργάζεστε από το σπίτι, διατηρώντας το πελατολόγιο και το εισόδημα σας. Τα βήματα είναι απλά:

  • Κατοχυρώνουμε το όνομα σας (myshop.gr).
  • Ξεκινάμε την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας (Hosting) σε εξειδικευμένους Servers.
  • Καταγράφουμε τις ανάγκες σας και μελετάμε την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας.
  • Δημιουργούμε το εικαστικό που σας εκφράζει.
  • Βελτιστοποιούμε την ιστοσελίδα σας για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.
  • Σας εκπαιδεύουμε για την διαχείριση της ιστοσελίδας.

Είστε έτοιμοι να διαχειρίζεστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Στην πορεία θα είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας συμβουλέψουμε και να συντηρούμε την ιστοσελίδα σας.

 

Ο κορονοϊός δεν πρέπει να μας αφήσει μόνο φόβο, ίσως δημιουργήσουμε και μια ασπίδα επαγγελματικής προστασίας  για το απώτερο μέλλον.

 

Ζητήστε να σας ενημερώσουμε

12 + 9 =

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Γράφει τα παρακάτω ο

Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.

Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.

Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;

Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.

Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;

Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.

Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.

Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.

Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση

Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.

Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.

Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.

Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.

Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;

Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.

Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.

Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;

Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.

Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:

Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.

Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.

Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις

Καλέστε στο 6980 330 581

 

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ιστοσελίδες με νέες τεχνολογίες, gallery φωτογραφιών, έργα projects με δείγματα έργων, eshop με τεράστιο κατάλογο προϊόντων, νέα εντυπωσιακά video backgrounds, είναι αυτό που χαρακτηρίζει τις νέες σύγχρονες ιστοσελίδες.

Αυτό βέβαια τις κάνει βαριές όσο web performance και έχει γίνει στην ιστοσελίδα σας.Η φόρτωση αυτών των ιστοσελίδων από Mobile συσκευές, είναι ένα άλλο ζήτημα που καλούνται να διαχειριστούν οι Web Developers.

Την λύση έρχεται να δώσει το νέο πρωτόκολλο HTTP/2 μειώνοντας κατακόρυφα τον χρόνο φόρτωσης περιεχομένου, βελτιώνοντας την εμπειρία του επισκέπτη.

Τι είναι το HTTP;

Στην αρχή του κάθε URL εμφανίζεται το ‘http://’ (Hypertext Transfer Protocol),  Πρόκειται για το  πρωτόκολλο επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι browsers, ώστε να μεταφερθούν τα απαραίτητα δεδομένα  από τον server στην οθόνη του χρήστη. Το HTTP κάνει όλη τη δύσκολη δουλειά: εντοπίζει και φέρνει πληροφορίες από το διαδίκτυο στον browser σου. Πληκτρολογώντας ένα URL στην ουσία δημιουργείς ένα  αίτημα HTTP και ζητάς από τον server να σου βρει και να σου εμφανίσει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Η ιδέα για το πρωτόκολλο αυτό ξεκίνησε το 1991 και το HTTP/1.1, η έκδοση που χρησιμοποιούσαμε μέχρι και σήμερα, δημιουργήθηκε το 1999. Από τότε δεν υπήρξε καμία περαιτέρω εξέλιξη.

Η νέα έκδοση HTTP/2.

Η νέα έκδοση του HTTP, το ΗTTP/2 ήρθε το 2015 για να ενθουσιάσει τους γνώστες του αντικειμένου που φροντίζουν να μένουν ενημερωμένοι με κάθε νέα εξέλιξη και να δημιουργήσει ένα πολλαπλά ταχύτερο πρωτόκολλο! Με την εξέλιξη αυτή, το πρώτο πράγμα που μπορεί να παρατηρήσει ο χρήστης είναι η ταχύτερη φόρτωση της ιστοσελίδας που θέλει επισκέπτεται. Τα νέα χαρακτηριστικά του ΗTTP/2 και κυρίως λόγω το multiplexing, της δυνατότητας του εξελιγμένου πρωτοκόλλου μπορεί να επεξεργαστεί περισσότερα HTTP requests ταυτόχρονα.

Βέβαια όλα τα παραπάνω θα τα μάθετε από κάποιον ο οποίος παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει όλες τις νέες τεχνοτροπίες. Θα υπάρχουν πάντα οι “λιγότερο σχετικοί” οι οποίοι όχι μόνο αγνοούν την ύπαρξη του HTTP/2, αλλά ενώ για να ενεργοποιηθεί το πρωτόκολλο απαιτεί apachi server με nginx, συμβουλεύουν τους ενδιαφερόμενους ότι δεν χρειάζεται να έχεις nginx και apachi γιατί το διάβασαν σε κάποιο foroum.

Δηλαδή θα πάτε να πάρετε ένα αυτοκίνητο από αυτούς και θα σας πουν ότι δεν χρειάζεστε φρένα γιατί το αυτοκίνητο έχει ABS. Προσοχή οι γνώσεις που έχουν βασίζονται σε διαφορετικές απόψεις διαφόρων σε forums.

Πως λειτουργεί:

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Multiplexing

Για να εμφανιστεί μια ιστοσελίδα, ο browser δημιουργεί αιτήματα (requests) στον server για να του φέρει τα στοιχεία που απαιτούνται. To ΤCP είναι το πρωτόκολλο που είναι υπεύθυνο για να ‘σπάει’ τα δεδομένα σε πακετάκια και να τα μεταφέρει ασφαλή από δίκτυο σε δίκτυο. Μέχρι τώρα, το HTTP1.1 μπορούσε να επεξεργαστεί ένα request τη φορά, απαιτώντας έτσι πολλές TCP συνδέσεις για να φορτώσει ένα site. Η multiplexing δυνατότητα του HTTP/2 επιτρέπει στο πρωτόκολλο να ανοίγειμια και μοναδική TCP σύνδεση αλλά να επεξεργάζεται πολλά requests ταυτόχρονα και παράλληλα, χωρίς να επηρεάζεται η ακεραιότητα του καθενός από τα υπόλοιπα. Ο χρήστης στέλνει πολλαπλά αιτήματα και λαμβάνει πίσω πληροφορίες σε οποιαδήποτε σειρά, χωρίς αναμονή. Αν για παράδειγμα έχουν σταλεί δυο requests για να εμφανιστούν δυο φωτογραφίες, και το ένα καθυστερεί για να εμφανίσει τη φωτογραφία, το δεύτερο δε θα περιμένει, αλλά θα επιστρέψει κανονικά με τα στοιχεία του. Έτσι οι σελίδες φορτώνουν ταχύτερα, απαιτούνται λιγότεροι πόροι και διευκολύνεται η χρήση ασφαλών συνδέσεων.

Prioritization

Από την άλλη όμως, πρέπει να εμφανίζονται τα requests με μια σειρά προτεραιότητας ώστε το site να φορτώνει βγάζοντας νόημα. Το HTTP/2 έχει αυτή την ικανότητα να θέτει προτεραιότητες και επικοινωνόντας με τον server να υποδεικνύει τη σειρά με την οποία πρέπει να μεταφέρονται τα δεδομένα.

Συμπίεση των headers 

Ο χρήστης χρησιμοποιεί τα headers για να ενημερώσει τους servers σχετικά με το ποιες πληροφορίες απαιτούνται και σε τι μορφή (format) τις θέλει. Τα headers δεν αλλάζουν ιδιαίτερα μεταξύ requests. Έτσι το HTTP1.1 έχανε πολύτιμο χρόνο μεταφέροντας ξανά και ξανά τα ίδια δεδομένα, τα οποία συχνά ήταν και πολύ βαριά. Το HTTP/2 έχει τη δυνατότητα συμπίεσης των headers, μειώνοντας έτσι τον όγκο τους αλλά και τις ‘βόλτες’ που πρέπει να γίνουν για τη μεταφορά τους. Τα χαρακτηριστικά αυτά δίνουν μεγάλη ώθηση στην ταχύτητα φόρτωσης ενός site και βελτιώνουν ιδιαίτερα την εμπειρία του χρήστη από mobile συσκευές.

Server Push

Για να εξοικονομηθεί ακόμη περισσότερος χρόνος, το HTTP/2 αναλύει τα requests του χρήστη και μπορεί πλέον να “προβλέψει” τα επόμενα αιτήματα του. Έτσι, o server στέλνει, εκ των προτέρων, κάποιες σχετικές, έξτρα πληροφορίες που κρίνει ότι είναι πιθανό να χρειαστούν στο μέλλον.

Binary

Ένα ακόμη από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν το HTTP/2 να επιταχύνει την κίνηση πληροφοριών είναι ότι λειτουργεί σε δυαδικό σύστημα, το οποίο είναι και η ‘μητρική’ γλώσσα του υπολογιστή. Αυτό βοηθά στην αποσυμφόρηση του δικτύου, ενισχύοντας την ταχύτητά του. Μέχρι τώρα, το προηγούμενο πρωτόκολλο χρησιμοποιούσε εντολές κειμένου για την ολοκλήρωση των requests, τις οποίες έπρεπε στη συνέχεια να μεταφράζει σε δυαδικό σύστημα.

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Το κέρδος από το πρωτόκολλο HTTP/2

  • Βελτίωση εμπειρίας και ταχύτητας φόρτωσης -και σε mobile
    Τα χαρακτηριστικά του HTTP/2 συμβάλλουν στη σημαντική μείωση των καθυστερήσεων πρόσβασης σε υπηρεσίες διαδικτύου.
  • Φτηνότερο internet
    Αυξάνοντας και βελτιώνοντας την διακίνηση δεδομένων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας θα μειώσουν τα κόστη λειτουργίας τους διατηρώντας υψηλές ταχύτητες στο ίντερνετ.
  • Αποσυμφόρηση δικτύων – ελεύθεροι πόροι για απομακρυσμένες περιοχές
    Όσοι περισσότεροι υιοθετήσουν το νέο πρωτόκολλο, τόσο περισσότερο θα αποσυμφορίζονται οι πόροι. Συνεπώς, θα ελευθερώνεται bandwidth και πόροι για γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές.
  • Εμπλουτισμένη, multimedia εμπειρία πλοήγησης
    Τα χαρακτηριστικά και οι τεχνολογίες του HTTP/2, όπως για παράδειγμα η συμπίεση header, “κόβουν” αρκετά bytes από τον όγκο πλούσιου multimedia περιεχομένου.
  • Ασφάλεια
    Από μόνο του το γεγονός ότι χρειάζεται κρυπτογραφημένη σύνδεση για να λειτουργήσει το HTTP/2, προάγει την ασφάλεια στο ίντερνετ. Επίσης, το ότι οι εντολές βρίσκονται σε δυαδικό σύστημα (binary) συμβάλλει στην προστασία των ευαίσθητων δεδομένων που ανταλλάσονται.
  • Καινοτομία
    H εξέλιξη του HTTP/2 είναι η μεγαλύτερη καινοτομία που έχει γίνει στο συγκεκριμένο πρωτόκολλο, από το 1999!
  • Καλύτερο SEO
    Πλέον, για να βελτιώσει κανείς το SEO σε μια σελίδα, πρέπει να πάει ένα βήμα παραπέρα από το front-end, μάρκετινγκ. Το νέο HTTP -με τις καινοτόμες τεχνολογίες του- φέρνει μια μεγάλη αλλαγή και επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει βελτίωση SEO, από τη βάση.

Αποκτήστε και εσείς από την Websitepro μια ιστοσελίδα βασισμένη σε HTTP/2 πρωτόκολλο για να απολαμβάνετe εσείς και οι επισκέπτες σας ταχύτατη εμπειρία πλοήγησης.