Eshop B2B. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να ξεκινήσετε

Eshop B2B. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να ξεκινήσετε

Eshop B2B είναι η διαδικασία μάρκετινγκ και πώλησης προϊόντων μεταξύ δύο επιχειρήσεων στο διαδίκτυο μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ο στόχος είναι απλός: επεκτείνετε την προσέγγιση πελατών και μειώστε το κόστος εξυπηρέτησης για να αυξήσετε τα έσοδα για την επιχείρησή σας. 

Πώς όμως ξεκινάτε μια επιχείρηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο B2B και τι επιφυλάσσει το μέλλον; 

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με αυτό το μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου, μην ανησυχείτε. Αυτός ο οδηγός θα σας καθοδηγήσει στο πώς λειτουργεί, πως να ξεκινήσετε ένα Eshop και επιτυχημένα παραδείγματα ηλεκτρονικού εμπορίου B2B για να εμπνεύσετε τις δικές σας λειτουργίες.

 

Πώς λειτουργεί το Eshop B2B

Το Business-to-business (ή B2B) αναφέρεται στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας μεταξύ δύο επιχειρήσεων. 

Ως επιχειρηματικό μοντέλο, το B2B διαφέρει σημαντικά από το B2C, όπου οι επιχειρήσεις πωλούν απευθείας στους καταναλωτές. Το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B περιλαμβάνει συναλλαγές μεταξύ ενός κατασκευαστή και ενός χονδρέμπορου ή ενός χονδρέμπορου και ενός λιανοπωλητή, μέσω μιας διαδικτυακής πύλης πωλήσεων.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα μοντέλα πωλήσεων. Ορισμένες εκτιμήσεις αποτιμούν την παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2B σε πάνω από 12 τρισεκατομμύρια δολάρια, καταλαμβάνοντας το 13% των συνολικών πωλήσεων B2B στις ΗΠΑ.

Η καινοτομία και η τεχνολογία από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου B2B συνέβαλαν στην προώθηση του κινήματος. Η επιχείρηση B2B περιελάμβανε παραδοσιακά διαδικασίες έντασης εργασίας, χειρωνακτικές πωλήσεις και διαδικασίες μάρκετινγκ. Η εισαγωγή του ψηφιακού εμπορίου βοηθά αυτές τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα μέσω της αυτοματοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου .

Οι πωλητές B2B συνεργάζονται με:

  • Χονδρέμποροι
  • Μεγάλοι λιανοπωλητές
  • Οργανισμοί όπως σχολεία ή μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί 
  • Μεταπωλητές

Οι αγοραστές και οι πωλητές μπορούν πλέον να συναντιούνται σε ένα ψηφιακό σπίτι, υποβάλλοντας και διαχειριζόμενοι παραγγελίες από τα κινητά τους τηλέφωνα και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με διανομείς και προμηθευτές.

Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας χονδρικής B2B

Η αυτοματοποίηση της διαδικασίας χονδρικής σε Eshop B2B, αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο χτίζουμε την ομάδα μας.Μας εμποδίζει να χάσουμε παραγγελίες στις 2 το πρωί και εμποδίζει τους πελάτες μας να περιμένουν να κάνουν μια παραγγελία μέχρι να είμαστε στο γραφείο. Απλώς λύνει τόσα πολλά προβλήματα»

— Paul Hodge, Διευθύνων Σύμβουλος της Laird Superfood

Τα βασικά πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου B2B περιλαμβάνουν:

  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων μεταξύ επιχειρήσεων, προμηθευτών και διανομέων
  • Μειωμένο κόστος υποδομών και γενικών εξόδων 
  • Λιγότερη ανάγκη για μεσάζοντες, υψηλότερες προοπτικές ανάπτυξης
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε μαζική αγορά σε κλίμακα
  • Η επώνυμη παρουσία του Omnichannel διαθέσιμη 24/7
  • Καλύτερες σχέσεις συνεργατών
  • Υψηλή παραγωγικότητα των εργαζομένων 

Η πανδημία COVID-19 εξέθεσε πολλές αδυναμίες στις αλυσίδες εφοδιασμού και τα πολλά ελαττώματα στις ροές εργασίας B2B. Η ασημένια επένδυση ήταν η κίνηση προς τις διαδικτυακές πωλήσεις. Αν και μπορεί να φαίνεται τρομακτικό να μετακινήσετε ολόκληρη την επιχείρησή σας B2B στο διαδίκτυο, όσοι αποκομίζουν τα οφέλη της καλύτερης εμπειρίας πελατών, της βελτιωμένης παραγγελίας και των νέων ροών εσόδων για την εταιρεία τους.

Τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου B2B

Εάν μόλις ξεκινάτε το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B, πιθανότατα θα πέσετε σε μία από τις ακόλουθες τρεις κατηγορίες. Κάθε μία έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της και πολλές επιχειρήσεις λειτουργούν σε πολλές κατηγορίες ταυτόχρονα. 

B2B2C

Το B2B2C, ή από επιχείρηση σε επιχείρηση σε καταναλωτή, πουλά απευθείας στον καταναλωτή χωρίς να χρησιμοποιεί μεσάζοντα. Οι χονδρέμποροι ή οι κατασκευαστές παράγουν αγαθά. Αυτά τα αγαθά στη συνέχεια πωλούνται σε οντότητες B2B που τα πωλούν απευθείας στον καταναλωτή. 

Σε ένα περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου, μια επιχείρηση B2B2C συχνά περιλαμβάνει μια ψηφιακή βιτρίνα που παρουσιάζει τον κατάλογο προϊόντων της. Ο καταναλωτής μπορεί να γνωρίζει ή να μην γνωρίζει ότι το προϊόν δεν δημιουργείται απευθείας από την επιχείρηση. 

ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Σε μια εγκατάσταση χονδρικής, οι επιχειρήσεις αγοράζουν προϊόντα χύμα από διανομείς ή κατασκευαστές για να τα προσφέρουν στη συνέχεια προς πώληση στον καταναλωτή σε τιμές λιανικής. 

Εάν είστε προμηθευτής χονδρικής, οι αγορές B2B με γνώμονα τον αγοραστή είναι ένας καλός τρόπος για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας σε αγοραστές και λιανοπωλητές με λιγότερη προσπάθεια μάρκετινγκ. Υπάρχουν αγορές προσανατολισμένες στον αγοραστή όπου υπάρχουν πολλοί αγοραστές και λιγότεροι πωλητές. 

Οι αγοραστές σε αυτήν την περίπτωση έχουν τις δικές τους διαδικτυακές αγορές. Προσκαλούν προμηθευτές και κατασκευαστές να δείξουν τα προϊόντα τους και να δέχονται προσφορές από διαφορετικούς πωλητές. 

Κατασκευαστής

Οι κατασκευαστές παράγουν αγαθά σε μεγάλες ποσότητες που στη συνέχεια πωλούνται σε άλλους προμηθευτές, χονδρεμπόρους ή κατασκευαστές. Για παράδειγμα, ένας κατασκευαστής μπορεί να παράγει εξειδικευμένα κορδόνια παπουτσιών. 

Αυτά τα κορδόνια πωλούνται στη συνέχεια σε έναν κατασκευαστή υποδημάτων πολυτελείας, όπου συναρμολογούν το παπούτσι και προσθέτουν το σήμα τους. Από εκεί, τα ολοκληρωμένα παπούτσια μπορούν να πωληθούν χύμα σε χονδρεμπόρους. 

Με τους καιρούς που αλλάζουν, οι κατασκευαστές είναι επιφορτισμένοι με την κάλυψη της ψηφιακής ζήτησης. Οι χονδρέμποροι, οι προμηθευτές, άλλες οντότητες B2B και οι καταναλωτές αναζητούν αυξημένη ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν κατασκευασμένα είδη. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται ολοένα και περισσότερο τους κατασκευαστές για να μπορούν να ολοκληρώνουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πρόσβαση σε εξατομικευμένες λειτουργίες όπως η τιμολόγηση, το χρονοδιάγραμμα παραγωγής ή το μέγεθος. 

Διανομέας

Οι διανομείς φροντίζουν για τη συσκευασία, την αποστολή και το μάρκετινγκ, κάτι που ένας κατασκευαστής μπορεί να μην θέλει να κάνει εσωτερικά. Οι κατασκευαστές έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με διανομείς για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. 

Μπορεί να δημιουργηθεί διαδικτυακή συνεργασία κατασκευαστή και διανομέα. Καταλήγοντας σε συμφωνίες μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, ο κατασκευαστής και ο διανομέας μπορούν να επιτύχουν ταχύτερες, πιο βελτιωμένες αλυσίδες εφοδιασμού για να ανταποκριθούν ή να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών. 

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η συγκέντρωση μεριδίου αγοράς προσφέροντας μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη είναι μια ανταγωνιστική αναζήτηση. Αυτό καθιστά απαραίτητη τη βελτιστοποίηση των οικονομικά αποδοτικών πρωτοβουλιών διανομής. 

Πάρτε για παράδειγμα το Fulfillment by Amazon . Σήμερα, πολλές νέες και καθιερωμένες επιχειρήσεις επιλέγουν να αναθέσουν σε τρίτους τις δραστηριότητες εκπλήρωσής τους σε οικονομικά αποδοτικούς κολοσσούς ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon. 

 

 

Στάδια μιας επιχείρησης B2B

Κανένα επιχειρηματικό ταξίδι B2B δεν είναι το ίδιο. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές βασικές φάσεις που περνάει κάθε επιχείρηση B2B καθώς αναπτύσσεται. Ακολουθεί μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς μια επιχείρηση μεταβαίνει από μια startup σε μια ώριμη και κερδοφόρα λειτουργία. 

Ξεκίνα το δικό σου Eshop B2B

Σκεφτείτε τη φάση εκκίνησης ως τη φάση του σπινθήρα όπου όλες οι ιδέες είναι δίκαιο παιχνίδι. Σε αυτό το στάδιο, έχετε περάσει από τη διαδικασία ιδεασμού και έχετε κάνει μια σταθερή επιλογή να ξεκινήσετε την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου B2B. 

Δοκιμάζετε την αγορά επιλέγοντας μια ιδέα, την φέρνετε στη ζωή και αποκτώντας αυτές τις πρώτες πωλήσεις. 

Το στάδιο εκκίνησης είναι το στάδιο ανατροφοδότησης. 

Καθώς πραγματοποιείτε πωλήσεις (ή αποτυγχάνετε) και λαμβάνετε σχόλια από την αγορά, αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να είστε ευκίνητοι και να προσαρμοστείτε ώστε να ανταποκριθείτε στη ζήτηση της αγοράς. 

Επιπλέον, αρκετοί βασικοί στόχοι είναι σχετικοί κατά τη φάση εκκίνησης, όπως: 

  • Επικύρωση του ελάχιστου βιώσιμου προϊόντος σας μέσω πωλήσεων
  • Η διασφάλιση της startup ιδέας σας λύνει ένα πρόβλημα και προσφέρει αξία
  • Υπολογισμός της συνολικής διευθυνσιοδοτήσιμης αγοράς (TAM)
  • Δημιουργία αναγνωρισιμότητας επωνυμίας

Ωστόσο, η επίτευξη αυτών των στόχων δεν πρόκειται να συμβεί χωρίς το μερίδιο των προκλήσεων εκκίνησης. Σε αυτό το στάδιο, μπορεί να ανακαλύψετε ότι το προϊόν σας απέτυχε και ότι το κοινό σας δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ να αγοράσει αυτό που πουλάτε. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι εύκολο να υπερεκτιμήσετε οι ίδιοι τις γνώσεις σας για την αγορά ως καταναλωτής. 

Από την άλλη, θα μπορούσε να συμβεί το εντελώς αντίθετο. Η ζήτηση για το προϊόν σας μπορεί να είναι τόσο υψηλή που να σας τελειώσουν τα λίγα προϊόντα που δημιουργήσατε για δοκιμή. 

Καθώς προσπαθείτε να δημιουργήσετε περισσότερα, οι καταναλωτές απορρίπτονται από την ανακοίνωσή σας που δεν είναι διαθέσιμο. Ομολογουμένως, το τελευταίο σενάριο είναι συχνά η εξαίρεση παρά ο κανόνας.  

Οι περισσότερες επιχειρήσεις δυσκολεύονται να πραγματοποιήσουν πωλήσεις στην αρχή και κερδίζουν γρήγορα έλξη. Αλλά αυτό είναι εντάξει. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η επιχειρηματική σας ιδέα δεν είναι πολύτιμη. 

Καθώς ακούτε σχόλια, πειραματίζεστε με διαφορετικές επαναλήψεις του προϊόντος σας και πουλάτε σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς σας, θα αρχίσετε τελικά να βλέπετε ανάπτυξη. Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο στάδιο. 

Ανάπτυξη Eshop B2B

Στο στάδιο της ανάπτυξης, μερικά πράγματα αρχίζουν να ενώνονται για εσάς. Οι πωλήσεις σας αυξάνονται, είναι πιο προβλέψιμες και νέοι πελάτες σας ανακαλύπτουν καθημερινά. 

Εδώ μπορείτε να αρχίσετε να αποκτάτε λίγο χώρο για να πειραματιστείτε με προσφορές, πιθανές συνεργασίες και την ευκαιρία να επανεπενδύσετε στους τομείς της υψηλότερης απόδοσης επένδυσης (ROI) της επιχείρησης. 

Το στάδιο ανάπτυξης σημαίνει επίσης ότι επανεξετάζετε συνεχώς τα συστήματά σας, πώς αντιμετωπίζετε τις αλυσίδες εφοδιασμού και επαναλαμβάνετε την προσέγγισή σας στις λειτουργίες. 

Μερικοί στόχοι στο στάδιο της ανάπτυξης είναι: 

  • Αναζητήστε πρόσθετη χρηματοδότηση από επενδυτές, εάν αυτό είναι μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής σας
  • Πρόσληψη βασικών υπαλλήλων 
  • Συνέχιση της οικοδόμησης σχέσεων προμηθευτών
  • Πειραματισμός με τακτικές μάρκετινγκ B2B

Η ανάπτυξη μπορεί να είναι επώδυνη. Οι αγορές αλλάζουν γρήγορα, πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις σας μπορεί να είναι ευάλωτες σε μεταβαλλόμενες απαιτήσεις, δαπανηρά λάθη ή έντονο ανταγωνισμό. Ωστόσο, εάν αξιοποιηθεί σωστά, το στάδιο ανάπτυξης οδηγεί τελικά την επιχείρησή σας στο σημείο όπου είναι έτοιμη να επεκταθεί πιο επιθετικά. 

Επέκταση Eshop B2B

Το στάδιο της επέκτασης είναι όπου μπορείτε να περιμένετε ανάπτυξη ραβδιών χόκεϊ. 

Δηλαδή, η ανάπτυξη ανεβαίνει μόνο προς τα πάνω και προς τα δεξιά σύμφωνα με τα διαγράμματα πωλήσεών σας καθώς αυξάνονται οι ταμειακές ροές, προχωράτε πέρα από την ισοτιμία και διαφοροποιείτε τα κανάλια διανομής σας. 

Ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς καθώς και τις ανάγκες της εταιρείας σας, ορισμένοι κοινοί στόχοι επέκτασης μπορεί να είναι:

  • Πρόσληψη κορυφαίων ταλέντων
  • Ανάπτυξη μιας βιώσιμης στρατηγικής υποστήριξης πελατών
  • Δημιουργία μιας πιο εξελιγμένης εμπειρίας μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια
  • Διατήρηση της ανάπτυξης κάθε τρίμηνο

Στο στάδιο της επέκτασης, οι προκλήσεις εξακολουθούν να υπάρχουν. Ο ανταγωνισμός είναι πιθανότατα έντονος, παλεύετε για να διατηρήσετε το μερίδιο αγοράς και τα έσοδα βασίζονται σε κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με τον προϋπολογισμό. 

Τώρα έχετε πόρους για να επενδύσετε για να λύσετε αυτές τις προκλήσεις και να βελτιώσετε στρατηγικά τις προσφορές σας. 

Λήξη

Στο στάδιο της ωρίμανσης, οι πωλήσεις σας είναι προβλέψιμες, μπορείτε να βασιστείτε σε μελλοντικές προβλέψεις για να διατηρήσετε τις ταμειακές ροές και την ανάπτυξη και μπορείτε να προσλάβετε όπως απαιτείται. 

Σε αυτό το στάδιο, είναι πιθανό:

  • Ψάχνετε να επεκτείνετε την προσφορά των προϊόντων σας
  • Δοκιμές νέων αγορών
  • Επένδυση στη νέα τεχνολογία
  • Δυνητικά εξετάζοντας στρατηγικές εξόδου
  • Επέκταση των καμπανιών μάρκετινγκ για να διατηρήσετε την ανάπτυξη 

Το στάδιο της ωριμότητας είναι όπου προσδιορίζετε με ακρίβεια τα περιθώρια κέρδους σας. 

Είστε εξοικειωμένοι με την αγορά-στόχο σας, γνωρίζετε τι τους αρέσει και ευχαριστείτε συνεχώς τους πελάτες σας με την εξαιρετική υποστήριξη πελατών και ένα πολύτιμο προϊόν. 

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, έχετε την επιλογή να περιστρέψετε, να δοκιμάσετε κάτι νέο, να σχεδιάσετε τη στρατηγική εξόδου σας ή να δοκιμάσετε νέες προσεγγίσεις για τον τρόπο που κάνετε τις επιχειρήσεις σας. 

Σε αυτό το στάδιο, έχετε πετύχει ένα τεράστιο ορόσημο. Τα κατάφερες. 

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αναπνέετε ευκολότερα και να βασίζεστε σε αξιόπιστες καθημερινές λειτουργίες, καθιερωμένα επιχειρηματικά συστήματα και ρουτίνες που διασφαλίζουν την κερδοφορία. 

 

Στο επόμενο άρθρο θα εξετάσουμε Τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου B2B

 

 

Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε στα Social Media με τα κουμπιά που θα βρείτε παρακάτω.

 

WOOCOMMERCE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TIKTOK

WOOCOMMERCE ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ TIKTOK

Μια νέα επέκταση Woocommerce ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθεί με σκοπό να επιτρέψει τη διαφήμιση εμπόρων στo ΤικΤοκ

 

SAN FRANCISCO , 25 Μαΐου 2022 /PRNewswire/ 

Η WooCommerce, η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, ανακοίνωσε σήμερα μια στρατηγική συνεργασία με την TikTok, μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες περιεχομένου στον κόσμο με ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως.

Το TikTok και το WooCommerce συνεργάζονται για να συνδέσουν τα 3,7 εκατομμύρια καταστήματα Woo-powered και την κοινότητα TikTok με μια νέα, επίσημη επέκταση TikTok για WooCommerce  – διαθέσιμη τώρα στο WooCommerce Marketplace. 

Η νέα επέκταση επιτρέπει στους εμπόρους να συγχρονίζουν τον κατάλογό τους με το TikTok και να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στους ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. 

Smart Video Generator

Οι έμποροι μπορούν πλέον να δημιουργούν εγγενείς διαφημίσεις TikTok “in-feed” με δυνατότητα κοινής χρήσης απευθείας από τον πίνακα ελέγχου WooCommerce.  Συμπεριλαμβάνετε μι ενσωματωμέν Smart Video Generator που απλοποιεί τη διαδικασία δημιουργώντας διαφημίσεις βίντεο χρησιμοποιώντας εικόνες υπαρχόντων προϊόντων. 

Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης τη χρήση ενός προηγμένου εικονοστοιχείου TikTok στον ιστότοπο ενός εμπόρου για συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης της καμπάνιας.

Η ενοποίηση θα προσφέρει πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε όλες τις λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου που σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το TikTok τους επόμενους μήνες.

“Η κοινότητα του TikTok λατρεύει να ανακαλύπτει νέες επιχειρήσεις και προϊόντα και έχουμε δει αμέτρητους εμπόρους να αυξάνουν το κοινό τους αγκαλιάζοντας τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα της πλατφόρμας TikTok.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το WooCommerce για να βοηθήσουμε τους εμπόρους τους να δημιουργήσουν ουσιαστικές παρουσίες και να οδηγήσουν πωλήσεις στο TikTok.” Melissa Yan, Επικεφαλής του Ecosystem Partnerships, TikTok

“Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό κανάλι που μπορούν να επωφεληθούν από τους εμπόρους, ήταν η κορυφαία εφαρμογή από λήψεις παγκοσμίως το 1ο τρίμηνο του 2022”, δήλωσε η Aleksandra Bettin , Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης στο WooCommerce. 

“Μέσω της συνεργασίας μας, παρέχουμε στους εμπόρους άμεση πρόσβαση στα διαφημιστικά εργαλεία TikTok, συμπεριλαμβανομένης της ενεργοποίησης και της εκπαίδευσης για το ξεκίνημα.” 

“Είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο που μας επιτρέπει να συνδεόμαστε με μια από τις πιο αφοσιωμένες βάσεις θαυμαστών μας.

Είναι εύκολο στη χρήση και απλό. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα επεκτείνουμε την εμβέλειά μας με το TikTok”, δήλωσε ο υπέυθυνος εμπορικού τμήματος του WooCommerce, Button Poetry.

Σχετικά με το WooCommerce 


Το WooCommerce είναι η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα, τροφοδοτώντας το 28% των κορυφαίων εκατομμυρίων διαδικτυακών καταστημάτων (BuiltWith).

Χτισμένο στο WordPress, δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλήσει οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επεκτασιμότητα, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο χτίζουν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.

Ξεκίνησε το 2011 και εξαγοράστηκε από την Automattic το 2015, η WooCommerce είναι μια πλήρως διανεμημένη εταιρεία με υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. www.woocommerce.com

 

Σχετικά με το TikTok


Το TikTok είναι ο κορυφαίος προορισμός για βίντεο σύντομης μορφής για κινητά. Η αποστολή μας είναι να εμπνέουμε τη δημιουργικότητα και να φέρνουμε χαρά.

Η TikTok έχει παγκόσμια γραφεία όπως το Λος Άντζελες , η Νέα Υόρκη , το Λονδίνο , το Παρίσι , το Βερολίνο , το Ντουμπάι , η Βομβάη , η Σιγκαπούρη , η Τζακάρτα , η Σεούλ και το Τόκιο .

 

Ζητήστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για το δικό σας Eshop

 

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

PAUL MAIORANA:

Όλα ξεκίνησαν με μια γραμμή κώδικα:

add_action('wp', 'woocommerce_init', 0);

Σήμερα, Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, σηματοδοτεί μια πολύ ξεχωριστή ημέρα για  WooCommerce, καθώς γιορτάζουμε τα 10α γενέθλιά μας! 

Πολλά έχουν συμβεί τα τελευταία 10 χρόνια και έχουμε διανύσει πολύ δρόμο από την ταπεινή αρχή μας. Ελάτε μαζί μας σε ένα ταξίδι στη λωρίδα μνήμης καθώς αναπολούμε και εξερευνούμε το συναρπαστικό ταξίδι του WooCommerce.

Hλεκτρονικό εμπόριο για WooThemes

Το 2010, το WooThemes άρχισε να εξετάζει την ιδέα της εισαγωγής της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συλλογή δημοφιλών θεμάτων τους.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Αφού διερευνήσαμε διάφορους τρόπους για να το κάνουμε αυτό (συμπεριλαμβανομένης μιας ιδέας που θα συνεπαγόταν τη διάθεση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέρος κάθε θέματος ), ανακοινώθηκε ότι το WooThemes θα προσλάβει δύο από τους προγραμματιστές πίσω από το Jigoshop για να δημιουργήσει ένα ειδικό plugin ηλεκτρονικού εμπορίου που ονομάζεται WooCommerce.

Πείτε ένα γεια στο WooCommerce

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2011, μια εσωτερική ομάδα μόλις τεσσάρων προγραμματιστών ξεκίνησε την πρώτη έκδοση του πρόσθετου WooCommerce. Η ενθουσιώδης αναμενόμενη κυκλοφορία έτυχε καλής υποδοχής στην κοινότητα του WordPress και πέρα από αυτήν, με τις ειδήσεις να συλλέγονται από μεγάλες εκδόσεις όπως το TechCrunch .

Το WooCommerce 1.0 κυκλοφόρησε με εννέα επεκτάσεις και έξι θέματα διαθέσιμα για χρήση, συμπεριλαμβανομένου του «Wootique» – μια δωρεάν προσφορά που είχε αναπτυχθεί ειδικά για την κυκλοφορία του WooCommerce.

Δείτε πώς ήταν ο πρώτος πίνακας ελέγχου προϊόντων WooCommerce:

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Πηγή εικόνας: TechCrunch

Και κάπως έτσι φαίνονταν οι αναφορές πωλήσεων:

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Πηγή εικόνας: TechCrunch

Τα πράγματα εξελίχθηκαν γρήγορα και, το 2012, βάζουμε τα πρώτα μας χρήματα χρησιμοποιώντας το WooCommerce για να τροφοδοτήσουμε το WooThemes.com, αποδεικνύοντας πόσο επεκτάσιμο είχε γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

“Δέκα χρόνια! Διασκεδάσαμε! Είναι εξωπραγματικό να βλέπουμε το προϊόν μας να αλλάζει κυριολεκτικά τον τρόπο ζωής.

Το περιβάλλον γύρω από το WooCommerce επέτρεψε την έναρξη και την ανάπτυξη εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων με εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες.

Η ανάπτυξη της ομάδας μας ήταν επίσης εκπληκτική. Ήταν προνόμιο να βλέπω άτομα να μεγαλώνουν όχι μόνο την καριέρα τους αλλά και τις οικογένειές τους ».

– Warren Holmes, COO

Η πορεία προς τα πέντε εκατομμύρια

Μόλις 16 μήνες μετά την κυκλοφορία, η ομάδα γιόρτασε τα 500.000 λήψεις . Και μόλις 137 ημέρες μετά από αυτό, η επιτυχία ήρθε ξανά καθώς φτάσαμε στο ορόσημο των 1 εκατομμυρίων λήψεων – αποδεικνύοντας την τεράστια ζήτηση για ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο του WordPress και μια απόδειξη για την ποιότητα του πρόσθετου.

Το 2014, ξεκινήσαμε την πρώτη μας εκδήλωση WooCommerce – WooConf . Πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο, περισσότερα από 300 άτομα παρακολούθησαν το διήμερο συνέδριο το οποίο γιόρτασε και εκπαιδεύτηκε σε όλα τα πράγματα WooCommerce και eCommerce.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Η ομάδα WooCommerce στο WooConf, 2014

Και αν και ήταν η πρώτη μας συνδιάσκεψη δεν ήταν αρκετά συναρπαστική, το βράδυ πριν από τη μεγάλη μέρα το WooCommerce ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια λήψεις.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Εν αγνοία της ομάδας εκείνη τη στιγμή, ήταν στο WooConf 2014 που οι συνιδρυτές του WooThemes ξεκίνησαν συζητήσεις με τον Matt Mullenweg σχετικά με μια πιθανή εξαγορά από την Automattic, αλλά θα πούμε περισσότερα για αυτό λίγο αργότερα!

Αργότερα τον ίδιο μήνα, το Storefront-το πρώτο επίσημο θέμα που επικεντρώθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο WooCommerce- κυκλοφόρησε στον κατάλογο θεμάτων του WordPress .

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Μια νέα εποχή στην Automattic

Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του WooCommerce, το 2015 η WooThemes εξαγοράστηκε από την Automattic . Σε ένα βίντεο που ανακοίνωσε την εξαγορά, ο Matt Mullenweg έδωσε μια εικόνα για αυτήν την απόφαση:

«Σε ένα WordCamp πριν από μερικά χρόνια, κάποιος σηκώθηκε και με ρώτησε πότε θα διευκολύνουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και έτσι δημιουργήσαμε ένα Blog. Όλοιενθουσιάστηκαν. Υπήρχε από καιρό ζήτηση για καλύτερη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά ήταν εκτός του πεδίου αυτού που θα μπορούσε να κάνει καλά η Automattic. ”

Επιπλέον, η ομάδα του WooThemes μοιράστηκε μια σειρά από ομοιότητες με αυτήν της Automattic. Ήταν πλήρως διανεμημένη, έχοντας πάθος για τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα και έναν ισχυρό σύνδεσμο με την υπάρχουσα κοινότητα WordPress, ήταν ένα τέλειο ταίριασμα.

Εκείνη την εποχή, η ομάδα των 55 ήταν η μεγαλύτερη εξαγορά που είχε κάνει ποτέ η Automattic και σήμανε ότι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και του WordPress θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce
Η ομάδα στο πρώτο Automattic Grand Meetup

Ένα χρόνο μετά την ένταξή του στην Automattic, η μάρκα WooThemes αποσύρθηκε υπέρ ενός που εστιάζει αποκλειστικά στο WooCommerce. Το WooThemes.com θα ανακατευθυνόταν τώρα στο WooCommerce.com και η ανάπτυξη θεμάτων θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της επιχείρησης, αλλά υπό την επωνυμία WooCommerce.

Την ίδια χρονιά, η δεύτερη εκδήλωση WooConf πραγματοποιήθηκε στο Austin του Τέξας και προσέλκυσε παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο.

Γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του WooCommerce

Η ομάδα συνέχισε να μεγαλώνει και μπορέσαμε να ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τη δική μας σειρά προϊόντων για να υποστηρίξουμε περαιτέρω τους πελάτες μας. Μερικά αξιοσημείωτα γεγονότα είναι WooCommerce Συνδρομές , WooCommerce shipping , και πιο πρόσφατα, WooCommerce πληρωμές .

Επιπλέον, στις αρχές του 2019, ξεκινήσαμε την εφαρμογή μας για κινητά για iOS και Android – δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες μας να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους εν κινήσει.

Με μια πορεία συνεχώς προς τα εμπρός, χάρη στη δέσμευση της ταλαντούχας ομάδας μας, των βασικών συνεργατών και της κοινότητας των συντελεστών, το WooCommerce έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ορόσημο 150 εκατομμυρίων+ λήψεων .

Το Marketplace μας διαθέτει τώρα περισσότερες από 730 επίσημες επεκτάσεις και θέματα, η ομάδα έχει πάνω από 300 άτομα και το WooCommerce έχει επίσης μεταφραστεί για 66 διαφορετικές τοπικές γλώσσες. Ένα στα τέσσερα καταστήματα τροφοδοτείται από το WooCommerce , συμπεριλαμβανομένων των Chaka Khan , AeroPress και του New Zealand All Blacks Official Store .

10 χρόνια WooCommerce

Δεν θα τα καταφέραμε χωρίς εσάς . Σε αυτήν την ξεχωριστή ημέρα, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το ταξίδι – τους εμπόρους μας, τους προγραμματιστές, τους ειδικούς οργανισμούς, τους συνεργάτες και την κοινότητά μας.

Εδώ για τα επόμενα 10 χρόνια και μετά – υπάρχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά μας.

Έχουμε φιλόδοξα σχέδια και βλέπουμε αυτά τα πρώτα απίστευτα δέκα χρόνια μόνο την αρχή ενός μακρού και επιτυχημένου μέλλοντος. Δεσμευόμαστε να εξουσιοδοτούμε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλά οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επέκταση, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο δημιουργούν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.

Τα επόμενα 10 χρόνια αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερα και ψάχνουμε φιλόδοξα άτομα να έρθουν μαζί μας σε όλη την επιχείρηση . Τώρα είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική περίοδος για να εργαστείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η βιομηχανία γνωρίζει αστρονομική ανάπτυξη και εξελίσσεται κάθε μέρα.

Ζητήστε να κατασκευάσουμε για εσάς ένα Eshop με Woocommerce

Δημιουργία ESHOP με επιδότηση ΕΣΠΑ 5.000€

Δημιουργία ESHOP με επιδότηση ΕΣΠΑ 5.000€

Επιδότηση ΕΣΠΑ κάλυψης 100% έως του ποσού των 5.000 Ευρώ για τις επιχειρήσεις λιανεμπορίου

Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και θα αφορά αποκλειστικά τα καταστήματα λιανικής πώλησης με μέγιστο ποσό επιδότησης για κάθε επιχείρηση που θα ανέρχεται στα 5.000 ευρώ.

Ποιες επιχειρήσεις θα ενταχθούν στο πρόγραμμα;

Όλες οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις λιανικής που πλήττονται λόγω της πανδημίας και επιθυμούν να αποκτήσουν ηλεκτρονικό κατάστημα ενισχύοντας το πελατολόγιο τους. Η επιδότηση θα ανέλθει στο 100% της κατασκευής e-shop, με ανώτατο ποσό τα 5.000 ευρώ. Τα κριτήρια που θα πρέπει να πληρούν οι επιχειρήσεις θα γίνουν γνωστά με τη δημοσίευση του προγράμματος, τον Ιανουάριο του 2021 και θα αφορούν επιχειρήσεις λιανικής, έστω κι αν έχουν και την παραγωγή ή χονδρική πώληση ως ΚΑΔ δραστηριότητας, με προϋπόθεση να πραγματοποιούν πωλήσεις λιανικής και φυσικά τους διαθέτουν τους αντίστοιχους ΚΑΔ λιανικής πώλησης.

Τι περιλαμβάνει η επιδότηση 5.000 ευρώ για κατασκευή eshop;

Οι δαπάνες που μπορούν να ενταχθούν στην επιδότηση 5.000 ευρώ για κατασκευή eshop θα γίνουν γνωστές με τη δημοσίευση του προγράμματος, που αναμένεται στις προσεχείς μέρες. Με βάση τις προκαταρτικές προδιαγραφές που έχουν δοθεί, η επιδότηση των 5000 ευρώ, θα αφορά όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την ανάπτυξη και την υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου eshop.

Πότε πρέπει να ξεκινήσω την αίτηση για επιδότηση eshop;

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών προτάσεων ανακοινώθηκε ότι θα είναι η 31 Ιανουαρίου 2021. Μέχρι τότε θα πρέπει να έχετε καταθέσει τον επενδυτικό σας φάκελο όσον αφορά την κατασκευή e-shop. Για το λόγο αυτό σας προτείνουμε να μην το αφήσετε την τελευταία στιγμή και να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αναλυτικά για το νέο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ τηλεφωνικά στο 6980 330 581 ή στείλτε μας mail στο info@websitepro.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας και ένας εξειδικευμένος σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας.

6 + 5 =

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Το πώς να ξεκινήσω ένα Eshop είναι ένα ερώτημα που βασανίζει πολλούς αυτήν την εποχή. Έχει δημιουργηθεί η ανάγκη κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά υπάρχει μια γενική ασάφεια σχετικά με τις επιλογές που πρέπει να γίνουν όπως και με τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν.

Ελπίζω μέσα από αυτό το άρθρο να σας βοηθήσω να βάλετε τα πράγματα σε μια σειρά και να γίνουν όλα ποιο ξεκάθαρα.

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φυσικού & ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ακριβώς όπως και ένα φυσικό κατάστημα. Η μόνη διαφορά ευτυχώς είναι, ότι κοστίζει πολύ φθηνότερα. Από άποψη χρόνου εργασίας, παρακολούθησης, προβολής, φορολογίας, συντήρησης δεν διαφέρει καθόλου.

Ένα φυσικό κατάστημα απευθύνεται στην περιοχή γύρω από αυτό. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει Πανελλαδική ή Παγκόσμια απήχηση.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Τι χρειάζεται ένα Eshop

  • Φορολογική υπόσταση – Λογιστή. Αν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει μια επιχείρηση δηλωμένη στην εφορία, θα πρέπει να κάνετε έναρξη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να σας καθοδηγήσει ένας λογιστής.
  • Νομικός σύμβουλος. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει διάφορους όρους οι οποίοι χρήζουν νομικών συμβουλών για την συγγραφή τους. Δεν σημαίνει ότι θα έχετε μόνιμα έναν νομικό δίπλα σας. Αλλά για την δημιουργία αυτών των όρων καλό είναι να τον συμβουλευτείτε.
  • Domain Name. Είναι το όνομα πάνω στο οποίο θα βασιστεί η ιστοσελίδα σας. Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο στις αναζητήσεις της Google. Αν είναι διαθέσιμο ένα όνομα που είναι και λέξη κλειδί ταυτόχρονα είναι προτιμότερο. Δηλαδή αν το αντικείμενο είναι βραδινό φόρεμα και το όνομα της επιχείρησης Παπαδόπουλος, θα είναι προτιμότερο να κατοχυρώσω ένα όνομα π.χ vradino-forema.gr από το papadopoulos.gr. Έχω γράψει ένα σχετικό άρθρο εδώ: Domain Name
  • Hosting. Πρόκειται για την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας. H ιστοσελίδα-ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα σύνολο αρχείων, βάσης δεδομένων, που φιλοξενούνται σε ένα διακομιστή – υπολογιστή. Αυτός βρίσκετε σε ένα Data Center ειδικά διαμορφωμένο, με αδιάλειπτη παροχή ενέργειας και ένα σύνολο από κανόνες ασφάλειας. Όταν κάποιος πληκτρολογεί το domain σας στην ουσία κατευθύνετε στο Hosting και προβάλει τα αρχεία σας.
  • Κατασκευή Eshop. Ένας web Developer Free Lancer ή μια Εταιρεία θα αναλάβει την δημιουργία του eshop σας, την προβολή, την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης καθώς και την συντήρηση.
  • Τρόποι Πληρωμής. Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει κάποιους στάνταρ τρόπους πληρωμής όπως (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τράπεζα, Paypal). Αν θέλετε να δέχεστε πληρωμή με κάρτες θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με μια τράπεζα η οποία θα σας διαθέσει ένα ηλεκτρικό
  • Τρόποι Αποστολής. Θα χρειαστείτε μια καλή συμφωνία με κάποια από τις εταιρείες Courier, ώστε να εξασφαλίσετε τις καλύτερες δυνατές τιμές για μεταφορικά. Είναι πολύ σημαντικό στην λειτουργία ενός Eshop και θα δείτε σε πολλά καταστήματα δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό παραγγελίας και άνω.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Λάθη και παγίδες στην κατασκευή Eshop

Υπάρχουν λάθη και παγίδες που σας περιμένουν στην κατασκευή του Eshop.

Λάθη

  • Αν νομίζετε ότι ένα eshop το κατασκευάζεις και στην συνέχεια δουλεύει μόνο του, έχετε διαπράξει το πρώτο σημαντικό λάθος. Όπως είπαμε στην αρχή του άρθρου είναι ίδιο με το φυσικό κατάστημα. Το καθαρίζεις, το συντηρείς, ανανεώνεις την βιτρίνα και τα προϊόντα, δημιουργείς ανέσεις προς τους πελάτες και είναι πάντα λειτουργικό. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και με το Eshop.
  • Αν δεν τα καταφέρνετε με την διαχείριση ή δεν προλαβαίνετε, μην αναθέσετε ποτέ σε ένα φίλο, έναν υπάλληλο που ξέρει το “Facebook”. Προσλάβετε κάποιον ειδικά για αυτήν την δουλειά, ή ζητήστε από μια εταιρεία να αναλάβει την διαχείριση. Είναι πολύ σοβαρή η διαχείριση και η επαφή με τους πελάτες.
  • Ένα Eshop που μόλις δημιουργήθηκε δεν έχει έσοδα απευθείας. Χρειάζεται χρόνο, δουλειά, διαφήμιση. Εκεί έξω υπάρχουν χιλιάδες eshop που έχουν δημιουργηθεί πριν από το δικό σας. Αν περιμένετε να ξεκινήσει ένα eshop και να έχει κέρδη από την πρώτη εβδομάδα θα απογοητευτείτε.
  • Κάντε έρευνα. Πολλά eshop ξεκίνησαν χωρίς να έχουν κάνει έρευνα αγοράς για το προϊόν που πουλάνε. Το αποτέλεσμα είναι στην πορεία να ανακαλύψουν ότι υπάρχει ανταγωνισμός με πολύ καλύτερες τιμές ή με καλύτερες παροχές.

Παγίδες στην κατασκευή Eshop

  • Κόστος κατασκευής Eshop. Θα παρατηρήσετε ότι στην αγορά κατασκευής Eshop υπάρχει μεγάλη διακύμανση τιμών. Θα ακούσετε τιμές 300€ – 3.000€. Η παγίδα είναι στα ψιλά γράμματα. Αυτός που πουλάει ένα eshop με 300€ στην ουσία βάση ωρών εργασίας και μόνο, το κάνει δώρο. Αυτός που πουλάει ένα Eshop 3.000€ προφανώς συμπεριλαμβάνει στην τιμή τα κόστη του (Διαφήμιση, πολυτελείς εγκαταστάσεις, μεγάλο αριθμό υπαλλήλων). Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Εμείς στην Websitepro λέμε ότι ένα eshop “ξεκινά” από 700 ευρώ και αυτό γιατί δεν είναι όλα τα eshop ίδια. Κάποιο έχει περισσότερα προϊόντα, τρόπους πληρωμής, διαφορετικές ιδιότητες, modules, και Custom επεμβάσεις. Άρα λοιπόν υπάρχει ένα κόστος βασικής εγκατάστασης, περιγράφοντας με ακρίβεια τι περιλαμβάνει (Hosting, Domain, Κατασκευή) και ότι προστίθεται χρεώνετε επιπλέον.
  • Τεχνική Υποστήριξη. Η τεχνική υποστήριξη σε ένα eshop θεωρείται απαραίτητη και συγκεκριμένη. Θα πρέπει να προκαθορίσετε το κόστος και να σιγουρευτείτε ότι η τεχνική υποστήριξη είναι σε θέση να σας καλύψει. Το ότι δημιούργησε κάποιος για εσάς ένα eshop μην θεωρείτε σίγουρο ότι θα μπορεί και σας υποστηρίξει.  Έχω συναντήσει πολλές φορές την περίπτωση (το έφτιαξε ο γραφίστας μου με έναν εξωτερικό συνεργάτη προγραμματιστή). Όταν θα έχετε πρόβλημα θα παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο.

 

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Διαφήμιση –  SEO προώθηση για Eshop

Η κατασκευή είναι το πρώτο βήμα σε όλη την διάρκεια λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, η προώθηση είναι το κυριότερο μέλημα σας. Μια διαδικτυακή επιχείρηση νεοσύστατη έχει την ανάγκη της διαφήμισης. Τα καταστήματα Zara, Coca Cola, Audi μπορεί να μην την χρειάζονται γιατί έχουν ήδη ένα καθιερωμένο Brand Name. Εσείς όμως θα την χρειαστείτε απαραίτητα.

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι μια υπηρεσία που κοστίζει περισσότερο από την κατασκευή του Eshop, καθώς έχει μακροχρόνια διάρκεια υλοποίησης. Αυτό που θα προσφέρει είναι η βέλτιστη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Όταν λέμε κατάταξη εννοούμε την θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Eshop που βγαίνουν πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι κερδοφόρα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Συνοψίζοντας

Ένα eshop μπορεί να αποβεί μια κερδοφόρα επιχείρηση εφόσον της δοθούν όλα εκείνα τα προαπαιτούμενα που θα είχε και ένα φυσικό κατάστημα. Σχεδιάστε σωστά την υλοποίησή του και δώστε του τον χρόνο και την προσοχή που χρειάζεται.

Όπως πολλές επιχειρήσεις φυσικά καταστήματα έχουν αποτύχει, αυτό μπορεί να συμβεί και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όλες οι επιχειρήσεις “επιχειρούν” δηλαδή ρισκάρουν. Εσείς φροντίστε να πάρετε το μικρότερο ρίσκο. Αυτό θα γίνει με προσεκτικά βήματα υλοποίησης και πολλή δουλειά.

 

Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το δικό σας Eshop και επιθυμείτε να το σχεδιάσουμε μαζί, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.

 

 

Ζητήστε να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα ή το E-shop σας

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Ο κορωναϊός ή COVID-19 είναι εδώ δημιουργώντας μια πρωτοφανή παγκόσμια κρίση.  Τα μέτρα προστασίας επιτάσσουν την καραντίνα στο σπίτι και τον περιορισμό των μετακινήσεων για σχεδόν αόριστο χρονικό διάστημα. Είναι το ελάχιστο δυνατό για να μην καταρρεύσει το σύστημα υγείας.

 

Οι οικονομικές επιπτώσεις του Κορωναϊού

 

Ο Κορωναϊός είναι η μία κρίση, παράλληλα βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας πολύ ποιο σκληρής οικονομικής κρίσης, με κλειστά καταστήματα, χώρους εστίασης, ελεύθερους επαγγελματίες, τουρισμό, ακτοπλοΐα, αερομεταφορές και πολλούς άλλους τομείς.

Αν σκεφτούμε έξυπνα και με βάση το συμφέρον μας, ίσως αυτή η «επόμενη μεγάλη κρίση» αποδειχτεί το εισιτήριο για την επιστροφή στην κανονικότητα.

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Ο Φράνκλιν Ρούσβελτ, παραλαμβάνοντας την Αμερικανική οικονομία στα όρια της εξαφάνισης το 1933 είπε: Δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, εκτός από τον ίδιο το φόβο. Ανώνυμοςπαράλογος και αναιτιολόγητος φόβος που παραλύει τις προσπάθειες να μετατρέψει κανείς την υποχώρηση σε προέλαση.

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Μένουμε Σπίτι

 

Τηρώντας λοιπόν την οδηγία “Μένουμε Σπίτι” η επόμενη σκέψη είναι η εργασία και ο φόβος μείωσης του εισοδήματος μας. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια ευκαιρία να συνεχίσουμε την δουλειά μας, την επαφή με τους πελάτες μας, την προώθηση των εμπορευμάτων μας δουλεύοντας από το σπίτι.

Απόδειξη ότι ήδη δημοσιογράφοι εργάζονται από το σπίτι, διάφορα καταστήματα μας ενημερώνουν ότι θα συνεχίσουν τις πωλήσεις τους από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, διάφοροι επαγγελματίες κλείνουν τα γραφεία τους και μας προτείνουν επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας τους, σχολεία μελετούν την περίπτωση μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

 

 

Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

 

Το άρθρο του Έθνους με τίτλο: Ατομική ευθύνη και στο Ίντερνετ: Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας αυτή καλείται να διεκπεραιώνεται σχεδόν εξολοκλήρου μέσω της τεχνολογίας και των δικτύων

Δεν είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί από κοντά την μεγάλη κίνηση στα δίκτυα τηλεπικοινωνιών από την τάση για εργασία από το σπίτι.

Για το ζήτημα αυτό πραγματοποιήθηκε βιντεοδιάσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου με τους διευθύνοντες συμβούλους του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και αιχμή τις πιθανές ενέργειες που μπορεί να αναλάβουν οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας λόγω των ειδικών αναγκών που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

 

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

 

Η ευκαιρία στην κρίση

 

Πολλοί από εσάς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό, έχετε σκεφθεί στο παρελθόν ότι πρέπει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop αλλά πάντα το αναλάβατε. Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία να επενδύσετε στη διαδικτυακή σας παρουσία, η οποία θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε την παρούσα κρίση βάζοντας ισχυρά θεμέλια για το μέλλον.

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα Eshop θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε το πελατολόγιο σας, ή τις πωλήσεις σας με κόστος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με το κόστος δημιουργίας φυσικού καταστήματος.

Στην Websitepro έχουμε δημιουργήσει ειδικές υποδομές τεχνικής υποστήριξης, για να έχουν οι πελάτες μας άμεση βοήθεια πάντα, στον χειρισμό και την συντήρηση της ιστοσελίδας τους. Ένας τεχνικός βρίσκεται πάντα στο πλάι σας έτοιμος να σας συμβουλεύσει ή να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε.

 

 

Ξεκινήστε την δημιουργία της δικής σας ιστοσελίδας

 

Η πρότασή μας είναι λοιπόν να ξεκινήσετε τώρα την δημιουργία της διαδικτυακής σας επιχείρησης, και να αρχίσετε να εργάζεστε από το σπίτι, διατηρώντας το πελατολόγιο και το εισόδημα σας. Τα βήματα είναι απλά:

  • Κατοχυρώνουμε το όνομα σας (myshop.gr).
  • Ξεκινάμε την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας (Hosting) σε εξειδικευμένους Servers.
  • Καταγράφουμε τις ανάγκες σας και μελετάμε την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας.
  • Δημιουργούμε το εικαστικό που σας εκφράζει.
  • Βελτιστοποιούμε την ιστοσελίδα σας για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.
  • Σας εκπαιδεύουμε για την διαχείριση της ιστοσελίδας.

Είστε έτοιμοι να διαχειρίζεστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Στην πορεία θα είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας συμβουλέψουμε και να συντηρούμε την ιστοσελίδα σας.

 

Ο κορονοϊός δεν πρέπει να μας αφήσει μόνο φόβο, ίσως δημιουργήσουμε και μια ασπίδα επαγγελματικής προστασίας  για το απώτερο μέλλον.

 

Ζητήστε να σας ενημερώσουμε

10 + 11 =