Κατασκευή ιστοσελίδων

Κατασκευή ιστοσελίδων

Η κατασκευή ιστοσελίδων έχει σαν στόχο την καλύτερη δυνατή παρουσίαση μιας επιχείρησης, επαγγέλματος, καλλιτέχνη, E-shop για online πωλήσεις και διαφόρων άλλων κατηγοριών ανθρώπων, επαγγελματιών, επιχειρήσεων, οργανισμών που θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο internet.

Για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, πρέπει αυτός που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας, να έχει πάρει μια συνέντευξη από τον ενδιαφερόμενο, για να μπορέσει να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες, το κοινό που στοχεύει η ιστοσελίδα, και το γενικό μήνυμα που θα περνάει στους επισκέπτες.

Η γνώση μιας πλατφόρμας ή μιας τεχνολογίας κατασκευής ιστοσελίδων δεν αρκεί, για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη ιστοσελίδα. Χρειάζονται συνδυασμοί γνώσεων προγραμματισμού, εικαστικής επεξεργασίας, internet marketing και πάνω από όλα φαντασία.

Σήμερα κάποιος που θέλει να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα, πέφτει σε έναν κυκεώνα προσφορών και πληροφοριών για την κατασκευή ιστοσελίδων, που είναι πολύ εύκολο να καταλήξει στην παγίδα του “το πλήρωσα 2 φορές“.

Κάνοντας αναζήτηση στο Google με την λέξη κλειδί “κατασκευή ιστοσελίδων“, θα βρείτε τίτλους που ο ένας με τον άλλον έρχονται σε μια τρομακτική αντίθεση πχ:

κατασκευή ιστοσελίδων δωρεάν

κατασκευή ιστοσελίδας με 80 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 500 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 300 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας με 20 ευρώ τον μήνα

Eshop από 700 €

Σίγουρα ένας λογικός άνθρωπος σαστίζει και του είναι αδύνατο να κατανοήσει το σκεπτικό του κάθε τίτλου. Αρχίζει να σκέπτεται ότι η κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί να είναι δωρεάν ή να φτάνει και τα 1000 ευρώ.

Για να δούμε καλύτερα αυτό που συμβαίνει, φανταστείτε ότι σκοπεύεται να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο και συναντάτε αυτούς τους τίτλους. Αντικαταστήστε την λέξη Κατασκευή ιστοσελίδων με την λέξη Αγορά αυτοκινήτου, και πείτε μου σε ποιος τίτλος θα σας φαινόταν λογικότερος.

Το σίγουρο είναι ότι κανένας και καμία εταιρεία δεν δίνει κάτι δωρεάν και αν το δίνει σίγουρα δεν έχει αξία, αλλιώς θα την κοστολογούσε. Επί σεις εκείνος που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία με 80€ σε σχέση με τον άλλον που την πουλάει 500€ κάπου έχουν διαφορά.

Με λίγα λόγια εδώ υπάρχει το ρητό “ότι πληρώσεις παίρνεις“. Για τον λόγο αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσετε από την αρχή τι θα πάρετε με 80€ και γιατί έχει διαφορά με εκείνον που σας το δίνει 500€. Θέμα “κινέζικου” δεν παίζει σίγουρα. Ο γνώμονας βέβαια είναι τι ακριβώς θέλω να φτιάξω. Αν ξεκινώ να φτιάξω κάτι για την πλάκα μου, θα επιλέξω αυτόν με τα 80€, ή τον άλλον με το δωρεάν.

Υπάρχουν και διάφορες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων τύπου (τζάμπα) για τον ανάλογο ενδιαφερόμενο όπως π.χ η Wix  www.wix.com είναι κάτι σαν το IKEA (Καλή τύχη στην συναρμολόγηση). Είναι μια πάρα πολύ καλή λύση για το www.periptero-alepoxori.gr το οποίο δεν έχει ανάγκη κάποιας σοβαρής παρουσίας στο internet οπότε έφτιαξε κάτι για την πλάκα του δωρεάν.

Ο επαγγελματίας που θέλει η παρουσία του στο internet να έχει υπόσταση, να έχει επισκέπτες, να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του θα προσπαθήσει να φτιάξει μια ιστοσελίδα η οποία θα του αποφέρει κέρδη.

Θα πρέπει να επιλέξει μια εταιρεία ή έναν επαγγελματία στην κατασκευή ιστοσελίδων, ο οποίος θα είναι δίπλα του σε κάθε νέο ζήτημα που θα προκύψει, είτε αυτό είναι προσθήκη extra λειτουργιών, αναβάθμιση, προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να έχει πληρώσει τις υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδας για να μπορεί να ζητήσει αποτελέσματα ή ευθύνες. Ο ξάδερφος, ο hacker της γειτονιάς, η φίλη της ανιψιάς του κουμπάρου, που έφτιαξαν κάτι δωρεάν δεν χρίζουν ευθυνών.

Ζητήστε αναλυτικό κοστολόγιο, χρονοδιάγραμμα εργασιών και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης στο μέλλον. Κάντε έρευνα αγοράς  και συγκρίνετε αυτό που σας δίνει ο κάθε ένας, πάντα με αναλυτικό κοστολόγιο. Ψάξτε το “αλλά” πίσω από το δωρεάν.

Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν είναι απλή υπόθεση και θα καθορίσει το μέλλον σας στο διαδίκτυο. Για αυτό και μόνο αξίζει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή.

Στην Websitepro αναλαμβάνουμε την κατασκευή της ιστοσελίδας μέσα στα παραπάνω πλαίσια. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε και να σας παραδώσουμε μια οικονομική προσφορά για την ιστοσελίδα σας.

Κατασκευή ιστοσελίδων

 

Ιστοσελίδα

Ιστοσελίδα

Ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

Δημιουργία ιστοσελίδας

κατασκευή ιστοσελίδας

istoselida

Η ιστοσελίδα είναι το απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας και προσέγγισης νέων πελατών στην σημερινή αγορά!

Όλες οι παραπάνω λέξεις είναι λέξεις κλειδιά, με τις οποίες ψάχνουν καθημερινά χρήστες του internet, όταν θέλουν να συλλέξουν πληροφορίες για να κατασκευάσουν ιστοσελίδα.

Ο νέος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος τρόπος εύρεσης πελατών και αύξησης των πωλήσεων,  είναι η δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας.

Συχνά με καλούν επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν την ανάγκη προβολής σε ευρύτερο κοινό, όπως και επιχειρήσεις που ξεκινούν τώρα και θέλουν να προβληθούν. Όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή σε αυτά που ζητούν. Περισσότερη προβολή από όσο τους δίνει ή όχι η τοποθεσία που εδρεύουν καθώς και αύξηση του πελατολογίου τους.

Όμως μετά από την καθιερωμένη συζήτηση – συνέντευξη μαζί τους, ανακαλύπτω ότι δεν είναι σαφής οι στόχοι στο μυαλό τους. Πολλές φορές μάλιστα, ενώ σε έχουν καλέσει σαν ειδικό, παραβλέπουν τις συμβουλές και επιμένουν σε θέματα τα οποία  λειτουργούν αρνητικά ως προς την επιτυχία της ιστοσελίδας

OK. Ο πελάτης “αν επιμένει πολύ έχει δίκιο” και δεν έχει και νόημα να τον ταλαιπωρείς. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο, για να γλιτώσω κάποιον που θα το διαβάσει, από τις λάθος εμμονές και κατευθύνσεις που μπορεί να επιλέξει σε έναν χώρο, πολύπλοκο και διαδραστικό.

Target Group

Από εδώ ξεκινούν και τελειώνουν όλα. Σε ποιους όχι “απευθυνόμαστε”, αλλά ποιους θέλουμε να προσεγγίσουμε. Δηλαδή ένα κατάστημα με ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο, γνωρίζει τις προτιμήσεις και τις  αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Όταν όμως πάει να βγει στον “αέρα”, έχει να αντιμετωπίσει πάρα πολλές διαφορετικές προτιμήσεις συνήθειες και ιδιοτροπίες.

Όλα αυτά πρέπει να συνυπολογιστούν και να βρεθούν λύσεις, που θα ικανοποιούν και τον ποιο απίθανο πελάτη. Δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε όλους, να τους προσεγγίζεις και μετά να τους πουλάς ότι θες εσύ και με όποιο τρόπο θέλεις. Μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσεις ένα κακό όνομα στο internet και θα σε απορρίψουν.

Όταν λοιπόν καταλήξεις σε ποιο κοινό θέλεις να στοχεύσουν οι πωλήσεις σου, έχεις μπροστά σου αυτόματα και αυτά που πρέπει να τους προσφέρεις, με όσο το δυνατό απλό και ξεκάθαρο τρόπο. Έτσι θα στηθεί και η ιστοσελίδα σου, τονίζοντας αυτά που προσφέρει και αυτά που δεν είναι σε θέση προς το παρόν να διαθέσει. Όσο ποιο ξεκάθαρος είσαι προς το κοινό τόσο πιο πολύ σε σέβονται.

 Λειτουργικότητα

Θα θυμάμαι πάντα την περίπτωση ενός πελάτη, ο οποίος μου ζητούσε να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα, κουβεντιάζαμε, καταλήγαμε, βάζαμε τα πράγματα σε μια σειρά και ξαφνικά την ώρα που τελειώναμε την κατασκευή της ιστοσελίδας, έβλεπε άλλες δύο ιστοσελίδες ανταγωνιστών του και μου ζητούσε να αντιγράψουμε κομμάτια από την δική τους ιστοσελίδα.

Δεν υπάρχει χειρότερος τρόπος κατασκευής ιστοσελίδας, από την συνεχή αντιγραφή αποσπασματικά των ανταγωνιστών. Ο κάθε ένας από αυτούς, είχε την δική του φιλοσοφία και λειτουργία και εγώ έπρεπε να αντιγράφω διαφορετικές λειτουργίες. Όπως καταλαβαίνετε φτιάχθηκε μια ιστοσελίδα που μόνο λειτουργική δεν ήταν.

Μην προσπαθήσετε να αντιγράψετε λειτουργίες ιστοσελίδας ανταγωνιστών. Μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας και μάλιστα να τις κάνετε και ποιο απλές για τον χρήστη. Με λίγα λόγια μελετήστε τον ανταγωνισμό και σκεφτείτε μαζί με τον άνθρωπο που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας, λύσεις όσο ποιο απλές για τον χρήστη – επισκέπτη.

SEO – Λέξεις κλειδιά

Δημιουργήστε μια λίστα με λέξεις κλειδιά που θεωρείτε ότι ψάχνουν οι χρήστες σχετικές με αυτά που προσφέρετε. Υπάρχουν ειδικοί άνθρωποι και εργαλεία για να σας βοηθήσουν.Καμιά φορά υποθέτουμε ότι μια λέξη κλειδί είναι κατάλληλη για εμάς αλλά κάνουμε λάθος.

Οι αγοραστές δεν σκέφτονται όπως οι πωλητές. Ελάτε στην θέση του πελάτη. Βάλτε κάποιον μα πληκτρολογήσει στο  internet όπως αυτός το αντιλαμβάνεται,  μια λέξη κλειδί για κάτι που ψάχνετε. Συνήθως θα εκπλαγείτε με πόσο απλό τρόπο κάνουν αναζητήσεις οι χρήστες.

Παράδειγμα έχουμε μια επιχείρηση που επισκευάζει κατεστραμμένες βίδες. Βάζουμε λέξη κλειδί  “κατεστραμμένα σπειρώματα”, στην πορεία όμως ανακαλύπτουμε ότι οι χρήστες ψάχνουν “χαλασμένες βίδες” ή “κλοτσημένες βίδες”.

Άρα λοιπόν ένας στόχος που πρέπει να πιάσετε, είναι να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα σας, σε συνεργασία με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας.

Κάθε ενότητα (υποσέλιδο) της ιστοσελίδας σας, δεν μπορεί να στοχεύει σε παραπάνω από 2 λέξεις κλειδιά.

Φωτογραφίες και κείμενα σε ιστοσελίδα.

Χρειάζεστε καθαρές φωτογραφίες και αναλυτικό κείμενο για να έχετε σωστή απόδοση της ιστοσελίδας σας. Υπερβολικά πολλές φωτογραφίες επιβαρύνουν τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας και κάνουν μόνο κακό. Πάν μέτρον άριστον όπως έλεγαν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Το μοναδικό κείμενο, όχι αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες, και σχετικό με αυτό που πουλάμε, με περιεκτικότητα της λέξης κλειδί που στοχεύουμε περίπου στο 30%, είναι το σημείο εκείνο που η Google θα βαθμολογήσει την ιστοσελίδα μας  και θα μας δώσει μια καλή κατάταξη στις πρώτες θέσεις αναζήτησης. Χρειαζόμαστε πάνω από 300 λέξεις κείμενο.

Mobile ιστοσελίδα

Πλέον οι χρήστες κάνουν αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα ή Tablets. Αυτό οδήγησε την Google να έχει διαφορετικό browser για κινητές συσκευές και για την ευκολία των χρηστών της ξεχωρίζει ιδιαίτερα τις ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί και για προβολή σε κινητές συσκευές.

Ζητήστε λοιπόν από τον κατασκευαστή η ιστοσελίδα σας να έχει διαφορετική προβολή για κινητές συσκευές. Αυτό θα βοηθήσει τους επισκέπτες και η Google θα σας κάνει δώρο μια καλύτερη κατάταξη.

Δεν θα σας κουράσω άλλο θεωρώ ότι αυτά είναι κάποιοι στόχοι που αν φροντίσετε να τους πετύχετε θα έχετε καταληξει στην δημιουργία μιας τέλειας ιστοσελίδας με επισκεψημότητα.

Αν χρειάζεστε οποιεσδήποτε πληροφορίες ή συμβουλές είμαστε στην διάθεσή σας για την μελέτη και κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Καλέστε στο 6977 768095

Κατασκευή ιστοσελίδας τι χρειάζομαι και τι θα στοιχίσει.

Κατασκευή ιστοσελίδας τι χρειάζομαι και τι θα στοιχίσει.

Κατασκευή ιστοσελίδας. Βάλαμε στην αναζήτηση του Google την φράση “κατασκευή ιστοσελίδας”, εμφανίστηκαν μπροστά μας διάφορες Εταιρείες που υπόσχονται τα πάντα. Κάποιες και δωρεάν! Δεν υπάρχει δωρεάν και αν ναι δεν πρόκειται για την δική σου ιστοσελίδα με το δικό σου όνομα, αλλά για ένα stantar template κάτω από το Domain Name της Εταιρείας που το υπόσχεται.

Ήδη διάβασες κάποιους όρους που ίσως δεν γνωρίζεις. Συγνώμη δεν έχω σκοπό να σε κουράσω με τεχνικούς όρους αλλά να σου δώσω έναν οδηγό με τον οποίο όταν ξανα ακούσεις αυτούς τους όρους θα καταλαβαίνεις τι σημαίνουν.

Πάμε λοιπόν! Για να φτιάξεις μια ιστοσελίδα χρειάζεσαι τα παρακάτω:

  1. Domain Name
  2. Hosting
  3. Webdesign
  4. *SEO 

 

Domain Name για την κατασκευή ιστοσελίδας.

Το Domain Name είναι με απλά Ελληνικά το όνομα της ιστοσελίδας σου. Μπορείς να μπεις για παράδειγμα στο Papaki και να ψάξεις για όνομα το οποίο είναι διαθέσιμο (δεν το έχει κατοχυρώσει άλλος) και στην συνέχεια να το κατοχυρώσεις  (.gr) για 2 χρόνια. Η επιλογή του ονόματος έχει μεγάλη σημασία για την μετέπειτα πορεία της ιστοσελίδας σου στην κατάταξη της Google. Σε όλα μου τα κείμενα αναφέρω την Google γιατί θεωρώ ότι είναι μακράν η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και δεν έχει νόημα να συζητάμε για άλλες μηχανές αναζήτησης.

Έχω γράψει ένα ολόκληρο άρθρο για τον ρόλο του Domain στην κατασκευή της ιστοσελίδας θα το βρεις εδώ: Ο ρόλος του Domain Name  ατην κατασκευή ιστοσελίδας

Πατώντας πάνω σε ένα Domain π.χ www.websitepro.gr o Browser (Chrome – Mozilla – IE – Safari) μας μεταφέρει στην διεύθυνση (Hosting) στην οποία βρίσκονται τα αρχεία που έφτιαξε για εμάς ένας κατασκευαστής ιστοσελίδων (Webdesigner).

Άρα κατοχυρώνω ένα Domain νοικιάζω ένα Hosting και ένας Webdesigner φτιάχνει την ιστοσελίδα (σύνολο από αρχεία) τα οποία και “ανεβάζει” ή “μεταφορτώνει” στο Hosting.

Επιλέξτε έναν μεγάλο και δημοφιλή κατοχυρωτή στην Ελλάδα. Μην τσιμπήσετε με κατα 5-7 € φθηνότερο χωρίς καμία παροχή υποστήριξης.

Κόστος Domain Name (.gr) 2 έτη = 20 + Φ.Π.Α

 

Hosting φιλοξενία της ιστοσελίδας σε έναν Server.

Άν μιλάμε για ιστοσελίδα με κατάληξη .gr ή οποία απευθύνετε στην Ελλάδα το πρώτο που θα προσέξετε είναι να βρίσκεται στην Ελλάδα.

Στην συνέχεια βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για Εταιρεία η οποία προσφέρει 24 ώρες υποστήριξη 7 ημέρες την εβδομάδα.

Εγώ προσωπικά έχω επιλέξει την Tophost γιατί αν εμφανιστούν προβλήματα λύνονται αμέσως με ένα τηλέφωνο. Δεν θα επεκταθώ σε άλλες λεπτομέρειες γιατί στο σημείο αυτό απλά θέλω να ξέρετε τι είναι η φιλοξενία (Hosting).

Κόστος από 40 – 70 €  (αναλόγος χώρο στον δίσκο και επιπλέον παροχές ) / έτος + Φ.Π.Α

Επιλογή τύπου ιστοσελίδας

Εδώ πρέπει να επιλέξετε τον τύπο της ιστοσελίδας που καλύπτει τις ανάγκες σας. Οι ανάγκες μπορεί να ποικίλουν από μια απλή επαγγελματική παρουσίαση χωρίς συχνή μετατροπή η προσθήκη περιεχομένων (Στατική ιστοσελίδα), ή μια ιστοσελίδα με δυναμική διαχείριση περιεχομένων από τον εσάς όποτε το θελήσετε (Δυναμική ιστοσελίδα), και το ηλεκτρονικό κατάστημα στην περίπτωση που θέλετε ηλεκτρονικές συναλλαγές μεσα από την ιστοσελίδα (eshop).

  • Στατική ιστοσελίδα από 100 – 200 €
  • Δυναμική ιστοσελίδα από 200 – 400 €
  • Eshop από 300 – 600 €

 

Κατασκευή ιστοσελίδας – Web desing

Στην περίπτωση της στατικής ιστοσελίδας διαλέξτε έναν κατασκευαστή ο οποίος γνωρίζει καλά όλες τις τεχνοτροπίες και γλώσσες προγραμματισμού στο internet. ΠΡΟΣΟΧΗ στον πιτσιρικά της γειτονιάς ή στον συγγενή που μόλις τελείωσε μια σχολή. Κατά 99% θα χρειαστεί να την ξαναφτιάξτε αν δεν την εγκαταλείψετε.Μην μπείτε στην διαδικασία του πολύ φθηνού συνήθως το πληρώνετε 2 φορές.

Για δυναμικές ιστοσελίδες καλό είναι να χρησιμοποιήσετε μια δημοφιλή και έμπιστη πλατφόρμα δυναμικής διαχείρισης περιεχομένου όπως joomla, WordPress, Drupal υπάρχου πολλές άλλες άνευ σημασίας, εμένα θα μου επιτρέψετε να προτείνω WordPress.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το 70% των ιστοσελίδων που έρχονται πρώτες στις κατατάξεις αναζήτησης του Google είναι WordPress.

Για την περίπτωση του Eshop έχοντας χρησιμοποιήσει OsCommerce, Joomla + Virtumart  θα πρότεινα το Joomla 2.5 με Virtumart 2.

 

SEO Search Engine Optimization

Το άφησα για το τέλος για αυτό και ποιο πάνω το έχω με (*). Εξαιρετικής σημασίας στην πορεία της ιστοσελίδας σας.

Είναι όλες εκείνες οι τεχνικές που εφαρμόζονται στην ιστοσελίδα για να την κατατάξουν στις πρώτες θέσεις της Google. Η καλύτερη ιστοσελίδα είναι μια ιστοσελίδα που έρχεται πρώτη στην Google  και φέρνει επισκέπτες. Υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες SEO που συγκροτούν το αλγόριθμο της google ο οποίος επιλέγει ποιες σελίδες θα φέρει πρώτες και ποιες θα στείλει στα τάρταρα.

Οι άνθρωποι που εφαρμόζουν το SEO δεν είναι τυχαίοι, ενημερώνονται συνεχώς για κάθε νέα εξέλιξη στον αλγόριθμο της Google και γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και τι δεν πρέπει να κάνουν.Αν επιλέξετε να αγοράσετε ένα πακέτο SEO ζητήστε να μάθετε ακριβώς τις ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν, όπως και τον χρόνο απόδοσης.

Π{ιστεύω να μην σας κούρασα και να πήρατε μια ιδέα για την κατασκευή της ιστοσελίδας και το τι θα χρειαστείτε.

Στην Website Pro είμαστε στην διάθεσή σας για να σας συμβουλέψουμε και να σας υποβάλουμε την δική μας πρόταση.

 

Θέλω ιστοσελίδα

Θέλω ιστοσελίδα

Θέλω ιστοσελίδα

θέλω ιστοσελίδα

Όλο και ποιο συχνά σήμερα επαγγελματίες από όλες τις κατηγορίες επαγγελμάτων βλέπουν ότι είναι απαραίτητη η παρουσία της επιχείρησης ή των υπηρεσιών τους στο internet.

Συνήθως ξεκινούν με μια “σελίδα” στο Facebook  και το γράφω εντός εισαγωγικών γιατί δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για ιστοσελίδα αλλά στην ουσία για έναν υπό λογαριασμό στο Facebook κάτω από τον προσωπικό λογαριασμό ενός ατόμου.

Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δώσει τις παροχές και τα αποτελέσματα μιας πραγματικής ιστοσελίδας. Στην συνέχεια ένας δοκιμάζουν να φτιάξουν ένα blog γιατί είναι δωρεάν.

Μου έφτιαξε την ιστοσελίδα ένας φίλος δωρεάν

Μετά κάποιος “ψαγμένος” φίλος ρίχνει την ιδέα για την “τάδε” εταιρεία που σου δίνει την δυνατότητα “κάτω από το Domain της να κάνεις πάλι μια “δωρεάν” ιστοσελίδα.

Όταν τους ρωτάνε ποια είναι η ιστοσελίδα τους τότε απαντούν http://www.kapoiosite-kapou-ekei/tsampatzis.gr ” .

Τότε έρχεται η σκληρή αλήθεια και η συνειδητοποίηση του “επιτέλους θέλω ιστοσελίδα”., Προσοχή ο φίλος είναι και πάλι εδώ! Θα προτείνει τον “Hacker” πιτσιρικά της γειτονιάς που κάποτε κόλλησαν τα windows και του έμαθε εκείνο το υπέροχο Alt+Ctrl+Delete.

Σιγουρευτείτε ότι αύριο δεν θα πιάσει δουλειά στα Goodys και θα σας αφήσει ξεκρέμαστους να ψάχνετε κάποιον να αναλάβει την ιστοσελίδα σας.

Για να συνοψίσουμε οι ιστοσελίδες είναι ποιά μια πολύ σοβαρή υπόθεση και πρέπει να την κατασκευάσει κάποιος επαγγελματίας του είδους. Η ιστοσελίδα είναι το πρώτο αλλά βασικό βήμα της επαγγελματικής σας παρουσίας στο internet.

Μετά το πρώτο βήμα την κατασκευή θα ακολουθήσει ένα βασικότερο βήμα το SEO για την προώθηση της ιστοσελίδας σας με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά, ώστε να έρχεται στις πρώτες θέσεις κατάταξης στην αναζήτηση της Google.

Περισσότερες επισκέψεις = περισσότεροι πελάτες = περισσότερα έσοδα.

Φτιάχνω ιστοσελίδες αλλά δεν ξέρω τι είναι το SEO

Φανταστείτε λοιπόν ότι θέλετε να φτιάξετε ένα τζάκι και ο επαγγελματίας που επιλέξατε φτιάχνει πολύ ωραία τζάκια αλλά δεν ξέρει να φτιάχνει καμινάδες.

Επιλέξτε κάποιον για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ο οποίος θα μπορεί στην συνέχεια να καλύψει όλους τους τομείς προώθησης της ιστοσελίδας σας στην Google σε επαγγελματικούς καταλόγους στα Social Media και γενικότερα σε όλες τις νέες τεχνολογίες που εμφανίζονται στο internet.

Επιλογή Domain Name

Διαλέξτε προσεκτικά το Domain name σας. Παράδειγμα αν λέγεστε Παπαδόπουλος και ;έχετε ένα Beach Bar  στην Χαλκίδα, θα ήταν προτιμότερο ένα domain name (www.beachbar-chalkida.gr) από το (www.papadopoulos.gr).

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το όνομα της σελίδας είναι κάτι σαν την προσωπική κάρτα. Ένας επαγγελματίας του είδους θα σας συμβουλέψει να κατοχυρώσετε ένα όνομα που στην συνέχεια θα είναι λέξη κλειδί για την Google.

Ζητήστε να δείτε δουλειές του ανθρώπου που θα φτιάξει την ιστοσελίδα σας, να δείτε δείγμα της ιστοσελίδας, και να ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα μετά την κατασκευή της, ώστε να έχετε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα.

Αν το άρθρο σας φάνηκε χρήσιμο ή σας θύμισε καταστάσεις που είδη περάσατε, στην Websitepro είμαστε στην διάθεση σας για έχετε μια ολοκληρωμένη πρόταση κατασκευής ιστοσελίδας από ανθρώπους με τεράστια εμπειρία στον χώρο.

Καλέστε στο 6980 330581

O ρόλος του Domain Name στην κατασκευή της ιστοσελίδας

O ρόλος του Domain Name στην κατασκευή της ιστοσελίδας

O ρόλος του Domain Name στην κατασκευή της ιστοσελίδας

domain name

Έχουν γραφτεί κατά καιρούς πολλά για το ποιο είναι το κατάλληλο Domain Name στην κατασκευή της μιας ιστοσελίδας.

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι πρέπει να είναι απλό και περιγραφικό ώστε όταν δεν έχουμε άλλα στοιχεία να δώσουμε προφορικά για την ιστοσελίδα μας, να μην μας ρωτά κάποιος “πώς γράφεται”.

 

Δεν είναι λάθος, αλλά οι χρήστες πια που πραγματοποιούν αναζητήσεις δεν δίνουν σημασία στο domain name και τις περισσότερες φορές που θα πείτε σε κάποιον το Domain σας, αντί να το πληκτρολογήσει στο Address Bar του Browser, θα το γράψει στην αναζήτηση του Google κατά το 95%.

Το αποτέλεσμα θα είναι να πάρει μια πληθώρα από αποτελέσματα στα οποία δεν θα σας βρει. Θα προκύψει ένα τεράστιο μπέρδεμα με τηλέφωνα πίσω “για ξανά πες μου ή πιο από όλα είναι κ.τ.λ”.

Τομείς – καταλήξεις Domain Name

Ένα άλλο ζήτημα στην επιλογή του ονόματος είναι το σε ποιες αναζητήσεις (τομείς) θέλουμε να εμφανιζόμαστε, π.χ (.com, .gr, .org,.net).

Ως γνωστό οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται από τις ρυθμίσεις των χρηστών από ποια χώρα γίνετε η αναζήτηση, και προσπαθούν να παρουσιάσουv αποτελέσματα σύμφωνα με την χώρα στην οποία γίνετε η αναζήτηση.

Παράδειγμα όταν απευθύνεστε στην Ελλάδα καλό θα είναι να χρησιμοποιήσετε μία κατάληξη σε (.gr).

Επί σεις μία καλή κίνηση όσον αφορά το SEO, στην περίπτωση του παραπάνω παραδείγματος με στόχευση στην Ελλάδα, δεν αρκεί μόνο το όνομα να είναι σε (.gr) άλλα και ο Srever στον οποίο θα φιλοξενηθεί η ιστοσελίδα μας να είναι Ελληνικός.

Όνομα ιστοσελίδας

Πάρα πολλές φορές όσοι κατασκευάζουν ιστοσελίδες αντιμετωπίζουν το μεγάλο πρόβλημα με τον πελάτη, ο οποίος θεωρεί ότι το όνομα της ιστοσελίδας είναι σαν την ταμπέλα του καταστήματος. Σας έχω νέα. Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Το όνομα παίζει πλέον τεράστιο ρόλο για την εξέλιξη της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και όποιος αμφισβητεί την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης αρκεί να λάβει σοβαρά τον παρακάτω αλγόριθμο.

Καλύτερο αποτέλεσμα στις αναζητήσεις για λέξεις κλειδιά σχετικά με την ιστοσελίδα = περισσότερους επισκέπτες = περισσότεροι δυνητικοί πελάτες = περισσότερες πωλήσεις = επιπλέον χρήματα στην τσέπη σας.

Καταλήγουμε ότι η επιλογή του ονόματος γίνεται με τα παρακάτω βήματα:
  1. Το domain πρέπει να περιέχει τουλάχιστο μια λέξη κλειδί που θα χρησιμοποιηθεί αργότερα.
  2. Αν ο ανταγωνισμός για αυτή τη λέξη σε συνδυασμό με το εύρος γεωγραφικής περιοχής είναι μεγάλος,  πρέπει να συνδυαστεί και με τοπωνύμιο π.χ (www.souvlakia-volos.gr).
  3. Η ποιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης το Google εξετάζει τον τομέα παλαιότητα της ιστοσελίδας ώστε να φέρει την ιστοσελίδα σε καλύτερη θέση. Για να ανταγωνιστείτε ένα ένα παλαιότερο domain κατοχυρώστε για περισσότερα από 2 χρόνια το Domain σας.
  4. Η Google θεωρεί ότι ένα Domain με μεγάλη διάρκεια κατοχύρωσης είναι ένα πολύ καλό domain που δεν θα χαθεί σε 2 χρόνια.
  5. Μην δίνετε τόσο σημασία στις ταμπέλες. Αυτές μπορείτε να τις τοποθετήσετε μέσα στην ιστοσελίδα σας. Δώστε περισσότερη σημασία στις λέξεις κλειδιά οι οποίες θα πρέπει να περιέχει το Domain.

Και πάνω από όλα αν καταλήξατε μετά από έρευνα σε ένα κατασκευαστή ιστοσελίδας, που κρίνετε ότι θα κάνει το καλύτερο για εσάς ακολουθείστε τις συμβουλές του.

Είναι σπάνιο ένας επαγγελματίας να μην θέλει οι ιστοσελίδες που κατασκευάζει να έχουν καλά αποτελέσματα.