Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Το πώς να ξεκινήσω ένα Eshop είναι ένα ερώτημα που βασανίζει πολλούς αυτήν την εποχή. Έχει δημιουργηθεί η ανάγκη κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά υπάρχει μια γενική ασάφεια σχετικά με τις επιλογές που πρέπει να γίνουν όπως και με τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν.

Ελπίζω μέσα από αυτό το άρθρο να σας βοηθήσω να βάλετε τα πράγματα σε μια σειρά και να γίνουν όλα ποιο ξεκάθαρα.

 

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ φυσικού & ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ακριβώς όπως και ένα φυσικό κατάστημα. Η μόνη διαφορά ευτυχώς είναι, ότι κοστίζει πολύ φθηνότερα. Από άποψη χρόνου εργασίας, παρακολούθησης, προβολής, φορολογίας, συντήρησης δεν διαφέρει καθόλου.

Ένα φυσικό κατάστημα απευθύνεται στην περιοχή γύρω από αυτό. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει Πανελλαδική ή Παγκόσμια απήχηση.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Τι χρειάζεται ένα Eshop

  • Φορολογική υπόσταση – Λογιστή. Αν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει μια επιχείρηση δηλωμένη στην εφορία, θα πρέπει να κάνετε έναρξη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να σας καθοδηγήσει ένας λογιστής.
  • Νομικός σύμβουλος. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει διάφορους όρους οι οποίοι χρήζουν νομικών συμβουλών για την συγγραφή τους. Δεν σημαίνει ότι θα έχετε μόνιμα έναν νομικό δίπλα σας. Αλλά για την δημιουργία αυτών των όρων καλό είναι να τον συμβουλευτείτε.
  • Domain Name. Είναι το όνομα πάνω στο οποίο θα βασιστεί η ιστοσελίδα σας. Επίσης παίζει σημαντικό ρόλο στις αναζητήσεις της Google. Αν είναι διαθέσιμο ένα όνομα που είναι και λέξη κλειδί ταυτόχρονα είναι προτιμότερο. Δηλαδή αν το αντικείμενο είναι βραδινό φόρεμα και το όνομα της επιχείρησης Παπαδόπουλος, θα είναι προτιμότερο να κατοχυρώσω ένα όνομα π.χ vradino-forema.gr από το papadopoulos.gr. Έχω γράψει ένα σχετικό άρθρο εδώ: Domain Name
  • Hosting. Πρόκειται για την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας. H ιστοσελίδα-ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα σύνολο αρχείων, βάσης δεδομένων, που φιλοξενούνται σε ένα διακομιστή – υπολογιστή. Αυτός βρίσκετε σε ένα Data Center ειδικά διαμορφωμένο, με αδιάλειπτη παροχή ενέργειας και ένα σύνολο από κανόνες ασφάλειας. Όταν κάποιος πληκτρολογεί το domain σας στην ουσία κατευθύνετε στο Hosting και προβάλει τα αρχεία σας.
  • Κατασκευή Eshop. Ένας web Developer Free Lancer ή μια Εταιρεία θα αναλάβει την δημιουργία του eshop σας, την προβολή, την βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης καθώς και την συντήρηση.
  • Τρόποι Πληρωμής. Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει κάποιους στάνταρ τρόπους πληρωμής όπως (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τράπεζα, Paypal). Αν θέλετε να δέχεστε πληρωμή με κάρτες θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με μια τράπεζα η οποία θα σας διαθέσει ένα ηλεκτρικό
  • Τρόποι Αποστολής. Θα χρειαστείτε μια καλή συμφωνία με κάποια από τις εταιρείες Courier, ώστε να εξασφαλίσετε τις καλύτερες δυνατές τιμές για μεταφορικά. Είναι πολύ σημαντικό στην λειτουργία ενός Eshop και θα δείτε σε πολλά καταστήματα δωρεάν μεταφορικά από ένα ποσό παραγγελίας και άνω.

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Λάθη και παγίδες στην κατασκευή Eshop

Υπάρχουν λάθη και παγίδες που σας περιμένουν στην κατασκευή του Eshop.

Λάθη

  • Αν νομίζετε ότι ένα eshop το κατασκευάζεις και στην συνέχεια δουλεύει μόνο του, έχετε διαπράξει το πρώτο σημαντικό λάθος. Όπως είπαμε στην αρχή του άρθρου είναι ίδιο με το φυσικό κατάστημα. Το καθαρίζεις, το συντηρείς, ανανεώνεις την βιτρίνα και τα προϊόντα, δημιουργείς ανέσεις προς τους πελάτες και είναι πάντα λειτουργικό. Ακριβώς αυτό συμβαίνει και με το Eshop.
  • Αν δεν τα καταφέρνετε με την διαχείριση ή δεν προλαβαίνετε, μην αναθέσετε ποτέ σε ένα φίλο, έναν υπάλληλο που ξέρει το “Facebook”. Προσλάβετε κάποιον ειδικά για αυτήν την δουλειά, ή ζητήστε από μια εταιρεία να αναλάβει την διαχείριση. Είναι πολύ σοβαρή η διαχείριση και η επαφή με τους πελάτες.
  • Ένα Eshop που μόλις δημιουργήθηκε δεν έχει έσοδα απευθείας. Χρειάζεται χρόνο, δουλειά, διαφήμιση. Εκεί έξω υπάρχουν χιλιάδες eshop που έχουν δημιουργηθεί πριν από το δικό σας. Αν περιμένετε να ξεκινήσει ένα eshop και να έχει κέρδη από την πρώτη εβδομάδα θα απογοητευτείτε.
  • Κάντε έρευνα. Πολλά eshop ξεκίνησαν χωρίς να έχουν κάνει έρευνα αγοράς για το προϊόν που πουλάνε. Το αποτέλεσμα είναι στην πορεία να ανακαλύψουν ότι υπάρχει ανταγωνισμός με πολύ καλύτερες τιμές ή με καλύτερες παροχές.

Παγίδες στην κατασκευή Eshop

  • Κόστος κατασκευής Eshop. Θα παρατηρήσετε ότι στην αγορά κατασκευής Eshop υπάρχει μεγάλη διακύμανση τιμών. Θα ακούσετε τιμές 300€ – 3.000€. Η παγίδα είναι στα ψιλά γράμματα. Αυτός που πουλάει ένα eshop με 300€ στην ουσία βάση ωρών εργασίας και μόνο, το κάνει δώρο. Αυτός που πουλάει ένα Eshop 3.000€ προφανώς συμπεριλαμβάνει στην τιμή τα κόστη του (Διαφήμιση, πολυτελείς εγκαταστάσεις, μεγάλο αριθμό υπαλλήλων). Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Εμείς στην Websitepro λέμε ότι ένα eshop “ξεκινά” από 700 ευρώ και αυτό γιατί δεν είναι όλα τα eshop ίδια. Κάποιο έχει περισσότερα προϊόντα, τρόπους πληρωμής, διαφορετικές ιδιότητες, modules, και Custom επεμβάσεις. Άρα λοιπόν υπάρχει ένα κόστος βασικής εγκατάστασης, περιγράφοντας με ακρίβεια τι περιλαμβάνει (Hosting, Domain, Κατασκευή) και ότι προστίθεται χρεώνετε επιπλέον.
  • Τεχνική Υποστήριξη. Η τεχνική υποστήριξη σε ένα eshop θεωρείται απαραίτητη και συγκεκριμένη. Θα πρέπει να προκαθορίσετε το κόστος και να σιγουρευτείτε ότι η τεχνική υποστήριξη είναι σε θέση να σας καλύψει. Το ότι δημιούργησε κάποιος για εσάς ένα eshop μην θεωρείτε σίγουρο ότι θα μπορεί και σας υποστηρίξει.  Έχω συναντήσει πολλές φορές την περίπτωση (το έφτιαξε ο γραφίστας μου με έναν εξωτερικό συνεργάτη προγραμματιστή). Όταν θα έχετε πρόβλημα θα παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο.

 

Πώς να ξεκινήσω ένα Eshop

Διαφήμιση –  SEO προώθηση για Eshop

Η κατασκευή είναι το πρώτο βήμα σε όλη την διάρκεια λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, η προώθηση είναι το κυριότερο μέλημα σας. Μια διαδικτυακή επιχείρηση νεοσύστατη έχει την ανάγκη της διαφήμισης. Τα καταστήματα Zara, Coca Cola, Audi μπορεί να μην την χρειάζονται γιατί έχουν ήδη ένα καθιερωμένο Brand Name. Εσείς όμως θα την χρειαστείτε απαραίτητα.

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι μια υπηρεσία που κοστίζει περισσότερο από την κατασκευή του Eshop, καθώς έχει μακροχρόνια διάρκεια υλοποίησης. Αυτό που θα προσφέρει είναι η βέλτιστη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Όταν λέμε κατάταξη εννοούμε την θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Eshop που βγαίνουν πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι κερδοφόρα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Συνοψίζοντας

Ένα eshop μπορεί να αποβεί μια κερδοφόρα επιχείρηση εφόσον της δοθούν όλα εκείνα τα προαπαιτούμενα που θα είχε και ένα φυσικό κατάστημα. Σχεδιάστε σωστά την υλοποίησή του και δώστε του τον χρόνο και την προσοχή που χρειάζεται.

Όπως πολλές επιχειρήσεις φυσικά καταστήματα έχουν αποτύχει, αυτό μπορεί να συμβεί και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Όλες οι επιχειρήσεις “επιχειρούν” δηλαδή ρισκάρουν. Εσείς φροντίστε να πάρετε το μικρότερο ρίσκο. Αυτό θα γίνει με προσεκτικά βήματα υλοποίησης και πολλή δουλειά.

 

Αν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το δικό σας Eshop και επιθυμείτε να το σχεδιάσουμε μαζί, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.

 

 

Ζητήστε να κατασκευάσουμε την ιστοσελίδα ή το E-shop σας

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

Ο κορωναϊός ή COVID-19 είναι εδώ δημιουργώντας μια πρωτοφανή παγκόσμια κρίση.  Τα μέτρα προστασίας επιτάσσουν την καραντίνα στο σπίτι και τον περιορισμό των μετακινήσεων για σχεδόν αόριστο χρονικό διάστημα. Είναι το ελάχιστο δυνατό για να μην καταρρεύσει το σύστημα υγείας.

 

Οι οικονομικές επιπτώσεις του Κορωναϊού

 

Ο Κορωναϊός είναι η μία κρίση, παράλληλα βρισκόμαστε στο ξεκίνημα μιας πολύ ποιο σκληρής οικονομικής κρίσης, με κλειστά καταστήματα, χώρους εστίασης, ελεύθερους επαγγελματίες, τουρισμό, ακτοπλοΐα, αερομεταφορές και πολλούς άλλους τομείς.

Αν σκεφτούμε έξυπνα και με βάση το συμφέρον μας, ίσως αυτή η «επόμενη μεγάλη κρίση» αποδειχτεί το εισιτήριο για την επιστροφή στην κανονικότητα.

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Ο Φράνκλιν Ρούσβελτ, παραλαμβάνοντας την Αμερικανική οικονομία στα όρια της εξαφάνισης το 1933 είπε: Δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, εκτός από τον ίδιο το φόβο. Ανώνυμοςπαράλογος και αναιτιολόγητος φόβος που παραλύει τις προσπάθειες να μετατρέψει κανείς την υποχώρηση σε προέλαση.

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

Μένουμε Σπίτι

 

Τηρώντας λοιπόν την οδηγία “Μένουμε Σπίτι” η επόμενη σκέψη είναι η εργασία και ο φόβος μείωσης του εισοδήματος μας. Εδώ λοιπόν παρουσιάζεται μια ευκαιρία να συνεχίσουμε την δουλειά μας, την επαφή με τους πελάτες μας, την προώθηση των εμπορευμάτων μας δουλεύοντας από το σπίτι.

Απόδειξη ότι ήδη δημοσιογράφοι εργάζονται από το σπίτι, διάφορα καταστήματα μας ενημερώνουν ότι θα συνεχίσουν τις πωλήσεις τους από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, διάφοροι επαγγελματίες κλείνουν τα γραφεία τους και μας προτείνουν επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας τους, σχολεία μελετούν την περίπτωση μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

 

 

Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

 

Το άρθρο του Έθνους με τίτλο: Ατομική ευθύνη και στο Ίντερνετ: Δέκα μέτρα για να μην καταρρεύσει το δίκτυο

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρώπινης επικοινωνίας αυτή καλείται να διεκπεραιώνεται σχεδόν εξολοκλήρου μέσω της τεχνολογίας και των δικτύων

Δεν είναι τυχαίο ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί από κοντά την μεγάλη κίνηση στα δίκτυα τηλεπικοινωνιών από την τάση για εργασία από το σπίτι.

Για το ζήτημα αυτό πραγματοποιήθηκε βιντεοδιάσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου με τους διευθύνοντες συμβούλους του τηλεπικοινωνιακού κλάδου και αιχμή τις πιθανές ενέργειες που μπορεί να αναλάβουν οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας λόγω των ειδικών αναγκών που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

 

 

Κορωναϊός. Μείνετε σπίτι και συνεχίστε τις πωλήσεις

 

 

Η ευκαιρία στην κρίση

 

Πολλοί από εσάς παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό, έχετε σκεφθεί στο παρελθόν ότι πρέπει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop αλλά πάντα το αναλάβατε. Τώρα λοιπόν είναι η ευκαιρία να επενδύσετε στη διαδικτυακή σας παρουσία, η οποία θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε την παρούσα κρίση βάζοντας ισχυρά θεμέλια για το μέλλον.

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα ή ένα Eshop θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε το πελατολόγιο σας, ή τις πωλήσεις σας με κόστος που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με το κόστος δημιουργίας φυσικού καταστήματος.

Στην Websitepro έχουμε δημιουργήσει ειδικές υποδομές τεχνικής υποστήριξης, για να έχουν οι πελάτες μας άμεση βοήθεια πάντα, στον χειρισμό και την συντήρηση της ιστοσελίδας τους. Ένας τεχνικός βρίσκεται πάντα στο πλάι σας έτοιμος να σας συμβουλεύσει ή να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε.

 

 

Ξεκινήστε την δημιουργία της δικής σας ιστοσελίδας

 

Η πρότασή μας είναι λοιπόν να ξεκινήσετε τώρα την δημιουργία της διαδικτυακής σας επιχείρησης, και να αρχίσετε να εργάζεστε από το σπίτι, διατηρώντας το πελατολόγιο και το εισόδημα σας. Τα βήματα είναι απλά:

  • Κατοχυρώνουμε το όνομα σας (myshop.gr).
  • Ξεκινάμε την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας (Hosting) σε εξειδικευμένους Servers.
  • Καταγράφουμε τις ανάγκες σας και μελετάμε την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων σας.
  • Δημιουργούμε το εικαστικό που σας εκφράζει.
  • Βελτιστοποιούμε την ιστοσελίδα σας για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.
  • Σας εκπαιδεύουμε για την διαχείριση της ιστοσελίδας.

Είστε έτοιμοι να διαχειρίζεστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Στην πορεία θα είμαστε πάντα δίπλα σας για να σας συμβουλέψουμε και να συντηρούμε την ιστοσελίδα σας.

 

Ο κορονοϊός δεν πρέπει να μας αφήσει μόνο φόβο, ίσως δημιουργήσουμε και μια ασπίδα επαγγελματικής προστασίας  για το απώτερο μέλλον.

 

Ζητήστε να σας ενημερώσουμε

4 + 14 =

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Γράφει τα παρακάτω ο

Ο Danny Sullivan της Google επιβεβαίωσε ότι η Google ενημερώνει τον αλγόριθμό της. Τον αποκαλούσε μια άλλη ευρεία βασική ενημέρωση.

Ο Brett Tabke της Pubcon έλαβε προειδοποίηση από την Google ότι επρόκειτο για μια μεγάλη ενημέρωση. Αποφασίστηκε εκ των προτέρων να το ονομάσουμε Ενημέρωση Φλόριντα 2. Μεταδόθηκε από την Google ότι αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική και μεγάλη.

Πόσο μεγάλη είναι αυτή η ενημέρωση Google;

Με βάση αυτά που μου έδωσαν, αυτή η ενημέρωση είναι σημαντική. Οι πληροφορίες που μου δόθηκαν είναι ότι αυτή η ενημέρωση είναι μία από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν, όταν συνέβη μια μεγάλη ενημέρωση Google, συνήθως σημαίνει την ενσωμάτωση κάτι που άλλαξε βαθιά τον τρόπο ταξινόμησης των ιστότοπων. Η ενημερωμένη έκδοση του περασμένου έτους περιελάμβανε αυτό που ονομάζεται Google Neural Matching.

Επομένως, μπορεί να είναι λογικό να υποθέσουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει εφαρμοστεί, κρίνοντας από τις αξιόπιστες εμπιστευτικές πληροφορίες που έλαβα.

Ποιος είναι ο στόχος αυτής της ευρείας βασικής ενημέρωσης;

Μια ευρεία βασική ενημέρωση σημαίνει ότι η Google δεν στοχεύει σε καμία θέση ή κάποια συγκεκριμένα σήματα, όπως η ποιότητα. Σε μια ευρεία ενημέρωση βασικού αλγόριθμου, η Google δεν στοχεύει τίποτα.

Μερικοί στη βιομηχανία SEO θεωρούν ότι η Google «στοχεύει» συγκεκριμένες βιομηχανίες. Αλλά ο John Mueller της Google έχει διαψεύσει με συνέπεια ότι αυτές οι γενικές ενημερώσεις βασίζονται σε συγκεκριμένες θέσεις.

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις δεν στοχεύουν σε ιστότοπους, niches ή ιδιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google είπε ότι σε ευρείες βασικές ενημερώσεις, δεν υπάρχει τίποτα για να διορθωθεί.

Η καλύτερη προσέγγιση για την κατανόηση μιας ευρείας βάσης ενημέρωσης είναι η παραίτηση από προκαταλήψεις που η Google στοχεύει σε χαμηλή ποιότητα σελίδων ή niches. Στη συνέχεια, εστιάστε στους παράγοντες σχετικούς με τη συνάφεια.

Πώς να ανταποκριθείτε σε μια ευρεία βασική ενημέρωση

Έχω αναλύσει πολλές ιστοσελίδες που έχουν επηρεαστεί από ευρείες βασικές ενημερώσεις.

Ένα συνηθισμένο ζήτημα που ανακαλύψαμε είναι αυτό που μοιάζει σαν μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμηνεύει ένα ερώτημα αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο ταξινόμησης μιας σελίδας.

Πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, όπως οι σύνδεσμοι. Οι σύνδεσμοι παραμένουν ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Τι είναι μια ευρεία βασική ενημέρωση;

Οι ευρείες βασικές ενημερώσεις είναι βελτιώσεις στον συνολικό αλγόριθμο της Google, με σκοπό την καλύτερη κατανόηση ερωτημάτων αναζήτησης και ιστοσελίδων.

Αυτές οι βελτιώσεις βοηθούν την Google να ταιριάζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τα ερωτήματα αναζήτησης σε ιστοσελίδες και να βελτιώνει την ικανοποίηση των χρηστών που πραγματοποιούν αναζήτηση στην Google.

Μπορούμε να πούμε ότι ο βασικός στόχος όλων των ευρείας βάσης ενημερώσεων, ήταν η βελτίωση της ικανοποίησης των χρηστών.

Μία από τις προηγούμενες ευρείες βασικές ενημερώσεις περιελάμβανε την εισαγωγή του Neural Matching (διαβάστε σχετικά με τον αλγόριθμο Neural Matching εδώ). Η προσαρμογή των νευρώνων δεν στοχεύει σε τίποτα. Ήταν απλά ένας τρόπος για τη βελτίωση της συνάφειας των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα σε ένα ερώτημα αναζήτησης.

Google Update Florida 2: Μάρτιος 2019 μεγαλύτερη ενημέρωση σε επίπεδο πυρήνα

Τι υπάρχει στο Update Called Florida 2;

Η ενημέρωση της Florida της Google ήταν σημαντική στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ονομάστηκε έτσι επειδή η αλλαγή αλγορίθμου συνέπεσε με το συνέδριο Pubcon Florida SEO.

Οι ψίθυροι για αυτήν την ενημέρωση συμπίπτουν επίσης με τη διάσκεψη του 2019 Pubcon Florida, οπότε αποφασίστηκε από τον Brett Tabke, ιδρυτή του Pubcon και του WebmasterWorld, ότι αυτή η ενημέρωση θα ονομάζεται Google Florida Update 2.

Όπως σημειώσαμε νωρίτερα, η Google καλεί επίσημα αυτήν την ενημερωμένη έκδοση του Μαρτίου 2019.

Δεν υπάρχει τίποτα για να διορθώσετε;

Ο Sullivan πρότεινε την προηγούμενη καθοδήγηση από τις 12 Μαρτίου του 2018 σχετικά με τις ευρείες βασικές ενημερώσεις. Αυτή η καθοδήγηση ήταν μια δήλωση που έγινε σε ένα tweet ότι δεν υπάρχει τίποτα να διορθωθεί.

Εδώ είναι σε αυτό το tweet είπε:

Δεν υπάρχει καμία διόρθωση για σελίδες που μπορεί να αποδίδουν λιγότερο καλά, από το να παραμείνουν επικεντρωμένες στην οικοδόμηση εξαιρετικού περιεχομένου. Με την πάροδο του χρόνου, ίσως το περιεχόμενο σας μπορεί να αυξηθεί σε σχέση με άλλες σελίδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι αυτό μπορεί να αφορά τη συνάφεια του περιεχομένου ή και των συνδέσμων με ερωτήματα αναζήτησης. Είναι μια αλλαγή από την πλευρά της Google.

Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπιστεί γιατί μια σελίδα δεν έχει πλέον καλή κατάταξη. Αλλά από τις αναλύσεις μου για περιοχές που έχασαν βαθμολογίες, αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν.

Ζητήστε από την Τεχνική Υποστήριξη WordPress να αξιολογήσουμε το SEO της ιστοσελίδας σας και να σας προτείνουμε λύσεις

Καλέστε στο 6980 330 581

 

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Ιστοσελίδες με νέες τεχνολογίες, gallery φωτογραφιών, έργα projects με δείγματα έργων, eshop με τεράστιο κατάλογο προϊόντων, νέα εντυπωσιακά video backgrounds, είναι αυτό που χαρακτηρίζει τις νέες σύγχρονες ιστοσελίδες.

Αυτό βέβαια τις κάνει βαριές όσο web performance και έχει γίνει στην ιστοσελίδα σας.Η φόρτωση αυτών των ιστοσελίδων από Mobile συσκευές, είναι ένα άλλο ζήτημα που καλούνται να διαχειριστούν οι Web Developers.

Την λύση έρχεται να δώσει το νέο πρωτόκολλο HTTP/2 μειώνοντας κατακόρυφα τον χρόνο φόρτωσης περιεχομένου, βελτιώνοντας την εμπειρία του επισκέπτη.

Τι είναι το HTTP;

Στην αρχή του κάθε URL εμφανίζεται το ‘http://’ (Hypertext Transfer Protocol),  Πρόκειται για το  πρωτόκολλο επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι browsers, ώστε να μεταφερθούν τα απαραίτητα δεδομένα  από τον server στην οθόνη του χρήστη. Το HTTP κάνει όλη τη δύσκολη δουλειά: εντοπίζει και φέρνει πληροφορίες από το διαδίκτυο στον browser σου. Πληκτρολογώντας ένα URL στην ουσία δημιουργείς ένα  αίτημα HTTP και ζητάς από τον server να σου βρει και να σου εμφανίσει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Η ιδέα για το πρωτόκολλο αυτό ξεκίνησε το 1991 και το HTTP/1.1, η έκδοση που χρησιμοποιούσαμε μέχρι και σήμερα, δημιουργήθηκε το 1999. Από τότε δεν υπήρξε καμία περαιτέρω εξέλιξη.

Η νέα έκδοση HTTP/2.

Η νέα έκδοση του HTTP, το ΗTTP/2 ήρθε το 2015 για να ενθουσιάσει τους γνώστες του αντικειμένου που φροντίζουν να μένουν ενημερωμένοι με κάθε νέα εξέλιξη και να δημιουργήσει ένα πολλαπλά ταχύτερο πρωτόκολλο! Με την εξέλιξη αυτή, το πρώτο πράγμα που μπορεί να παρατηρήσει ο χρήστης είναι η ταχύτερη φόρτωση της ιστοσελίδας που θέλει επισκέπτεται. Τα νέα χαρακτηριστικά του ΗTTP/2 και κυρίως λόγω το multiplexing, της δυνατότητας του εξελιγμένου πρωτοκόλλου μπορεί να επεξεργαστεί περισσότερα HTTP requests ταυτόχρονα.

Βέβαια όλα τα παραπάνω θα τα μάθετε από κάποιον ο οποίος παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει όλες τις νέες τεχνοτροπίες. Θα υπάρχουν πάντα οι “λιγότερο σχετικοί” οι οποίοι όχι μόνο αγνοούν την ύπαρξη του HTTP/2, αλλά ενώ για να ενεργοποιηθεί το πρωτόκολλο απαιτεί apachi server με nginx, συμβουλεύουν τους ενδιαφερόμενους ότι δεν χρειάζεται να έχεις nginx και apachi γιατί το διάβασαν σε κάποιο foroum.

Δηλαδή θα πάτε να πάρετε ένα αυτοκίνητο από αυτούς και θα σας πουν ότι δεν χρειάζεστε φρένα γιατί το αυτοκίνητο έχει ABS. Προσοχή οι γνώσεις που έχουν βασίζονται σε διαφορετικές απόψεις διαφόρων σε forums.

Πως λειτουργεί:

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Multiplexing

Για να εμφανιστεί μια ιστοσελίδα, ο browser δημιουργεί αιτήματα (requests) στον server για να του φέρει τα στοιχεία που απαιτούνται. To ΤCP είναι το πρωτόκολλο που είναι υπεύθυνο για να ‘σπάει’ τα δεδομένα σε πακετάκια και να τα μεταφέρει ασφαλή από δίκτυο σε δίκτυο. Μέχρι τώρα, το HTTP1.1 μπορούσε να επεξεργαστεί ένα request τη φορά, απαιτώντας έτσι πολλές TCP συνδέσεις για να φορτώσει ένα site. Η multiplexing δυνατότητα του HTTP/2 επιτρέπει στο πρωτόκολλο να ανοίγειμια και μοναδική TCP σύνδεση αλλά να επεξεργάζεται πολλά requests ταυτόχρονα και παράλληλα, χωρίς να επηρεάζεται η ακεραιότητα του καθενός από τα υπόλοιπα. Ο χρήστης στέλνει πολλαπλά αιτήματα και λαμβάνει πίσω πληροφορίες σε οποιαδήποτε σειρά, χωρίς αναμονή. Αν για παράδειγμα έχουν σταλεί δυο requests για να εμφανιστούν δυο φωτογραφίες, και το ένα καθυστερεί για να εμφανίσει τη φωτογραφία, το δεύτερο δε θα περιμένει, αλλά θα επιστρέψει κανονικά με τα στοιχεία του. Έτσι οι σελίδες φορτώνουν ταχύτερα, απαιτούνται λιγότεροι πόροι και διευκολύνεται η χρήση ασφαλών συνδέσεων.

Prioritization

Από την άλλη όμως, πρέπει να εμφανίζονται τα requests με μια σειρά προτεραιότητας ώστε το site να φορτώνει βγάζοντας νόημα. Το HTTP/2 έχει αυτή την ικανότητα να θέτει προτεραιότητες και επικοινωνόντας με τον server να υποδεικνύει τη σειρά με την οποία πρέπει να μεταφέρονται τα δεδομένα.

Συμπίεση των headers 

Ο χρήστης χρησιμοποιεί τα headers για να ενημερώσει τους servers σχετικά με το ποιες πληροφορίες απαιτούνται και σε τι μορφή (format) τις θέλει. Τα headers δεν αλλάζουν ιδιαίτερα μεταξύ requests. Έτσι το HTTP1.1 έχανε πολύτιμο χρόνο μεταφέροντας ξανά και ξανά τα ίδια δεδομένα, τα οποία συχνά ήταν και πολύ βαριά. Το HTTP/2 έχει τη δυνατότητα συμπίεσης των headers, μειώνοντας έτσι τον όγκο τους αλλά και τις ‘βόλτες’ που πρέπει να γίνουν για τη μεταφορά τους. Τα χαρακτηριστικά αυτά δίνουν μεγάλη ώθηση στην ταχύτητα φόρτωσης ενός site και βελτιώνουν ιδιαίτερα την εμπειρία του χρήστη από mobile συσκευές.

Server Push

Για να εξοικονομηθεί ακόμη περισσότερος χρόνος, το HTTP/2 αναλύει τα requests του χρήστη και μπορεί πλέον να “προβλέψει” τα επόμενα αιτήματα του. Έτσι, o server στέλνει, εκ των προτέρων, κάποιες σχετικές, έξτρα πληροφορίες που κρίνει ότι είναι πιθανό να χρειαστούν στο μέλλον.

Binary

Ένα ακόμη από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν το HTTP/2 να επιταχύνει την κίνηση πληροφοριών είναι ότι λειτουργεί σε δυαδικό σύστημα, το οποίο είναι και η ‘μητρική’ γλώσσα του υπολογιστή. Αυτό βοηθά στην αποσυμφόρηση του δικτύου, ενισχύοντας την ταχύτητά του. Μέχρι τώρα, το προηγούμενο πρωτόκολλο χρησιμοποιούσε εντολές κειμένου για την ολοκλήρωση των requests, τις οποίες έπρεπε στη συνέχεια να μεταφράζει σε δυαδικό σύστημα.

Ταχύτατες ιστοσελίδες με το νέο πρωτόκολλο HTTP/2

Το κέρδος από το πρωτόκολλο HTTP/2

  • Βελτίωση εμπειρίας και ταχύτητας φόρτωσης -και σε mobile
    Τα χαρακτηριστικά του HTTP/2 συμβάλλουν στη σημαντική μείωση των καθυστερήσεων πρόσβασης σε υπηρεσίες διαδικτύου.
  • Φτηνότερο internet
    Αυξάνοντας και βελτιώνοντας την διακίνηση δεδομένων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας θα μειώσουν τα κόστη λειτουργίας τους διατηρώντας υψηλές ταχύτητες στο ίντερνετ.
  • Αποσυμφόρηση δικτύων – ελεύθεροι πόροι για απομακρυσμένες περιοχές
    Όσοι περισσότεροι υιοθετήσουν το νέο πρωτόκολλο, τόσο περισσότερο θα αποσυμφορίζονται οι πόροι. Συνεπώς, θα ελευθερώνεται bandwidth και πόροι για γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές.
  • Εμπλουτισμένη, multimedia εμπειρία πλοήγησης
    Τα χαρακτηριστικά και οι τεχνολογίες του HTTP/2, όπως για παράδειγμα η συμπίεση header, “κόβουν” αρκετά bytes από τον όγκο πλούσιου multimedia περιεχομένου.
  • Ασφάλεια
    Από μόνο του το γεγονός ότι χρειάζεται κρυπτογραφημένη σύνδεση για να λειτουργήσει το HTTP/2, προάγει την ασφάλεια στο ίντερνετ. Επίσης, το ότι οι εντολές βρίσκονται σε δυαδικό σύστημα (binary) συμβάλλει στην προστασία των ευαίσθητων δεδομένων που ανταλλάσονται.
  • Καινοτομία
    H εξέλιξη του HTTP/2 είναι η μεγαλύτερη καινοτομία που έχει γίνει στο συγκεκριμένο πρωτόκολλο, από το 1999!
  • Καλύτερο SEO
    Πλέον, για να βελτιώσει κανείς το SEO σε μια σελίδα, πρέπει να πάει ένα βήμα παραπέρα από το front-end, μάρκετινγκ. Το νέο HTTP -με τις καινοτόμες τεχνολογίες του- φέρνει μια μεγάλη αλλαγή και επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει βελτίωση SEO, από τη βάση.

Αποκτήστε και εσείς από την Websitepro μια ιστοσελίδα βασισμένη σε HTTP/2 πρωτόκολλο για να απολαμβάνετe εσείς και οι επισκέπτες σας ταχύτατη εμπειρία πλοήγησης.

 

Κατασκευή ιστοσελίδων

Κατασκευή ιστοσελίδων

Η κατασκευή ιστοσελίδων έχει σαν στόχο την καλύτερη δυνατή παρουσίαση μιας επιχείρησης, επαγγέλματος, καλλιτέχνη, E-shop για online πωλήσεις και διαφόρων άλλων κατηγοριών ανθρώπων, επαγγελματιών, επιχειρήσεων, οργανισμών που θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο internet.

Για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, πρέπει αυτός που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας, να έχει πάρει μια συνέντευξη από τον ενδιαφερόμενο, για να μπορέσει να κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες, το κοινό που στοχεύει η ιστοσελίδα, και το γενικό μήνυμα που θα περνάει στους επισκέπτες.

Η γνώση μιας πλατφόρμας ή μιας τεχνολογίας κατασκευής ιστοσελίδων δεν αρκεί, για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη ιστοσελίδα. Χρειάζονται συνδυασμοί γνώσεων προγραμματισμού, εικαστικής επεξεργασίας, internet marketing και πάνω από όλα φαντασία.

Σήμερα κάποιος που θέλει να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα, πέφτει σε έναν κυκεώνα προσφορών και πληροφοριών για την κατασκευή ιστοσελίδων, που είναι πολύ εύκολο να καταλήξει στην παγίδα του “το πλήρωσα 2 φορές“.

Κάνοντας αναζήτηση στο Google με την λέξη κλειδί “κατασκευή ιστοσελίδων“, θα βρείτε τίτλους που ο ένας με τον άλλον έρχονται σε μια τρομακτική αντίθεση πχ:

κατασκευή ιστοσελίδων δωρεάν

κατασκευή ιστοσελίδας με 80 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 500 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας από 300 ευρώ

κατασκευή ιστοσελίδας με 20 ευρώ τον μήνα

Eshop από 700 €

Σίγουρα ένας λογικός άνθρωπος σαστίζει και του είναι αδύνατο να κατανοήσει το σκεπτικό του κάθε τίτλου. Αρχίζει να σκέπτεται ότι η κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί να είναι δωρεάν ή να φτάνει και τα 1000 ευρώ.

Για να δούμε καλύτερα αυτό που συμβαίνει, φανταστείτε ότι σκοπεύεται να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο και συναντάτε αυτούς τους τίτλους. Αντικαταστήστε την λέξη Κατασκευή ιστοσελίδων με την λέξη Αγορά αυτοκινήτου, και πείτε μου σε ποιος τίτλος θα σας φαινόταν λογικότερος.

Το σίγουρο είναι ότι κανένας και καμία εταιρεία δεν δίνει κάτι δωρεάν και αν το δίνει σίγουρα δεν έχει αξία, αλλιώς θα την κοστολογούσε. Επί σεις εκείνος που πουλάει ένα προϊόν ή υπηρεσία με 80€ σε σχέση με τον άλλον που την πουλάει 500€ κάπου έχουν διαφορά.

Με λίγα λόγια εδώ υπάρχει το ρητό “ότι πληρώσεις παίρνεις“. Για τον λόγο αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσετε από την αρχή τι θα πάρετε με 80€ και γιατί έχει διαφορά με εκείνον που σας το δίνει 500€. Θέμα “κινέζικου” δεν παίζει σίγουρα. Ο γνώμονας βέβαια είναι τι ακριβώς θέλω να φτιάξω. Αν ξεκινώ να φτιάξω κάτι για την πλάκα μου, θα επιλέξω αυτόν με τα 80€, ή τον άλλον με το δωρεάν.

Υπάρχουν και διάφορες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων τύπου (τζάμπα) για τον ανάλογο ενδιαφερόμενο όπως π.χ η Wix  www.wix.com είναι κάτι σαν το IKEA (Καλή τύχη στην συναρμολόγηση). Είναι μια πάρα πολύ καλή λύση για το www.periptero-alepoxori.gr το οποίο δεν έχει ανάγκη κάποιας σοβαρής παρουσίας στο internet οπότε έφτιαξε κάτι για την πλάκα του δωρεάν.

Ο επαγγελματίας που θέλει η παρουσία του στο internet να έχει υπόσταση, να έχει επισκέπτες, να αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του θα προσπαθήσει να φτιάξει μια ιστοσελίδα η οποία θα του αποφέρει κέρδη.

Θα πρέπει να επιλέξει μια εταιρεία ή έναν επαγγελματία στην κατασκευή ιστοσελίδων, ο οποίος θα είναι δίπλα του σε κάθε νέο ζήτημα που θα προκύψει, είτε αυτό είναι προσθήκη extra λειτουργιών, αναβάθμιση, προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να έχει πληρώσει τις υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδας για να μπορεί να ζητήσει αποτελέσματα ή ευθύνες. Ο ξάδερφος, ο hacker της γειτονιάς, η φίλη της ανιψιάς του κουμπάρου, που έφτιαξαν κάτι δωρεάν δεν χρίζουν ευθυνών.

Ζητήστε αναλυτικό κοστολόγιο, χρονοδιάγραμμα εργασιών και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης στο μέλλον. Κάντε έρευνα αγοράς  και συγκρίνετε αυτό που σας δίνει ο κάθε ένας, πάντα με αναλυτικό κοστολόγιο. Ψάξτε το “αλλά” πίσω από το δωρεάν.

Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν είναι απλή υπόθεση και θα καθορίσει το μέλλον σας στο διαδίκτυο. Για αυτό και μόνο αξίζει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή.

Στην Websitepro αναλαμβάνουμε την κατασκευή της ιστοσελίδας μέσα στα παραπάνω πλαίσια. Θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε και να σας παραδώσουμε μια οικονομική προσφορά για την ιστοσελίδα σας.

Κατασκευή ιστοσελίδων

 

Ιστοσελίδα

Ιστοσελίδα

Ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

ιστοσελίδα

Δημιουργία ιστοσελίδας

κατασκευή ιστοσελίδας

istoselida

Η ιστοσελίδα είναι το απαραίτητο εργαλείο επικοινωνίας και προσέγγισης νέων πελατών στην σημερινή αγορά!

Όλες οι παραπάνω λέξεις είναι λέξεις κλειδιά, με τις οποίες ψάχνουν καθημερινά χρήστες του internet, όταν θέλουν να συλλέξουν πληροφορίες για να κατασκευάσουν ιστοσελίδα.

Ο νέος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος τρόπος εύρεσης πελατών και αύξησης των πωλήσεων,  είναι η δημιουργία μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας.

Συχνά με καλούν επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν την ανάγκη προβολής σε ευρύτερο κοινό, όπως και επιχειρήσεις που ξεκινούν τώρα και θέλουν να προβληθούν. Όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή σε αυτά που ζητούν. Περισσότερη προβολή από όσο τους δίνει ή όχι η τοποθεσία που εδρεύουν καθώς και αύξηση του πελατολογίου τους.

Όμως μετά από την καθιερωμένη συζήτηση – συνέντευξη μαζί τους, ανακαλύπτω ότι δεν είναι σαφής οι στόχοι στο μυαλό τους. Πολλές φορές μάλιστα, ενώ σε έχουν καλέσει σαν ειδικό, παραβλέπουν τις συμβουλές και επιμένουν σε θέματα τα οποία  λειτουργούν αρνητικά ως προς την επιτυχία της ιστοσελίδας

OK. Ο πελάτης “αν επιμένει πολύ έχει δίκιο” και δεν έχει και νόημα να τον ταλαιπωρείς. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο, για να γλιτώσω κάποιον που θα το διαβάσει, από τις λάθος εμμονές και κατευθύνσεις που μπορεί να επιλέξει σε έναν χώρο, πολύπλοκο και διαδραστικό.

Target Group

Από εδώ ξεκινούν και τελειώνουν όλα. Σε ποιους όχι “απευθυνόμαστε”, αλλά ποιους θέλουμε να προσεγγίσουμε. Δηλαδή ένα κατάστημα με ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο, γνωρίζει τις προτιμήσεις και τις  αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Όταν όμως πάει να βγει στον “αέρα”, έχει να αντιμετωπίσει πάρα πολλές διαφορετικές προτιμήσεις συνήθειες και ιδιοτροπίες.

Όλα αυτά πρέπει να συνυπολογιστούν και να βρεθούν λύσεις, που θα ικανοποιούν και τον ποιο απίθανο πελάτη. Δεν μπορείς να απευθύνεσαι σε όλους, να τους προσεγγίζεις και μετά να τους πουλάς ότι θες εσύ και με όποιο τρόπο θέλεις. Μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσεις ένα κακό όνομα στο internet και θα σε απορρίψουν.

Όταν λοιπόν καταλήξεις σε ποιο κοινό θέλεις να στοχεύσουν οι πωλήσεις σου, έχεις μπροστά σου αυτόματα και αυτά που πρέπει να τους προσφέρεις, με όσο το δυνατό απλό και ξεκάθαρο τρόπο. Έτσι θα στηθεί και η ιστοσελίδα σου, τονίζοντας αυτά που προσφέρει και αυτά που δεν είναι σε θέση προς το παρόν να διαθέσει. Όσο ποιο ξεκάθαρος είσαι προς το κοινό τόσο πιο πολύ σε σέβονται.

 Λειτουργικότητα

Θα θυμάμαι πάντα την περίπτωση ενός πελάτη, ο οποίος μου ζητούσε να φτιάξουμε μια ιστοσελίδα, κουβεντιάζαμε, καταλήγαμε, βάζαμε τα πράγματα σε μια σειρά και ξαφνικά την ώρα που τελειώναμε την κατασκευή της ιστοσελίδας, έβλεπε άλλες δύο ιστοσελίδες ανταγωνιστών του και μου ζητούσε να αντιγράψουμε κομμάτια από την δική τους ιστοσελίδα.

Δεν υπάρχει χειρότερος τρόπος κατασκευής ιστοσελίδας, από την συνεχή αντιγραφή αποσπασματικά των ανταγωνιστών. Ο κάθε ένας από αυτούς, είχε την δική του φιλοσοφία και λειτουργία και εγώ έπρεπε να αντιγράφω διαφορετικές λειτουργίες. Όπως καταλαβαίνετε φτιάχθηκε μια ιστοσελίδα που μόνο λειτουργική δεν ήταν.

Μην προσπαθήσετε να αντιγράψετε λειτουργίες ιστοσελίδας ανταγωνιστών. Μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας και μάλιστα να τις κάνετε και ποιο απλές για τον χρήστη. Με λίγα λόγια μελετήστε τον ανταγωνισμό και σκεφτείτε μαζί με τον άνθρωπο που θα κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας, λύσεις όσο ποιο απλές για τον χρήστη – επισκέπτη.

SEO – Λέξεις κλειδιά

Δημιουργήστε μια λίστα με λέξεις κλειδιά που θεωρείτε ότι ψάχνουν οι χρήστες σχετικές με αυτά που προσφέρετε. Υπάρχουν ειδικοί άνθρωποι και εργαλεία για να σας βοηθήσουν.Καμιά φορά υποθέτουμε ότι μια λέξη κλειδί είναι κατάλληλη για εμάς αλλά κάνουμε λάθος.

Οι αγοραστές δεν σκέφτονται όπως οι πωλητές. Ελάτε στην θέση του πελάτη. Βάλτε κάποιον μα πληκτρολογήσει στο  internet όπως αυτός το αντιλαμβάνεται,  μια λέξη κλειδί για κάτι που ψάχνετε. Συνήθως θα εκπλαγείτε με πόσο απλό τρόπο κάνουν αναζητήσεις οι χρήστες.

Παράδειγμα έχουμε μια επιχείρηση που επισκευάζει κατεστραμμένες βίδες. Βάζουμε λέξη κλειδί  “κατεστραμμένα σπειρώματα”, στην πορεία όμως ανακαλύπτουμε ότι οι χρήστες ψάχνουν “χαλασμένες βίδες” ή “κλοτσημένες βίδες”.

Άρα λοιπόν ένας στόχος που πρέπει να πιάσετε, είναι να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα σας, σε συνεργασία με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας.

Κάθε ενότητα (υποσέλιδο) της ιστοσελίδας σας, δεν μπορεί να στοχεύει σε παραπάνω από 2 λέξεις κλειδιά.

Φωτογραφίες και κείμενα σε ιστοσελίδα.

Χρειάζεστε καθαρές φωτογραφίες και αναλυτικό κείμενο για να έχετε σωστή απόδοση της ιστοσελίδας σας. Υπερβολικά πολλές φωτογραφίες επιβαρύνουν τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας και κάνουν μόνο κακό. Πάν μέτρον άριστον όπως έλεγαν και οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Το μοναδικό κείμενο, όχι αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες, και σχετικό με αυτό που πουλάμε, με περιεκτικότητα της λέξης κλειδί που στοχεύουμε περίπου στο 30%, είναι το σημείο εκείνο που η Google θα βαθμολογήσει την ιστοσελίδα μας  και θα μας δώσει μια καλή κατάταξη στις πρώτες θέσεις αναζήτησης. Χρειαζόμαστε πάνω από 300 λέξεις κείμενο.

Mobile ιστοσελίδα

Πλέον οι χρήστες κάνουν αναζητήσεις από κινητά τηλέφωνα ή Tablets. Αυτό οδήγησε την Google να έχει διαφορετικό browser για κινητές συσκευές και για την ευκολία των χρηστών της ξεχωρίζει ιδιαίτερα τις ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί και για προβολή σε κινητές συσκευές.

Ζητήστε λοιπόν από τον κατασκευαστή η ιστοσελίδα σας να έχει διαφορετική προβολή για κινητές συσκευές. Αυτό θα βοηθήσει τους επισκέπτες και η Google θα σας κάνει δώρο μια καλύτερη κατάταξη.

Δεν θα σας κουράσω άλλο θεωρώ ότι αυτά είναι κάποιοι στόχοι που αν φροντίσετε να τους πετύχετε θα έχετε καταληξει στην δημιουργία μιας τέλειας ιστοσελίδας με επισκεψημότητα.

Αν χρειάζεστε οποιεσδήποτε πληροφορίες ή συμβουλές είμαστε στην διάθεσή σας για την μελέτη και κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Καλέστε στο 6977 768095