Η πρώτη κατασκευή ιστοσελίδας με AI είναι γεγονός από την Websitepro
Η Websitepro, με τη χρήση του AI (Artificial intelligence), κατασκεύασε την πρώτη ιστοσελίδα που εκμεταλλεύεται τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης AI για την κατασκευή ιστοσελίδας.
Η πρωτοποριακή τεχνολογία της Elegant με τις εξειδικευμένες δυνατότητες του Θέματος Divi, μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε μοναδικά και αποτελεσματικά websites που προσαρμόζονται αυτόματα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη.
Training at Home
Training at Home
Η ιστοσελίδα Training at Home κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου με την χρήση του AI. Τα κείμενα οι τίτλοι, το περιεχόμενο, οι ρυθμίσεις S.E.O. , οι φωτογραφίες και τα γραφικά δημιουργήθηκαν με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
ΑΙ Artificial intelligence - Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο όρος τεχνητή νοημοσύνη αναφέρεται στον κλάδο της πληροφορικής ο οποίος ασχολείται με τη σχεδίαση και την υλοποίηση υπολογιστικών συστημάτων που μιμούνται στοιχεία της ανθρώπινης συμπεριφοράς τα οποία υπονοούν έστω και στοιχειώδη ευφυΐα:
μάθηση, προσαρμοστικότητα, εξαγωγή συμπερασμάτων, κατανόηση από συμφραζόμενα, επίλυση προβλημάτων κλπ.
Ο Τζον Μακάρθι όρισε τον τομέα αυτόν ως «επιστήμη και μεθοδολογία της δημιουργίας νοημόνων μηχανών».
Η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί σημείο τομής μεταξύ πολλαπλών επιστημών όπως της πληροφορικής, της ψυχολογίας, της φιλοσοφίας, της νευρολογίας, της γλωσσολογίας και της επιστήμης μηχανικών, με στόχο τη σύνθεση ευφυούς συμπεριφοράς, με στοιχεία συλλογιστικής, μάθησης και προσαρμογής στο περιβάλλον, ενώ συνήθως εφαρμόζεται σε μηχανές ή υπολογιστές ειδικής κατασκευής.
Διαιρείται στη συμβολική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία επιχειρεί να εξομοιώσει την ανθρώπινη νοημοσύνη αλγοριθμικά χρησιμοποιώντας σύμβολα και λογικούς κανόνες υψηλού επιπέδου, και στην υποσυμβολική τεχνητή νοημοσύνη, η οποία προσπαθεί να αναπαράγει την ανθρώπινη ευφυΐα χρησιμοποιώντας στοιχειώδη αριθμητικά μοντέλα που συνθέτουν επαγωγικά νοήμονες συμπεριφορές με τη διαδοχική αυτοοργάνωση απλούστερων δομικών συστατικών («συμπεριφορική τεχνητή νοημοσύνη»), προσομοιώνουν πραγματικές βιολογικές διαδικασίες όπως η εξέλιξη των ειδών και η λειτουργία του εγκεφάλου («υπολογιστική νοημοσύνη»), ή αποτελούν εφαρμογή στατιστικών μεθοδολογιών σε προβλήματα ΤΝ.
Κατασκευή ιστοσελίδας με AI
Η κατασκευή της ιστοσελίδας με AI, ακούγεται σαν κάτι απλό. Η αλήθεια είναι ότι σε αυτά τα πρώτα βήματα στην χρήση του AI, απαιτούνται γνώσεις πάνω στο AI και την σωστή χρήση του.
Η Elegant εταιρεία κατασκευής WordPress Themes δούλεψε πολύ πριν και αφιέρωσε τεράστιους πόρους στην ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και ειδικότερα στην ναυαρχίδα των θεμάτων της το Divi Theme.
Η Websitepro ακολουθόντας πάντα τις νέες τεχνολογίες επένδυσε και αυτή στην ειδίκευση κατασκευής ιστοσελίδων με την χρήση του AI. Το αποτέλεσμα κατέπληξε και εμάς και τους πελάτες.
Η τεχνητή νοημοσύνη μας έδινε συνεχώς περιεχόμενο που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε, εστιασμένο σε αριθμό λέξεων, τόνο φωνής, γλώσσα.
Το AI είναι το μέλλον και η Websitepro ξεκίνησε αυτό το όμορφο ταξίδι.
Η ιστοσελίδα σας με την χρήση του ΑΙ
Ζητήστε μα να κατασκευάσουμε την δική σας ιστοσελίδα με την χρήση τεχνολογίας αιχμής. Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να σας καλέσουμε.
Όταν σκέφτεστε να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο, φαντάζεστε τη γραμμή αναζήτησης Google ή τη γραμμή αναζήτησης TikTok; Αν είναι το πρώτο, μπορεί να μείνεις πίσω στις τάσεις. Επειδή ενώ βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας για το Google, οι νεότερες γενιές στρέφονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν πληροφορίες. Σχεδόν το 40% στην πραγματικότητα. Πρέπει όμως αυτές οι πληροφορίες να επηρεάσουν τη στρατηγική περιεχομένου σας; Και είναι αυτό απλώς μια τάση ή οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονται πραγματικά οι νέες μηχανές αναζήτησης;
Ποια είναι η ελκυστικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μηχανή αναζήτησης;
Με το Διαδίκτυο να είναι τόσο χαοτικό όσο είναι, οι νέοι (και ιδιαίτερα το Gen Z) χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τρόπο για να βρουν εύκολα αυτό που αναζητούν. Τι ψάχνουν λοιπόν ; Γνήσιο περιεχόμενο. Βίντεο που δημιουργήθηκαν από πραγματικούς ανθρώπους που μοιράζονται τις εμπειρίες τους σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, προϊόν ή υπηρεσία.
Αλλά και οι νέοι αγαπούν το σύντομο περιεχόμενο. Τόσο το TikTok όσο και το Instagram έχουν ένα όριο στη διάρκεια των βίντεο, πράγμα που σημαίνει ότι αποκτάτε περισσότερο σχετικό περιεχόμενο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Απλά σκέψου το. Θα προτιμούσατε να χτενίσετε έναν τοίχο κειμένου που είναι τα αποτελέσματα αναζήτησης Google ή να παρακολουθήσετε ένα βίντεο λιγότερο από ένα λεπτό; Το τελευταίο είναι σίγουρα πιο αποτελεσματικό.
Πόσο σημαντικά είναι τελικά τα social media;
Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, πρέπει να δούμε ορισμένα στοιχεία. Ας ξεκινήσουμε με το πιο προφανές: πόσοι άνθρωποι χρησιμοποιούν ούτως ή άλλως τα social media; Η απάντηση: περίπου το 56% του συνολικού πληθυσμού του πλανήτη. Που είναι πάνω από το μισό, αλλά όχι πολύ. Ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει 2 ώρες και 25 λεπτά στα social media κάθε μέρα . Επομένως, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν οφέλη από την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εταιρεία. Ωστόσο, σε σύγκριση με τις εκπληκτικές 6 ώρες και 37 λεπτά που ξοδεύουν οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο , μπορεί να πιστεύετε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι τόσο πολύτιμα όσο η ύπαρξη ιστότοπου και η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.
Κατά τη διάρκεια του YoastCon 2023, ο ειδικός SEO Jes Scholz μίλησε επίσης για τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο σημερινό τοπίο αναζήτησης. Κατά τη διάρκεια αυτής της ομιλίας, εξήγησε γιατί, στη σημερινή εποχή, πρέπει να κάνετε βελτιστοποίηση πέρα από την αναζήτηση. Δείτε ένα σύντομο απόσπασμα της ομιλίας της εδώ:
Η εμπιστοσύνη προχωρά ακόμη περισσότερο
Δεν είναι όμως μόνο οι πωλήσεις. Έρευνες έχουν δείξει ότι η εικόνα της μάρκας γίνεται όλο και πιο σημαντική για τους καταναλωτές. Το 2022, οι καταναλωτές δήλωσαν ότι θα πλήρωναν περισσότερα για να αγοράσουν από μια μάρκα που εμπιστεύονται και ποιος καλύτερος τρόπος για να χτίσουν αυτήν την εμπιστοσύνη από τη χρήση του TikTok ή του Instagram, μιας εφαρμογής που απαιτεί από τις επιχειρήσεις να δείχνουν τα πρόσωπα πίσω από την εταιρεία τους; Έτσι, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μην είναι ο κύριος χώρος σας, μπορεί σίγουρα να είναι καλός για να αφήσετε θετική εντύπωση στο κοινό σας.
Οι μηχανές αναζήτησης δεν είναι πλέον μόνο για αναζήτηση
Όταν το σκέφτεστε πραγματικά, είναι τόσο περίεργο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται πιο δημοφιλή ως μηχανή αναζήτησης όταν το Google έχει γίνει περισσότερο σαν κοινωνικό δίκτυο; Πριν από μερικά χρόνια, η Google άρχισε να αλλάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους. Και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν η μετάβαση από κείμενο σε οπτικό. Έχετε παρατηρήσει ότι όταν κάνετε αναζήτηση στο Google, εμφανίζονται περισσότερα οπτικά αποτελέσματα; Βίντεο, εικόνες, κριτικές με συνημμένες φωτογραφίες. Αντί για έναν τοίχο κειμένου που κανείς δεν θέλει, η Google σας δείχνει τώρα την αυθεντικότητα.
Και σε κάνει να αναρωτιέσαι: αν η Google πιστεύει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά μεγάλη απειλή που άλλαξαν τον θεμελιώδη τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η Google, θα έπρεπε;
Όλα αλλάζουν
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται μηχανές αναζήτησης, η συνομιλητική αναζήτηση κερδίζει δημοτικότητα και τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης κυριαρχούν στο διαδίκτυο … Όλη αυτή η αλλαγή μπορεί να είναι τρομακτική. Τα καλά νέα? Δεν είσαι μόνος σε αυτό το συναίσθημα. Εάν αισθάνεστε καταβεβλημένοι ή κουρασμένοι λόγω του μεταβαλλόμενου διαδικτυακού κόσμου (παρόλο που πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το σύνθημα «η μόνη σταθερά είναι η αλλαγή» στον ιστότοπό τους, άρα πραγματικά, τι περιμένατε;), τότε το ίδιο κάνουν και πολλοί άλλοι άνθρωποι. Και αυτοί οι άνθρωποι μπορεί να προτιμούν να εξακολουθείτε να κάνετε τα πράγματα με τον παλιό τρόπο.
Η αλλαγή της στρατηγικής σας είναι ακόμη μια επιλογή;
Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές: πολλές εταιρείες θα ακολουθήσουν τα βήματα της Google. Θα χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις νέες λειτουργίες της Google για να παραμείνουν στο παιχνίδι. Και εκείνοι οι άνθρωποι που επίσης αισθάνθηκαν καταβεβλημένοι ή κουρασμένοι; Έχουν συνηθίσει τις νέες λειτουργίες. Έτσι, αν και μπορεί να μην ακούγεται διασκεδαστικό να μάθετε έναν νέο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας, είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσετε. Ή να μετακινηθείτε καθόλου. Ευτυχώς, μπορείτε πάντα να προσλάβετε ένα νεαρό άτομο για να σας βοηθήσει να περιηγηθείτε στο εξαιρετικά εθιστικό τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η Google βρίσκεται στη διαδικασία κυκλοφορίας της ενημέρωσης συστήματος «χρήσιμου περιεχομένου» του Δεκεμβρίου 2022 , η οποία ξεκίνησε στις 5 και γίνεται πιο ορατή στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα χρειαστούν περίπου δύο εβδομάδες για να κυκλοφορήσει πλήρως.
Google Σύστημα Χρήσιμου Περιεχομένου
Το σύστημα χρήσιμου περιεχομένου δημιουργεί ένα σήμα που χρησιμοποιείται από τα αυτοματοποιημένα συστήματα κατάταξης της Google για να παρέχει στους χρήστες αυτό που θεωρεί πιο πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο «γραμμένο από άτομα, για άτομα» στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτή η συγκεκριμένη ενημέρωση βελτιώνει τον ταξινομητή του συστήματος και λειτουργεί σε περιεχόμενο σε όλες τις γλώσσες.
Το σύστημα σχεδιάστηκε για να επιβραβεύει περιεχόμενο όπου η Google καθορίζει ότι οι επισκέπτες είχαν μια ικανοποιητική εμπειρία και, αντίθετα, όταν οι επισκέπτες δεν βρίσκουν αυτό που αναζητούν, το περιεχόμενο δεν θα έχει εξίσου καλή απόδοση. Αυτό αποστάζεται σε ένα σήμα σε ολόκληρο τον ιστότοπο όπου τα συστήματα της Google προσδιορίζουν αυτόματα “περιεχόμενο που φαίνεται να έχει μικρή αξία, χαμηλή προστιθέμενη αξία ή με άλλον τρόπο δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους κάνουν αναζητήσεις”.
Εάν η Google βρει σχετικά υψηλές ποσότητες μη χρήσιμου περιεχομένου σε έναν ιστότοπο, το υπόλοιπο περιεχόμενο του ιστότοπου δεν είναι τόσο πιθανό να έχει καλή απόδοση στην Αναζήτηση. Με αυτήν την εφαρμογή του συστήματος, το μη χρήσιμο περιεχόμενο είναι σαν δηλητήριο για τον υπόλοιπο ιστότοπο. Η Google είπε ότι η κατάργησή του θα μπορούσε να ενισχύσει την κατάταξη για το υπόλοιπο περιεχόμενο του ιστότοπου. Μπορεί να χρειαστούν μήνες για να επαναταξινομήσει η Google το περιεχόμενο ενός ιστότοπου ως χρήσιμο μετά την κατάργηση μη χρήσιμου περιεχομένου.
Η Google δημοσίευσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς λειτουργεί ο ταξινομητής και τι σημαίνει για την κατάταξη:
Αυτή η διαδικασία ταξινομητή είναι πλήρως αυτοματοποιημένη, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης. Λειτουργεί παγκοσμίως σε όλες τις γλώσσες. Δεν είναι μια μη αυτόματη ενέργεια ούτε ενέργεια ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αντίθετα, είναι μόνο ένα από τα πολλά σημάδια που αξιολογεί η Google για την κατάταξη του περιεχομένου.
Αυτό σημαίνει ότι κάποιο περιεχόμενο πρώτου χρήστη σε ιστότοπους που έχουν ταξινομηθεί ως μη χρήσιμο περιεχόμενο θα μπορούσε να εξακολουθήσει να έχει καλή κατάταξη, εάν υπάρχουν άλλα σημάδια που προσδιορίζουν αυτό το περιεχόμενο πρώτου χρήστη ως χρήσιμο και σχετικό με ένα ερώτημα. Το σήμα είναι επίσης σταθμισμένο. ιστότοποι με πολύ μη χρήσιμο περιεχόμενο ενδέχεται να παρατηρήσουν ισχυρότερο αποτέλεσμα.
Αυτή είναι η πρώτη σημαντική ενημέρωση σε χρήσιμο περιεχόμενο από τον Αύγουστο του 2022. Εκείνη την εποχή, η Google ενθάρρυνε τους ιδιοκτήτες ιστότοπων να επικεντρωθούν στη δημιουργία “περιεχομένου πρώτα από τους ανθρώπους”, σε αντίθεση με το περιεχόμενο που προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης. Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων ενθαρρύνονται να ανατρέξουν στον οδηγό της Google για τη « Δημιουργία χρήσιμου, αξιόπιστου περιεχομένου με προτεραιότητα τους ανθρώπους », ο οποίος περιλαμβάνει δεκάδες ερωτήσεις για την αξιολόγηση του εάν το περιεχόμενο θα κριθεί χρήσιμο ή όχι.
Δημοσιεύτηκε η έκδοση ασφαλείας του WordPress 6.0.3 για την επείγουσα επιδιόρθωση 16 συνολικά ευπαθειών
Το WordPress κυκλοφόρησε μια ενημέρωση ασφαλείας για να διορθώσει δεκαέξι ευπάθειες, προτείνοντας την άμεση ενημέρωση των τοποθεσιών.
Η ειδοποίηση ασφαλείας δεν παρείχε περιγραφή της σοβαρότητας των τρωτών σημείων, ωστόσο, δεδομένων των τύπων τρωτών σημείων που αναγνώρισε το WordPress και του μεγάλου αριθμού τους, ίσως είναι καλή ιδέα να λάβετε σοβαρά υπόψη αυτήν την έκδοση ασφαλείας.
Τα τρωτά σημεία διορθώθηκαν από το WordPress
Υπάρχουν συνολικά δεκαέξι επιδιορθώσεις που αντιμετωπίζονται σε αυτήν την έκδοση ασφαλείας που διορθώνουν πολλαπλά είδη ευπάθειας.
Αυτή είναι μια λίστα με τα τρωτά σημεία που διορθώθηκαν:
9 ζητήματα XSS, 6 από τα οποία είναι Αποθηκευμένα XSS
2 Ευπάθειες που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
1 Επαναφορά κοινών παρουσιών χρήστη (η δυνατότητα πιθανώς εισήγαγε μια ευπάθεια)
Έξι αποθηκευμένα τρωτά σημεία XSS
Μια αποθηκευμένη ευπάθεια XSS είναι αυτή στην οποία το ωφέλιμο φορτίο μεταφορτώνεται και αποθηκεύεται στους διακομιστές ιστότοπου του θύματος.
Μια ευπάθεια XSS εμφανίζεται γενικά οπουδήποτε το WordPress επιτρέπει μια είσοδο ή μια μεταφόρτωση.
Αυτό το είδος ευπάθειας προκύπτει από ένα ελάττωμα στον κώδικα όπου το σημείο εισόδου δεν φιλτράρει επαρκώς ό,τι μπορεί να μεταφορτωθεί, με αποτέλεσμα τη δυνατότητα μεταφόρτωσης ενός κακόβουλου σεναρίου ή κάποιου άλλου απροσδόκητου αρχείου.
«Οι αποθηκευμένες επιθέσεις είναι εκείνες όπου το σενάριο που έχει εισαχθεί αποθηκεύεται μόνιμα στους διακομιστές-στόχους, όπως σε μια βάση δεδομένων, σε ένα φόρουμ μηνυμάτων, στο αρχείο καταγραφής επισκεπτών, στο πεδίο σχολίων κ.λπ.
Στη συνέχεια, το θύμα ανακτά το κακόβουλο σενάριο από τον διακομιστή όταν ζητά τις αποθηκευμένες πληροφορίες.”
Παραχάραξη αιτήματος μεταξύ ιστότοπων
Η πλαστογράφηση αιτημάτων μεταξύ ιστότοπων (CSRF) εξαρτάται από λίγη κοινωνική μηχανική για να ξεγελάσει έναν χρήστη ιστότοπου υψηλού επιπέδου με δικαιώματα διαχειριστή για να εκτελέσει μια ενέργεια όπως να ακολουθήσει έναν σύνδεσμο.
Αυτό το είδος ευπάθειας μπορεί να οδηγήσει σε ενέργειες διαχειριστή που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον ιστότοπο.
Μπορεί επίσης να επηρεάσει τους τακτικούς χρήστες του ιστότοπου αναγκάζοντας έναν χρήστη να αλλάξει το email σύνδεσής του ή να αποσύρει χρήματα.
Ανοίξτε την Ανακατεύθυνση στο `wp_nonce_ays`
Μια ανοιχτή ανακατεύθυνση είναι ένα ελάττωμα στο οποίο ένας χάκερ μπορεί να εκμεταλλευτεί μια ανακατεύθυνση.
Σε αυτήν την περίπτωση, πρόκειται για ανακατεύθυνση που σχετίζεται με μια ειδοποίηση “είσαι σίγουρος” για επιβεβαίωση μιας ενέργειας.
“Το nonce είναι ένας “αριθμός που χρησιμοποιείται μία φορά” για να βοηθήσει στην προστασία διευθύνσεων URL και φορμών από ορισμένους τύπους κακής χρήσης, κακόβουλης ή άλλης χρήσης.
Τα nonces του WordPress δεν είναι αριθμοί, αλλά είναι ένας κατακερματισμός που αποτελείται από αριθμούς και γράμματα.
…Τα διακριτικά ασφαλείας του WordPress ονομάζονται “nonces” …επειδή εξυπηρετούν σχεδόν τον ίδιο σκοπό με τα nonces.
Βοηθούν στην προστασία από διάφορους τύπους επιθέσεων, συμπεριλαμβανομένου του CSRF, αλλά δεν προστατεύουν από επιθέσεις επανάληψης, επειδή δεν ελέγχονται για εφάπαξ χρήση.
Δεν πρέπει ποτέ να βασίζεστε στα Nonces για έλεγχο ταυτότητας, εξουσιοδότηση ή έλεγχο πρόσβασης.
Προστατέψτε τις συναρτήσεις σας χρησιμοποιώντας τη current_user_can(), και πάντα να υποθέτετε ότι οι nonces μπορούν να παραβιαστούν.”
Το WordPress δεν περιγράφει ακριβώς ποια είναι αυτή η ευπάθεια.
«Αυτή είναι μια ιδιαίτερα επαχθής μορφή κατάχρησης επειδή εκμεταλλεύεται τη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας αντί να εκμεταλλεύεται ένα απλό σφάλμα ή ελάττωμα ασφαλείας.
Οι αποστολείς ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ελπίζουν να χρησιμοποιήσουν τον τομέα σας ως προσωρινή “σελίδα προορισμού” για να εξαπατήσουν τους χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τους χρήστες αναζήτησης και τις μηχανές αναζήτησης ώστε να ακολουθήσουν συνδέσμους που φαίνεται να δείχνουν προς τον ιστότοπό σας, αλλά στην πραγματικότητα να ανακατευθύνουν στον ιστότοπό τους με ανεπιθύμητο περιεχόμενο.”
Δεδομένου του τρόπου με τον οποίο αυτή η ευπάθεια επηρεάζει μια ευαίσθητη λειτουργία που σχετίζεται με την ασφάλεια και την πρόσβαση, μπορεί να είναι αρκετά σοβαρή.
Έγχυση SQL λόγω ακατάλληλης απολύμανσης στο “WP_Date_Query”.
Αυτός είναι ένας τύπος ευπάθειας όπου ο εισβολέας μπορεί να εισάγει δεδομένα απευθείας στη βάση δεδομένων.
Μια βάση δεδομένων είναι βασικά η καρδιά ενός ιστότοπου WordPress, όπου αποθηκεύονται οι κωδικοί πρόσβασης, οι αναρτήσεις κ.λπ.
Η ακατάλληλη απολύμανση είναι μια αναφορά σε έναν έλεγχο ασφαλείας που υποτίθεται ότι περιορίζει τα στοιχεία που μπορούν να εισαχθούν.
Οι επιθέσεις SQL Injection θεωρούνται πολύ σοβαρές επειδή μπορούν να οδηγήσουν σε παραβίαση του ιστότοπου.
«Οι επιθέσεις SQL injection επιτρέπουν στους εισβολείς να πλαστογραφήσουν την ταυτότητα, να παραποιήσουν υπάρχοντα δεδομένα, να προκαλέσουν ζητήματα απόρριψης, όπως ακύρωση συναλλαγών ή αλλαγή υπολοίπων, να επιτρέπουν την πλήρη αποκάλυψη όλων των δεδομένων στο σύστημα, να καταστρέψουν τα δεδομένα ή να τα καταστήσουν διαφορετικά διαθέσιμα και να γίνουν διαχειριστές ο διακομιστής της βάσης δεδομένων.
…Η σοβαρότητα των επιθέσεων SQL Injection περιορίζεται από την ικανότητα και τη φαντασία του εισβολέα και, σε μικρότερο βαθμό, από τα αντίμετρα σε βάθος άμυνας, όπως συνδέσεις χαμηλών προνομίων με τον διακομιστή βάσης δεδομένων και ούτω καθεξής. Σε γενικές γραμμές, θεωρήστε το SQL Injection με υψηλή βαρύτητα αντίκτυπου.»
Έκδοση ασφαλείας WordPress
Η ειδοποίηση WordPress ανέφερε ότι αυτή η ενημέρωση ασφαλείας επηρεάζει όλες τις εκδόσεις από το WordPress 3.7.
Πουθενά στην ανακοίνωση δεν παρείχε λεπτομέρειες σχετικά με τη σοβαρότητα οποιουδήποτε από τα τρωτά σημεία.
Ωστόσο, μάλλον δεν είναι πολύ δύσκολο να πούμε ότι δεκαέξι ευπάθειες, συμπεριλαμβανομένων έξι αποθηκευμένων XSS και μίας ευπάθειας SQL Injection, προκαλούν ανησυχία.
Το WordPress συνιστά την άμεση ενημέρωση ιστοσελίδων.
Για του λόγου το αληθές, εδώ είναι όλα όσα είναι νέα στο WordPress 5.9.
Τα Block στα Themes φέρνουν πλήρη επεξεργασία ιστότοπου στο WordPress 5.9
Το WordPress 5.9 συνοδεύεται από Block Themes, που είναι ένας νέος τρόπος δημιουργίας ιστοσελίδων και προσαρμογής θεμάτων WordPress.
Ο νέος «Επεξεργαστής ιστότοπου» σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε τα θέματα του WordPress χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή μπλοκ. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες μπορούν να φτιάξουν έναν ιστότοπο με το δικό του μοναδικό σχεδιασμό χωρίς να γράφουν κώδικα.
Σημείωση: Η πλήρης επεξεργασία ιστότοπου είναι διαθέσιμη μόνο για θέματα με δυνατότητα αποκλεισμού που υποστηρίζουν αυτήν τη νέα δυνατότητα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ακόμα και όταν έχετε εγκαταστήσει το κλασικό πρόσθετο επεξεργασίας.
Εάν χρησιμοποιείτε ένα νέο θέμα με δυνατότητα Block, τότε θα δείτε ένα νέο στοιχείο μενού, Εμφάνιση » Επεξεργαστής. Δεν θα μπορείτε να δείτε την παλιά επιλογή Theme Customizer and Menus κάτω από το μενού Εμφάνιση.
Δεν θα μπορείτε επίσης να κάνετε προεπισκόπηση ενός θέματος με δυνατότητα Block από τη σελίδα Εμφάνιση » Θέματα.
Η πλήρης επεξεργασία ιστότοπου στο WordPress 5.9 εξακολουθεί να βασίζεται στο θέμα WordPress σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προσαρμόσετε ορισμένα μέρη του υπάρχοντος θέματός σας, αλλά όχι για να δημιουργήσετε σχέδια από την αρχή.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SeedProd για να δημιουργήσετε ένα εντελώς προσαρμοσμένο θέμα WordPress χωρίς να γράψετε κανέναν κώδικα. Είναι custom θέμα, που σημαίνει ότι έχετε πλήρη ελευθερία σχεδίασης χωρίς να περιορίζεστε από το θέμα σας.
Νέα μπλοκ για πλήρη επεξεργασία ιστότοπου
Προκειμένου να βοηθηθούν οι χρήστες να δημιουργήσουν πλήρεις διατάξεις σε ολόκληρο τον ιστότοπο, έχουν προστεθεί ένα σωρό νέα μπλοκ στο WordPress 5.9.
Μπορείτε να βρείτε αυτά τα μπλοκ στην κατηγορία «Θέμα» στον πίνακα προσθήκης νέου μπλοκ.
Ακολουθεί μια λίστα με τα νέα μπλοκ που είναι διαθέσιμα στο WordPress 5.9:
Πλοήγηση
Μέρος προτύπου
Επί κεφαλής
Υποσέλιδο
Συντάκτης ανάρτησης
Επόμενη Ανάρτηση
Προηγούμενη ανάρτηση
Δημοσίευση σχολίων
Περιγραφή όρου
Τίτλος αρχείου
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα μπλοκ για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες διατάξεις με το πρόγραμμα επεξεργασίας θεμάτων. Ωστόσο, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτά τα μπλοκ μέσα σε μια τυπική ανάρτηση ή σελίδα του WordPress, εάν χρειάζεται.
Δημιουργία και αποθήκευση στυλ ιστότοπων
Προηγουμένως έπρεπε να γράψετε προσαρμοσμένο κώδικα CSS εάν θέλατε να αλλάξετε κάτι στο θέμα σας στο WordPress.
Τώρα μπορούν να γίνουν πολλές τέτοιες αλλαγές σε στυλ σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Απλώς κάντε κλικ στο εικονίδιο Στυλ στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης κατά την επεξεργασία οποιουδήποτε προτύπου.
Από εδώ μπορείτε να αλλάξετε μια σειρά από επιλογές στυλ όπως χρώματα, τυπογραφία, padding και άλλα.
Μπορείτε επίσης να επεξεργαστείτε στυλ για μεμονωμένα μπλοκ και να εφαρμόσετε τα ίδια στυλ στο πρότυπό σας.
Νέοι τρόποι διαχείρισης των μενού πλοήγησης
Εάν χρησιμοποιείτε ένα θέμα με δυνατότητα αποκλεισμού, τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στην παλιά σελίδα Μενού. Αντίθετα, μπορείτε να προσθέσετε μενού πλοήγησης χρησιμοποιώντας το νέο μπλοκ πλοήγησης.
Το νέο μπλοκ πλοήγησης διευκολύνει την προσθήκη στοιχείων μενού και την επεξεργασία τους με μια ζωντανή προεπισκόπηση.
Μπορείτε να αλλάξετε το χρώμα των συνδέσμων σας και να προσαρμόσετε το μέγεθος και τις διαστάσεις του μενού.
Προεπιλεγμένο θέμα Twenty Twenty-Two New Block Enabled
Το WordPress 5.9 συνοδεύεται από Twenty Twenty-Two, το νέο προεπιλεγμένο θέμα με δυνατότητα αποκλεισμού.
Σχεδιασμένο για να εκμεταλλεύεται πλήρως τη νέα εμπειρία πλήρους επεξεργασίας ιστότοπου, το Twenty Twenty-Two προσφέρει έναν καθαρό μινιμαλιστικό καμβά, ώστε να μπορείτε να πειραματιστείτε με νέες δυνατότητες επεξεργασίας ιστότοπου.
Το θέμα συνοδεύεται από ένα σωρό έτοιμα σχέδια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον επεξεργαστή ιστότοπου ή στον επεξεργαστή αναρτήσεων όταν γράφετε περιεχόμενο.
Αλλαγές του επεξεργαστή Block στο WordPress 5.9
Οι περισσότεροι χρήστες του WordPress ξοδεύουν πολύ χρόνο μέσα στον επεξεργαστή μπλοκ γράφοντας περιεχόμενο και δημιουργώντας νέες αναρτήσεις και σελίδες.
Γι’ αυτό κάθε έκδοση του WordPress συνοδεύεται από νέες δυνατότητες και βελτιώσεις για τον επεξεργαστή αναρτήσεων και το WordPress 5.9 δεν διαφέρει.
Ακολουθούν μερικές σημαντικές βελτιώσεις στον επεξεργαστή μπλοκ στο WordPress 5.9.
Βελτιωμένα στοιχεία ελέγχου τυπογραφίας
Το WordPress 5.9 συνοδεύεται από βελτιωμένα στοιχεία ελέγχου τυπογραφίας για μπλοκ κειμένου. Για το μπλοκ παραγράφου, μπορείτε να αλλάξετε το μέγεθος γραμματοσειράς, το ύψος γραμμής, τα πεζά γράμματα, το διάστιχο των γραμμάτων και τα χρώματα.
Το μπλοκ επικεφαλίδας σας επιτρέπει τώρα να επιλέξετε ένα επίπεδο επικεφαλίδας από ένα κατακόρυφο αναπτυσσόμενο μενού.
Έχετε επίσης περισσότερες επιλογές τυπογραφίας, σχεδίασης, περιθωρίου και απόστασης για τις επικεφαλίδες σας.
Εμπλουτισμένες προεπισκοπήσεις URL στο Block Editor
Προηγουμένως, όταν τοποθετούσατε το ποντίκι σας πάνω από έναν σύνδεσμο στο πρόγραμμα επεξεργασίας αναρτήσεων, βλέπατε μόνο τη διεύθυνση URL.
Το WordPress 5.9 εμφανίζει τώρα πλούσιες προεπισκοπήσεις URL για συνδέσμους μέσα στο πρόγραμμα επεξεργασίας αναρτήσεων.
Βελτιωμένο μπλοκ Gallery
Προηγουμένως, ήταν δύσκολο να προστεθούν σύνδεσμοι και στυλ σε μεμονωμένες εικόνες μέσα σε ένα μπλοκ γκαλερί.
Το WordPress 5.9 κυκλοφορεί με το ανανεωμένο μπλοκ γκαλερί και τώρα σας επιτρέπει να επιλέξετε διαφορετικά στυλ για μεμονωμένες εικόνες στο μπλοκ γκαλερί. Μπορείτε επίσης να συνδέσετε εύκολα κάθε εικόνα ή ολόκληρο το μπλοκ της γκαλερί.
Καλύτερα εικονίδια και κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης
Με τις προηγούμενες εκδόσεις του WordPress, ήταν λίγο δύσκολο να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία ελέγχου των μπλοκ γονέα και παιδιού κατά την εργασία με εικονίδια και κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης.
Το WordPress 5.9 διευκολύνει πλέον, επιτρέποντας στα θυγατρικά μπλοκ να χρησιμοποιούν τη γραμμή εργαλείων του γονικού μπλοκ.
Πλοηγηθείτε και μετακινήστε μπλοκ χωρίς κόπο
Στην προβολή λίστας, μπορείτε πλέον να μετακινείτε εύκολα μπλοκ και ενότητες με μεταφορά και απόθεση.
Αυτό σας επιτρέπει να μεταβείτε εύκολα σε διάφορα μέρη του περιεχομένου και να τα μετακινήσετε, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε γρήγορα τη διάταξή σας.
Επιλέξτε γλώσσα κατά τη σύνδεση
Εάν έχετε εγκαταστήσει πολλές γλώσσες στον ιστότοπό σας στο WordPress, τότε οι χρήστες μπορούν πλέον να επιλέξουν τη γλώσσα που προτιμούν στην οθόνη σύνδεσης.
Βελτιώσεις απόδοσης στο WordPress 5.9
Το WordPress χρησιμοποιείται από σχεδόν το 43,2% όλων των ιστότοπων στο διαδίκτυο. Ένα πιο γρήγορο WordPress σημαίνει μια πιο γρήγορη διαδικτυακή εμπειρία για εκατομμύρια χρήστες καθημερινά.
Κάθε έκδοση του WordPress αφιερώνει σημαντικό χρόνο ανάπτυξης στη βελτίωση της απόδοσης. Ακολουθούν ορισμένες σημαντικές βελτιώσεις απόδοσης στο WordPress 5.9.
Βελτιωμένη Lazy Loading εικόνων
Το WordPress συνοδεύεται από αργή φόρτωση εικόνων από το WordPress 5.5. Ωστόσο, προσέθεσε καθυστερημένη φόρτωση σε όλες τις εικόνες που αύξησε τη μέτρηση Largest Contentful Paint (LCP).
Με το WordPress 5.9, οι εικόνες που μπορούν να προβληθούν κατά την αρχική φόρτωση θα παρακάμψουν την αργή φόρτωση, βελτιώνοντας τα Core Web Vitals.
Καλύτερος χειρισμός στυλ μπλοκ και CSS
Προηγουμένως, το WordPress φόρτωσε όλα τα φύλλα στυλ για όλα τα μπλοκ σε ένα μόνο αρχείο. Με το WordPress 5.9, θα φορτωθούν μόνο τα στυλ που χρειάζονται.
Βελτιώσεις επεξεργασίας Block
Ίσως το πιο χρησιμοποιούμενο μέρος του προγράμματος επεξεργασίας μπλοκ είναι ο ίδιος ο εισαγωγέας. Το WordPress 5.9 κάνει το πρόγραμμα εισαγωγής πιο γρήγορο, επιτρέποντάς σας να βρείτε γρήγορα το μπλοκ που θέλετε να προσθέσετε.
Under the Hood Αλλαγές στο WordPress 5.9
Το WordPress 5.9 φέρνει πολλές αλλαγές στους προγραμματιστές που μπορούν να εξερευνήσουν και να τις χρησιμοποιήσουν στα δικά τους θέματα, προσθήκες και έργα.
Ακολουθούν μερικές από αυτές τις αλλαγές κάτω από το καπό:
Ένας νέος μηχανισμός κλειδώματος επιπέδου μπλοκ εισάγεται για να διευκολύνει την ανάπτυξη μοτίβων και προτύπων. (Δείτε λεπτομέρειες)
Το νέο φίλτρο is_post_type_viewable επιτρέπει στους προγραμματιστές να παρακάμψουν τη συνάρτηση is_post_type_viewable(). (#49628)
Ομοίως, η νέα συνάρτηση is_post_status_viewable επιτρέπει στους προγραμματιστές να παρακάμψουν το αντικείμενο κατάστασης ανάρτησης. (#54375)
Η σουίτα δοκιμής PHP του πυρήνα του WordPress υποστηρίζει τώρα το PHPUnit 8.x μέσω της βιβλιοθήκης PHPUnit Polyfills (Δείτε λεπτομέρειες)
Νέα συνάρτηση wp_get_post_revisions_url() για λήψη διεύθυνσης URL για μια αναθεώρηση ανάρτησης. (#39062)
Παρουσιάζεται νέα ετικέτα προτύπου wp_list_users(). (#15145)
Ελπίζουμε ότι αυτό το άρθρο σας βοήθησε να εξερευνήσετε νέες δυνατότητες στο WordPress 5.9. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τις πλήρεις δυνατότητες επεξεργασίας ιστότοπου.
Τι σε ενθουσιάζει; Ενημερώστε μας στα σχόλια παρακάτω.
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube για εκπαιδευτικά βίντεο WordPress. Μπορείτε επίσης να μας βρείτε στο Facebook.
Σήμερα, Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου, σηματοδοτεί μια πολύ ξεχωριστή ημέρα για WooCommerce, καθώς γιορτάζουμε τα 10α γενέθλιά μας!
Πολλά έχουν συμβεί τα τελευταία 10 χρόνια και έχουμε διανύσει πολύ δρόμο από την ταπεινή αρχή μας. Ελάτε μαζί μας σε ένα ταξίδι στη λωρίδα μνήμης καθώς αναπολούμε και εξερευνούμε το συναρπαστικό ταξίδι του WooCommerce.
Hλεκτρονικό εμπόριο για WooThemes
Το 2010, το WooThemes άρχισε να εξετάζει την ιδέα της εισαγωγής της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στη συλλογή δημοφιλών θεμάτων τους.
Αφού διερευνήσαμε διάφορους τρόπους για να το κάνουμε αυτό (συμπεριλαμβανομένης μιας ιδέας που θα συνεπαγόταν τη διάθεση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέρος κάθε θέματος ), ανακοινώθηκε ότι το WooThemes θα προσλάβει δύο από τους προγραμματιστές πίσω από το Jigoshop για να δημιουργήσει ένα ειδικό plugin ηλεκτρονικού εμπορίου που ονομάζεται WooCommerce.
Πείτε ένα γεια στο WooCommerce
Στις 27 Σεπτεμβρίου 2011, μια εσωτερική ομάδα μόλις τεσσάρων προγραμματιστών ξεκίνησε την πρώτη έκδοση του πρόσθετου WooCommerce. Η ενθουσιώδης αναμενόμενη κυκλοφορία έτυχε καλής υποδοχής στην κοινότητα του WordPress και πέρα από αυτήν, με τις ειδήσεις να συλλέγονται από μεγάλες εκδόσεις όπως το TechCrunch .
Το WooCommerce 1.0 κυκλοφόρησε με εννέα επεκτάσεις και έξι θέματα διαθέσιμα για χρήση, συμπεριλαμβανομένου του «Wootique» – μια δωρεάν προσφορά που είχε αναπτυχθεί ειδικά για την κυκλοφορία του WooCommerce.
Δείτε πώς ήταν ο πρώτος πίνακας ελέγχου προϊόντων WooCommerce:
Και κάπως έτσι φαίνονταν οι αναφορές πωλήσεων:
Τα πράγματα εξελίχθηκαν γρήγορα και, το 2012, βάζουμε τα πρώτα μας χρήματα χρησιμοποιώντας το WooCommerce για να τροφοδοτήσουμε το WooThemes.com, αποδεικνύοντας πόσο επεκτάσιμο είχε γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Η πορεία προς τα πέντε εκατομμύρια
Μόλις 16 μήνες μετά την κυκλοφορία, η ομάδα γιόρτασε τα 500.000 λήψεις . Και μόλις 137 ημέρες μετά από αυτό, η επιτυχία ήρθε ξανά καθώς φτάσαμε στο ορόσημο των 1 εκατομμυρίων λήψεων – αποδεικνύοντας την τεράστια ζήτηση για ηλεκτρονικό εμπόριο στο χώρο του WordPress και μια απόδειξη για την ποιότητα του πρόσθετου.
Το 2014, ξεκινήσαμε την πρώτη μας εκδήλωση WooCommerce – WooConf . Πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο, περισσότερα από 300 άτομα παρακολούθησαν το διήμερο συνέδριο το οποίο γιόρτασε και εκπαιδεύτηκε σε όλα τα πράγματα WooCommerce και eCommerce.
Και αν και ήταν η πρώτη μας συνδιάσκεψη δεν ήταν αρκετά συναρπαστική, το βράδυ πριν από τη μεγάλη μέρα το WooCommerce ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια λήψεις.
Εν αγνοία της ομάδας εκείνη τη στιγμή, ήταν στο WooConf 2014 που οι συνιδρυτές του WooThemes ξεκίνησαν συζητήσεις με τον Matt Mullenweg σχετικά με μια πιθανή εξαγορά από την Automattic, αλλά θα πούμε περισσότερα για αυτό λίγο αργότερα!
Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του WooCommerce, το 2015 η WooThemes εξαγοράστηκε από την Automattic . Σε ένα βίντεο που ανακοίνωσε την εξαγορά, ο Matt Mullenweg έδωσε μια εικόνα για αυτήν την απόφαση:
«Σε ένα WordCamp πριν από μερικά χρόνια, κάποιος σηκώθηκε και με ρώτησε πότε θα διευκολύνουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και έτσι δημιουργήσαμε ένα Blog. Όλοιενθουσιάστηκαν. Υπήρχε από καιρό ζήτηση για καλύτερη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά ήταν εκτός του πεδίου αυτού που θα μπορούσε να κάνει καλά η Automattic. ”
Επιπλέον, η ομάδα του WooThemes μοιράστηκε μια σειρά από ομοιότητες με αυτήν της Automattic. Ήταν πλήρως διανεμημένη, έχοντας πάθος για τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα και έναν ισχυρό σύνδεσμο με την υπάρχουσα κοινότητα WordPress, ήταν ένα τέλειο ταίριασμα.
Εκείνη την εποχή, η ομάδα των 55 ήταν η μεγαλύτερη εξαγορά που είχε κάνει ποτέ η Automattic και σήμανε ότι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και του WordPress θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.
Ένα χρόνο μετά την ένταξή του στην Automattic, η μάρκα WooThemes αποσύρθηκε υπέρ ενός που εστιάζει αποκλειστικά στο WooCommerce. Το WooThemes.com θα ανακατευθυνόταν τώρα στο WooCommerce.com και η ανάπτυξη θεμάτων θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος της επιχείρησης, αλλά υπό την επωνυμία WooCommerce.
Η ομάδα συνέχισε να μεγαλώνει και μπορέσαμε να ξεκινήσουμε να αναπτύσσουμε τη δική μας σειρά προϊόντων για να υποστηρίξουμε περαιτέρω τους πελάτες μας. Μερικά αξιοσημείωτα γεγονότα είναι WooCommerce Συνδρομές , WooCommerce shipping , και πιο πρόσφατα, WooCommerce πληρωμές .
Επιπλέον, στις αρχές του 2019, ξεκινήσαμε την εφαρμογή μας για κινητά για iOS και Android – δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες μας να διαχειρίζονται την επιχείρησή τους εν κινήσει.
Με μια πορεία συνεχώς προς τα εμπρός, χάρη στη δέσμευση της ταλαντούχας ομάδας μας, των βασικών συνεργατών και της κοινότητας των συντελεστών, το WooCommerce έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ορόσημο 150 εκατομμυρίων+ λήψεων .
Δεν θα τα καταφέραμε χωρίς εσάς . Σε αυτήν την ξεχωριστή ημέρα, θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το ταξίδι – τους εμπόρους μας, τους προγραμματιστές, τους ειδικούς οργανισμούς, τους συνεργάτες και την κοινότητά μας.
Εδώ για τα επόμενα 10 χρόνια και μετά – υπάρχει ένα συναρπαστικό μέλλον μπροστά μας.
Έχουμε φιλόδοξα σχέδια και βλέπουμε αυτά τα πρώτα απίστευτα δέκα χρόνια μόνο την αρχή ενός μακρού και επιτυχημένου μέλλοντος. Δεσμευόμαστε να εξουσιοδοτούμε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, να πουλά οτιδήποτε με πραγματικά απεριόριστη επέκταση, ευελιξία και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο δημιουργούν και εξελίσσουν την επιχείρησή τους.
Τα επόμενα 10 χρόνια αναμένεται να είναι ακόμα καλύτερα και ψάχνουμε φιλόδοξα άτομα να έρθουν μαζί μας σε όλη την επιχείρηση . Τώρα είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική περίοδος για να εργαστείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η βιομηχανία γνωρίζει αστρονομική ανάπτυξη και εξελίσσεται κάθε μέρα.